dylson Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 To ja juz glupi jestem. Ktora w 1.6ds rura jest od egr? Jezeli to jest to co w tym kolku to zajmie Ci to ok 5min. Trzeba okrecic opaske zdjac wezyk i wsadzic tam srube z taka duza glowka zeby to szczelnie zaslonila. Ale czy egr to nie jest ta rura chudsza? Ta pod ta co idzie do obudowy filtra powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Chciałem dziś usunąć egr lecz z braku miejsca musze czekac aż się ociepli bo pod chmurką to jeszcze troche zimno. Wpadłem na myśł że przy wymianie amorków w Tomasie Fort Wola ich poprosze, ale ku mojemu zdziwieniu dla nich było to prawie niewykonalne. Usłyszałem że trzeba mieć specjalne zatyczki i wogóle kosmiczne części i ..... szkoda gadać . Przyjdzie prawdziwa wiosna to zadziałam sam w kompani z jakimś browarem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Ja juz zaslepilem tylko nie wiem czy dobrze bo EGR jest zaslepione tylko od strony kolektora wydechowego. Czy powinienem zaslepic tez od str kolektora ssacego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Wystarczy że zaślepiłeś je przy kolektorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premislauer Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Przeczytalem 20 stron i nie pamietam juz czy ktos pisal jaki to ma wplyw na spalanie. Pali wiecej czy nie ma to wplywu? Druga rzecz to chcialbym sie jeszcze upwenic, bo czytalem cos o odcinaniu kabelkow elektrozaworow. Mam N15 1.4 i krotko spytam czy wystarczy, ze zatkam rurke przy kolektorze wydechowym, czy trzeba cos jeszcze. pozdr :grin: pp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 wystarczy ze zatkasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Czy w Sunnym n14 2.0 dLX jest to EGR ? Z góry dzieki za odpowiedz. pa [ Dodano: Sro 29 Mar, 2006 18:39 ] Podniosłem dzisiaj maske w swoim 2litrowym dieslu zeby znalezc to EGR i nic. Czy ktos wie czy w dieslach tego typu z 93r było EGR a jak tak to mniej wiecej gdzie ? :shock: :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 no i ja tez zabawilem sie EGRem - tzn odpiolem rurke podcisnienia i zaslepilem ja - wiec nie dziala zawor EGR (jest zamkniety) i cyrkulacja spalin nie powinna dzialac - jak na razie wydaje mi sie ze jest troszke lepiej, ale jakiej oszalamiajacej roznicy nie ma, ale przynajmniej cieple spalinki nie grzeja mi juz powietrza doladowujacego ) zobacze jak wplynie to na zuzycie paliwa, ale mam dobre mysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Wywal w cholere wszytkei diwajsy... Rurka metalowa co idzie z koeltkora wydechowego neipotrzebnie tylko podgrzewa atmosfere pod maską. A jak się postarasz to zobacz ile śmieci spod maski można się pozbyć jeszcze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 oops - to jeszcze silnik chodzi?? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Odczuwalnie lepiej - wkońcu seryjne smieci zostały uprzątnięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 U mnie w P10 diesel fabrycznie brak EGR, w kolektorze wylotowym jest zalepka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 To u mnie pewnie jest to samo :-) Szkoda ... hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 U mnie zatkanie tej rurki moneta 5gr. nie zdało egzaminu. Skoczyło spalanie o jakies 2l. i problem z wolnymi obrotami. Odetkałem i po kłopocie, ale co kto lubi. Moneta bardzo wygięta, nie wiem co tam za ciśnienia panują ale po wyciągnięciu robi wrażenie (moneta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Właśnie zatkałem EGR. Wrzuciłem dwie 20 groszówki na kolektro wydechowy (bo słyszałem, że 5 groszówki się wybrzuszają) dwłem więc podwójnie. Dodatkowo wrzuciłem jedną 20 groszówkę przed zaworem na dolocie. Straciłem więc łącznie 60 gr. Poprawa jest wyczuwalna przy niskich obrotach. Postrafiam wszystkich Polakof !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Właśnie zatkałem EGR. Wrzuciłem dwie 20 groszówki na kolektro wydechowy (bo słyszałem, że 5 groszówki się wybrzuszają) dwłem więc podwójnie. Dodatkowo wrzuciłem jedną 20 groszówkę przed zaworem na dolocie.Straciłem więc łącznie 60 gr. Poprawa jest wyczuwalna przy niskich obrotach. Postrafiam wszystkich Polakof !!! to chyba bedzie next moj mod jesli sie dol poprawil... ale to jak cai bede zakladal bo nie chce mi sie tego dwa razy rozkladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 U mnie z obrotami jest wszystko dobrze, ale ze spalaniem już nie jest za wesoło. Przy spokojnej jeździe nie moge zejść poniżej 10L :cry: a to tylko 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacbar Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 zaślepienie EGR i przyspieszenie zaplonu bylo zbawienne dla kultury pracy, osiagów i zużycia gazu z11 litrów spalanie spadło poniżej 9 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 zaślepienie EGR i przyspieszenie zaplonu bylo zbawienne dla kultury pracy, osiagów i zużycia gazu z11 litrów spalanie spadło poniżej 9 litrówjak spadło? gdzie trasa, miasto, w cyklum mieszanym? to nie możliwe 2 litry :?: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati26 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Odcinałem EGR później znów odetkałem i eksperymentalnie zauważylem że to wszystko sie potwierdza. Mianowicie bez EGR lepiej sie zbiera od samego dołu, co do spalania to nie mam żadnych uwag bo ostatnio troszke kombinuje i reguluje wiec trudno powiedzieć. Osobiście jeśli bym ganiał mniej w mieście a wiecej trasek to bym EGR nie zatykał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 No i zaslepilem EGR przejechalem narazie testowo 10km i check engine sie nie pali silnik pracoje jak pracowal. Co do poprawy osiagow to poprawiaja sie niewiele jest odczowalna roznica na 1 i 2 troche lepiej sie zbiera od dolu. Mam nadzieje ze w przyszlosci check engine sie niezapali i nic z silnikiem sie nie stanie w otwoer weszlo 20 gr:) dokrecilem go mocno wiec mysle ze bedzie trzymal 20 gr wsadzilem rurke tez i zakrecilem zeby puzniej przy sprzedazy nikt mi nie zazucal ze przy silniku cos kombinowalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 zaslepilem EGR przejechalem narazie testowo 10km i check engine sie nie pali silnik pracoje jak pracowal Co ma wspólnego Chek engine do wywalonego EGR twoim zdaniem. Smiało wywalajcie to ścierwo wraz z filtrem węglowym i tą masą rurek i zaworó jakieś 3kg spokojnie odelzycie pojazd i jakże ąłdnie i przejrzyście pod maską sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 hehehe no nie wiem gdzies tu na forum czytalem ze komus sie zapalila :sad: ja bym wywalil ta rurke cala bo narazie ja mam ale ona idzie do czegos metalowego i tam tez jest taka sruba moze mozna to odkrecic i zaslepic tez jak przy kolektoze czy jak to sie tam nazywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Na fotce ponizej masz cały układ EGR wraz z filtrem węgłowym z SR20De - zobacz ile to fabryka nissana śmieci pod maskę nawrzucała: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.