Gość KOSA Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 a po przerobieniu byłeś u gazownikow na ustawieniu instalki ja mam jedno zastrzeżenia na 2 przy ruszaniu brak mu kompletnie mocy musze podac ze 3000ob zeby ruszył (chodzi o do jeżdzanie do swiateł redukcja na 2 i potem bez zatrzymania jak się tocze ruszyć z 2) ]masz teraz luźnieszy dolot i więceju powietrza dlatego z mieszalnika nie zasysa Ci gazu stąd problem....... może też ci przygasać jak wyżucisz na luz przy wyższych prędkościach bez dodawania gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 a po przerobieniu byłeś u gazownikow na ustawieniu instalki ja mam jedno zastrzeżenia na 2 przy ruszaniu brak mu kompletnie mocy musze podac ze 3000ob zeby ruszył (chodzi o do jeżdzanie do swiateł redukcja na 2 i potem bez zatrzymania jak się tocze ruszyć z 2) ]masz teraz luźnieszy dolot i więceju powietrza dlatego z mieszalnika nie zasysa Ci gazu stąd problem....... może też ci przygasać jak wyżucisz na luz przy wyższych prędkościach bez dodawania gazu nie wspominając juz o tym, że mieszanka też pewnie jest za uboga (oczywiście mowa o LPG) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 z gosnięciem na luzie to niema najmiejszego problemu przy 160 km wyżucałem na luz i zero gaśniecia silnika robiłem to kilkakrotnie a dzisiaj testowałem 2 niby jest ok mysle ze ja dałem wczoraj ciała (turlając sie na 2 do swiateł zapomniałem ze jest na 2 i podałem na 3 i dlatego wyszłedł ten problem ) ale jestem aż mi jest :oops: [ Dodano: Sob 25 Mar, 2006 ] teraz mi smiga że hohohohohhohohoho zbiera sie lepiej szybciej wchodzi na obroty i niema wrażenia muła co było na orginalnym dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 hej, ja moze niczego odkrywczego nie wymyslilem ale mi sie i tak podoba: Photo 2 Photo 3 Chcialbym w przyszlosci sie jeszcze ciut pobawic i zrobic 2 rzeczy: a) dodac obudowe termiczna zrobiona na wzor apexi (mam jej dokladne wymiary ) = jedyny problem to syrena od alarmu ktora totalnie bruzdzi :/ zrobic doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka = niby takie trywialne ale po wstepnych ogledzinach wydaje mi sie ze moze to byc niemozliwe... bez ciecia nadkola :shock: pozyjemy zobaczymy! pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 w doladowanym silniku raczej nie ma potrzeby robic doplywu powietrza. oczywiscie nie zaszkodzi bo cooler w 200-tce jest raczej niewielki. jak montowales srozek? potraktowales diaksem przeplywke czy masz na flanszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 wlasnie to mi sie w tym zestawie podobalo ze wszystko bylo na wymiar do 200sx'a totalnie idiotoodporne jedyne wymagane dzialania to przykrec - odkrec. flansza byla w zestawie z innymi duperelami - jak ponizej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 widze ze w s14a ciagle stosowali ta gowniana przeplywke 50mm fi. pomysl moze nad zaadoptowaniem np z primery p11 70mm. mniejsze restrykcje w dolocie=wiecej tlenu. nie pamietam jaka jest kostka (ile przewodow) ale Kuba taka podmiane robil w swojej p10 wiec moze tez sie uda :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 masz racje - kiedys trzeba to bedzie zrobic ale narazie jest kupa innych rzeczy na liscie i powazny deficyt finansowania (jak to zwykle bywa ). przeplywki wali sie najczesciej od Z32 albo ekstremalnie od Infinity Q45 ktora ma 90 mm :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No Adams na stozku teraz powinieneś mieć okk 190 Km jak nic Bannan tyle miał jak to było jedyną jego modyfikacją. Może dzwięk byś nagrał i byśmy posłuchali jak to ssie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 postaram sie choc do konca nie wiem jak ro dobrze zrobic.... boje sie ze mikrofon z aparatu nie da rady ale zobaczymy. musze przyznac ze nie spodziewalem sie ani zauwazalnych przyrostow mocy (na ten temat sie jeszcze nie wypowiadam bo pozadnie nie testowalem) ani zadnych innych zauwazalnych konsekwencji. Za to dzwiek przerosl moje oczekiwania - na niskich obrotach nic a na wyzszych biegach przy zdjeciu nogi z gazu wydaje mi sie ze mam pod maska malego bov'a calkiem fajna sprawa... pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No Adams na stozku teraz powinieneś mieć okk 190 Km jak nic Bannan tyle miał jak to było jedyną jego modyfikacją.Może dzwięk byś nagrał i byśmy posłuchali jak to ssie ?? dla scislosci to banana mial 190 koni na niesprawnym obrotomierzu. nie wiedzielismy na ilu jest odciecie i ustawione bylo "bezpieczne" wiec nie krecil sie do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Po długim oczekiwaniu na chwile wolnego czasu, nadszedł ten upragniony weekend i mogłem spokojnie zabrac sie za auto. Najważniejszą rzeczą do zrobienie był montaż filtra stożkowego K&N. Troche dłubania było ale wyszło chyba nawet dobrze. Do dopracowania został tylko dolot bo jakos pod względem wizualnym mi nie pasi. Przepraszam za słabą jakoś fotek ale chwilowy brak aparatu musiałem zastapić komórką. Pierwsze odczucia po wyjeździe z garażu to poprawa przyspieszeń od 2000 obr/min. Czego brakowało mi wsześniej. Natomiast jest jeszcze jedna rzecz, która z jednej strony mnie cieszy a z drugiej delikatnie martwi. Zawsze wiedziałem, że montaz stożka powoduje zmianą odgłosu zasysanego powietrza. W almerce od 2300 obr/min pojawia sie basowy dzwiek. Czy tak powinno być, czy tez może coś nie tak zrobiłem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Natomiast jest jeszcze jedna rzecz, która z jednej strony mnie cieszy a z drugiej delikatnie martwi. Zawsze wiedziałem, że montaz stożka powoduje zmianą odgłosu zasysanego powietrza. W almerce od 2300 obr/min pojawia sie basowy dzwiek. Czy tak powinno być, czy tez może coś nie tak zrobiłem :?: Tak ma być! Piękny dźwięk nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 JAk widze na fotkach to filtr bardzo blisko znajduje się silnika, powinienś moim zdaniem nieco przedłużyć dolot tak żeby mozliwie jak najblizej siedizał przy akumulatorze i oddzielił go jeszcze jakąś grodzią od silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Natomiast jest jeszcze jedna rzecz, która z jednej strony mnie cieszy a z drugiej delikatnie martwi. Zawsze wiedziałem, że montaz stożka powoduje zmianą odgłosu zasysanego powietrza. W almerce od 2300 obr/min pojawia sie basowy dzwiek. Czy tak powinno być, czy tez może coś nie tak zrobiłem :?: Tak ma być! Piękny dźwięk nie? Dżwięk jest cudowy. Od załozenie stożka jeszcze ani razu nie włączyłem radia. Nie moge się go nasłuchać. [ Dodano: Wto 11 Kwi, 2006 ] JAk widze na fotkach to filtr bardzo blisko znajduje się silnika, powinienś moim zdaniem nieco przedłużyć dolot tak żeby mozliwie jak najblizej siedizał przy akumulatorze i oddzielił go jeszcze jakąś grodzią od silnika. Tez nad tym myśałem przy montażu, ale Elcoruso sam miał kiedyś stożek schowany za akumulatorem. Natomiast później go przełozył bliżej przepływomierza i znacząco poprawiła sie elestyczność silnika przy niższych prędkościach. A mi głównie o to chodzi. Nawet kiedyś ktoś pisał, że dłuższy dolot to lepsza góra, a krótszy to dół. Natomiast nad jakoś osłoną musze chyba pomyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 JAk widze na fotkach to filtr bardzo blisko znajduje się silnika, powinienś moim zdaniem nieco przedłużyć dolot tak żeby mozliwie jak najblizej siedizał przy akumulatorze i oddzielił go jeszcze jakąś grodzią od silnika. Albo założyć do niego obudowe, ja tak mam i do obudowy bezpośrednio idzie rura spod zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Hehe Stawek masz dokladnie tak samo zrobiony CAi jak jak wkladka filtra, K&N bez filtra sportowego nie ma sensu robic power rury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 mam pytanko... bo jesli chodzi o to zeby powietrze bylo zimne to przeciez rura alu/kwasowa sie grzeje... mozna zrobic cai z plastikowych rur ?? wydaje mi sie ze beda sie mniej grzaly niz metalowe ale moge sie mylic... moze juz ktos probwal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 JA widziałem patenty na owijanie rur takągompką do ocieplania rur - ludzie się chwalili że temperatura w dolocie spadała nawet do 3-4 stopni, nie przetestowane było czy to ma jakieś odzwierciedlenie co do osiągów ale skutecznie psuje Image pod maską... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 JA widziałem patenty na owijanie rur takągompką do ocieplania rur - ludzie się chwalili że temperatura w dolocie spadała nawet do 3-4 stopni, nie przetestowane było czy to ma jakieś odzwierciedlenie co do osiągów ale skutecznie psuje Image pod maską... ma wygladac czy ma dzialac ?? i tak najpewniej sobie zrobie z kwasowki... mam juz na oku zlomowisko i fajne rurki tylko kwestia czy taka srednice znajde ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 w przypadku CAI temperatura poweitrza w kolektorze ssącym jest na tyle niska że nie ma co kąbinować z dodatkowym doizolowaniem jego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Hehe Stawek masz dokladnie tak samo zrobiony CAi jak jak No raczej nie inaczej hehehehe Najprostrze rozwiązania są najlepsiejsze :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Jutro wjeżdza do mojej nowej p10 CAI by Coobcio, zobaczymy jak zagra :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 CAI By Coobcio nie dokończony niestety - ręce mi omdlewały po przerobce przepływki do takiego stopnia że mi fleks z ręki wypadł przy docinaniu rurek... Narazie jest jego większa część zrobiona, filtr ssa zimne powietrze i przy tym nieźle gra - Lukas fotkę zapodaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Witam. Mam takie pytanie co byście polecali zrobić z dolotem w Micrze k10 1.2 (gaźnik). Czy jest jakiś sens kombinować z filtrem?? Wiadomo, nie chodzi mi tutaj żeby uzyskać przyrost mocy nawet 3 KM, tylko czy dałoby coś przerobienie tego układu w tym silniku.?? z góry dzięki za odp i pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.