Gość bun Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 mi wystarczylo 10gr i EGR zatkany ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 mi wystarczylo 10gr i EGR zatkany ;] Tak jest. Byłem przy tym. 2 zlocisze sie nie zmieściły. Po długiej i zaciętej walce kolega Bombel wcisnął 10 gr. To się nazywa tuning za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a czy mozliwe,zeby w mojej P10 GT nie bylo EGR i innego zbędnego badziewia (prócz tłumika szmerów, który planuje wywalic tak jak Coobcio przykazał )? Dla uściślenia,samochód jest z '92 roku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a czy mozliwe,zeby w mojej P10 GT nie bylo EGR i innego zbędnego badziewia (prócz tłumika szmerów, który planuje wywalic tak jak Coobcio przykazał )?Dla uściślenia,samochód jest z '92 roku. Pozdro Bardzo możliwe, poczytaj uważnie wątek od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a czy mozliwe,zeby w mojej P10 GT nie bylo EGR O ile pamiętam to Coobciu gdzieś już pisał, że te silniki nie miały EGR, ale nie wiem czy w każdym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 w GT nie bylo ukladu EGR fabrycznie tak jak juz potem we wszystkich p11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 tak jak juz potem we wszystkich p11 Nie we wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 tzn? mowisz o TD? a widziales GT w diesel-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 tzn? mowisz o TD? a widziales GT w diesel-u? Nie widziałem GT w dieselu. A widziałeś kiedyś P11 inną niż GT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 tzn? mowisz o TD? a widziales GT w diesel-u? Nie widziałem GT w dieselu. A widziałeś kiedyś P11 inną niż GT? widzialem wiele, sam mam taka. codziennie ja widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 chyba trzeba rozrzeszyć info w dziale zrob to sam odnośnie usówania EGR ktore pisałem dobry rok temu - tam włąsnie wywałalem EGR z P10 GT'95... W 100NX GTI i Sunnych GTI nigdy nie było EGR chyba że silnik był Swpowany, w P10 GT od stycznia 95 wraz z pojawieniem się Face Livtingu doszło to badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 w związku z tym że nowy silnik jest z 92 roku (CD20) i posiada EGR a ój obecny CD20 z 94 tegoż nie posiada... pozbedę się EGRa z tamtego silnika - nawet mechanik mi to poradził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Heh, a ja wczoraj poległem przy usuwaniu EGR... Odkręciłem śrubę przy kolektorze, ale nie mogłem wysunąć rurki EGR z kolektora - żeby to zrobić musiałem ją przesunąć w prawo, a tam blokował mi ruch jakiś element układu chłodzącego (nawet nie wiem co to jest Wychodzi z tego gruba rura do chłodnicy). Tak więc poległem, nie chciałem ciąć tej rurki, zwłaszcza, że dostęp jest tam paskudny. Nie rozumiem tylko dlaczego akurat u mnie wystąpił taki problem, nikt nie żalił się, że nie może wysunąc rurki z gniazda kolektora żeby włożyć slawne 2PLN. Chyba pozostaje tylko drastyczna metoda w postaci cięcia rury pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Trzeba było wziąść fleksa w dloń i skrócić te rure... Są zdjęcia i dokładny opis na stronie głwonej nissanklubu w dziale zrób to sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 witam. ja w sprawie egr. jesli chcial bym wywalic te rurki od egr (wogole wszystkie od kolektora to bym mosial wywalic popowe tych rurek co na fotce. niech ktos mi powie do czego to potrzebne? silnik na gazniku. http://www.lukaz10.republika.pl/PHTO0080.1.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Tak naprawde to zaznaczyles jedna rurke Idzie z kolektora wchodzi w siakis czujnik podcisnienia i idzie sobie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 to zaznaczone z prawej strony też można wywalić, wszystko, to jest jakiś skrplacz czy coś, w innych wersjach nissana nie ma tego układu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarap Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 ja wywalilem w sentrze i moze i spali mniej ale mocy to nie nazbieral nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Mam pytanko czy po zapchaniu egr'u w silniku 1.6 na gaźniku mogły zacząć pływać wolne obroty :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Wczoraj przed trasą (300km) wcisąłem w tą chole....dziure 5 eurocentów. Walczyłem z tym 1 godzine bo rurka nie chciała wejść,po wszystkim, na swoje miejsce. Poździerane i pokaleczone ręce,zakwasy i ból pleców zaprocentował wzrostem mocy!! NIe wiem jak jest w manualach ale w AUTOMACIE wyraźnie czuje poprawe(przy 4 osobach na pokładzie) przy wjazdach na wazniesienia.Skrzynia zmieniała częstotliwość zmiany biegów(ciągnie o wiele dłużej i mocniej niż to było wcześniej na poszczególnych biegach).Po 6 miesiącach jazdy moją Primią po górach jestem wstanie stwierdzić czy jest lepiej. Więc stwierdzam ze TAK. Gorąco polecam:) Spalanie w normie wiec chyba nie ma skutków ubocznych:D:D:D Pozdrawiam panie i panów NISSOMANIAKÓW:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Dziś zatkałem rurke ale tylko z jednej strony. Czy może tak zostać??? Konkretnie to zatkałem nie tą co jest przy kolektorze " nie mogłem sie do niej dostać" tylko drugą. Puki co nie zdążyłem zauważyć żadnych znaczących zmian. fotka co zatkałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Dziś zatkałem rurke ale tylko z jednej strony. Ja również ostatnio zatkałem tylko od strony zaworu, równięż nie czuje żeby coś lepiej było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Wczoraj wywaliłem kat a dzisiaj chciał bym EGR wywalić tylko mam jedno pytanie z kolektora wydechowego wychodzą dwie rurki co wywalić dwie ?Silnik 1600 na jednoponkcie 12 zaworowy.Na rurkach są widoczne pęknięcia i fachowiec powiedział że przez to więcej pali i teraz nie wiem co robić . [ Dodano: Czw 22 Cze, 2006 11:40 ] Coopcio na twoim zdięciu widać durzo elementow i twierdzisz że są niepotrzebne a co z tym czarnym zbiornikiem po odłączeniu jednego węrzyka obroty skaczą jak chcą .Prosze o rade Generalnie moge wywalić wszystkie te elementy tylko co dalej co z węrzykami, pozatykać ? i czy w zime nie będzie problemu ze spalaniem. Tak przy okazji czy morzna odłączyć podgrzewacz w kolektorze ssącym czy raczej jest to niewskazane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 ja wywalilem ta rure zupelnie i zatkalem z obu stron... Wywalilbym cala reszte smieci ale czy to zaslepiac czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 No i Coopcio mnie zlał nie odpisał /// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.