Maciek90 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A moglbys jutro spojrzec jakiego koloru ida do tego czujnika te kable? Sprawdze czy mam takie. Po co wogule az 4 kable sa u mnie to tego czujnika? Powoli kupuje rzeczy do naprawy klimy, ale nie mam zadnej gwarancji ze odpali. Jak kompresor jest nieuzywany ponad 2 lata i uklad byl otwarty..... Jak myslisz beda jakies problemy czy kompresor bez 2 zdan jest pogrzebany? Stwierdzilem ze kupie: Uzywana rurke klimy(bo jest ta stara kompletnie urwana) Uzywany czujnik Nowy osuszacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 w tamtym roku nabiłem klimę, ale niestety czynnik zwiał (dziurawa chłodnica) i w tym roku odpuszczam sobie z powodu braku kasy. czy jeśli wszystko tak zostawię do następnego roku to powinno potem normalnie zadziałać, czy trzeba cuś zrobić np. zdjąć pasek klinowy żeby sprzęgło na sprężarce nie padło ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Z tego co sie dowiedzialem to bedzie zle jak dostala sie do kompresora woda. Znacie jakis inny sposob na odpalanie kompresora? Tutaj za bardzo nie moge sie polapac ktore to sa te piny. Dzisiaj sprawdzilem kompresor. Jestem zszokowany ze po prawie 3 latach nieuzywania, z otwartym ukladem bez cisnienia kompresor dziala!! Zwieranie na wtyczce przy osuszaczu nic nie dalo, zalaczaly sie tylko wiatraki. Okazalo sie ze jest u mnie jeszcze jeden czyjnik w kompresorze ktory nie daje uruchomic go bez czynnika. Odpialem ten czujnik i podalem napiecie na zywo. Slychac jak zalacza taki pykniecie glosne. Nie wiecie jak naprawic ta rurke od klimy? Wytrzyma tam zacisniety gumowy wezyk? Pewnie dlatego ze mam ten dodatkowy czujnik w kompresorze u mnie sa 4 piny przy osuszaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 w tamtym roku nabiłem klimę, ale niestety czynnik zwiał (dziurawa chłodnica) i w tym roku odpuszczam sobie z powodu braku kasy. czy jeśli wszystko tak zostawię do następnego roku to powinno potem normalnie zadziałać, czy trzeba cuś zrobić np. zdjąć pasek klinowy żeby sprzęgło na sprężarce nie padło ?? Nie ma czynnika, nie ma sygnału do sprzęgła kompresora, koło kompresora chodzi luźno i nic się nie dzieje. Jak odepniesz pasek, to napinacz nie będzie chodził i wtedy lepiej go w ogóle zdjąć, bo bez ruchu i narażony na czynniki zewnętrzne nie będzie miał łatwego życia. Z tego co sie dowiedzialem to bedzie zle jak dostala sie do kompresora woda. Znacie jakis inny sposob na odpalanie kompresora? Tutaj za bardzo nie moge sie polapac ktore to sa te piny. Dzisiaj sprawdzilem kompresor. Jestem zszokowany ze po prawie 3 latach nieuzywania, z otwartym ukladem bez cisnienia kompresor dziala!! Zwieranie na wtyczce przy osuszaczu nic nie dalo, zalaczaly sie tylko wiatraki. Okazalo sie ze jest u mnie jeszcze jeden czyjnik w kompresorze ktory nie daje uruchomic go bez czynnika. Odpialem ten czujnik i podalem napiecie na zywo. Slychac jak zalacza taki pykniecie glosne. Nie wiecie jak naprawic ta rurke od klimy? Wytrzyma tam zacisniety gumowy wezyk? Pewnie dlatego ze mam ten dodatkowy czujnik w kompresorze u mnie sa 4 piny przy osuszaczu. Rurki się tylko i wyłącznie wymienia lub spawa, zakładanie tam jakiejkolwiek gumy nie ma sensu, bo uzupełnianie czynnika to za droga impreza żeby się bawić w takie rzeczy, a czynnik jak ma jakąkolwiek możliwą drogę ucieczki, to na pewno ją sobie znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Nie zakładając nowego tematu podepnę się pod owy. Czy wymiana skraplacza klimatyzacji związana jest z demontażem chłodnicy i spuszczaniu płyny chłodzącego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 nie. dzięki nicchi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dobra rurka juz w naprawie, jutro zamawiam czujnik, i w pon kupuje nowy osuszacz i lece do tych od nabijania. Ile powinno to kosztowac? Spr szczelnosci, proznia, czynnik z olejem? Zmieszcze sie w 200zl? Jezeli slychac ze kompresor zalacza to wszystko powinno byc ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dobra rurka juz w naprawie, jutro zamawiam czujnik, i w pon kupuje nowy osuszacz i lece do tych od nabijania. Ile powinno to kosztowac? Spr szczelnosci, proznia, czynnik z olejem? Zmieszcze sie w 200zl? Jezeli slychac ze kompresor zalacza to wszystko powinno byc ok? Jak sprężarka się załącza to ok, nabicie klimatyzacji w zeszłym roku kosztowało od 100 do 150 zł Więc powinno starczyć 200 zł .Olej do smarowania spręzarki jest nabijany razem z czynnikiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Czy ten czujnik bedzie pasowal do mnie? http://moto.allegro.pl/nissan-navara-d22-2001r-czujnik-klimatyzacji-i1543898001.html Ja mam kostke 4 pinowa, a te czujniki cisnienia klimatyzacji to do nissanow sa najdrozsze. Po co az 4 piny, nie da sie jakos przerobic 2 pinowego zeby smigal? O i mysle nad tym: http://moto.allegro.pl/nissan-navara-d22-2003r-czujnik-klimatyzacji-i1547831228.html A co to sa za wartosci na czujniku? Zdjecie przykladowe, ten ktory kupilem ma inne wartosci. http://img703.imageshack.us/img703/9598/lpic5121.jpg Czytalem w tym temacie na ktorejs stronie o mozliwosci naprawy tej rurki przy aku, miedziana rurka? Czy ona tam wytrzyma? Jakie tam jest cisnienie, i w ktora strone jest w tej rurce obieg? Moglby ktos odpowiedziec bo chce w czwartek nabic klime. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Czynnik płynie zgodnie z zegarem , a co do pospawania rurki to panowie którzy naprawiają klimatyzację poradzą sobie bez problemu. U mnie miałem też mam spawaną też pod akumulatorem w trzech miejscach i trzy lata jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Rurka naprawiona, czujnik przyszedl zostal tylko osuszacz, jutro kupie i skladam. Caly czas sie obawiam ze gdzies moze ta moja klimatyzacja byc nieszczelna. Mogl by mi ktos polecic jakis dobry i tani serwis klimatyzacji z warszawy lub okolic. Slyszalem o jakims Auto-bolex w ozarowie. Ile on tam bierze za nabicie? Wrazie jakiejs nieszczelnosci moga to zaspawac na miejscu? Ciekawe jak bedzie z robieniem prozni, jak uklad byl otwarty prawie 3 lata. A ta rurka idaca od skraplacza do osuszacza, to normalne ze jest tak zagieta? http://img856.imageshack.us/i/11042011165b.jpg/ Mam problem z dokupieniem osuszacza. Dzisiaj jezdzilem 2 razy do IC. Za pierwszym razem dostalem jakis dziwny osuszacz do ktorego dalo sie wkrecic czujnik: http://moto.allegro.pl/nissan-maxima-primera-p11-96-01-i1556344616.html , Pojechalem odmienic i dostalem taki z dobrym rozstawem wejsc, ale okazalo sie ze czujnika nie moge wkrecic bo gwint wynosi M11, a czujnik ma niecale 10. http://moto.allegro.pl/osuszacz-nissan-primera-p11-96-01-nowe-1jakosc-i1551402456.html , Znowu pojechalem odmienic i powiedzieli ze juz nie maja na co. Bylem w focie, bhmd i tam to samo. Albo ten pierwszy typ albo ten drugi z gwintem M11. Z ciekawosci pojechalem do Nissana i chyba nie musze nic wiecej mowic, co tam uslyszalem. Ten pierwszy typ kosztuje u nissana TYLKO 550zl. A ten drugi 880zl. Na poczatku spytalem sie go czy on zartuje, ale jednak mowil na serio. Co mam z tym zrobic, bo narazie nie pozostaje mi nic innego jak nabic klime na starym filtrze. Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak układ nie był szczelny to nabijaj czynnikiem na nowym osuszaczu . Tu masz kontakt do zakładu w Pruszkowie gdzie spawają rurki i sami też ci dopasują osuszacz . http://www.chlodnice-konarscy.com/kontakt.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariofrost Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam podepnę się pod temat bo być może pomoże to w rozwiązaniu mojego problemu. Mam taki problem. Przy rannym odpaleniu, silnik odpala od razu ale przy włączonej klimie po puszczeniu sprzęgła na luzie silnik gaśnie. Potem odpala normalnie i jeśli puści się sprzęgło gaśnie. I tak aż do rozgrzania się trochę silnika. Przy wyłączonej klimie tak się nie dzieje. Czy przyczyną może być walnięta sprężarka, która zadusza silnik jak był to napisane na początku tematu? Silnik 1,8 2000 rok W jaki sposób to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 a spróbuj odpalić auto bez włączonej klimy i za chwilkę ją włączyć jeszcze zanim się rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dzisiaj nabilem klime. Czynnika jest tyle ile trzeba, wszystko szczelne a klima sie nie zalacza! Domyslilem sie ze cos z elektryka. Dalem napiecie na kompresor i wiatraki i klima ruszyla. Chlodzi az milo 0 stopni celcjusza wylatuje z nawiewu, ale przyciskiem jej nie zalaczy. Czujnik cisnienia klimatyzacji kupilem i powinno dzialac. Co sprawdzic wlacznik, bezpiecznik? Mial ktos taki przypadek? Gruba rura robi sie lodowata a ta cienka robi sie ciepla, czyli wszystko ok. Jak sie wkurze to zrobie oddzielny wlacznik ktory bedzie zalaczal wiatraki i kompresor. A czemu u mnie startuje 1 wiatrak? I ktory przekaznik jest od a/c Jak klikne na przycisk to nic nie pyka itp, a powinno, podejrzewam ten przekaznik ale nie wiem ktory to jest. Narazie jezdze tak, ze mam oddzielny przycisk ktory zalacza wiatrak i kompresor, wszystko smiga ladnie. Jak bede mial czas to z tym powalcze, bo wiem chyba w czym lezy problem. Auto bylo bite w lewy blotnik, mialem problemy z grzaniem swiec, okazalo sie ze kabel zezarlo, i pewnie ktorys idacy do czujnika tez wzielo. Jak mi sie bedzie chcialo to z tym powalcze w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 A może się ktoś orientuje jaką temp powinno mieć powietrze wylatujące z kratek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 W serwisowce pisze ze cos okolo 4 stopni. Wczoraj robilem testy, bylo na dworze 22 stopnie. Na postoju temperatura nie byla wieksza niz 5 stopni. Podczas jazdy schodzilo do 0-2 stopnia. Podczas jazdy caly czas mam taka temp. 0-2. Ja jestem zadowolony z tej klimy, a gdzies czytalem ze ludzie narzekaja na slaba wydajnosc klimy ze wieje u nich cos kolo 7-8 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A cos slyszalem ze mozna zewrzec jakies piny na przekazniku pod maska aby sprawdzic czy sie klima zaczacza-alternatywa dla zwierania pinow na osuszaczu czyli kostki ktorej ja akutat zdjac nie moge a chcialbym to sprawdzic.Z gory dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz25 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) witam...nabiłem klimę 2 tygodnie temu, po dwoch dniach byłem na sprawdzeniu czy jest szczelna i niby ok wiec napewno przez dwa dni działała. Później nie włączałem bo nie było gorąco. Dzisiaj włączam i cisza. Wiatraki nie ruszają wiec klimy nie ma...i moje pytanie: przeczytałem ze wystarczy zewrzeć piny na osuszaczu aby sprawdzić czy wszystko ok, tylko że nie wiem gdzie on się znajduję? z góry dzięki za info. ps. poza tym obie rurki sa gorące i jak wciskam a/c to nie widzę wahnięcia obrotów;/ Edytowane 22 Maja 2011 przez lukasz25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 obok chłodnicy, stojąc przodem do auta po prawej stronie. taka aluminiowa puszka podobna do cewki zapłonowej od malucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz25 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 ok ciężko było ale udało się zrobić zware w kostce....wiatraki ruszyły i sprężarka także... wygląda na to , że czynnik uciekł a więc jest nieszczelna (ciekawe bo niby maszyna od nabijania sprawdza szczelność)...chyba że może być coś innego...jakieś pomysły??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bozar Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Mam taki problem w swojej Primerce p11, mianowicie gdy załączę klimatyzację to po pewnym czasie zaczyna zbierać mi sie woda z przodu (od pasażera) pod gumowymi dywanikami. Czy to jest kwestia zapchanych odpływów?? jeżeli tak to gdzie ich szukać??.Z góry dzięki za pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 tak. to zapchany odpływ. w ścianie grodziowej w komorze silnika po prawej stronie jest plastikowa rurka, przepchaj ją i powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk__1979 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 (edytowane) czesc ludziska czy ktoś może pomóc????? Jak sprawdzić co z klima nie tak skoro sprawdzają i szczelność jest ok a jednak sprawność klimy cały czas spada. Ostatnio przy sprawdzaniu czynnikiem UV powiedziano mi że niby pod maska nie ma przecieków chyba żeby pod kokpitem coś( a co tam w ogóle się znajduje???) a i powiedziano mi że przy załaczaniu klimy ze spręzarki az czasami iskry leca czy coś takiego. Tak więc czy wina złej klimy tkwi w sprężarce i czy przez to spada jej wydajność. POMÓŻCIE bo nie wiem co robić !!!!!!!! Albo chociaż może ktoś ma namiary na jakiś serwis klimy w okolicach ZAMOŚCIA????? Dodam że mam P11 2.0 16V z 98r Edytowane 24 Maja 2011 przez wilk__1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Sprawdz czy dzialaja wiatraki i czy dziala jeden czy dwa. U mnie jak dzialal 1 to klima nie wyrabiala w upaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.