Gość tygrys1987 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Ja almerka jezdze od 2msc, poprzedni wlasciciel robil tuning do 135 kucy ale nie wydaje mi sie zeby to byla prawda. Bylem w tym serwisie gdzie przesterowali kompa i nie wzbudzali zaufania Moze jest ktos z Wawy, ze 130-140 kucy zeby porownac moc i zebym nie musial wydawac na hamownie? 2.2DI 2001r 3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 (edytowane) Ja lapie 1,3 przy 2200 i wtedy sprzeglo... obroty przeskakuja na 3,5tys. Zamierzam go zchamowac po wymianie sprzegla ,bo hamownia w altuning na szczescie zaniza. Teres na Aisinie przejechalem 20tys i zaraz po chipie spalilem ,no przyznaje deptalem bo frajda niesamowita ;D i wykonczylem je. Teraz zaczynam odkladac na Gt17 i pompe od 2,5Di a wczesniej wejda inne wtryski ,powoli bede chcial zlamac bariere 150Km a nawet wiecej Niby charakterystyka na doladowaniu 1,3 sie nie zmienila ale turbo zapewne juz sie meczy wiec trzeba cos wiekszego. Za chipa placilem 600zl tak jak bylo rok temu ,pytalem sie tez o dogrywke i wtedy placimy polowe stawki. PS. Smiechy mielismy jak rozmowa zeszla na forumowiczow ,ktorzy zasuwali po nowe przeplywki do lodzi Edytowane 23 Lipca 2009 przez frezeer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Ja almerka jezdze od 2msc, poprzedni wlasciciel robil tuning do 135 kucy ale nie wydaje mi sie zeby to byla prawda. Bylem w tym serwisie gdzie przesterowali kompa i nie wzbudzali zaufania Moze jest ktos z Wawy, ze 130-140 kucy zeby porownac moc i zebym nie musial wydawac na hamownie? 2.2DI 2001r 3d Co prawda nie mam zrobionego chipa, ale porównując z innymi Almerkami 2,2Di, moja chodzi bardzo ładnie. Więc możemy się porównać - jak poprzednik zrobił u ciebie tuning ECU to i moment obrotowy ma wyższy, a co za tym idzie i przyśpieszenie. Jak zostanę sporo w tyle to wniosek prosty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Teraz zaczynam odkladac na Gt17 i pompe od 2,5Di a wczesniej wejda inne wtryski ,powoli bede chcial zlamac bariere 150Km a nawet wiecej U kolegi w BMW 330 fajna sprawa seryjną GT20 zastąpiliśmy GT22 i nic nie robiliśmy poza regulacją ogranicznika na kierowniczkach efekt nas zmiarzdzył - beż żadnego programu ani nic doładowanie samo wzrosło z 1,1 bara do 1,7 i w piku wypluło nam 540Nm z poprzednich 380... Konia doszło blisko 40 Na dniach jakiś gotowiec od pana z allegro będzie wgrywany zobaczy co znowu przybędzie DISEL POWER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heko Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam kolegów ..tak wtrącę się w wasze dywagacje na temat chipów diesli od jakiś 5-ciu lat chipuję wszystkie swoje i kolegów autka..i mam tylko b. dobre doświadczenia w tej dziedzinie..bez chipa jeździłem tylko 3 dni pickupem...bo czasu nie miałem ...ale już naprawiłem ten błąd ...co prawda wrzuciłem boxa..ale to dlatego że ten motorek dobrze na niego reaguje.. ...wszystko robię w Vtech w Krakowie ..i dla mojego poprzedniego forum ( http://forum.fordclu...t=53109&page=30 ) wypracowałem nam dobre wejście..więc i ceny są przystępne tak że jak coś to chętnie pomogę... ..a z Nissanków to na razie załatwiłem kumplowi do Primastar 2.o dci 115 KM..wypluł 108..a po chipie 135 i + 60Nm !!!...no i zciągnęlismy mu limiter prędkości, teraz to mówi że na ćwiartkę nim pojedzie słabe zdjęcie http://1.1.1.2/bmi/i...2/primastar.jpg ale ładny przyrost i przebieg momentu.. tu mój ostatni Mondek 2.o http://img394.images...dsc00430hw9.jpg no i 2.2 http://forum.fordclu...30&d=1229687244 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) PS. Smiechy mielismy jak rozmowa zeszla na forumowiczow ,ktorzy zasuwali po nowe przeplywki do lodzi Ha ha, To ja i Teres P.S. Pozdrowienie dla chłopaków z ALLTunig Dorzucam filmik jak moje 2.2Di przyspiesza po tych wszystkich modach http://sleepyhead.wrzuta.pl/film/2hfxKDqoXG6/nissan_almerka_2.2di_acceleration (dla formalności wyliczę: nowa przepływka, chip, filtr K&N + CAI, intercooler, -EGR, MBC jest ale fabryczne 1,1 Bara, - CAT). Edytowane 14 Listopada 2009 przez sleepyhead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 zastanawiam sie czy nie dałoby sie zrobic czegos takiego jak dotrysk ropy w kolektor jakas dodatkowa pompa ,tylko czy to by przyniosło efekt i jak to wysterowac Jak sie uporam z wymiana zawieszenia zaczynam polowac na wtryski od 3,0di juz za 1000 mozna wyrwac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Hehe grubo Ci to podaje jak na 2,2 Di takiego szybkiego to ja nie widziałem jeszcze Ps. nie zastanawiałeś się nad większą suszarką, z kolega do BMW E46 3.0 184konnej wsadzilismy z X5 i bez żadnego softu jedynie wyregulowaliśmy ją na drodze (gruszę podciśnieniową) i wyszło nam 227KM i 530Nm czyli doszło ponad 100Nm i 40KM... Wtrsyki z 2,5Di masz już wsadzone ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Coobcio ale co nam po wiekszej turbinie jak nie ma czym podlac... gt15 wystarcza przy 1,3bara ,jak sie rozleci to sie włozy gt22 Korci mnie zeby dac ta pompe gosciowi ktory twierdzi ze jest w stanie skorygowac maksymalne dawki paliwa, a z drugiej strony od cholery roboty z rozpinaniem rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Własnie o to chodzi że 130KM to absolutny koniec jej optymalnej pracy tzn GT15... Paliwa nie musisz więcej dokładać by więcej Koni wystrugać gwarantuję ci to !!! Ona już więcej konia nie zrobi jak masz tylko Nm w zakresie średnich obr w górę mogą pójść... Ps. wtryski paliwa jakie masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jeszcze seria , jak dokupie jeszcze na tył sr-ki to planuje wtryski od 3,0Di ,skoro mowisz ze wieksza suszara mi pomoze to zaczne sie rozgladac ale za hybryda gt17/22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Tylko że u Ciebie turbina jest sterowana nadciśnieniowo... Tak więc szukaj jakiej co ma wastegate i aktuatora Fajna np. jest z BMW 2,5 TDS do ok 190KM starcza i jest bardzo mało lagliwa, u ciebie przy 1,3 bara sporo poprawi górę i to mimo tego że nic nie będziesz musiał dolewać hehe bo i nie będzie z czego... Pamiętaj że w dieselu im więcej powietrza tym chłodniejsze spaliny - zupełnie innaczej jak w benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Widzę że coraz częściej ludzie chcą 2.2 dłubać trochę mocniej niż sam program, sam kiedyś planowałem podłubać grubiej ten silnik ale przerzuciłem się na grupę VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 (edytowane) Panowie.... Planuję wrzucić chip do mojej Melki 2.2 Di... Szukam fachowca w lubelskim i okolicach... Doradźcie potrzebującemu... aha... na allegro pojawił się jakiś chip do 2.2 Di http://moto.allegro.pl/item1058703855_chip_dieselpower_nissan_2_2di.html . Da się coś z tego zrobić...? Edytowane 31 Maja 2010 przez Darecki~ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Pomimo tego, że silnik mamy prosty, to ja bym raczej boxa nie założył. Na Twoim miejscu założyłbym najpierw intercooler z focus'a (sleepyhead ma to fajnie u siebie zrobione, całkowity koszt < 600zł) i dopiero wtedy pojechał na chiptuning do Alltuning. Jeśli finanse Ci pozwalają, to zrobienie wydechu też jest dobrą opcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Kwestia jest tego typu że chce to zrobić po jak najmniejszej linii oporu... Interesuje mnie pozbycie się tej turbo-dziury i wzrost mocy stąd chce wrzucić chip-a. Pomysł fajny ale niestety nie mam czasu ani możliwości na zabawę z IC... Dodatkowo jeszcze auto ostatnimi czasy debiutowało u blacharza (minusy posiadania żony) i mam z nim wystarczająco dużo pracy. Jednym słowem POTRZEBNYCHIP.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 W takim układzie zdecydowanie polecałbym Ci zrobić to w kolejności: 1) wytłuc katalizator 2) zrobić IC 3) zachipować aha no i podstawa to sprawny przepływomierz. Sam chip u mnie dał taki sobie efekt jak chodzi o KM, niutonów przybyło więcej. Po założeniu IC doszło kolejnych 10KM i 20Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Jak powiedziałem tak zrobiłem... +20KM i +40Nm, bez żadnego lutowania. Magik skopiował mapę, poprzerabiał i zgrał do auta. Turbo dziura prawie niezauważalna, silnik elastyczniejszy i płynniejszy, pięknie przyśpiesza. Szczególnie czuć różnicę przy dużej prędkości, auto pięknie rwie do przodu... Zobaczy jak będzie się spisywał na dłuższą metę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba976 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 ok koledzy tak sledze i czytam ten temat i moze mi pare wiadomosci umknelo ale czy ktos moze mi powiedziec co moge jeszcze osiagnac lub wyciagnac z mojej almerki gdybym ja zczipowal lub jeszcze cos zrobil ? dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 O ile kojarzę, to chipowania 2.2dci nie zrobi każdy, pytaj mastersa w Warszawie.. jak będziesz w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonsao Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Parę dni temu po przeczytaniu tego postu postanowiłem zachipować moja Almerkę 2.2di poniewż auto w ustawieniach fabrycznych nie jest rewelacyjne.Po przestudiowaniu for i google na te tematy trafiłem na kolegę mariusza"TDI" i po długiej rozmowie stwierdziłem ze kolega sie dosyć dobrze orientuje na ten temat postanowiłem zajechać do niego i zobaczyć jak się to ma do realiów zwłaszcza ze obiecał ze jeśli nie będę zadowolony to on z powrotem wgra mi oryginalne oprogramowanie i zwróci kasę.Po około 50min samochód był już gotowy do próby.Ku mojemu zaskoczeniu efekt był lepszy niż się tego spodziewałem(a nie spodziewałem się za wiele ponieważ już wywaliłem kata i zatkałem EGR co spowodowało już zauważalny przyrost mocy),a tu miła niespodzianka auto wreszcie zaczeło jezdzić jak należy,rwie do przodu jak szalone.Została mi tylko założenie intercoolera.Naprawdę warto było wydać tą kasę aby ożywić te śpiące dodatkowe koniki.Zwłaszcza ze otrzymałem rabat na usługę.Polecam dla zainteresowanych mogę podać nr gg. Własnie dostałem zgodę od niego na podanie jego nr gg. Nr gg:1889889. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chip_by_matyz Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Witam, jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać oraz podzielić się moimi osiągnięciami w moim 2,2 Di w załączeniu przesyłam wykresik, gdzie praktycznie samym softem nieźle go podkręciłem. Wynik jak dla mnie bardziej niż zadowalający 136KM i 330NM Najfajniejsza zmiana to to, że nie ma praktycznie żadnej turbo dziury jedzie już od najniższych obr. a ciągnie do samego końca. v max 227km/h Pozdrawiam Matyz ps.Czekam na komentarze ps2. Jeżeli są chętni na mój sofcik to zapraszam na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japier Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam wszystkich bardzo ładnie. Komentarz może być tylko pozytywny Nieźle jak przy samym chipie. Oczywiscie byłbym chętny, wiadomosć na priv już poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 (edytowane) ...przyzwoity wynik.... Edytowane 21 Marca 2011 przez Darecki~ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechalm Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 witam wszystkich, jestem nowy i jest to moj pierwszy post:) jestem posiadaczem drugiej almerki, pierwsza to byla 1.8 2002 r 3d, teraz 2.2 dCi 2004 r 5d z motorkiem o mocy 136 km seria. Mam do Was takie pytanko, przeczytalem pare stron w tym temacie i wszyscy jednoglosnie pisza ze warto wyciac kata i zatkac zawor Egr, rozmawialem rowniez z Panem od chipowania ktorego nr GG widnieje pare postow wyzej i nasuwa mi sie w zwiazku z tym pytanie, czy taka drobna "modernizacja" nie powoduje wyskakiwania bledow w komputerze badz jakichs komplikacji?? Czytalem to robilo tak wiekszosc uzytkownikow z silnikiem 2.2DI, a czy ktos w dCi tez tego probowal?? Prosilbym o pomoc pozdrawiam w miare zadowolony posiadacz Almerki:) podpowie ktos czy wszystko jest ok z elektronika w 2.2 dCi 136 km?? chodzi mi czy nie swieci sie check albo cos innego przy wycieciu kata i zatkaniu egr?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.