Gość holy Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Moim zdaniem skoro nie ma EGR w silnikach 2.0 podciągniętych fabrycznie do 150 kucyków (wersja GT) i jakoś sobie dają radę to chyba w znacznie mniej wysilonych jednostkach można sobie to śmieszne urządzenie odpuścić. Napewno nie będzie to szkodliwe dla silnika, a co najwyżej GREEN PEACE (tak to się pisze?? ) może nam drogi zablokować. Choć bezpodstawnie- bo i tak nie przekroczymy żadnych norm. w niektórych rocznikach P10 GT - EGR jest (był). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Czy ta rurke trzeba ciac czy mozna ja odkrecic zatkac EGR i przykrecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Ja nie wycinałem odkręciłem przy wydechu wsadziłem 5gr. i zakręciłem wygląda jakgdyby nigdy nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 I jak Ci dziala?Czujesz moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 BOJA WIEM TOJEST KROPLA W MORZU TUNINGU :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 rurki nie wycinałem a tuning kosztował mnie 10 gr, po tym zabiegu mozna odczuc jakby sie lepiej zbirał od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 10gr to co ty zatkales? Ta cienka rurke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 10gr to co ty zatkales? Ta cienka rurke? nio tuz przy kolektorze wydechowym wtej nakretce 5gr było za duze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Zatkalem EGR...Hurra!! Samochod jest dynamiczniejszy....Hurra!! Ale jak jade z silnika sluchac jakis nowe dzwiek ( ciezko go opisac tak metaliczno-piskliwy ) i troche mnie on martwi bo nie wiem czy nie zrobilem czegos nie tak :? Macie jakies pomysly co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Moze napisze co zrobilem Odkrecilem oslone, znalazlem rurke, odkrecilem ja a w otowor w kolektorze wepchnalem 20 gr. Natepnie z powrotem wsadzilem rurke na swoje miejsce ( tak ze opierala sie na monecie )i zakrecilem nakretka ktora znajdowala sie na tej rurce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Moze tem do srodka dostaly sie jakies opilki metalu bo wpychalem ta monete troche na sile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 no nie, raczej nie opilki, jestes pewien ze wszystko jest szczelne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Dokladnie to moze bys z powodu rozszczelnienia opilki nic nie szkodza i tak je wydmucha przez kolektor wydechowy. Uklad egr ma to do siebie ze moze byc nieszczelny a przy jeszcze dolozeniu monett te szczeliny mogly sie powiekszyc .To nic strasznego po prostu taki dzwiek bedzie przez jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Uff. Wielkie dzieki. Bardzo mi poprawiliscie humor bo juz sie balem spotkania z Big Fatherem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 MIeliscie racje To chyba nieszczelnosc bo po dluzszej jezdziedzwiek zanika. To pewnie przez ta srube bo mam problemy z jej dokreceniem i dzisiaj jak wrocilem do domu i spojrzalem pod maske to wisiala sobie na rurce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 mam to samo taki piskliwy świst tak kolo 2000 obrotow potem zanika dzieje sie to wlasnie po usunieciu egr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Dokladnie ta sruba jak napisales a dokladnie nakretka luzuje sie i dlatego powstaje szczelina. To nic takiego nie trzeba lydkowac :wink: . Ja do tego wszystkiego wytluklem pierwszego kata (byl w idealnym stanie 9lat) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thoon Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Witam! Dziś, po przejrzeniu forum i analizie, postanowiłem spróbować i ja... odkręciłem rurkę przy zaworze egr, włożyłem 50 gr między rurkę a zawór i zakręciłem nakrętkę, po przejechaniu kilku km stwierdzam poprawę Jedyne co mnie niepokoi to swąd "pieczonego czegoś" dymek który wydobywał się z miejsca gdzie rurka egr łączy się z kolektorem wydechowym... nie jestem pewien czy to spaliny, czy po prostu parowało WD40 którym spryskałem śrubę w celu ułatwienia odkręcania (ale w końcu odkreciłem tą na drugim końcu rurki). Druga sprawa: z kolektora wydechowego wychodzą 2 rurki, jedna to EGR a do czego może służyć druga ? jest grubsza i kończy się w okolichach głowicy... jakby nikt nie wiedział, później podeśle fotki z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Witam w klubie nissanów bez EGR, też jestem po zaslepieniu Mam tylko pytanie do autora postu czy zaslepienie wpływa na skład mieszanki jaka idzie do silnika z gaznika, bo po licznych próbach udało mi sie go ustawic jeszcze z egr to teraz jakby sie zaczął przydławiac zwłaszcza przy ruszaniu i chyba bedzie trzeba znowu go przeregulować tylko sugestia - w którą stronę bedzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 nie jestem pewien czy to spaliny, czy po prostu parowało WD40 którym To bylo WD40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Druga sprawa: z kolektora wydechowego wychodzą 2 rurki, jedna to EGR a do czego może służyć druga ? jest grubsza i kończy się w okolichach głowicy... jakby nikt nie wiedział, później podeśle fotki Taka cienka stercząca do góry? Zdaje się że służy do kontroli składu spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thoon Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Thoon napisał: nie jestem pewien czy to spaliny, czy po prostu parowało WD40 którym To bylo WD40 Tak, chyba rzeczywiście tylko wd40 Po przejechaniu prawie 100 km jest już OK. Moc i moment zauważalnie wzrosły, pozostaje tylko problem zbyt głośnego, a teraz jeszcze głośniejszego silnika, ale to chyba kwestia tłumików (?) Thoon napisał: Druga sprawa: z kolektora wydechowego wychodzą 2 rurki, jedna to EGR a do czego może służyć druga ? jest grubsza i kończy się w okolichach głowicy... jakby nikt nie wiedział, później podeśle fotki Taka cienka stercząca do góry? Zdaje się że służy do kontroli składu spalin. No całkiem możliwe, chociaż żeby się upewnić, zamieszczę tutaj fotki jak tylko zgram z aparatu. Pytanie: czy jeśli ta rura służy do kontroli składu spalin, to czy powoduje ona sterowanie składem mieszanki? (nie za bardzo znam się więc pytam w celach edukacyjnych) Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 usuniecie EGR nie ma najmneijszyego wplywu na glośność jednostki napędowej, poprostu twoja moneta jest neiszczlne... Co do kolegi z Gaznikiem prawdopodobnie trzeba wzbogacić mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Dzieki, jutro sie wzbogaci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Po przejechaniu prawie 100 km jest już OK. Moc i moment zauważalnie wzrosły, pozostaje tylko problem zbyt głośnego, a teraz jeszcze głośniejszego silnika, ale to chyba kwestia tłumików (?) czy to tylko sila sugestii czy kros to zmierzyl :?: Coobus znasz kogos, kto ma wiarygodne pomiary dotyczace zatkanie EGR-a? Thoon, strasznie Ci zazdroszcze tej czarnej Sentry piekne auto :!: jesli maz foty to wrzuc na forum :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.