Gość lukasz_lublin Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 a umnie to tak teraz wyglada. Powoli zaczyna miec to wszystko rece i nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 dlaczego długość rury ma znaczenie na osiągi???? Bo skoro długa jest zła a krótka dobra a zimne powietrze lepsze niż ciepłe spod maski, to juz wogóle nic nie rozumiem i wszystko mi sie w głowie miesza !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Tutaj krótke zestawienie dolotów na przeykładzie Fiata Punto 1,2 8V: http://www.godula.cc.pl/laboratorium/strony/ssanie.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Juz zrobilem:))) na odmach sa filtry, jest zamontowany stozek, ale jak demontowalem standardowa puszke od filtra to odlaczylem od niej poza odma jeszcze jeden cieniutki przwod (przewod podciśnienia - haynes) ktory byl podlaczony do tej puszki od spodu i tu sie pojawia moje pytanie - co mam z nim zrobic? moze sobie tak wisiec czy mam zalozyc jakis dluzszy pod silnik czy jkai filterek na niego?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 ten cienutki przewodzić to podcisnienie idące do tych grzypków od EGR wywal go w cholere a miejsce jego przymocowania do puszki filtra poweitrza zaślep szczelnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolw Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 mam takie pytanie gdyz na dniach kupuje sobie stozek noi zastanawiam sie jak go dopasowac do przeplywomieza jak u was to wyglada ?? u umnie w srodku puszki jest cos takiego podobnego do adaptera czy da sie to wykozystac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 puszki nie mam bo wywalilem:) i ten przewod odchodzi sobie od grzybka i tak wisi:) wywalic go i zaslepic grzybek czy ma soibie tak wisiec? [ Dodano: Sro 31 Maj, 2006 21:22 ] mam problem po zamontowaniu stozka skacza mi obroty na jalowym biegu i tylko na niskich obrotach (bez wciskania pedalu gazu) mial ktos juz taki problem? cop to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Dolot skróciłem i zmieniłem położenie rury. Zobaczymy jak to teraz będzie. Jeszcze jedno pytanie od czego jest ta czarna rurka zagięta do dołu???? co z nią zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 mam pytanie czy w moim E16i (aktualnie juz znajduje sie w innym aucie) da sie zalozyc stozek? pod ten talez jest podlaczone wiele przewodow i czujnikow. co nimi zrobic? ponawiam pytanie bo nie otrzymalem odp. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 od czego jest ta czarna rurka zagięta do dołu Przepowietrzenie skrzyni biegów - zostaw jątak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 gdzie poprowadzic odme od silnika zeby wywalic ja z dolotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 dziure która zostanie w dolocie zaślep, a na rure od odmy załóż filterek (dostępny w każdym sklepie "tjunigowym") albo włóż ją w jakąś butelkę, pojemnik........(tylko jej nie zaślepiaj) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Coobcio mam prośbe , opisywałeś wiele razy odłączenie EGR tuning za dwa zł i chodzi o to żebyś napisał co mam zrobić z węrzykami ( pisałeś żeby pozatykać ) ale ja mam 1600 dwanaście zaworow na jednoponktowym wtrysku i z kolektora wydechowego wychodzą dwie rurki metalowe , co wywalic dwie ? Teraz sprawa filtra węglowego i tych dwuch zaworow na podciśnienie jak to zrobić bo węrzykow podciśnienia mam chyba osiem lub dziesięć. Spodobał mi się twoj opis zbędnych gadżetow pod maską i z chęcią bym wywalił wszystkietylko jak ? ps/ wstawił bym fotke tylko nie wiem jak . Tylko nie pisz że mam przejrzeć dokładnie forum , bo przejrzałem nasze i Turbokillers. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 mam 1600 dwanaście zaworow na jednoponktowym wtrysku i z kolektora wydechowego wychodzą dwie rurki metalowe Masz gaznik a nie wtrsyk to popierwsze Wywal tą rurke stalową o mniejszej średnicy, jak będziesz usówać puszke z filtrem węglowym i te grzybki od EGRu to zobaczysz ze z kolektora ssącego jedynie idą z tego 2 przewodziki, reszta przewodzików to jest łaczenie względem siebie tych zaworkó i fitlra węglowego - wszytko to do usunięcia a te metalowe rurki w dolocie do zaślepienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 mam 1600 dwanaście zaworow na jednoponktowym wtrysku i z kolektora wydechowego wychodzą dwie rurki metalowe Masz gaznik a nie wtrsyk to popierwsze To GA16i wiec jest to wtrysk jednopunktowy a nie gaznik. Pod filtrem w obudowie siedzi jeden wtryskiwacz a obok jest mini przeplywka. Wszystko pod filtrem ktory jest nalozony na obudowe wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 o nigdy się nie spotkałem z tym silnikiem... Dopiero teraz wyczytałem w necie ze występował w Senatrze i byl produkowany w latach 82-90, na jedyn wałku i na jednopunkcie - SZOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 o nigdy się nie spotkałem z tym silnikiem... Dopiero teraz wyczytałem w necie ze występował w Senatrze i byl produkowany w latach 82-90, na jedyn wałku i na jednopunkcie - SZOK Byl montowany w N13 B12 pod koniec lat 1988-1991. Jeden walek 12V, jednopunkt z kompem pod siedzeniem... wbrew pozorom troszke ich smiga u nas w PL. Sprzedalem taki silnik w zimie, siedzial w dawcy na blotniki i maske dla Bombla Jeszcze jedno - napedzany juz lancuchem a nie paskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 o nigdy się nie spotkałem z tym silnikiem... Dopiero teraz wyczytałem w necie ze występował w Senatrze i byl produkowany w latach 82-90, na jedyn wałku i na jednopunkcie - SZOK Byl montowany w N13 B12 pod koniec lat 1988-1991. Jeden walek 12V, jednopunkt z kompem pod siedzeniem... wbrew pozorom troszke ich smiga u nas w PL. Sprzedalem taki silnik w zimie, siedzial w dawcy na blotniki i maske dla Bombla Jeszcze jedno - napedzany juz lancuchem a nie paskiem. Obrazek Tak to dokładnie ten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tylko niech ktoś napisze czy jak odłącze węrzyki to co z tymi zaworkami ? po prawej stronie (na zdięciu) one dają sygnał do kompa . W końcu zmniejszyłem spalanie na 11l na setke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ja poproszę o potwierdzenie bądź zanegowanie mojej teorii. Mam 100 NX'a GA16DS i tak się zastanawiam nad zimnym dolotem, narazie nie chcę przerabiać całego układu, wrzucać stożków itp bo finanse poprostu na to nie pozwalają. I teraz pytanie. Czy wystarczy rurę od dolotu pociągnąć w inne miejsce, nawet ją przedłużyć i wrzucić w przód w okolicę chlodnicy? Teoretycznie coś to powinno dać bo zawsze płynęłoby zimniejsze powietrze. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 tak to też będzie dobre rozwiązanie, dobrze jeszcze jak byś powiekszył seryjny wlot do puszki i dał rure o możliwie największej średnicy, samą rure poprowadź tak żeby miała jak najmniej zawijasów i żeby łapała możliwie najwiekszą mase powietrza podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 OK. THX za info. Pozdro. A jeszcze jedno pytanko. Jak odepnę seryjną rurę przy filtrze i omine te wszystkie fabryczne i zimny dolot ze zderzaka dam bezpośrednio w filtr to nic nie nabroję? Chodzi o to, że w seryjnym dolocie po drodze do filtra jest jakaś puszka i zastanawiam się nad jej funkcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 to jest tłumik szmerów spokojnie można go wywalić, im prostszy dolot tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ok. Jescze raz THX. Pomierzę dzisiaj i pokombinuje którędy rurkę poprowadzić. Mam zamiar kupić taką gientką lekką aluminiową rurę i cosik pomyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woockush Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 A oto moj budzetowy dolot w GA16DE. Kolanko jacka 90 stopni 77mm, nierdzewka 76,1mm - 49cm i tani filtr z allegro. Trzeba jeszcze tylko dorobic jakies lepsze mocowanie i doplyw zimnego powietrza ze zderzaka. Moje spostrzezenia po montazu to swietne odglosy dzwiekowe i niedobor mocy przy wysokich obrotach Pytanko: Czy ktos wyliczal wg wzorow ktore kraza po necie jakiej dlugosci/pojemnosci powinien byc dolot do GA16DE?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 jak kupiles stozek to oliwiles go za 1 razem jak montowales? czy oliwi sie po pierwszym czyszczeniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.