Teres Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Zatkanie egr'a prawdopodobnie spowoduje błąd, wycięcie kata nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 W Di zatkanie EGR nie powoduje błędu... Zawór pracuje "na sucho", bez popychacza i komputer nie widzi problemu w jego działaniu. Podejrzewam że w dCi będzie podobna historia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katt Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 A jak jest spalaniem po samym chipie: rośnie, spada, pozostaje bez zmian? Interesuje mnie to, bo przy dzisiejszych cenach na stacjach za taką przyjemność jak wzrost mocy można później trochę zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaroo_ Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ja chciałem zapytać czy wie ktoś gdzie można zrobić wydech z kwasówki? Macie kogoś kogo moglibyście polecić?? Łódzkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kiwens Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Chyba troche nie ten temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Najfajniejsza zmiana to to, że nie ma praktycznie żadnej turbo dziury jedzie już od najniższych obr. a ciągnie do samego końca. v max 227km/h eeeej nie ładnie a moja zaba tylko 180 wyciąga na 4 biegu ;p i to jest vmax bo na 5 nie chce iść więcej... co to może być, przepływka? film z dzisiaj https://plus.google.com/104047582141988739230/videos bez modów czysta seria miała tylko 104Ps Edytowane 9 Czerwca 2012 przez slaweq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam Jak wygląda spalanie w almerkach 2.2 Di po chipie rośnie? Jeśli tak to o ile? Gdzie najlepiej zawirusować taką almerkę najchętniej w Łodzi bo mam 80km więc znośnie. Jaki to koszt? Pytam bo brakuje mi troszkę mocy bo jak wiadomo skrzynia biegów w Di jest za długa dla tej mocy . Chciał bym uzyskać lepsze przyśpieszenie z samego dołu to dla mnie w sumie najważniejsze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Chipa koledzy robili chyba w Zduńskiej Woli, masz chyba nawet bliżej niż do Łodzi. (namiar wcześniej w tym temacie). Dół poprawisz zaślepiając EGR, ale nie spodziewaj się totalnego odmulenia dołu przy turbinie bez zmiennej geometrii. To nie 5L V8 żeby miało moment przy 1000obr/min. pozbycie się EGR i katalizatora sprawia, że silnik ładnie ciągnie od 1700 zamiast 2000obrotów i wtedy raczej zauważa się braki powyżej 3000obrotów przy wyprzedzaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 zauważa się braki powyżej 3000obrotów przy wyprzedzaniu nie powiedziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie rozumiem? Silnik 2,2di ma niewielką turbinę, której ciężko dopchać dużo powietrza przy wysokich obrotach - osobiście odczuwam spadek żwawości Nissana Almera Tino na 4-tym biegu powyżej 3tys. obrotów. Zwykła Almera jest lżejsza i być może problem pojawia się wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 tak przy 3500 ale dopiero gdy kilka razy sie depnie i turbinka sie przegrzeje dlatego zimny dolot tez jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 czy wtryski z Patrola 3.0di Y61 pasują do N16 2,2di ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidziak888 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) czy wtryski z Patrola 3.0di Y61 pasują do N16 2,2di ? Wypowie się ktoś jescze ??? Bo tez jestem strasznie ciekawy. Edytowane 9 Września 2013 przez Dzidziak888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter2222 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Moze ktoś podrzuci gdzie w podlaskiem najlepiej zrobic chipa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r888 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 mnie sie wydaje ze ci co dlubali 2.2di juz jakis czas temu zmienili auto a co za tym idzie forum, mody w almie byly popularne kilka lat temu, teraz mozna tylko poczytac co ktos wczesniej napisal i pojsc ta sama droga lub nie isc w ogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmerlin Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Przegrzabałem się w końcuprzez cały wątek. :-) Czy ktoś jeszcze od tamtej pory dłubał coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuban16 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Podpinam się, jest tu ktoś kto jeszcze w tym siedzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.