Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

X-Trail pierwsze wrażenia


Gość Sawkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak napisali w instrikcji może by tak poczytać??? bo rzeczywiście z nawigacją może być inaczej? Ja mam zmieniarkę CD wiec mam "i" i jak naciskam to zmieniają mi się opcje z komputera, w wersji z nawigacją może być inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie bardzo, bo za każdym razem jak wcisnę "back" wraca mi do nawigacji, może jakoś inaczej to rozwiązali, nie ma znaczenia co jest na wyświetlaczy?(mapa, CD, radio?)

 

No to nie pomogę, nie mam nawigacji. Może ktoś kto ma. Albo pozostaje poczekać na instrukcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak napisali w instrikcji może by tak poczytać??? bo rzeczywiście z nawigacją może być inaczej? Ja mam zmieniarkę CD wiec mam "i" i jak naciskam to zmieniają mi się opcje z komputera, w wersji z nawigacją może być inaczej.

 

pisałem przecież, że nie dali instrukcji bo nie mają i czekają aż dotrze do nich!

trwa to już ponad miesiąc od sprzedaży samochodu!

:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPS - to przeprosiny nie doczytałem, ale to ciekawe ze dają gwarancja, a klient nie może doczytać a tam w wielu miejscach pisze że jak tak i tak to się gwarancja nie należy, i jak tu spełnić warunki gwarancji jak sie niema instrukcji. Podaj maila to zeskanuje i wysle Ci bo to taka sama instrukcja i sa tutaj rozne opcje z nawą też (oczywiście tylko te strony z tym opisem ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że rezygnując z nawigacji, kolejny raz przekonuje się że był to dobry wybór.

W takim razie to jest niebezpieczne grzebanie i robienie węży z rąk by przełączyć komputer w czasie jazdy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPS - to przeprosiny nie doczytałem, ale to ciekawe ze dają gwarancja, a klient nie może doczytać a tam w wielu miejscach pisze że jak tak i tak to się gwarancja nie należy, i jak tu spełnić warunki gwarancji jak sie niema instrukcji. Podaj maila to zeskanuje i wysle Ci bo to taka sama instrukcja i sa tutaj rozne opcje z nawą też (oczywiście tylko te strony z tym opisem ;))

będę pamiętać ,ale wczoraj wysłałem "reklamację" do siedziby importera m.in. w tej sprawie, poczekam na jego odpowiedz, a właściwie na instrukcję od nich, wracając do dealera (Japan Motors Warszawa-Krasnobrodzka).... są "dobrzy": ostatni raz jak dzwoniłem kiedy dostanę w końcu instrukcję, to mi handlowiec powiedział, że dostali już instrukcję do X'a, ale niestety musieli ją oddać innej klientce bo ona była pierwsza!

:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to widzę, że moja żona miała na początku lutego niebywałe szczęśćie - u Zaborowskiego na Puławskiej dostała instrukcję już po tygodniu. No, tyle że mieli jej zamontować czujniki parkowania z tyłu i z przodu - zamontowali tylko z tyłu, po czym wmawiali, że z przodu też są, tylko ich nie widać :-) (dodam, że ich działania też nie było widać). Dopiero po dwóch dniach przyznali że rzeczywiście nie zamontowali, wzięli samochód na 11 godzin i domontowali to. Niestety 11 godzin to było zbyt krótko by zamontować fabrycznie przepalone dwie żaróweczki oświetlenia wnętrza (te umieszczone nad środkowym lusterkiem). Więc się wk...łem, kupiłem je w sklepie za parę złotych i ze stoperem w ręce wymieniłem. Zajęło mi to 58 sekund (łącznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to skoro masz instrukcję, to może wiesz, czy to jakaś przebiegła funkcja samochodu, czy też jakaś usterka:

Lampka (tzw. do czytania) pasażera (ta z przodu, ale od strony pasażera) pali się tylko kiedy samochód stoi! Jak jadę samochodem ,to mogę tylko zapalić tą od mojej strony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Od kilku tygodni jeżdżę T30 rocznik 2004 2,2 dci z 60 tys. oryginalnego przebiegu. Jakiegoś używanego SUV-a szukałem ok. pół roku. W początkowej fazie myślałem o Hondzie CR-V, Hyundaiu Santa Fe i o X-trailu. Jestem raczej wysoki (1,90) i jak wsiadłem do CR-V to poczułem się jak puszce sardynek, to samo w Santa Fe. Pełną piersią odetchnąłem dopiero w X-trailu.

 

Plusy X-traila:

1. Męska, twarda i kanciata sylwetka (cos a la kultowe starsze Volvo – 244, 760). Teraz w pogoni za niskimi współczynnikami oporów powietrza wiele samochodów wygląda bardzo podobnie i obojniaczo. Sylwetka X jest bardzo charakterystyczna.

2. Duża ilość miejsca w środku przy niedużych zewnętrznych gabarytach. X jest krótszy od większości kombi.

3. Bardzo dobra widoczność – duża powierzchnia szyb

4. Bardzo wygodne fotele

5. Dobry moment obrotowy silnika dci – 314 NM

6. Stabilna jazda mimo wyżej położonego środa ciężkości niż w osobówkach

7. Dobry system All Mode dający kontrolę nad samochodem (a nie ustawiany elektronicznie przez komputer jak w CR-V)

 

Minusy X-traila:

1. Zegary na środku – zaprzeczenie ergonomii

2. Trochę głośny diesel dużo bardziej hałaśliwy niż np. common rail w Toyocie Avensis (D4D)

 

Generalnie jestem na razie bardzo zadowolony z fury ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

- podgrzewanych lusterek (byłem pewny że w tej klasie to jakiś bardzo podstawowy standard) - więc nawet nie zwróciłem uwagi na ic brak

 

mi też się wydaje że to standart, załącza się razem z podgrzewaniem tylnej szyby, bezkontrolkowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

a jak z rdzą Panowie? jeżdzę passatem i po 12 latach nie mam śladu korozji. Napaliłem sie na x-traila ale coś się boję bo wielu narzeka, ale nikt nie mówi jasno co z nim nie tak? Czy warto kupic autko?

Edytowane przez gregfr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z rdzą Panowie? jeżdzę passatem i po 12 latach nie mam śladu korozji. Napaliłem sie na x-traila ale coś się boję bo wielu narzeka, ale nikt nie mówi jasno co z nim nie tak? Czy warto kupic autko?

 

myślę, że jak zajrzysz na forum passata (z calym szacunkiem oczywiście) to złapiesz się za głowę jak bardzo jest to awaryjny samochód w porównaniu do nissana. Wiadomo, ze czasami coś w każdym aucie może się zepsuć - również w x-trail'u, ponadto zdecydowanie częściej ludzie mówią o swoich problemach (czyt. awariach samochodów) niż okazują zadowolenie z jakiejś rzeczy, taka to troche nasza polska skłonność do narzekania.

Mi sie x-trailem jeździ za***iście, a jeśli za oknem mamy taka aurę jak dziś to jestem wniebowzięty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinię. Fakt forum passata jest najlepiej rozwinięte z wiadomego powodu ;) Mój jest słabą wersja i to jego zaleta, bo się nie psuje :) Ja swojego x chyba przywiozę z Francji, nie bedzie taniej ale za to uczciwie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie(i Panie)jestem na etapie poszukiwania X-a i znalazłem coś takiego ? powiedzcie gdzie podziało się z lewej strony pokrętło zmiany napędów ? czy może jest to jakaś maskownica tego pokrętła ? Przyznam się, że w modelach po 2004 roku zawsze w oglądanych przezemnie X-ach było pokrętło - stąd moje zdiwienie tym zdjęciem które Wam pokazuję :)

post-22641-1264017149,6439_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest prawdopodobnie wersja tylko z przednim napędem.

Były takie produkowane do samego końca produkcji T30.

Możesz to sprawdzić np. tu (pozycja "Whl drv 2 WHEEL DRIVE" w nagłówku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

o jaki czujnik chodzi?

moje auto w rozsypce stoi już ponad miesiąc i ustalane są przyczyny niemocy...

Pompa wtryskowa rozebrana i sprawdzona- teraz wtryskiwacze pojechały do wawy

 

chodzi o pompę paliwową, wysokociśnieniową czy pośrednią w baku???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie sprzedałem passata i czas szukać dobrego Xa może ktos ma namiary na ładny model? Szukam rocznika 2005 diesel 2,2 z homologacja:)

 

Witam,

Rocznik 2005 sprzedawane w Polsce nie miały homologacji - jesli chodzi o ciężarową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o! nie miały homologacji dzięki. Coś mi sie zaczeły podobac santa fe wiec czytając ich forum i brak kłopotów z silnikiem kto wie może hyundi...

 

Czy może ktoś widział już to autko? Nie ma odpowiedniego działu do takich pytań, więc pytam tu. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11516876 Auto z Niemiec. Dzięki za wszelkie info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpisałem się trochę w wątku o sprzęgłach. Oto część tekstu, która powinna trafić tutaj. Bardzo przepraszam za zamieszanie.

 

Jeżdżę x-t od ubiegłego roku. I już długo nim nie pojeżdżę.

Uważam, że jak na auto takiej marki i kosztujące jako nowe tyle pieniędzy, to rzeczy typu twarde sprzęgło, piszczące paski, rozszczelniające się intercoolery, zasysanie oleju silnikowego, palenie się sprzęgła międzyosiowego nie powinny mieć miejsca.

A takich usterek zarówno ze słyszenia jak i z tego forum jest mnóstwo.

Kupiłem to auto ze względu na to, że po pierwsze mieszkam na wsi, gdzie drogi czasami potrafią być słabo przejezdne, po drugie jeżdżę z łódką na przyczepce - chciałem rozwiązać sobie problem z wodowaniem sprzętu, lubię też wyskoczyć sobie z rodziną do lasu.

Samochód, który miał sprawić mi przyjemność i ułatwić życie stał się źródłem wiecznego utrapienia.

 

Strach dynamiczniej ruszyć - można uszkodzić koło dwumasowe.

Strach załączyć lock 4x4 - można spalić sprzęgło.

Strach dynamiczniej jeździć - a nuż rozszczelni się (ponownie - już raz mnie to spotkało) intercooler, lub zassie olej silnikowy.

Strach jechać do miasta - noga od sprzęgła może odpaść.

Strach rano odpalać samochód - piszczące paski mogą wkurzyć śpiących sąsiadów.

Strach pojechać do serwisu - przepływomierz boscha 1.750,00zł,przepływomierz hitachi 4.000,00zł, intercooler 9.200,00zł, sprzęgło z dwumasem 4.500,00zł.

 

Jestem rozczarowany i bardzo, bardzo antynissanowski.

 

Aby rozwiać wątpliwości ślepo zakochanych w tym modelu - kupiłem go używanego w niemieckim serwisie, z niedużym przebiegiem (2003r. - 133.000km, teraz mam 145.000km), udokumentowaną historią. Zapłaciłem dużo pieniędzy (ok. 7.000,00 więcej niż za najdroższe w tym roczniku na allegro czy też otomoto) aby mieć komfort użytkowania "pewnego" auta.

Auto tam bezwypadkowe (ja sam miałem bliskie spotkanie z sarną - naprawione w naszym serwisie nissana), serwisowane tam do końca.

 

Auto porażka. A może ktoś szuka takiego auta ? :D Z chęcią odstąpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak słabo trafiłeś z zakupem używanego. Nowa generacja (czyli 2.0 dCi) pozbawiona została opisywanych przez Ciebie przypadłości. Pozdrawiam. RysiekD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem z tym samym przebiegiem od I właściciela w Polsce, serwisowany do końca i zamiast jeździć- naprawiam go, siedzę na forum i do podobnego wniosku dochodzę.

Po dwóch dniach jazdy za dużo nie mogę stwierdzić. Może po naprawie będzie dobrze.

A skoro T31 już pozbawiony wad to czemu o awarii tylnego napędu głównie piszą użytkownicy tego modelu- ze sprzęgłem to samo?

 

McOwer pewnie octawka się lepiej sprawuje co? ojciec ma już 10lat od nowości i co dzień ją tłuczemy w pracy po wioskach itp. Przez 10lat wymienił 2 razy przepływomierz i ostatnio światła z lewej nie świeciły- za 50zł naprawione (przebieg 230tys)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...