eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 eszi, auto niewpelni zrobione, ma byc jutro gotowe w 100% takze hamownia hhhhmmm w przyszlym??? Pytalem dzis Kuby i na Mineralnej jest nowy koles, za to bywa duzo czesciej niz Maciek Przedwonie i podpytam W przyszłym ok, informuj mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 radziłbym wszystkim wyjąć filtr z zakola i wrzucić go pod maskę, przejechałem dziś w deszczu okolo 500 metrów i filtr nadawał się do wyrzymaczki mimo tego że filtr mam wysoko szczelne zakola, komplet osłon itd... był mokry... CAI TYKLO W SEZONIE LETNIM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 radziłbym wszystkim wyjąć filtr z zakola i wrzucić go pod maskę, przejechałem dziś w deszczuokolo 500 metrów i filtr nadawał się do wyrzymaczki mimo tego że filtr mam wysoko szczelne zakola, komplet osłon itd... był mokry... CAI TYKLO W SEZONIE LETNIM!!! ja znowu w nerwach, żonka pojechała do arbaitu. Dzisiaj wkładam go pod maske jeżeli będzie suchy, jesli nie to włożę jackassa do puki nie wyschnie. Zrobie takze dolot "kominkowy". no i efekty mojej pracy,wyrównany, zabezpieczony antykorozyjnie i powiekszony otwór, home made osłona od silnika,jeszcze tylko dopieścić wlot powietrza do rury kominkowej, bo chcę aby łapała od spodu zderzaka(podziękowania dla jak zwykle pomocnych zimów z warsztatu na ul. Rakietników): http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk..._11_09/1410733,, http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk..._11_09/1410793,, http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk..._11_09/1410878,, it's a Warm Air Intake Winter(WAIW) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 przynajmniej czysto będzie i ne bedziesz miał stożka do wyrzucenia co do temperatury w dolocie... zimą naprawdę nie ma sie czym martwić Zostawiłeś drugi mały box co jest pod gumową rurą? Zwiększa on nieznacznie pojemność dolotu co nie zabija tak dołu... jak zwykły short Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Zostawiłeś drugi mały box co jest pod gumową rurą?Zwiększa on nieznacznie pojemność dolotu co nie zabija tak dołu... jak zwykły short mam go wyjetego i leży gdzieś w garażu, wywaliłem go bo Coobcio twierdzi że na stożku nic nie daje, trzeba by było na hamowni sprawdzić? Nie wiem od którego roku, ale w P11 w ogóle go już nie było. Ojciec ma P11 z 1999 r. i w gumowej rurze dolotu nie ma go(nie ma w ogóle otworu na niego). Wniosek, chyba nasuwa się sam. Ale przetestować można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgeca Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam. Mam pytanie do speców od CAI ... czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tej obudowy karbonowej z filtrem stożkowym? http://www.allegro.pl/item478959115_simota...ozek_250km.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Uważam, że przereklamowany. Ale żadne auto nie jest takie samo. Nie licz na cud, marne szanse. I cena kosmos. Za to masz kompletny CAI ze stożkiem. [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 15:20 ] Panowie mam pytanie, czy ktos robił pomiar silnika SR20De(zdrowego)do 1999 r., z seryjną puszką filtra powietrza? Proszę o wstawienie wykresu, albo odnośnika. Coś mi się wydaje, że stożek(we wszelkich formach CAI, WAI) bez świniaka, to nieporozumienie. Z tego co wnioskuje chyba wszystkie SR20 na seryjnym filtrze powietrza, nie mają dziury, w zakresie średnich obrotów(wykres hamowni).Na stożku zawsze ta dziura sie pojawia i diagnozujemy to z reguły niesprawna pompa paliwa, sondą, falujące obroty itd.. i często się mylimy bo wszystko jest sprawne. Sprawcą zamieszania wychodzi że jest nasz pieknie grający i wygladajacy filtr. Mimo niewielkich przyrostów w górnej części obrotów, tracimy niżej lub wykres jest poszarpany, lub pofalowany głównie moment. Kolejne kroki to kombinacja aby tam gdzie braknie dolać, czyli kupno ecu, wydajniejszej pompy,wtrysków itd. i idziemy w złym kierunku, generując dodatkowe koszta które mogą być przewidziane na póżniej, zamiast zainwestować w inne mody które przyniosą więcej powera za suma sumarum te same pieniądze. wniosek:nie zakładajmy filtra stożkowego, jeżeli nie mamy dodatkowego ecu,najpierw kupmy i zamontujmy świniaka(ecu master,smt6) koszt dużo wyższy, ale mamy od razu dużo więcej powera i mniej problemów na przyszłość. A tak w ogóle zanim zaczniemy coś dłubać, powinniśmy zacząć od dodatkowego ecu. To moje zdanie i mogę nie mieć racji, bo aut jest wiele i silników też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Co do zniekształceń przebiegów: bardzo ważna jest długość całego dolotu - jeśli ją zmienimy to wtedy może się paskudzić - sam filtr tych zniekształceń raczej nie powoduje. P.S. Powyższe nie dotyczy silników z doładowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 wniosek:nie zakładajmy filtra stożkowego, jeżeli nie mamy dodatkowego ecu,najpierw kupmy i zamontujmy świniaka(ecu master,smt6) koszt dużo wyższy, ale mamy od razu dużo więcej powera i mniej problemów na przyszłość. A tak w ogóle zanim zaczniemy coś dłubać, powinniśmy zacząć od dodatkowego ecu. co ty chcesz stroić ecumasterem? samo cai? nie uważasz że to przerost formy nad treścią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 wniosek:nie zakładajmy filtra stożkowego, jeżeli nie mamy dodatkowego ecu,najpierw kupmy i zamontujmy świniaka(ecu master,smt6) koszt dużo wyższy, ale mamy od razu dużo więcej powera i mniej problemów na przyszłość. A tak w ogóle zanim zaczniemy coś dłubać, powinniśmy zacząć od dodatkowego ecu. co ty chcesz stroić ecumasterem? samo cai? nie uważasz że to przerost formy nad treścią? poczytaj trochę o stożkach... wiem że masz sporą wiedze, ale poczytaj w naszych autach jest poj..na mieszanka, raz jest za ubogo np. u dołu, raz za bogato u góry. Najpierw to trzeba ogarnąć, zakładając CAI ze stożkiem na pewno trzeba będzie coś poprawiać, dalej wydech znowu korkta, ingerencja w silnik, kolejne korekty i tak w kółko. Uważam że na start planując dalsze mody trzeba zakupić dodatkowe ecu, bo mody będą niemiarodajne i mało widoczne, a cai wystrojony na pewno da lepsze efekty niż założony tylko na przepływkę, taki to więcej złego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 taki to więcej złego. u mnie się sprawdza... nadmuch mam z frontu (otworu po halogenie) nie z ziemi pionowo do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 taki to więcej złego. u mnie się sprawdza... nadmuch mam z frontu (otworu po halogenie) nie z ziemi pionowo do góry Jakoś tego po hamowaniu nie widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 eszi, po pierwsze w dniu pomiaru miałeś nie sprawne auto - przebicia jak cholera na przewodach zapłonowych oraz mega zasyfioną kopułkę i palec... a dwa po między ostatnimi pomiarami zdąrzyłeś skonocić ustawienie zapłonu które ci tak miedyś strzeliłem na oko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 eszi, po pierwsze w dniu pomiaru miałeś nie sprawne auto - przebicia jak cholera na przewodach zapłonowych oraz mega zasyfioną kopułkę i palec... a dwa po między ostatnimi pomiarami zdąrzyłeś skonocić ustawienie zapłonu które ci tak miedyś strzeliłem na oko Dzięki wielkie :!: Kuba dzisiaj za pomoc, za cenne rady i wskazówki, oraz za 3 kable od VE i fajną konwersacje na luzie i w spokoju . Pozdro dla Szopena ,niedługo u niego przełom, ale niech sam się pochwali . Do następnego hamowania postaram się wszystko dopiąć na ostatni guzik. http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/2,Fotk...obcio_in_action, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Do następnego hamowania postaram się wszystko dopiąć na ostatni guzik. Nawet nie wiedzialem ze cisnienie w oponach ma takie znaczenie z przodu mam po 1,8 i mierzenie odbylo sie na III biegu, nastepnym razem dopilnuje tego tez, no i zeby "wiatr" byl skierowany na stozek a nie na chlodnice, no coz moje niedopatrzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Ściągnałem od Bullitta patent na dolot, tylko go dopieszcze. Chodzi mi głównie o umiejscowienie zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodnicy. Znalazłem idealne, szczegóły i foty wkrótce. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Ciśnienie w oponach, rodzaj opon itp nie powinny mieć wpływu na pomiar. Hamownia mierzy i uwzględnia opory przy przeliczaniu mocy z kół na silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Wspólnie z Bullittem (właściwie to jego pomysł, ja go powielam) zmontowaliśmy dosyć ciekawy i dający efekty dolot, filtr nie znajduje się w błotniku ale pod maska , bezposrednio za lampą przednią, powietrze łapie zza lampy i kierunku, otworu gdzie przechodzą wiązki(zbiorniczek wyrównawczy już tam nie jest ), oraz otworu po CAI w błotniku. Czysto i prosto. Ciekawe jak by to wypadło w konfrontacji z CAI w błotniku? Najciekawsze: we wszystkich P11 z silnikami SR20 jest problem z układem dolotowym, bo jego modyfikacje blokuje zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego, ja znalazłem orginalne miejsce na niego szczególy w mojej prezentacji str.2: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=565552#565552 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donDzik Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 coobcio a masz moze zdjęcia lub schemat jak dokładnie to zrobic zeby nie wszystko było ok i dolot powietrza wpiąc bezpośrednio do wlotu od silnika czy zostawic obudowe po starym filtrze i do niego sie podłączyć jak możesz to prosze o wskazówki pozdro p-10 /91 podepne sie i prosze o jakies fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 coobcio a masz moze zdjęcia lub schemat jak dokładnie to zrobic zeby nie wszystko było ok i dolot powietrza wpiąc bezpośrednio do wlotu od silnika czy zostawic obudowe po starym filtrze i do niego sie podłączyć jak możesz to prosze o wskazówki pozdro p-10 /91 podepne sie i prosze o jakies fotki lenie puszukajcie, trzeba niestety cały temat przerobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Może w połączeniu z dolotem z halogenu będzie lepszy efekt przy większych prędkościach. Sie sprawdzi maksa kiedyś. Poprowadzenie wlotu powietrza do zderzaka i pobieranie stamtąd powietrza pomaga, ale niestety nieznacznie. Obliczenia wskazują, że w najlepszym przypadku zysk mocy dzięki wykorzystaniu tzw. doładowania dynamicznego wynosi: przy 100 km/h - 0,44%, przy 200 km/h - 1,8 % , a przy 300 km/h - 4,1 procent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzyn n15 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 zaczynam się zabierać za dolot i wpadłem na pomysł ... niekoniecznie mądry jakby wywalić orginalny filtr z puszki puszke zostawić a na końcu ruru dolotu założyć stożek z doprowadzonym zimnym powietrzem lub zakończone jakoś w zamknięciu CAI coś by to dało czy nie specjalnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 a jak pucha ma jakieś nieszczelności to już lepiej chyba niech będzie jak jest szkoda roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Coobcio w Sunnym tak ma/miał jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzyn n15 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Kenet, i jak mu sie to sprawuje warto tak zrobić?? no bo w sumie mało roboty ewentualnie puszke uszczelnic i wszystko. a powiedz mi ty masz nosa zalożonego?? ile cie taka zabawa kosztowala z założeniem i jaki jest koszt napełnienia butli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.