Gość lukasz_lublin Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Zawias twardszy napewno by pomógł. Przynajmniej przód. W normalnej jeździe by to nie było dobte ale do sprintu jak najbardziej. Koła nie podskakiwały by tak łatwo i trakcja lepsza by była - IMO Ps. moze ktoś wie, ma jakieś info albo możliwości na temat zakupu sprężyn i amorków gwint albo spor do 100nx, prawdopodobnie identyczne jak do sunny N14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 mam kolka 195/45/14, czy winne mogą być amory? bo jeden już cieknie... chociaż wydaje się że jeszcze trzymają :/ Amortyzatory mają olbrzymi wpływ na trakcje i hamowanie :!: Może większe koła np.15-16 cali :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Amortyzatory mają olbrzymi wpływ na trakcje i hamowanie :!: z tym nie ma bólu bo mam na składzie u siebie nowiutkie kayaby exel tylko nie mam czasu się za to zabrać. Może większe koła np.15-16 cali tak zgadza się. to by poprawiło start ale nie chce zwiększać średnicy kół ze względu na krótkie przełożenia które mi odpowiadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Może większe koła np.15-16 cali tak zgadza się. to by poprawiło start ale nie chce zwiększać średnicy kół ze względu na krótkie przełożenia które mi odpowiadają. hehe albo rybki albo akwarium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Szerokość opon to jedno , a ich rodzaj i stopień zużycia to rzecz najważniejsza , masz nowe 195/45/14 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Szerokość opon to jedno , a ich rodzaj i stopień zużycia to rzecz najważniejsza No tu się muszę zgodzić w 100% w ciągu 17 lat za kółkiem przeróżne opony wydarłem i fakt na jednych ciężko zerwać przyczepność a drugie same piszczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 przydal by sie uklad przeciw buksowaniu kol :/ ale 195/45/14 to b niski profil masz, przy 14 calach to zeby licznik nie oszukiwal i bylo dostosowane do fabryczynych to powineines miec 195/60= ok 78mm tak jak ja mam wysokosc opony 195/45 to ok 88mm moznac przez 2 bo dwie strony kola to daje 2cm na kole do tego skrzynka z 1.4 nie dziw ze trudno o trakcje i na dodatek twoja moc :) w lekkim aucie, moze daj gumy 205 jak wejda ci na fele chyba ze masz stalowki oryginalne to 5,5 cala to za waskie powiedz jakie masz zawiasy, obnizony, utwardzony? stare amory lataja luzniej i podczas ostrgo startu podrywa przod i trakcja spada tak samo jest jak jest miekkie i wysokie zawieszenie a gdybys dal gumy z felami 205/45/15 + nowe amory + twardsze i nizsze sprezyny licznik rowniez musi Ci oszukiwac sporo co sie przeklada na wylicznie spalania bo na mniejszych kolach robisz wiecej kilometrow niz standardowe kolo w n14 czy moglbys fotke swojego gwizdka w blosie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Tu macie kalkulator przekłamań licznika na nieseryjnych oponach/felgach www.vtuning.com/kalkulator.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 a gdybys dal gumy z felami 205/45/15 + nowe amory + twardsze i nizsze sprezyny nie da rady nie mam wspomagania a pudzian to ja nie jestem.... na 195 manewrowanie na parkingu jest mocno upierdliwe. kupiłem tanio oponki fulda z wyprzedaży 185/50/14 i takie będą musiały zostać. myślę ze to wina wyjebanych amorów zmienię je na kayaby i sie zobaczy. dzisiaj sprawiłem sobie prezent w postaci rozporki przedniej od almy gti jest jeden zonk jedna szpilka w mocowaniu kolumny jest za krotka. przy okazji zmiany amorów dam dłuższą tak sie prezentuje czy moglbys fotke swojego gwizdka w blosie ? gwizdek rozpiłowałem od środka do góry o 1mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 goago o kreceniu cos wiem sam mam 195 opony i na parkingu czasem idzie dostac nerwicy...ale juz niedlugo..... maglownica pompa zbiornik przewody nowy plyn hydrualiczny i pasek leza i czekaja na montaz zanim to zrobie musze przeniesc reduktor gdzie indziej bo nie wejdzie zbiornik od wspomagania i i dokupic srube stalowa, bo alternator bedzie przesunietyw lewo ok 1,5 cm i napedzany tym dodatkowym rzedzem na wale korbowym a no i dzis dorobilem ta lyzwe/ramie co trzyma i reguluje sie naciag alternatora bo mi peklo w dziale sunny wrzuce foty wieczorem no i troche pogody i 2 dniowej checi , pozniej jeszcze zbieznosc i cacy bedzie nawet kostka wisi z tylu silnika z glowej wiazki ta od czujnika cisnienia oleju w maglownicy zeby obr zwiekszalo widze ze masz te przewody janmor-a? mi jak sie 3x wyrwaly z zatrzaskow swiec to sie wkurwilem i zalozylem stare sumimoto, sumito czy jakos tak w fajnym miejscu masz reduktor ja tam mam linke od predkosciomierza bo Ty masz juz bez linki rozporka calkiem fajnie sie prezentuje, ile Cie kosztowala? ja to choruje na wydech...ale niestety $$, teraz chce zrobil tylne przewody hamulcowe-rurki i elastyczne dac wszystkie na te w oplocie stalowym, no i kto wie czy sprzeglo nie zacznie wolac o zmiane blosa widze masz odwroconego, jest jakas roznica jak dasz go wg instrukcji? no i ja mam b dlugi przewod od reduktora do blosa chyba ok 90cm ma :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 goago o kreceniu cos wiem sam mam 195 opony i na parkingu czasem idzie dostac nerwicy...ale juz niedlugo.....maglownica pompa zbiornik przewody nowy plyn hydrualiczny i pasek leza i czekaja na montaz Jak auto ma być szybkie to na cholerę je dociążać i masą i dodatkowymi oporami dla silnika, w Lanosie jak się zastosuje krótszy pasek z pominięciem pompy wspomagania to zyskuje się ekstra 4KM i miejscami blisko 6Nm... Ps. rozpureczka jakby stworzona do tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 coobcio niestety cos za cos.... a ja mam juz dosc krecenia, a jezdze tym autem codziennie i duzoo po miescie i naparwde jest meczacy brak wspomagania, przy parkowaniu na zatloczonych parkingach mozna obledu dostac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry_z_Tybetu Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 piekna furka :one: a ten moment to jest masakra prawie pion :one: Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 widze ze masz te przewody janmor-a? mi jak sie 3x wyrwaly z zatrzaskow swiec to siewkurwilem i zalozylem stare sumimoto u mnie sprawują sie dobrze i jak mierzyłem oporność starych i nowych to przepaść.... rozporka calkiem fajnie sie prezentuje, ile Cie kosztowala? cale 100zl ja to choruje na wydech...ale niestety $$ daj może używkę z gti. po zewnątrz 53mm przy końcu 50mm jak dobrze pamiętam blosa widze masz odwroconego,jest jakas roznica jak dasz go wg instrukcji? nie mam pojęcia tak łatwiej go opchnąć pod maska. nie widzę przeciwwskazań żeby był w tej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 no jak tam ogladal ktos blosa na hamowni czy sie otwiera na fulla? co do wydechu to kolektor z SR20DE nie podejdzie do GA1XDX, gdybym mial juz kolektor to reszta nie stanowi problemu coobcio pisal ze os astry/kadeta GSI podejdzie(podoginac ) tylko flansze zrobic nowa, albo jak u Ciebie z forda rs2000, na razie wjebalem sie z przewodem od wspomagania i musze pospawac przewod wys cisneinia i dorobic kawalek nowego przewdou :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 po prostu brakowalo paliwka!!!!! rozwiercilem parownik i wio na rolki oto wynik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 brawo wyniku 120KM w GA wow co oznacza ze rozwierciles parownik ?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 szkoda ze ten dolek w momencie bo pewnie troche odczuwalny (wiem bo sam to mialem) ale wyniki naprawde fajne gratuluje zaparcia i wytrwalosci. wynik z g-techa ciut gorszy niz moj wiec: zdziwienie pana w 10X drozszym wciagnietym wozie - BEZCENNE :diabel: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 No gratulacje wyniku więc to jest to :one: no to dawaj wskazówki co i jak z tym parownikiem [ Dodano: Pią 06 Kwi, 2007 20:11 ] 10HP po rozwierceniu no genialne :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 co oznacza ze rozwierciles parownik ?? trzeba rozwiercić główną dyszę w moim przypadku z 6mm na 7mm. zauważyłem że wydajność parowników opisaną przez producenta pozna sobie miedzy bajki włożyć. np. mój niby był do 100KW a jego wydajność kończyła sie na 110KM szkoda ze ten dolek w momencie bo pewnie troche odczuwalny (wiem bo sam to mialem) tak trochę zamula później sie ją wyprostuje. albo jest przelany w tym miejscu albo z zapłonem coś nie halo... w sumie to nieważne wynik z g-techa ciut gorszy niz moj już nie aktualny :027: no to dawaj wskazówki co i jak z tym parownikiem Ty i tak masz ten największy :/ cytat z sierra fan: "w przypadku reduktora brc at90e po rozebraniu 70kw i 140kw okazalo sie ze roznia sie tylko srednica glownego wylotu gazu, w przypadku reduktora 70kw bylo to 5,5mm zaś przy 140kw 7,1mm , wiec wystarczy rozwiercic wylot do odpowiedniego rozmiaru, reszta "dysz" jest taka sama, przeloty, membrany itd..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 chodzi o ten otwor co juz sie naklada waz idacy do blosa/miksera ?? czy ktos sie orientuje z reduktorem lovato rg78 pneumatik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 wynik z g-techa ciut gorszy niz moj już nie aktualny :027: ty mnie nie strasz bo i ja bede musial zaraz na gaz przerabiac zeby cie dogonic daj znac jak zmierzysz na obecnym setupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 goago wykres z hamowni imponujący. Gratulejszons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Jak by teraz czymś ładnie zapłon wystroić to jeszcze lepszy wynik mógłby być Chyba że gwizdek w tym przedziale jest za bardzo rozpiłowany Tak czy siak respekt dla ciebie za pomysłowość najtańszy przyrost 10HP jaki widziałem No tak ale już wcześniej na samym początku pisałeś że rozwierciłeś reduktor do 140kw to teraz jeszcze bardziej :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Chyba że gwizdek w tym przedziale jest za bardzo rozpiłowany albo za mało rozpiłowany. w sumie to bez sensu takie gadki trzeba zmierzyć afr i sie wyjaśni. tylko Cooba na jakąś wiochę wywędrował No tak ale już wcześniej na samym początku pisałeś że rozwierciłeś reduktor do 140kw to teraz jeszcze bardziej :?: to był inny reduktor jeszcze pneumatyczny, później przeszedłem na brc 100KW na fotce dysza którą należy rozwiercić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.