Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tuning za 2zl - Usuwanie EGR


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość johny_fellow
mi wystarczylo 10gr i EGR zatkany ;]

 

Tak jest. Byłem przy tym. :D

2 zlocisze sie nie zmieściły.

Po długiej i zaciętej walce kolega Bombel wcisnął 10 gr. To się nazywa tuning za grosze. :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość aro_prezes

a czy mozliwe,zeby w mojej P10 GT nie bylo EGR i innego zbędnego badziewia (prócz tłumika szmerów, który planuje wywalic tak jak Coobcio przykazał;) )?

Dla uściślenia,samochód jest z '92 roku.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawel_s
a czy mozliwe,zeby w mojej P10 GT nie bylo EGR i innego zbędnego badziewia (prócz tłumika szmerów, który planuje wywalic tak jak Coobcio przykazał;) )?

Dla uściślenia,samochód jest z '92 roku.

Pozdro

Bardzo możliwe, poczytaj uważnie wątek od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy mozliwe,zeby w mojej P10 GT nie bylo EGR

O ile pamiętam to Coobciu gdzieś już pisał, że te silniki nie miały EGR, ale nie wiem czy w każdym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn? mowisz o TD? a widziales GT w diesel-u?

Nie widziałem GT w dieselu. A widziałeś kiedyś P11 inną niż GT?

 

widzialem wiele, sam mam taka. codziennie ja widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba trzeba rozrzeszyć info w dziale zrob to sam odnośnie usówania EGR ktore pisałem dobry rok temu - tam włąsnie wywałalem EGR z P10 GT'95...

W 100NX GTI i Sunnych GTI nigdy nie było EGR chyba że silnik był Swpowany, w P10 GT od stycznia 95 wraz z pojawieniem się Face Livtingu doszło to badziewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w związku z tym że nowy silnik jest z 92 roku (CD20) i posiada EGR a ój obecny CD20 z 94 tegoż nie posiada... pozbedę się EGRa z tamtego silnika :D - nawet mechanik mi to poradził ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, a ja wczoraj poległem przy usuwaniu EGR...

 

Odkręciłem śrubę przy kolektorze, ale nie mogłem wysunąć rurki EGR z kolektora - żeby to zrobić musiałem ją przesunąć w prawo, a tam blokował mi ruch jakiś element układu chłodzącego (nawet nie wiem co to jest :) Wychodzi z tego gruba rura do chłodnicy).

Tak więc poległem, nie chciałem ciąć tej rurki, zwłaszcza, że dostęp jest tam paskudny. Nie rozumiem tylko dlaczego akurat u mnie wystąpił taki problem, nikt nie żalił się, że nie może wysunąc rurki z gniazda kolektora żeby włożyć slawne 2PLN. Chyba pozostaje tylko drastyczna metoda w postaci cięcia rury :(

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było wziąść fleksa w dloń i skrócić te rure... Są zdjęcia i dokładny opis na stronie głwonej nissanklubu w dziale zrób to sam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przed trasą (300km) wcisąłem w tą chole....dziure 5 eurocentów.

Walczyłem z tym 1 godzine bo rurka nie chciała wejść,po wszystkim, na swoje miejsce.

Poździerane i pokaleczone ręce,zakwasy i ból pleców zaprocentował wzrostem mocy!!

NIe wiem jak jest w manualach ale w AUTOMACIE wyraźnie czuje poprawe(przy 4 osobach na pokładzie) przy wjazdach na wazniesienia.Skrzynia zmieniała częstotliwość zmiany biegów(ciągnie o wiele dłużej i mocniej niż to było wcześniej na poszczególnych biegach).Po 6 miesiącach jazdy moją Primią po górach jestem wstanie stwierdzić czy jest lepiej.

Więc stwierdzam ze TAK.

Gorąco polecam:)

Spalanie w normie wiec chyba nie ma skutków ubocznych:D:D:D

Pozdrawiam panie i panów NISSOMANIAKÓW:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zatkałem rurke ale tylko z jednej strony. Czy może tak zostać??? Konkretnie to zatkałem nie tą co jest przy kolektorze " nie mogłem sie do niej dostać" tylko drugą. Puki co nie zdążyłem zauważyć żadnych znaczących zmian.

fotka co zatkałem

7c18df8172002f46.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj wywaliłem kat a dzisiaj chciał bym EGR wywalić tylko mam jedno pytanie z kolektora wydechowego wychodzą dwie rurki co wywalić dwie ?Silnik 1600 na jednoponkcie 12 zaworowy.Na rurkach są widoczne pęknięcia i fachowiec powiedział że przez to więcej pali i teraz nie wiem co robić .

 

[ Dodano: Czw 22 Cze, 2006 11:40 ]

Coopcio na twoim zdięciu widać durzo elementow i twierdzisz że są niepotrzebne a co z tym czarnym zbiornikiem po odłączeniu jednego węrzyka obroty skaczą jak chcą .Prosze o rade :)

 

Generalnie moge wywalić wszystkie te elementy tylko co dalej co z węrzykami, pozatykać ? i czy w zime nie będzie problemu ze spalaniem.

 

Tak przy okazji czy morzna odłączyć podgrzewacz w kolektorze ssącym czy raczej jest to niewskazane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...