xtomek Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 (edytowane) Teraz trzymajcie kciuki za mnie. 14,8 do pobicia....Primerą Niestety wyszło tylko 14,9 na Toyasach. Edytowane 11 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zywiec Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 (edytowane) morzecie mnie tu dopisac do listy najszybszych nissanów moje najszybsze ET to 12,571 jakie udało mi sie zrobic w kwalifikacjach ale takie co umiem potwierdzic to ET 12,637 tu jest link http://www.sss.org.pl/downloads/kos230809.pdf oczywiscie nissan sunny gti-r Edytowane 30 Października 2009 przez zywiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Już niedługo rozszerzymy Grono GTi-R, przyznam zacznie szybki jest twój suszarka to dalej seryjne T28 ?? Ps. Luknij na pierwszą stronę czy dobrze podałem wartość doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zywiec Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) tak szuszarka jest orginalna t28,co do doładowania to dobrze dałes normalnie jezdze na 1 bar a na wyscigach 1,5 bara ale mam zamiar kiedys wsadzic gt3071r to bedzie dopiero zabawa a wiesz co najciekawsze to że auto nigdy nie było strojone ma fabryczy komp i zero dłubania w elektryce,tak sie zastanawiam ile by dało koni wystrojenie tego silnika? Edytowane 8 Listopada 2009 przez zywiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Lekko licząc +15KM/+15 Nm. Kontakt z Guru wskazany:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 tak szuszarka jest orginalna t28,co do doładowania to dobrze dałes normalnie jezdze na 1 bar a na wyscigach 1,5 bara ale mam zamiar kiedys wsadzic gt3071r to bedzie dopiero zabawa a wiesz co najciekawsze to że auto nigdy nie było strojone ma fabryczy komp i zero dłubania w elektryce,tak sie zastanawiam ile by dało koni wystrojenie tego silnika? Trzeba sprawdzić AFR, w tym Białym co stoi u mnie w garage też wysztko seria, jak dajesz do deski to do ok 4000 obr.min ma trochę za ubogo przez co suszarka wolniej wstaje, a powyżej 6 tyś się robi za bogato... Jest to seria + wydech i 0,9 bara. Ile da strojenie dam znać jak dorwę tanią hamownię 4x4 Najważniejsze by poprawić wstawanie suszarki - dziś na torze w lublinie latałem i troszkę mi to przeszkadzało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Fabryczne turbo ma odczuwalnego laga. Ciekawe jakby się spisywała sprężarka na twin scrollu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ma laga sporego ze wzgledu na seryjny DP który to stanowi zwężkę... W mazdach 323 GT i GTX to samo było, zmiana DP na szerszy spowodowało znaczne zmniejszenie turbo dziury. Przykładowo na seryjnym DP 1,1 bara mazda kolegi z tomaszowa mazowieckiego miała gdzieś tak od 4200 to po zrobieniu grubszego fi 60mm 1 bar ukazywał się już od 3500obr.min - próby robione na 3 biegu. Chłopak jeździ nią tylko w KJS i bardzo odczuł tą różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Będziecie zmieniać DP w tym co przyjechał? Jeżeli tak to piszę się na ten drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 z tego co kiedys czytalem o gti-r`ach wynika, ze seria znosi spokojnie ok.300KM i wystarczy tylko wydech, fmic, dolot i MBC, ale ponoc to max dla tego setupu. to wciaz SR20DET, a nie 1jz zeby seria znosila milion koni gt3071r fajny, ale lag bedzie juz wtedy sporawy.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 GTI-R owy SR20DET myślę że trochę jednak więcej zniesie... Jest na mechanice, ma mocniejszy napinacz rozrządu, jedyne co to tłoki ma takie same jak ten z 200SX... Przy dobrym zesrojeniu i jak mu się zapoda chłodnicę oleju to myślę że okolice 400KM są dla niego do przyjęcia na jazdę torową. Na miasto i ostre sprinty spod świateł obstawiam że pójdzie transfer cage i tył przestanie być napędzany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ja bardziej myslalem wlasnie o tym, ze powyzej 300KM tloki moga powiedziec papa, a najpredzej to sruby na korbach, bo to jest najslabszy punkt DET z tego co sie orientuje. poza tym, tez mysle ze gti-r`owy SR jest troche fajniejszy a tak wogole to w gti-r jest hicas jak w sky`u? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jak sie nie myle to hicas w skyline to opcja ktora rozłacza napedy, a w gti-r naped przenoszony jest stale na obie osie 50:50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 GTi-R ma stałe 50 na 50 jak limon napisał Co do śrubek w korbach to bardziej straszne im obroty przeszło 8 tysi niż moment obrotwy - ten spokojnie może oscylować w granicach 450Nm... Co w zalerzności od wałków, turbiny może przekształcić się w ok 400-450KM na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.