gre Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 szpere moge xzałatwic płytkową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Pasuje jak będzie $$ to chciałbym to zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Coobcio napisał: Pasuje jak będzie $$ to chciałbym to zakupić A jaki to mniej więcej koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 o Ile Pamietam to GRE coś wspominał o 1500zł, jakby się uzbeirało nas tak ze 4-5 osób to moze taniej, wyscy mamy takie same skrzynie wkoncu [ Dodano: Wto 28 Mar, 2006 ] Nowości dzisiejszego dnia: Nowy pierwszy zegar z dodatkowym miernikiem ciśnienia oleju No i sam czujnik dzięki któremu możliwe będą odczyty na wskaniku (ten gróbszy) Coś bym zrobił z tymi wskazówkami białymi - za bardzo odstają od reszty i mnie to drażni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khalad Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Kurde aż się chce coś dłubnąć a tu jak na złość same wydatki. Ale może już niedługo :smile: coś się uda. chociaż dobre CAJ i może kata wyrzucę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Jeszcze chcialbym u Siebie fotele z primy GT dowalić z takich dupereli wtedy bym miał wszystkeigo co najlepsze w nissanach A jeszcze tylne zaciski hamulcowe z 300ZX TT dwutloczkowe bym chciał mieć, o progach od GT nie wspominam bo już je nabyłem Powoli się zastanawiam czy nie oddać tej mojej padliny do lakiernika strasznie kolorowa jest a jak wsadze przedni zderzak z GT to kameleon totalny będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Coobcio napisał: o progach od GT nie wspominam bo już je nabyłem I powiedz Coobcio jak je będziesz mocował?! Ja mam u siebie problem z progami od GTi, bo orginał był przyczepiany na zatrzaski a ja nie mam zamiaru dziurawić auta :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Klejem do szyb - niezawodne połączenie potem je będe szpachlować zeby na gladko z progami seryjnymi były... Tak samo chciałbym wygładzić mocowanie tylnych swiatel wzgledem błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 No to Coobcio teraz przemiana z mechanika w lakiernika PS:O aspekt wizualny tez trzeba dbać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Dzisaj rocznica mojej stłuczki na S w związku z tym postanowiłem nieco udekorowac moją padakę tak więc dostała zderzak przedni z GT, wygląda to teraz tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 damn man. that shit looks ugly. a tak na serio, to ciut pomalu i bedzie giciarsko stary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 wszytskie kolory teczy ale za to cichociemny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Jaki on tam cichociemny, gleba jest, felga 16, duża koncówka tłumika - w stolicy już się nikt na mojego turpa nie nabiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 ale gdzie indziej to moga pomyslec ze koles ledwo samochod utrzymuje wez jeszcze dorob fake koncowke do tankowania lpg i bedzie smiesznie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 ja mam pozostałość po gazie w tylnum zderzaku........ oraz naklejkę DIESEL jeszcze chce przykleić 1,6slx i będzie śmiesznie po uruchomieniu turbo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Dzisiaj na podsumowanie mojego Stage II N/A udałem się na S... Kurcze no byłem w szoku udało mi się wydymać mojego odwiecznego rywala Honde Civic z B16A2 - dla niewtajemniczonych to jest 160konny V-tech no do tej pory w szoku jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 lohohohoho wiem co to za demon bo sam chcialem taka kupic ale ceny powalaly ale to w budzie zelazkowej czy tej pozniejszej ?? w kazdym razie gratulejszyn bo roznica w masach jest duuuuuuza. pewnie tak twoje przesuniecie odciny podzialalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 oj podziałało i to jak, czylem że Honda zmieniała na II przy ok 60 a ja jeszcze te 5km/h pociągnałem TO była V gneracja - już ta okrąglejsza - po kwadracie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 no fajna fura szkoda ze niemcy tak cenia te samochodziki bo bym teraz taka jezdzil nawet wersje non vtec ciezko bylo znalezc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 A Gdzie tam fajna, żeby zwykła o 200kg cięższa osobowka pojechała ją jak starą zdzire, daj spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 zauwz ze jak by wlasiciel sie tez postaral o maly tune to by nie bylo latwo albo jak to by byl crx z tym samym silnikiem (ale nie solniczka tylko ten stary ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Wraszcie stałem się posiadaczem kompletu tloków z SR20DET Teraz kąbinuje czy iść w strone N/A czy może jednak powrócić do turbo, wczoraj na wieczornym streecie udało mi się całkiem przjemnie objechać objechać 2 razy pod rząd Honde Civic V ge. z B16A2 pod maską - zdrowa serja według zapewniej kierowcy 157Km, ponoć te auta kręcą czasy rzędu 15,3 na ćwairtkę :roll: Więc tak co do planów na przyszłość jeśli chodzi o motor to widzą mi się takie konfiguracje: Jeżeli było by to N/A to bym postąpił tak: - zawory ssace wycieniowane i wypolerowane - płaskie tłoki z SR20DE ( przy mojej głowicy = 11,5:1 ew. dalsze splanowanie glowicy ) - kolektor 4-2-1 SS Autochrome - dolot z doładowaniem dynamicznym - Ecu z Primy GT z przesuniętą odcinką na 8.000 + wiązka z Primy GT Wydaje mi się że na takim Setupie mołgbym osiągnąća moc na poziomie 200KM i moment też coś pod 200Nm - ciekawe jakie przełożenie na czas by to miało w połączeniu z solidną redukcją masy auta. Czy realne by było zejść do Czasu ok. 14 sek na ćwiartkę :?: W N/A cholernie mi się podobają w pełni konrtolowane starty - bardzo łatwo wyczuć granice przyczepności opon a z turbo niestetyu nie bardzo mi to szło :roll: Co Do planów na Turbo to: - tłoki z SR20DET + pierścienei chromowe - kolektor wydechowy mojego projektu i po części wykonania - wydech 3" - FMIC from IVECO - wtryski 555cc - Turbo albo to duże co mam albo akie samo ale z kompresorem Super 60 Powiem że cenowo wyszło by bardzo podobnie bo w przypadku Turbo zrezygnował bym z aktualnych wałków CAT CAMS - myślę że nie były by one aż tak potrzebne by osiagnąć pułap ok. 300KM na doładowaniu nie większym niż 1 bar. Co sądzicie o obu tych modyfikacjach ? Wydaje mi się że na codzień turbo zapewnia większą elestyczność no i znacznie wycisza silnik... Kolejną rzeczą która przebawia za turbo to powrót do wyższej kultury pracy silnika na Dodam że przy odsprzedarzy wałków CAT CAMS powrót do turbo wyniesie troche taniej niż w przypadku dodłubania N/A... No i w N/A moc na starcie idize w całą na przód a nie zmielenie opon, bardzo mnie zastanawia fakt żę Auta Turbo o mocach ponad 100koni większych niż ich odpowiedniki N/A do tego o bardzo zbliżonych masach kręcą identyczne czasy na ćwairtkę :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 odcinka na 8 tys wow.... to moze byc srogie jeszcze odchudz i bedziesz ITR'y lykal ja tam bym stawial na N/A... jesli tyle da sie uzyskac pomijajac klopoty ktore by sie mnozyly jak dasz turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Całkowicie seryjny ITR prowadzony przez profesjonalnego kierowcę kręci ok 14,7 na ćwairtkę - chciałbym jednak osiagać czasy znacznie lepsze... Co Do turbo to już troszkę ogarnąłem temat i myślę że za specjalnie kłopotów z nim bym nie było... CZyli mamy jeden głos na N/A, czekam na dalsze propzycje i jakieś wnioski. Ja niestety jestem totalnie nie zdecydowany - ale któryś z warjantów trzeba wybrać wkoncu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 tez chodzi o to ze n/a mocny jest rzaaaadko spotykane bo kazdy idzie w turbo bo to latwo lekko i przyjemnie ;]. zrob ankiete moze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.