Gość 19Przemo78 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 witam a cz drugi wentylator na chłodnicy sią załącza jak uruchamiasz klime?? patrząc od przodu to powinien być ten po lewej stronie (masz dwa wentylatory na chłodnicy)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Nowy sezon nowy problem .Dziś włączam klimę a tu zonk ciepło leci , maska w górę i widzę że wentylatory chodzą a sprężarka zrobiła już sobie urlop a jeszcze w piątek wszystko pięknie śmigało. Od czego zacząć myślę że sprawa leży gdzieś w elektryce lub sprzęgle sprężarki ale stawiam na to pierwsze. Pogoda kiepska warunki nie sprzyjające do grzebania pod chmurka , więc czekam na konkretne rady co mam w jakiej kolejności sprawdzać. [ Dodano: Wto 23 Cze, 2009 21:15 ] Obstawiam że czynnik jest bo załącza wentylatory , żadnych wycieków nie znalazłem . [ Dodano: Wto 23 Cze, 2009 21:25 ] oczywiście rurki ciepłe od klimy [ Dodano: Sro 24 Cze, 2009 20:59 ] I klima zrobiona , kabel przepalił się przy sprężarce . Szczęście mi dopisało bo troszkę z siłą wyciągałem wtyczkę na sprężarce żeby sprawdzić czy napięcie dostaje , przy próbie wyciągnięcia wtyczki w ręku zostaje mi jedna końcówka przewodu a wtyczka siedzi nadal w sprężarce. Sprawdzam napięcie na końcu kabla jest , to decyzja łatam kabel i ma śmigać. I wszystko szczęśliwe się zakończyło , tylko jeszcze muszę polutować połączenie przewodu bo pod blokiem nie miałem takiej możliwości .( tymczasowo zrobiłem na dodatkową kostkę którą dobrze zaizolowałem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam, powoli myślę o naprawie mojej klimy i nasunęło mi się takie pytanie, czy szłoby przerobić manualną klimę w p11 ( model z 1998 roku )na automatyczną ? jeżeli tak to co trzeba byłoby wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Witam, a czy da się jakoś w domowych warunkach sprawdzić ilość czynnika w układzie? bo mi klimka niby chłodzi niby nie, a wszystko się pięknie włącza (wentylatory i sprężarka). I jeżeli by było mało czynnika to jak będzie chodzić sprężarka to może się uszkodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 nie bardzo. podjedź do kogoś kto zajmuje się klimą i on może ten czynnik "wybrać" i wpuścić go jeszcze raz i sprawdzi ile go tam jest. jeśli będzie mało czynnika to właśnie tak będzie że niby działa, ale nie chłodzi jak należy. lepiej zadbać o klimę teraz, bo jak się zaczną upały to ceny polecą w góre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 W sumie racja, dzięki kolego za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witam, powoli myślę o naprawie mojej klimy i nasunęło mi się takie pytanie, czy szłoby przerobić manualną klimę w p11 ( model z 1998 roku )na automatyczną ? jeżeli tak to co trzeba byłoby wymienić ? Ponawiam pytanie w sprawie przerobienia klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 był ten temat już wałkowany i teoretycznie da się to zrobić ale to jest skórka za wyprawkę ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysuchom Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Witam.Od tygodnia jestem posiadaczem P-11 kombi. Z racji zawodu(chłodnictwo,klimatyazcja-10 lat praktyki) chętnie pomogę forumowiczom-bezpłatnie!!!Pytań o klimę jest sporo a rozwiązanie problemu często bywa groszowe.(Walenie kontrastu UV za ciężkie pieniądze nie zawsze jest konieczne) Pozdrawiam serdecznie-Mariusz. Witaj Mariusz.W mojej P11.144 mam problem z klimą.Po przekroczeniu 45km/h przestaje chłodzić,kiedy zmniejsze szybkość znowu chłodzi.Na postoju w całym zakresie obrotów wszystko jest OK.Uklad jest nabity, szczelny, nowa chłodnica i oszuszacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popas Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) Witam, Ja mam 2 pytania :ile gazu wchodzi do primery p11.144 1,6 16v 99r? drugie: jak wogóle sprawdzić klime czy działa bo jak kupiłem auto to gościu mówił że gaz mu się skończył.? mam klimatronik włączam nawiewy i naciskam na ac albo auto i nie widzę różnicy, czy jest charakterystyczny dźwięk sprężarki, czy mają się włączać wentylatory? jeszcze jedno ile kosztuje nabicie klimy i gdzie to mogę zrobić w Rzeszowie lub okolicy? Proszę o pomoc Edytowane 22 Marca 2011 przez popas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 jak dobrze pamiętam to wchodzi 0,6kg i wentylatory maja Ci sie załączać.. otwórz maske i zobacz czy sprężarka chodzi... jak włączasz klime to powinno być delikatne wahnięcie obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popas Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 wentylatory po włączeniu klimy nie działają a sprężarka nie wiem jak sprawdzić czy działa. No jak uruchomię nawiewy to silnik jest bardziej obciążony ale nic nie zauważam szczególnego jak nacisnę ac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 po lewej stronie jak staniesz przodem do maski masz sprężarkę, jest ona tak powiedział bym bardziej w tyle zaraz koło silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popas Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 wiem gdzie jest sprężąrka. Słyszałem żę jak się nie ma gazu (bo musi być pewne ciśnienie ) to nie włączą się wentylatory i sprężarka.nie wiem czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Żeby sprawdzić klimę jak nie ma czynnika wystarczy na osuszaczu zewrzeć 2 piny ze sobą na chwilę .Jak wiatraki ruszą i sprężarka znaczy że jest za mała ilość czynnika w układzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Ja mam pytanie, jak naprawic ulamana rurke od klimy, trzeba nowa czy jest jakis inny sposob? Ponizej foto. Jak chcialem spr. czy kompresor zyje to nie moglem bo nie mam wtyczki na osuszaczu, czy to ta wtyczka co jest luzem na zdjeciu? http://img851.imageshack.us/i/27032011136.jpg/ http://img340.imageshack.us/i/27032011137.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Z tego co widzę to nie ta wtyczka . (do wtyczki dochodzą tylko dwa przewody )Żeby rurkę naprawić podjedź do speców którzy robią klimatyzację ale nie do tych co tylko potrafią uzupełnić czynnik . Z tego co widzę potrzebny będzie czujnik czynnika (resztka czujnika została w osuszaczu ) + nowy osuszacz klimy . Edytowane 27 Marca 2011 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 ciekawe czy bedzie jeszcze co ratowac, juz jezdze tak 2 lata, pewnie kompresor stoi, znajde ta wtyczke i sprawdze. Ta rurka jest w takim dupowym miejscu ze bez problemu mozna ja uszkodzic. Pekla mi przy wymianie pasa przedniego. Primera w lato bez klimy sie nie da bo od silnika strasznie idzie cieplo. Mysle zeby kupic cala rurke z allegro i osuszacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Osuszacz tylko nowy , czujnik może być używany żeby tylko był sprawny .Rurkę można pospawać , skąd wiesz że jak kupisz używaną rurkę będzie dobra , ciężko będzie wizualnie stwierdzić czy gdzieś nie pękło przy demontażu lub w transporcie . Edytowane 27 Marca 2011 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 A z tego co widze to do czujnika ida 4 kable, czyli jednak chyba ta wtyczka. Wszystkie czujniki na allegro maja 4 wtyki. : http://moto.allegro.pl/czujnik-cisnienia-klimatyzacji-nissan-primera-p11-i1527441998.html Ten czujnik jest strasznie drogi. i jeszcze natrafilem na taki, wyglada na to ze sa 2 rodzaje tych czujnikow : http://moto.allegro.pl/czujnik-cisnienia-klimatyzacji-nissan-primera-p11-i1527441994.html A nie dalo by sie wsadzic tam czujnika cisnienia oleju? Wyglada tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 U mnie jest na dwa piny , a który rocznik twojej primery . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 99r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 po lift który miesiąc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 przed jest z stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Wg katalogu nisana czujnik do ciebie ma nr. 921372F600 i był montowany tylko w CD20 w P11 jest o innym numerze niż u mnie . Edytowane 27 Marca 2011 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.