Gość Albin Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 przepływka w 2,2Di nie ma sensora temperatury powietrza- jest tylko w benzynowych- generalnie panowie coś zmyślają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 A jednak mają - wystarczy wyjąć przepływomierz z rury i dokładnie obejrzeć. Rolę czujnika temperatury pełni w nim dioda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 diodowe są w benzynowych( ja w swoich 2 dieslach nie miałem). Oczywiście możesz sobie wsadzić z diodą ale i tak nie będzie używana. Sprawdź ile kabli idzie do kostki mafa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Moze ktos napisac jak faktycznie wyglada sprawa ze spalaniem po chipie w allttuning? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 diodowe są w benzynowych( ja w swoich 2 dieslach nie miałem). Oczywiście możesz sobie wsadzić z diodą ale i tak nie będzie używana. Sprawdź ile kabli idzie do kostki mafa. Idą cztery: dwa czerwone - jeden z nich grubszy, oraz czarny i biały. To tak na szybko - potem sprawdzę na których pinach siedzi ta dioda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 jakbyś miał 5 przewodów to miałbyś z diodą- a tak jeśli dasz nawet diodę to i tak nic to nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Moze ktos napisac jak faktycznie wyglada sprawa ze spalaniem po chipie w allttuning? Zajrzyj do mojego opisu na http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=518666#518666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GawloAlmer Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Oto mój setup na zimę- co sądzicie?seria vs dzisiaj : http://www.wrzuta.pl/obraz/yLMazJT4tU/wykres Z porównania wykresów hamowni dla seryjnych ustawień mój samochód wypada nie za tęgo szczególnie przy około 2000 obr. :< Whyyyyyyyyyy? Mój wykres jest na poniższym linku: http://www.wrzuta.pl/obraz/obUZTP3mjd/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 w mojej almie jak sie okazalo osiagi ograniczala zapieczona tarcza hamulca przedniego... co ciekawe ja tego nawet nie odczuwalem. Jezdzilem tak az sie przypalilo sprzeglo i co gorsza wyrobilo lozysku dyfru w skrzyni :/ Sporo wydatkow mialem ale teraz samochod jezdzi o niebo lepiej ,dodatkowo wywalilem kata teraz juz przed 2000obr samochod sie zaczyna zbierac :one: jedyny minus to na zimnym silniku przy butowaniu zostawiam czarna chmure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GawloAlmer Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Samochód niby był na przeglądzie i mówili że było wszystko OK. Powymieniałem wszystkie filtry i oleje, dodałem taki dodatek czyszczący do paliwa Shella i jakoś tak się zrobiło - nie wiem jakim cudem- że czułem tego buta przy dwóch tysiach ale potem zacząłem przerabiać dolot i ten cug zniknął. Myślałem, że rura dolotowa do d*py. Więc wróciłem do starego dolotu ale cugu już nie było. No i zrobiłem ten pomiar na hamowni. Potem próbowałem czyścić przepływkę płynem do czyszczenia przepustnic i wywaliłem kata. Buta dalej nie ma choć może jest troszkę lepiej. Czy mogła się przepływka uszkodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 A jak jest z wytrzymałościa tego klekota? Gdyby sie dało 200KM zrobic i z 400Nm to czy ten motor by to wytrzymał?(jak VAGowskie TDI) czy trza by go było zakuc itp? Czy grzebał ktos ten motor troche grubiej? tzn. Wpakował wieksza turbine, FMIC do tego zoc z pompa i wtryskami robił? Moze podejść do tego silnika jak do silnika bez turbo...i zaczać wszystko od początku włącznie z elektroniką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ktoś grzebał - gigi, w efekcie motor poszedł do piachu. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=528285#528285 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 niestety te silniki 2,2Di są z d*py i do nieczego się nie nadające... głośna, dużo palą, nie rozwojowe, totalnie nie elastyczne i mają słabe pompy paliwowe... Bezpieczny maks to Albina Stage okolice 140KM i 360-370Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 głośna Rzecz względna. dużo palą Nie mogę się zgodzić: w trasie 5l/100 i po mieście 7-8l/100 jak sie jeździ w miarę spokojnie. Konkretnie przyciśnięty w mieście około 10l/100. totalnie nie elastyczne No nad tym faktycznie trzeba popracować, ale przede wszystkim nauczyć się nim jeździć. mają słabe pompy paliwowe Niestety. niestety te silniki 2,2Di są z d*py i do nieczego się nie nadające Miałeś z nimi bezpośrednio do czynienia, że wystawiasz o nich taki osąd? Jeśli tak podziel się jakimiś konkretami na ich temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 to racja h...a te siliniki, gdyby te 200KM dał rade zrobić to duuużo szybkich n16ek by sie pojawiło a tak auto dla emerytów żartuje Ja na viosne sie przymierzam do zmiany auta(więc gdyby ktoś na viosne chciał octavie 1.9TDi zapraszam) i nie wiem czy kupowac jakiekos japbca i grzebać czy cos nowszego,drozszego i szybszego...jak civic badż accord 2.2ictdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 dużo palą Nie mogę się zgodzić: w trasie 5l/100 i po mieście 7-8l/100 jak sie jeździ w miarę spokojnie. Konkretnie przyciśnięty w mieście około 10l/100. [...] totalnie nie elastyczne No nad tym faktycznie trzeba popracować, ale przede wszystkim nauczyć się nim jeździć. Dużo Ci pali Theant, w mieście mieszcze się w 7 litrach z ciężką nogą i w 8 na trasie jak sobie jadę około 170km/h. A co do elastyczności to pewnie są lepsze silniki od tego "klekota" ale mi elastyczności nie brakuje, od 1500 ciągnie bardzo mocno (280Nm przy 2200 obr). Może nie jeździłem jeszcze "porządną furą". Uważam, że jak na starego diesla jest naprawdę OK i duża frajda z jazdy (ot taka moja subtelna opinia, jako miłośnika dieselków). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Uważam, że jak na starego diesla jest naprawdę OK i duża frajda z jazdy O to, to, to Dużo Ci pali Theant, w mieście mieszcze się w 7 litrach z ciężką nogą Bo mi się pewnie przepływka kończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 i wy narzekacie na spalanie ;D moze i konstrukcja tego diesla jest juz lekko przestarzala ale kultura pracy i tak bije na leb TDi , a osiagi sa swietne mimo tego ze jest tylko 110km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 i wy narzekacie na spalanie A kto tu narzeka? Miałem poprzednio Fiata Uno 1.4 '96 - to był smok - 10-11 w mieście - wtedy narzekałem, ale szedł pięknie. Przepływkę mam jeszcze oryginalną i na razie wszelkie słabe ruszenia zwalam na nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Nie wiem czy to przez przepływkę pali Ci więcej. Ja na starej miałem nabite 220 000 km i spalanie było takie samo jak z nową. Może to dzięki BARDZO CIĘŹKIEJ nodze :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Może to dzięki BARDZO CIĘŹKIEJ nodze :?: Jest to oczywiście niewykluczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo983 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 wczoraj moja almera dołączyła do grona samochodów zawirusowanych przez Alltuning pojechałem z kolegą który ma golfa IV 1.9tdi, z moim szybko się uporali bo przez jakieś 30min,potem wyłączyli prąd w całej Zdunskiej Woli i z kumplem czekałem prawie cały dzień żeby zrobili jego golfa :zdziw: Samochód jest teraz nie do poznania, lepsza elastyczność, szybciej się zbiera, V-max jeszcze nie sprawdzałem. Na papierze nie wygląda to jakoś super 118KM i 290 Nm. Jak będe miał chwilę wrzucę wykres. Chciałbym jeszcze zwiększyć ciśnienie doładowania, czy jest ktoś z W-wy kto zrobił to u siebie?Co do golfa zrobili 136KM i 280Nm..rakieta. No cóż, trzeba się cieszyć tym co się ma :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Zapytaj kolegę Teres'a - on zainstalował sobie MBC. Ja z kolei działam nad czymś takim: IBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo983 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Poniżej wrzuciłem wykresy z hamowni w Alltuningu. Na 1 jest seria i po pierwszej próbie modyfikacji, na 2 jest ostateczna wersja z wsadzoną nową przepływką. Dalej będzie chyba IC a później zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 wykresy kolegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.