Gość hermoll Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 u mnie bylaby to chyba ta dysza co do AFR nie masz jakiegos wskaznika diodowego napiecia? na sondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 co do AFR nie masz jakiegos wskaznika diodowego napiecia? na sondzie nie mam nawet sondy lambda jak tworzyłem swój kolektor to zapomniałem o tym szczególe.. może kiedyś wspawam lambde i dam wskaźnik np. TAKI co do dołka w wykresie to wydaje się że już go zlikwidowałem. winne okazało się złe ustawienie czułości w parowniku. najlepiej spisuje sie na całkiem wyjętej sprężynce ze śruby od regulacji czułości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 co do dołka w wykresie to wydaje się że już go zlikwidowałem. winne okazało się złe ustawienie czułości w parowniku. najlepiej spisuje sie na całkiem wyjętej sprężynce ze śruby od regulacji czułości. goago daj fotke gdzie ta sruba i sprezyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 z2maciek polecil aby pod sprezyne naciskajaca membrane bodajeze to bedzie wysokiego cisnienia ta za ktora krazy woda zeby podlozyc podkladke i wtedy zwiekszy sie utrzymywane cisnienie w reduktorze np u mnie to jest 0,7Bara i moze wlasnie przez to podaje maloa gazu na wys obrotach ale juz sam niewiem [ Dodano: Pon 09 Kwi, 2007 22:32 ] ale wasze BRC maja 0,66 Bara widze wiec to raczej nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 naciskajaca membrane bodajeze to bedzie wysokiego cisnienia ta za ktora krazy woda zeby podlozyc podkladke to nie jest ta sprężyna, ta jest malutka umieszczona w śrubce od regulacji czułości. ale jednak coś dalej mi sie pieprzy teraz na wyjętej sprężynce obroty na biegu jałowym stały się nie stabilne także włożyłem ją z powrotem. widzę ze bez smt6 się nie obędzie... kurde a to wiąże się ze zmianą przepustnicy bo u mnie nie ma nawet jej potencjometru. pewnie da się ugrać jeszcze trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 to nie jest ta sprężyna, ta jest malutka umieszczona w śrubce od regulacji czułości. ale jednak coś dalej mi sie pieprzy teraz na wyjętej sprężynce obroty na biegu jałowym stały się nie stabilne także włożyłem ją z powrotem. widzę ze bez smt6 się nie obędzie... kurde a to wiąże się ze zmianą przepustnicy bo u mnie nie ma nawet jej potencjometru. pewnie da się ugrać jeszcze trochę Nie potrzebny CI TPS by to wystroić, będzie modyfikacja mapy tylko w zakresie obrotów. Proponuję zapłon na aparacie dowalić na maksa by poprawić dół najbardziej jak się da po czym cofania zapłonów w funkcji obrotów dokona się po przez SMT6 czy tam DET które taniej wyjdzie i na 100% poprawnie obsłuży twój zapłon co różnie bywa w przypadku tego pierwszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 naciskajaca membrane bodajeze to bedzie wysokiego cisnienia ta za ktora krazy woda zeby podlozyc podkladke to nie jest ta sprężyna, ta jest malutka umieszczona w śrubce od regulacji czułości. ale jednak coś dalej mi sie pieprzy teraz na wyjętej sprężynce obroty na biegu jałowym stały się nie stabilne także włożyłem ją z powrotem. widzę ze bez smt6 się nie obędzie... kurde a to wiąże się ze zmianą przepustnicy bo u mnie nie ma nawet jej potencjometru. pewnie da się ugrać jeszcze trochę wiem wiem mi chodzilo o sprezyne aby zwiekszyc cisnienie gazu w reduktorze, ale wydaje mi sie to zupelnie zbedne, bo Was bez problemu wyrabia na cisnieniu 0,66 Bara. Ja bym stawial na to ze BLOS mi sie nie otwiera ale bez hamowni tego nie sprawdze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 goago pogratulować wyniku :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 fajny projekcik, tak z ciekawości ile Ci teraz LPG ciągnie w mieście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 DET które taniej wyjdzie i na 100% poprawnie obsłuży twój zapłon co różnie bywa w przypadku tego pierwszego. powiedz mi jeszcze jaki tego koszt u Ciebie łącznie z montażem i strojeniem na hamowni ile Ci teraz LPG ciągnie w mieście ? ostatnio w trasie około 9l/lpg a w mieście pewnie 12-13 nie oszczędzając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 :zdziw: a myslalem ze 120km na fuul gazie bedzie z 15l jak nic. to mi teraz pali 1.4 11l :< ps. ja sie tak nie bawie... :/ :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 w SMT6 się już nie bawię bo dojścia się skończyły... Co do specialnej ceny dla ciebie to posłałem Ci PW Dołożenie Swinki daje ci możliwość przejścia na sekwencję, będziesz do tego potrzebować innego reduktora no i wtryskiwaczy aha i do silnika trzeba będzie dołożyć map senora lub przepływomierz powietrza oraz TPS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 piszę się ale za jakiś czas. to chyba jedyny sposób aby wyprostować przebieg momentu u mnie. może uda się coś ugrać więcej :?: :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 czas pokaże dół się na pewno poprawi... [ Dodano: Pią 13 Kwi, 2007 14:50 ] Odwiedził mnie przed Chwilą Goago i muszę przyznać że naprawdę miło mu to chodzi. Jest niesamowita reakcja na gaz, silnik bardzo grzecznie i kulturalnie chodzi, pod maską porządek - laleczka normalnie... Co do osiągów to przy nieco zmulonym starcie (jak na mój słuch) Sunniacz kręci czasy w okolicy 7,3 sek do 100km/h by G-tech... Więc już simiało może stawać na kresce z seryjnym GTi Gratki ziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 kręci czasy w okolicy 7,3 sek do 100km/h by G-tech... nawet się nie spodziewałem że taki wykręci. robiłem tylko jedna próbę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 o stary piekny czas:] jak chcesz cos kombinowac z sekwencja-lpg, to znasz moj nr :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Sekwencja o tyle dobra że nic by nie dławiła dolotu i wszędzie szło by podlać ile trzeba... Moim zdaniem to by był najlepszy kierunek. Do tego trzeba by było uzupełnić elektronikę o TPS i coś co posłurzyło by za skalę deflection - np. przeplywka z P11... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 kto zgadnie jaki mod sobie dzisiaj zastosowałem???? dla ułatwienia fotka :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 hehe ja wiem ale nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 widze ze w walku wydechowym czesc ktora napedza aparat zaplonowy jest odcieta i dospawana bardzo starannie nowa albo jest nalozone cos na stara czesc walka czy zaspawane(ale watpie bo to sie kreci i by bicie bylo) i wykonales naciecie ktore wlasnie napedza aprat zaplonowy czyli naciecie wykonales nie w sposob identyczny tylko zapewne zeby przyspieszyc zaplon , (badz opoznic), poniewaz fasolki-rozciecia w aparacie byly za male do twoich potrzeb przyspieszenia zapewne zaplonu pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Walki z QG18DE I jak wrazenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 czyli naciecie wykonales nie w sposob identyczny tylko zapewne zeby przyspieszyc zaplon niestety nie trafiłeś Walki z QG18DE byleś blisko z tym że ja przerobiłem wałek ssący na wydechowy z sentry. teraz mam obydwa po 40,7mm wysokości krzywki. może uda mi sie w niedługim czasie dobić do 130KM@160Nm taki mam plan czy realny to sie okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 a jakie maja krzywki walki w GA16DS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 a jakie maja krzywki walki w GA16DS?_________________ jak ostatnio mierzyłem to wyszło prawie 40mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 musze zmierzyc u siebie, ciekawe ile beda miec :/ masz mzoe foty swojego wydechu kolektor i reszta do konca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.