Gość zgrywus Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 ja wywalilem ta rure zupelnie i zatkalem z obu stron...Wywalilbym cala reszte smieci ale czy to zaslepiac czy co? Ja zaślepiłem przy kolektorze i poprawa była .Nie wywalałem nic wiecej i autko jeździ poprostu lepiej.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18499 - łatwiejszy sposob na zaslepienie egr :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Dzisiaj zatkałem ERG tylko coś pokopałem. Autku wyrównały się obroty jak narazie straciłęm przy tym 20gr lekki szlif i spasowało. Zakręciłęm spowrotem rurkę ale wydaje mi się że przez to wychodzą spaliny do komory silnika a późnie do auta. Osiągi chyba się poprawiły. Na trójce i pod górkę pociągłęm do 130 co mi się wcześniej nie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 istotna uwaga - niestety ale wypada srodek z dwuzłotowki i to niestety przy wkreaniu śruby po EGR - może mennica robi jakąś fuszerę , tymczasem dwa zł w plecy, wydaje mi sie, że złotowa byłaby lepsza, tylko średnicę trzeba dopasować, jutro próby ciąg dalszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 istotna uwaga - niestety ale wypada srodek z dwuzłotowki :grin: ja mam 50 gr ale już taz wymieniałem bo od tej jazdy sie poprostu wygięła, spoko, rozmieniłem 2 zł i narazie mam drobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 po drobnym szlifie złotóweczka pasuje jak ulał nawet się nie odkształciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Ja mam zdeaktywowany EGR (niepopoularnym) sposobem Jackab, czyli odpięcie przewodu podciśnienia od zaworu EGR. JEst śćiagnęty, ładnie zaślepiony i cześć. NX dostał wyczuwalnego kopa od niskich obrotów . Róznica w spalaniu żadna. Dodatkowy plus - olej tak szybko nie będzie się zanieczyszczał (brak spalin z zaworu EGR). Miałem tradycyjnie władować 2x 2grosze (bo taka moneta wchodzi do N14/B13 N15 ,reszta nie wiem) ale wybrałem tamten prostszy i skuteczny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 1.6n13 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Precz z EGR !!!To bedzie moj pierwszy krok w strone modernizacji mojego sunny:)Jezeli przetrwa katacje mojej dziewczyny,zostawilem biedaka na pastwe losu,ale na 100% zamulony nie bedzie<dziewczyna lubi przycisnac> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ja mam zdeaktywowany EGR (niepopoularnym) sposobem Jackab, czyli odpięcie przewodu podciśnienia od zaworu EGR. JEst śćiagnęty, ładnie zaślepiony i cześć. NX dostał wyczuwalnego kopa od niskich obrotów Też to zrobiłem w sobotę. Jutro test na trasie i zobaczymy jak teraz chodzi. Jak narazie jeździłem po mieście i jest lepiej w dolnym zakresie obrotów. Z resztą na tym głównie mi zależy bo większość kilometrów robię po mieście także większ dynamika na niższych obrotach może zaowocować nieco niższym spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egg Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 W N16 1.5 zamiast 2zł idealnie pasuje 20 eurocentów - jest 1. jednorodne 2. grubsze ciut od 2zł wiec powinno sie lepiej spisywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hawker Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam, Jestem nowym użytkownikiem Nissana Primery 1.8 z 2000r silnik to GA18 - niestety nie doczytałem nigdzie (11 stron) czy w moim silniku wywalenie EGR spowoduje błedy odczytu kompa (check engine) Na pewno jest rurka i stosunkow łatwy dostęp Trenował ktoś usunięcie EGR w tym silniku i z jakim skutkiem ? Z tego co wyczytałem 2 sondy lambda uniemożliwają wywalenie kata (symulator raczej odpada) z tego też względu przynajmniej EGR bym wywalił Dzięki za odpowiedź, Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 to jest taki sam silnik jak w almerze - qg18 więc o tym już było wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Śmiało możesz zablokować EGR. Co do kata to możesz wywalić seryjny i zastosować tz. sportowy o lepszym przepływie spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Ja też 2 na 1 złotwke "rozmieniłem" jak mi środek wydmuchało. Przy okazji wywaliłem całe to ustrojstwo spod maski. Został się tylko filtr węglowy ale on niedługo tez wyfrunie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszH Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 To w zasadzie raczej pytanie do Jackab ale może mnie też pomożecie Chciałem zaślepić EGR jego sposobem ( mam 1.4DS na gaźniku ), ale u niego na fotkach widzę tylko 1 "grzybek". U mnie natomiast są 2 "grzybki" połączone ze sobą gumową rurką, jeden trochę niżej od drugiego. Nie wiem teraz który dokładnie to EGR. Taka długa metalowa rurka dochodzi do tego "niższego". Podejrzewam że to właśnie jest EGR. Jeżeli nie da rady z jakiegoś powodu zaślepić EGR sposobem Jackab to czy wtedy należy odkręcić tę rurkę od strony EGR i tam ją zaślepić "groszowym" spsobem ? Czy ewentualnie coś jeszcze należy zrobic ? Poradźcie towarzysze....... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Możesz odłączyć dowolny przewód podciśnienia dochodzący do pierwszego bądz drugiego grzybka i zatkać go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 U mnie natomiast są 2 "grzybki" połączone ze sobą gumową rurką, jeden trochę niżej od drugiego. Nie wiem teraz który dokładnie to EGR. Taka długa metalowa rurka dochodzi do tego "niższego". Podejrzewam że to właśnie jest EGR. Zrób fotkę jak to wygląda. Na pewno będzie Nam łatwiej Ci pomóc jak jakoś to zobrazujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Egr w DS z katem składa się z: 1)rurki grubszej wychodzącej z kol. wyd. wedrujęcej dalej od bloku do zaworu cisnienia spalin na kielichu, 2)zaworu ciśnienia spalin (kielich) 3) rurki idącej od owego zaworu ciśnienia spalin do puszki filtra, 4) cieńszej rurki idącej od kol. wydech. przy bloku do zaworu kontrolnego EGR, 5) zawór kontrolny EGR 6) podobny do powyższego, zaraz obok niego bliżej gażnika B.P.T valve Na rusunkach widziałem jeszcze, ze powinien być jakiś EGR & canister control solenoid valve ale u siebie się na niego nie natknąlem. Zaślepiać i blokować to można na kilka sposobów. Odpiąć i zaślepić wężyk podciśnienia od zaworu -> nie bedzie miało go co podnieść;-), zaślepić można tą mniejszą rurkę idąca bliżej bloku. A teraz moje pytania, ja to wszystko po prostu wypier.......am;-) wywaliłem już 1, 2, 3, zaślepiłem 4 i zaślepiłem podciśnieniowy wężyk idący do 2 (zawór na kielichu). Czy bez problemu mogę odkręcić 5(zaw. kontrol. EGR), czym zaślepić dziurę w kolektorze dolotowym po nim? Podciśnieniowy przewód potem zaślepie, rurę wywalę, co z przewodem aluminiowym? To samo odnośnie B.P.T control valve, boję się że może po nim zostać dziura przez która tryśnie płyn chłodniczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premislauer Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Zabieram sie od dluzszego czasu na usuniecie egr'a ale jak to ze wszystkim bywa nie ma czasu... no ale nie o to nie o to. Nie dalej jak wczoraj bylem na przegladzie i tak sie zastanawiam czy usuniecie egr'a nie spowoduje problemow na analizatorze spalin? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 nie spowoduje - u mnie bylo prawie tak samo tzn jak badalem przed i po usunieciu egr - mieszcze sie spokojnie w normach euro1 system recyrkulacji spalin (egr) obniza zawartosc NOx -ow w spalinach a tak na marginesie piszesz ze nie masz czasu na usuniecie egr - naprawde nie rozumiemem - zajmuje to gora 15 sekund , zdejmujesz wężyk z zaworu podcisnienia i po sprawie - dokladny opis znajdziesz w moim poscie w tym temacie - powodzenia http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18499 nie dosc ze bardzo szybko sie z tym uporasz to pozniej nie ma problemu z powrotem do poprzedniego stanu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premislauer Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 to jeszcze tylko zapytam czy w almerze n15 jest tak samo? faktycznie jest taki wezyk ale wole sie upewnic, bo widze, ze z tego zaworu rozchodza sie przewody do roznych miejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 tak w N15 jest tak samo,zrob tak jak napisal coobcio to bedzie ok:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 W mojej P11 w sobote powalczyłem trochę z EGR - zaślepiłem rurkę monetą 20 gr od strony zaworu. Dziś doczytałem resztę postów i dodatkowo wykorzystam sposób Jackab z tym gumowym wężykiem od podciśnienia. dzięki wszystkim za porady!! :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Witam, ja mam Sunny Coupe B12 z silnikiem 1.6 12V GA16i , 90 KM. Mam pytanie, czy u mnie da się coś zrobić żeby lepiej chodził no i nie wiem czy mam tam jakąs rurkę czy nie mam. Na tym się kompletnie nie znam. Doradźcie jak mogę dodać parę koników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 na tym forum wymagane jest umiec czytac ze zrozumieniem. ogladanie obrazkow i wyciaganie wnoskow tez jest mile widzane. pisanie zas takich postow jak ty niepozadane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.