Coobcio Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Jutro wjeżdza do mojej nowej p10 CAI by Coobcio, zobaczymy jak zagra :roll: Już siedzi i łądnie mruczy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 aluminium jest bardzo dobrym przewodnikiem ciepła więc jakaś osłona na te rury chyba by się przydała moim zdaniem , poza tym ekrany cieplne są różnago rodzaju nie musi to być szara gąbka , u siebie mam ekran 3mm gąbki pokrytej jakby chromowaną folią efekt wizualny BDB no i swoje zadanie napewno spełnia . PS powołując się na czasopismo "maxi tuning " zarówno wkładka jak i stożek K&N w peżocie 206 GTI dały 0,2 KM natomiast GREEN i BMC + 7 KM jako wzmianka gdyby ktoś sie zastanawiał jakiej firmy filtr kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 u mnie dolot ze stozkiem K&N 7KM wiec nie ma sie raczej czym podniecac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Hehe Stawek masz dokladnie tak samo zrobiony CAi jak jak Obrazek wkladka filtra, K&N bez filtra sportowego nie ma sensu robic power rury Ja tak miałem tez i nie jest dobrze. Ta rura jest zadługa i zabardzo powyginana. Teraz mam to zrobione z 2 cześci. Pierwsz gruba rura ze zdezaka idzie kolo akumulatora i tam sie konczy. Druga od filtra do okolic akumulatora, tam jest oddzielona czesc od komory silnika, tak aby cieple powietrze nie mialo łatwego dostepu. Efekt duzo lepiej na dole i odczuwalnie lepsza dynamika. FAKT K&N to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Witam wszystkich na forum! jestem od niedawna uzytkownikiem p11 z silnikiem 1.6 (wielopunkt) i zainteresowalem sie zrobienie CAI, wszystko juz wiem poza jedna rzecza mianowicie do puszki z filtrem odchodzi taki gumow przewod do komory silnika w Heynesie jest on opisany jako "elastyczny przewód odpowietrzajacy", kiedy zrobie cai mam go pozostawic zeby sobie tak "wisial" :grin: czy zaslepic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 wypierdzie go w cholere to odma przez nią gorące opary oleju wlatują do puszki i podgrzewają niepotrzebnei poweitrze. kolektor i puszke zasleb a silnik zeby mial wentylacje to zastosuj filterki na odme albo dlugi przewód ktory poprowadzisz pod silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 puszke chce wywalic i zrobic kolanko - rure-stozek. sprawdzi sie czy o czyms zapomnialem? aha chcialem sie jeszcze zapytac, sa dwie odmy ta do puszki i do kolektora i na obu zrobic filtr albo dlugi przewod pod silnik tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 NA dobrą sprawe jedną odme mozna zatkać a na drogą założyć filterek albo dać rure... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Dzieki:) rozumiem ze nie wazne ktora sie zatka a na ktory filtr zalozy... jeszcze jedno pytanie, gdzie mozna taki filtr maly dostac bo szukalem na allegro i w rroznych sklepach w necie i nie moglem znalezc:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 www.toptuner.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 tak sobie pomyslalem ze w sumieta jedna odme do kolektora chyba zostawie tak jak jest(podlaczona) a na druga zaloze filtr. to ze zostawie podlaczona chyba nie bedzie mialo jakiegos negatywnego wplywu na prace silnika prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Jaki to ma sens to co mówisz jednnie wprowadzi to zaklucenia w pracy przeplywki bo bedize lewe powietrze ssał. Zeby to coś dawało to trzeba obie ururki z dolotu wywalić i uszczlnic powstale po nich meisca czyli przy kolektorze ssacym na na obudowie filtra poweitrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Hehe Stawek masz dokladnie tak samo zrobiony CAi jak jak Obrazek wkladka filtra, K&N bez filtra sportowego nie ma sensu robic power rury Ja tak miałem tez i nie jest dobrze. Ta rura jest zadługa i zabardzo powyginana. Teraz mam to zrobione z 2 cześci. Pierwsz gruba rura ze zdezaka idzie kolo akumulatora i tam sie konczy. Druga od filtra do okolic akumulatora, tam jest oddzielona czesc od komory silnika, tak aby cieple powietrze nie mialo łatwego dostepu. Efekt duzo lepiej na dole i odczuwalnie lepsza dynamika. FAKT K&N to podstawa. Mialem u siebie juz rozne konfiguracje rur i zgadzam sie z Toba. Napisz jeszcze tylko jakie masz srednice rur u siebie? Ja dalej szukam u siebie optimum Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Mialem u siebie juz rozne konfiguracje rur i zgadzam sie z Toba. Napisz jeszcze tylko jakie masz srednice rur u siebie? Ja dalej szukam u siebie optimum Pozdro Rura od zderzaka to 100 mm mogla by byc troche mniejsza ale taka kupilem i juz zostala wsumie sie sprawdza. A od filtra to 77mm jakies 45cm. Od jednej do drugiej jest jakiesz 20cm odstepu, poniuewaz 100 konczy sie na prawym dolnym rogu akumulatora w tym zakamarku miedzy akumulatorem i karoseria(patrzac na niego tak jak na tym zdieciu url=http://img104.imageshack.us/img104/7749/cai38ty.th.jpg]Obrazek[/url]) a 77 zaczyna sie kolo prawego gornego rogu akumulatora. Miedzy akumulatorem a mocowaniem amortyzatora jest scianka zapobiegajaca dostanie sie cieplego powietrza z komory silnika. Jeszcze od przedniego leflektora po bezpiecznikacz i do rury 77 jest polozona rozcieta 100 tak aby powietrze zimne prosto trafialo do niej. KURDE tak ciezko mi to wyjasnic najlepiej jak bym foto wrzucil i wszystko jasne by bylo ale narazie nie mam mozliwosci MAM nadzieje ze moj opis jakos trafi do twojej wyobrazni. POZDRO [ Dodano: Sob 13 Maj, 2006 19:33 ] Tak to mniejwiecej wyglada zdiecie troche male bo zapomnialem w telefonie wielkosci zmienic mam nadzieje ze cos dojzysz jak nie to jeszcze jedno zrobie [ Dodano: Sob 13 Maj, 2006 19:52 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Mam male pytanko mam szanse kupic nowy stozek jacky auto sport po okazyjnej cenie tylko ze ma on srednice 60mm czy moge bez problemow zalozyc na rure 77mm zwezke i ten filtr? nie bedzie mialo to zadnych ujemnychskutkow w porownaniu z ukladem bez tej zwezki (z filtrem 77mm)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 nie nie wlezie ni cholery, optymistycznie myśląc naciągnie się do 10mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 caj w nadkolu to nieporozumienie,trzeba pomysklec o tym co zrobic zeby sie nie brudzil szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Cały świat tak robi chociaż cały świat nie ma takich warunków na drodze jak w PL. No trzeba w miare często prać stożka - co jakieś 4000-5000 km i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Juz troche benzyny wypaliłem odkąd mam zrobiony dolot i niestety mam mały problem. Na niskich obrotach jest totalna zamułka no poprostu lipa do kwadratu!!!! Przed modyfikacją tego nie było. Co prawda powyżej 3000 obrotów silnik wkręca sie pięknie ale sam początek jest żenujący Czy jest jakieś lekarstwo na to?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 stAWek, masz za dlugi dolot, jak chcesz miec dol lepszy to musisz go troche skrocic, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Witam jestem nowym clubowiczem i urzytkownikiem primerki p11 2.0 Gt 97 rok na sekwencji(lpg). Choc autko ma 150 koni to itak brak mi mocy Pewnie wszyscy znacie ten bul Problem polega na tym ze wykosztowalem sie na autko i finanse na jakikolwiek tuning mam znikome. Co proponujecie do mojej p11? Za wszelkie sugestje z gury dziekuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Po pierwsze CAI czyli dolot zimnego poweitrza w nadkola w SR20De doskonale się sprawdza a po drogie zapraszam do przestudjowania naszych projektów i prezentacji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 czesc jestem nowy na forum i mam takie pytanie: Posiadam Primera P10 GT i zastanawiam sie,czy doprowadzanie np rury od nadkola czy przedniego zderzaka do standardowej puszki filtra powietrza coś da, bo jak patrzylem to od filtra idzie kawalek rurki i konczy sie tuz za lewym kierunkowskazem P.S. Wkładka K&N juz jest:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 kawalek rurki i konczy sie tuz za lewym kierunkowskazem To jest tłumik szmerów - jego zadanie to wyciszanie i pozbawianie mocy. Swojego czasu mialem taki patent że z nadkola szla mi rurka doprowadzająca poweitrze do seryjnej puszki - rozwiązanie sprawdziło się bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 dzieki wielkie,wywale to przy najbliższej okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.