Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 No i cycuś, teraz nic jak wjechać na rolki i sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Wczoraj regulowałem silnik u gazownika. Na przyrządzie wychodziły kosmiczne (bardzo duże) wartości HC i CO, a wolne obroty nie dawały się ustawić (silnik prychał). Wyszło na to, że zapłon był za szybki i co któryś wypadał. Cofnąłem go do fabrycznych ustawień i wtedy dał się wyregulować niemal idealnie. qwazar a kto Ci przyspieszał zapłon, czy miałeś już podpędzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 No kto mi mógł przyspieszyć zapłon? Sabotażysta Coobcio :wink: :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 No kto mi mógł przyspieszyć zapłon? Sabotażysta Coobcio :wink: :wink: :wink:czy to było moze na zlocie w borkach?? bo mnie też trochę podpedził zapłon, ale u mnie wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Miałem już wcześniej pzryspieszony przy okazji wymiany kolektora na 4-2. I też było dobrze. Dopiero po zmianie dolotu zaczął dużo palić, więc pojechałem do gazownika na ustawkę. Tam wyszło, że z tym szybkim zapłonem mieszanka nie spala się za dobrze. Wróciłem do fabrycznego i jest ok. Hamownia będzie ostatecznym testem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 miałeś wysoki poziom węglowodorów bo właśnie przyspieszenie zapłonu to powoduje, dlatego też seryjnie zapłon jest nieco za późny ze względów na ekologie a nie wiesz na jakim poziome miałeś lambde?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Lambda była 1,165. Teraz 1,09. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Ale jaja wyszły podczas strojenie Pavoolona, po przełączeniu sięna gazie po przejechaniu pełnym ogniem na gazie II i III sonda szerokopasmowa się przegrzała, oj biedne te zagazowane nissanki... BRT porównał jazde na gazie z jazdą z włączoną trubiną w komorze spalania dzieje się niezłę piekło - szok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 może coś wiecej powiedz na ten temat, ale z drugiej strony kto jeździ na gazie na pełnym gazie? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 kto jeździ na gazie na pełnym gazie? :wink: JAAA :twisted: tylko paliwkiem odpowiednio podlane 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misztan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Witam Powrócę do tematu EGR, jako, że jestem nowym posiadaczem Primerki 2.0TD '98 przeczytałem wczoraj wszystkie tu posty - uniosłem maskę do góry i znalazłem takowš rureczkę , zauważyłem też, że do zaworu doprowadzony jest przewód podcinieniowy (taki cienki), który dalej dochodzi do takiej kosteczki (a raczej potencjometra) z wišzkš przewodów, nastepnie przewody podcinieniowe rozdzielajš się i jeden idzie do czujnika a drugi wchodzi do jakiejc rurki w silniku (niewiem jakiej :oops: ) Jak już sobie to pooglšdałem to zastanawia mnie: 1. do czego służy ten potencjometr ? 2. czy koniecznie trzeba odkręcać rurkę, aby jš zalepić (ciężki dostęp), bo tak się zastanawiam, że może istnieje możliwoć zamknięcia zaworu bez potrzeby zalepiania rurki :roll: (niewiem np. jak cišgnę przewody z tego potencjometru, lub zatkam rureczki podcinieniowe) - to takie moje gdybanie wdzięczny będę za rozwianie moich wštpliwoci :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 nie ma to jak pełne wywalenie EGR, czyli wywalenie rurki i zaślepienie kolektora - zmniejszasz w tym wypadku pojemność kolektora wydechowego a co za tym idzie, szybsza reakcja na gaz turbiny oraz mniejszy lag... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misztan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 nie ma to jak pełne wywalenie EGR, czyli wywalenie rurki i zaślepienie kolektora jutro sobota, czas zakasać rękawy i przypomnieć sobie stare dzieje :razz: postaram się jednak nie ucinać rurki a co z potencjometrem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 odłącz go w cholere, rurke zdemontuj całkowice nie tnąc jej - w razei czego umozliwi to powrot do poprzedniej konfiguracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja nie znalazłem takowej rurki, oznacza to że nie mam EGRa? Zaznaczam że mam 1.6 na gaźniku( 16V ) z 91roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 widocznie nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 no i po lekturze 20 stron... na palcach jednej ręki można policzyć "dieslowców" - razem ze mną chyba 3 jutro zajrzę pod maske i... jak będzie trzeba to do roboty dam znać wieczorkiem co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Fotki może porób, jestem ciekaw jak to wyglada a CD20... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 no i nie mam EGR`a fotę dopnę w domku (bo to teraz to w robocie jestem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Jakieś pozytywne odczucia w dsielku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 źle napisałem - ja wogóle nie miałem EGR`a (chyba) to czerwonym kólkiem (blado coś wyszło) to śruba (chyba zaślepka EGR`a) - to srebne to obudowa kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Ciesz się nie masz tego zasyfiacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 siemka chcialem wywalic w ten wekend EGR w moim nismo ale jest to podłączone nie bezposrednio pod gaznik tylko po cos przedstawione na zdjeciu i pytanie czy moge to caliekim usunac i czy nie spowoduje to jakis usterek silnika czy cus.... o to link do zdjecia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ru3hx7di3plw2rnt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 kurcze jakie to skomplikowane w gazniczku jest, wywalaj zobaczymy co będzie - u Goago to nie zaszkodziło, Ps. wywalaj tak żeby nic nie popsuć na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 hehehe wywalaj tak zeby nie popsuc:)))) ciezko bedzie ale zobaczymy a te weżyki pozaslepiac czy cio jak myslisz? a co to wogole jest za ustrojstwo jakies podcisnienie czy cio ? kurde w ksiazkach nic na ten temat nieznalazlem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.