Gość moti21 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 firma nie znana kosztowa l40 pln wiec to żadna rewelacja [ Dodano: Sob 21 Lut, 2009 14:15 ] 40:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 witam mam pytanie co bedzie gdy stożek jest za duży to lepiej ? mam erażenie ze ten co założyłem jest zbyt duży jak do tego silnika primera p10 1.6 16V http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9903002c3be76ce.html od wielkości stożka ważniejsza jest średnica dolotu i jego długość. Wielkość twojego stożka jest ok, im większy tym lepiej, bo rzadziej będziesz go czyścił, im większy tym większa powierzchnia zasysania powietrza. Do twojego silnika nie więcej jak fi 66,5, najlepiej fi 60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 rura ma 60 mm sam ja robiłem jest z ocynku rozwiniecie 210 daje 60mm - 10 zakładka wiem bo robie to na codzień.Pytam bo chciałem uzyskać fajny dzwięk troche uzyskałem lepszy bo teraz jak się depnie to zdecydownie lepsze dzwieki sie wydobywaja spod maski ale chyba założe tez jakiś delikatny tłumik bo na samym stozku trzeba deptać do podlogi w linku dzwięk mojej produkcji http://www.youtube.com/watch?v=DDH6QaVUPpo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam i prosze o pomoc w doborze filtra, gdyz bede troszke modował. Kolega eszi, 2 posty wyzej rozjasnil watpliwosci o dlugosci i srednicy rury dolotowej. A teraz filtry: TonzoR -> http://www.rpmotorsport.pl/auta/stozek_ten..._3-p-12520.html Pipercross -> http://www.rpmotorsport.pl/auta/filtr_powi...oss-p-4222.html i Fujita -> http://www.allegro.pl/item553453186_fujita...zda_nissan.html Sępilbym sie na Fujite :diabel2: ale pomozcie jeszcze wybrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 FUJITA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Dziekować I rozumiem ze Fujita lepsza niż K&N. Nie chcialem kupować tak "na pałe" gdyż np. kupilbym za 50 zeta i nie wnioslby on nic poza troche "bulgotu" spod maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ja osobiscie rozmontuje dolot w najblizszysz dniach wydaje mi sie ze auto straciło minimum 10 koni widocznie nie kazde auto to znosi tak samo co prawda chodzi bez zazutu bardzo równo itd dalej ale na niskich obrotach jest ewidentnie słabszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ja osobiscie rozmontuje dolot w najblizszysz dniach wydaje mi sie ze auto straciło minimum 10 koni widocznie nie kazde auto to znosi tak samo co prawda chodzi bez zazutu bardzo równo itd dalej ale na niskich obrotach jest ewidentnie słabszy to normalne jak masz źle zrobiony dolot, wrzuć fotkę i podaj wymiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 moze nie jest to jakas rewelacja ale widziałem gorsze doloty rura ma srednice 60mm dl ok 70cm stozek 155x130x120 firma 'no name" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 moze nie jest to jakas rewelacja ale widziałem gorsze doloty rura ma srednice 60mm dl ok 70cm stozek 155x130x120 firma 'no name" ale te 70 jest od przepustnicy, czy przepływki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 foto http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd6bcc4aa47e1ee2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd6bcc4aa47e1ee2.html [ Dodano: Nie 08 Mar, 2009 21:06 ] rura od poczatku 60mm bo jak widac przplywka jest osobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ty przypadkiem na lpg nie jeździsz? Ja uważam że w takich silnikach, jak twój najlepszym rozwiązaniem jest seryjny dolot, ewentualnie doprowadzone do niego zimne powietrze. Ogólnie przy filtrze stożkowych to lepiej mieć jakiegoś "świniaka", bo jeżeli chodzi o wykresy i ogólne wrażenie, to więcej miesza na minus niż na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Na moje oko: - Jest to silnik GA16DS wiec nie ma przeplywomierza :027: - I nie trzeba dodatkowej elektroniki jak w przypadku silnikow na wtrysku. Wnioskuje to po artykule z forum 100nx-a nizej link "punkt II dolot" http://www.100nx.fora.pl/forum-ogolne,2/zw...ge-de,1896.html Jezeli sie myle to mnie poprawcie. Ja zaloze CAI dopiero gdy kupie blosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 oczywiste jest ze na gazociagu pocinam dzia jak mówiłem założyłem fabryczny filtr i auto o wiele lepiej ciągnie od samego dolu za to że wywaliłem stożek załozyłem tłumik wm sport warczy niesamowicie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam Mam Almerke N16 FL 1.5. zastanawiam sie wlasnie nad stworzeniem jakiegos dolotu zimnego powietrza. Ale zastanawia mnie ta rurka przed filtrem dokad ona prowadzi. NIby widac ze ciagnie powietrze zza reflektora ale jeszcze ciagnie sie niby w nadkole. Moze ktos mi wytlumaczyc po co ona tam wchodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 ciapek podbijesz na spota jak go w końcu ogarniemy i pogadamy o dolocie Ja robiłem u siebie w GA16DS bez LPG a Pablo's z LPG i Blosem. Wrażenia i odczucia jak najbardziej pozytywne. Tak jeszcze podpowiem, że na stronie 16 masz ładnie opisane dzieło hermolla z GA16DS na blosie i na 18 moje bez LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Podziekował. Bo tyle tych stron jest. A żeby przeczytać od deski do deski to bym dostal wytrzeszczu oczu od patrzenia w monitor Ps. tego spota to juz sie doczekać nie moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johhny89 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam Chcialbym zamontowac CAI w mojej primerce 1,6i 16V. I nie wiem czy zakladajac uklad dolotowy mam ominac taka puszke (plastikowa obudowe) ktora jest zaznaczona na zdjeciu strzalkami. Moze ktos moglby zrobic taka mala przerobke w PAINCIE aby pokazac jak powinieniem zamontowac ten uklad:D czy musze przemiescic przeplywomierz powietrza z przepustnicy do rury dolotowej? i czy zna ktos moze wymiary rur jakie musze zastosowac (dlug. srednica itp)?? z gory dziekuje pozdrawiam [ Dodano: Wto 10 Mar, 2009 12:28 ] Witam Chcialbym zamontowac CAI w mojej primerce 1,6i 16V. I nie wiem czy zakladajac uklad dolotowy mam ominac taka puszke (plastikowa obudowe) ktora jest zaznaczona na zdjeciu strzalkami. Moze ktos moglby zrobic taka mala przerobke w PAINCIE aby pokazac jak powinieniem zamontowac ten uklad:D czy musze przemiescic przeplywomierz powietrza z przepustnicy do rury dolotowej? i czy zna ktos moze wymiary rur jakie musze zastosowac (dlug. srednica itp)?? z gory dziekuje pozdrawiam LINK DO ZDJĘCIA http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3999ed5d78d81a3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Moze ktos mi wytlumaczyc po co ona tam wchodzi?? w nadkolu jest tłumik drgan. Sciagnij nadkole i wywal tamta puszke Dzieki Bombel. A ma pytanie w sprawie tego dolotu. Przejrzalem caly ten temat (troche z tym mi zeszlo ) zauwazylem ze malo jest na temat N16 (a jak sa to nieraz zdjecia wygasly i nie ma jak podejrzec niektorych projektow). Interesuje mnie jak by to wyszlo gdybym w seryjna puszke wlozyl wkladke K&N i doprowadzil do niej rure ktora bym zakonczyl w nadkolu. czy odczul bym jakas roznice? Robil ktos cos takiego w N16?? Oto zdjecie z pod mojej maski I jeszcze mam pytanka na temat zdjecia ponizej. Czy to jest tzw. odma ktora sie usuwa zazwyczaj?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Usuń tą puszkę w nadkolu i tym sposobem będziesz miał chwyt powietrza właśnie w nadkolu. A otwór za kierunkowskazem zatkaj. Taki mod zrobisz pod warunkiem że rura łącząca dolot z puszką w nadkolu ma co najmniej taką średnicę jak oryginalny wlot. Co do drugiego zdjęcia: tak to jest odma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Taki mod zrobisz pod warunkiem że rura łącząca dolot z puszką w nadkolu ma co najmniej taką średnicę jak oryginalny wlot. Czyli jak dobrze rozumiem rura musi miec srednice otworu jaki jest w puszcze wyciety na wlot powietrza tak? a jak samochod zachowa sie po takiej przerobce? ( szalu nie oczekuje) ale czy jakies roznice zauwaze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 wasil, mowiac szczerze to szalu na pewno nie poczujesz moze bedzie jakas zauwazalna roznica ale na pewno bardzo niewielka. Tak czy inaczej zawsze na plus no i jezeli kiedykolwiek chcialbys zrobic cos jeszcze z silnikiem to jest to modyfikacja ktora poprostu wypadaloby miec. Jesli interesuja Cie doznania audio z silnika to na pewno lepiej stozek bo jego praca powinna byc "slyszalna". pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Ja wywaliłem cała puszkę i czas ogarniać stożka Teraz może jakieś wskazówki techniczne?? Stożek napewno będzie K&N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Ja wywaliłem cała puszkę i czas ogarniać stożka Teraz może jakieś wskazówki techniczne?? Stożek napewno będzie K&N. Ja właśnie przedwczoraj pozbyłem się seryjnej puszki i na jej miejsce weszła Fujita Założyłem tak jak Bombel w swojej Primce - na flanszy bezpośrednio na przepływce. W weekend postaram się coś podziałać z osłoną stożka od spodu i od strony silnika i z zapewnieniem dobrego dopływu zimnego powietrza (albo z nadkola, albo zza halogenu). Bombel, mówiłeś, że nie słyszysz swojej Fujity?? To w sumie możliwe przy Twoim wydechu Moja ślicznie hałasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Osłoń go dokładnie, bo teraz to ci ładnie ciepełko ciągnie spod maski. Gdyby nie to, że masz N/A, to mógłbyś go wpakować w nadkole i byłoby sporo ciszej i łagodniej, no ale tu się liczy długość całego dolotu. u mnie w pierwszej fazie był pod maską to dłużej w okolicach 2kRPM nie dało się jechać - strasznie głośno było - dopiero po przeniesieniu w nadkole zrobiło się przyjemniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.