Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

KUPUJĘ NAVARĘ


Gość whitemonster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ryży Koń

dzemik po tobie nie spodziewałem się pisania takich bzdetów na temat hamulców tarczowych. Gdzieś ty wyczytal takie farmazony? Gdyby bębny były lepsze to pewnie nikt nie robiłby konwersji na tarcze z tyłu w Navarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M_alien ... mam te same flegi ale w 17 , i to nie jest problem za duzego klucza, ale INNEGO klucza .. w komplecie z felami powinnienes dostac specjalna przedluzke do kluczy - taki system zabezpieczjacy przed kradzieza ... ja to dostalem ale to po pierwsze nie bylo ASO a po drugie ... nie w polsce . :) postaram sie wrzucic foto fel i oponek z kolcami do odpowiedniego tematu ...

 

ps. powinnienies to dostac ... bo co jak przyjdzie zalozyc zapasowke ?? bedziesz mial problem ... moge Ci zrobic fotke jak chcesz i podeslac

 

ps. tak na marginiesie 2 dni temu bylem w norweskim odpowiedniku ASO.. calkiem calkiem ... milo. ale tez nic nie wiedza . hehehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptasiek - z felgami to trochę inaczej niż myślisz - w skrócie to:

1. Navka jest fabrycznie na 17' - mocowana na szpilkach z nakrętkami "kołpakowymi" lub zwanymi także "rowerowymi" - czyli nie widać gwintu szpilki. Pasuje na nie klucz dodany jako zestaw z podnośnikiem (logiczne :) ). Pasuje pewnie też końcówka pistoletu pneumatycznego z odpowiednią końcówką...

2. Zakupiłem także komplet alusów 16" + oponki zimowe - cena wyszła jak za same opony w rozmiarze 17". Nowe felgi mają nakrętki na coś w rodzaju Torxa. W zestawie są oczywiście 2 końcówki do odkręcania - z jednej ów Torx, a z drugiej zwykła nakrętka - czyli jak piszesz przedłużka do zwykłego klucza...

Problem jest taki że auto miałem odebrać na tych nowych alusach z zimówkami, a oryginalne 17' miały być na pace. Tak też było, tylko ten co odkręcał oryginały poszedł :D po bandzie i kluczem porysował przy odkręcaniu gniazda śrub. Zjawisko dotyczy 70% otworów.

Co do nieprzyciemnionej szyby - nie przyciemnili bo mieli informacje że z tyłu ma być "zabudowa Hard Top" więc po co przyciemniać. Ciekawe kto im o tym powiedział??? :?:

Ciekawe czy mogę domagać się montażu "domniemanej" zabudowy w zamian za nieprzyciemnienie szybki :?: :?: :?: :D

ASO oferowało że mi przyciemnią szybkę, ale wolę sam już pojechać to zrobić (na ich koszt) - bo nie życzę sobie aby jakiś praktykant ujeżdżał mi auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster

Alien ty zamniast być klientem ASO powinieneś być ich SZEFEM

napisz list do nissana , że szukasz nowej pracy

z tego co widzę chyba masz dużo czasu i idziesz na rekord w odpowiadaniu na posty ;D

 

:diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zadzwonili, że Navarka już stoi na placu u nich :D:D:D

Jutro mają być papiery, potem przegląd, doposażenie i w czwartek/piątek Navarka w jedynym słusznym kolorze - czyli K26 Ciemny Szary zwany też hipciowym :P - będzie do odbioru.

Nie mogę się już doczekać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

monster - odpisuje na posty bo siedzę przy kompie ostatnio prawie 24h/dobę i haruje

jak wół żeby odrobić tę Navarę... :)

W ramach rozrywki piszę posty....

A moja Navara poszła dzisiaj na noc do ASO - mają zamontować wydmuszkę paki i rąbnąć komuś nie uszkodzone fele 17".

Jak im powiedziałem żeby nie garowali moim autem bo po ostatnich manewrach przybyło 6 kilometrów to się zarzekali że oni autami klientów nie jeżdżą!!! A 6 kilosów nabili jeźdżąc kilka razy z placu na halę. Licząc średnio 500m na jedno dojechanie do hali i powrót - 12 razy jeździli doposażyć moje auto :!: :?: A i tak połowy nie zamontowali a drugą połowę zepsuli....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster

rozumiem cię ja teraz mam życie na kredycie ;D

Każdy z nas pracuje , ale każdy z nas też ma pasję i to jest ważne.

Myślę , że jak będzie jakiś zlot to się poznamy.

asso nowe określenie fachowców ;D

Już w środę jadę wkładać żarówki xenonowe , bo te żółte światła nie przystoją autu za taką kasę . Trzymaj się Alien i dobrnaoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluję wytrwałości w dążeniu do celu... osiągnięcia satysfakcjonującego wyglądu pojazdu. Tylko nie wyrzucaj oryginalnych żarówek i naucz się je szybko podmieniać. Jak cię będą holować do ASO zdążysz podmienić zanim ci udowodnią że np. sprzęgło padło z powodu "samoróbek" reflektorów :P Do tego stracisz gwarancję.... Jeszcze nóź w plecy i poznasz co to znaczy kupić BRAND NEW CAR....

 

[ Dodano: Wto 11 Gru, 2007 21:25 ]

Aktualizuję sytuację:

1. Wanna założona zgodnie z wytycznymi :)

2. Koła oryginalne wymienione na nowe - nieporysowane :)

3. Przyciemnienie tylnej szyby - jadę jutro....do "ściemniacza"

4. Hak - montaż w przyszłym tygodniu.

 

Spalanie powoli pnie się w górę 12,4l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster

no to gratulacje wygranej bitwy

ja moim spalaniem jestem totalnie zaskoczony

krece do 3tys obrotow a komputer pokazuje 10.8l/100km

bardzo mila niespodzianka

PS: stan licznika 666 mam foto na tel :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

A co ma kręcenie do 3000obr do zużycia paliwa? :D

Alien a załozymy sie że sp***dola podłaczenie elektryki? Wiem że jest fabryczna wiązkka do podłączenia do instalacji samochodu. Ale, że ASO podciera d*pę szkłem to wpinaja sie przy lampach w instalację i robią to byle jak. I jeszcze jedno. Jak wjedziesz gdzies w błoto to pierwsze co odpadnie to gniazdo przy haku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryży - szybkie pytanko:

Gdzie idzie ta "prawidłowa" wiązka do której powinni się wpiąć z instalacją haka? I jak to sprawdzić jeśli nie dadzą mi patrzeć sobie na ręce podczas montaż?

O urwaniu gniazda - domyślam się że tak będzie i sobie je spróbuję przełożyć wyżej, żeby je troszkę uchronić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam z gniazdem - zawczasu trzeba przemieścić je trochę wyżej, żeby było osłaniane przez elementy stalowe. U mnie pomogło i jest spokój.

 

Ktoś się pewnie zaraz przyczepi że rajdu Paryż-Dakar to nie przeżyje, i dobrze - chodzi mi o rozwiązanie everyday-use, nie extreme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już w środę jadę wkładać żarówki xenonowe , bo te żółte światła nie przystoją autu za taką kasę.

 

Jakie xenony chcesz zamontować ? Czy to popularny na allegro zestaw xenonów na mocowaniu h4 ?

Jeśli będziesz miał już na gotowo, to proszę napisz na forum o wrażeniach oraz o szczegółach montażu.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość blackmonster
Witam,

dzisiaj zamontowałem do fabrycznych światełek palniki bixenony. Koszt 639 zł+150 montaż. Efekt super! Dałem kolor 6000K. Czyli biały. Naprawdę rewelka.

 

:: patrz inny wątek na forum ::

lub napisz do mario62 na priv

 

Miałem dziś jechać je montować jednak wypadło mi coś w pracy , jak tylko mi to założą to szczegółowo opiszę temat.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryży - szybkie pytanko:

Gdzie idzie ta "prawidłowa" wiązka do której powinni się wpiąć z instalacją haka? I jak to sprawdzić jeśli nie dadzą mi patrzeć sobie na ręce podczas montaż?

 

Przyłaczam się do pytania, bo Navka już po 0-rówce i dorobiła się haka. Teraz czekam na rejestrację, hardtop (dziw nad dziwy ale już jest, pomimo że Dakro twierdzi, iż wpłynie do Gdynii na statku 15-tego :diabel: - coś się szykuje tydzień cudów, bo samochodzik też miał być na 18-tego a w poniedziałek stoczył się z lawety :mikolaj: ), wannę, czujniki i alarm.

 

Pozdrawiam,

Zbój

 

P.S. Czy ktoś może ma namiar na dobrego fachowca by standardowy alarm "dozbroić" niekonwencjonalną bronią? :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Czy ktoś może ma namiar na dobrego fachowca by standardowy alarm "dozbroić" niekonwencjonalną bronią? :kosci:

 

Nie wiem jak w przypadku oryginalnego systemu nissan nats, ale jeśli masz "cobrę", to bez problemu można dołożyć dodatkowy moduł antynapadu (oczywiście według prawa nielegalny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pytalem to mam Nissan NATS i jest to jakaś wariacja Cobry. Raczej to jest chyba wariactwo bo:

1. Alarm nie ma opcji "pikania" jak się zamyka, tylko miga migaczami

2. Nie ma ukrytego wyłącznika alarmu. A podobno jak np. padnie bateryjka w pilocie to się otwiera drzwi kluczykiem, alarm zaczyna wyć, ale przekręceniem kluczyka w stacyjce się go dezaktywuje + Immobilizer zbliżeniowy w kluczyku pozwala na uruchomienie silnika. nie wiem co o tym sadzić.

3. Aha, i podobno nie ma możliwości domykania szyb...kiszka po prostu...

ALE W KOńCU KUPILIśMY CIężARóWKę A NIE LIMUZYNę!!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki alarm będę miał to szczerze mówiąc nie wiem :029:

W zamówieniu jest autoalarm i to leasingodawcy wystarczyło.

 

Natomiast chciałbym aby jakiś "magik" oblookał co można dodatkowo zamontować - jakiś pstryczek-elektryczek, którego jak nie pstrykniesz to nie zapalisz albo samochód po 100 metrach stanie. Może coś innego?

 

A co sądzicie o blokadzie skrzyni biegów - takiej bolcowej na wsteczny?

 

Przez jakiś czas będę musiał samochodzik na ulicy trzymać (bo do garażu nie wjedzie (zbyt wysoki i szeroki) i po tych informacjach, że w okolicach Wawy złodzieje grasują chciałbym cos dodatkowego dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Alien nie wiem gdzie idzie ta wiązka. To znaczy wiązka wiem bo idzie po ramie do lewej tylnej lampy. Ale gdzie jest miejsce wpięcia to nie wiem. Chłopaki w ASO mi mówili, że taka opcja jest. Tak na żywca to wystarczy po podłączeniu haka zdjąć lewą lub prawa lampę i można zobaczyc jak sie wgryźli.

Co do mocowani gniazda to ja własnie jestem w trakcie produkowania nowego mocowania gniazda.

 

[ Dodano: Czw 13 Gru, 2007 19:47 ]

No skręciłem odcinek Mechanika poświęcony podłączaniu gniazda do haka. Można będzie zobaczyć jak to fachowo zrobiło ASO :D. Wydaje mi się że moja opcja jest lepsza. Tyle, że bardziej pracochłonna. Mam jeszcze jeden patent, który założę juz w nowym roku. Wymyśliłem cos prostego co zapobiega urwaniu gniazda podczas orania hakiem w ziemi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:zly: :(:(:( :zly: :029: :(:(:(

 

A miało być tak pięknie *chlip* :029: :(

 

Dziś o 16tej miała być mija Navarka gotowa do odbioru... ale już o 16tej zaczęło się zapowiadać źle, bo dostałem telefon, że będzie gotowa dopiero za 1-1,5h. Nic to, korki były, więc i tak na czas bym nie był, tak więc zahaczając o wszystkie korki jakie były dostępne po 20 minutach jazdy żółwim tempem byłem na miejscu. Potem jeszcze trochę papierkologii i zaczęło się czekanie...

O 17:30 ani Navki ani handlowca. Zaczęły się więc poszukiwania :027:

W serwisie nie ma. Na lakierni brak. Wśród rozbitych brak. Na parkingu brak. Wreszcie śledząc jakiś samochód z serwisantem, w garażu podziemnym, za zamkniętą roletą znalazł się samochodzik :D

Informacja od Panów - jakieś 15 do 20 minut potrzeba (to głośno, bo pod nosem o 30-40 usłyszałem). Tak więc kuper w troki i do KFC na herbatkę aby jako ten czas przetrzymać.

O 18:15 właśnie tuptałem ponownie do garażu gdy oko me zobaczyło wyłaniającą się w glorii i chwale Navarke :one:

 

ODBIÓR :kosci:

 

Pojechaliśmy na serwis bo tam jasno i zacząłem oględziny. Wynik:

- dwie niewielkie rysy (około 2cm każda) na prawej burcie zabudowy

- trzy rysy o łącznej długości jakieś 12 cm na dachu zabudowy

- lekkie wgniecenie plastiku ochraniającego chłodnicę (ale widać taki biały lad po wygięciu)

- brak czujnika alarmu w zabudowie

- czujniki cofania zamiast na zderzaku, zamontowane na takim plastikowym stopniu z tyłu i tylko dwa

- nie udało im się ustawić wiateł na tryb skandynawski - podobno w kompie nie ma ustawienia DTRL :?: prawda li to :?:

 

I co co nie wiem czy jest błędem czy nie. Podobno światło w zabudowie może się palić tylko jak są włączone pozycyjne bo inaczej się nie da. Zabudowa to SNUG TOP Sport z otwieranym zamkiem na pilota, więc powinno się dać podłączyć lampkę tak by zasilanie miała np. po otwarciu klapy zabudowy przez powiedzmy 5 minut a potem ręcznie by ją włączyć.

 

No i tyle. Skończyło się tym, że do poniedziałku wieczór mają większość pousuwać/naprawić/dodać/zamienić czy co tam jeszcze. :(

 

W poniedziałek obaczymy... :027:

 

Pozdrawiam,

Zbój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam światła ustawione na palenie się cały czas. W dzień palą się tylko przednie, a po zmroku czujnik włącza mi tył i podświetlenie zegarów. W serwisie tylko o tym wspomniałem i zrobili od ręki, więc coś Ci ściemniają że się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbój - w odpowiedzi na Twój odbiór:

1. Rysy wpisz w protokół odbioru - jeśli są nie głębokie (nie jest uszkodzona powłoka lakieru) tak że je mało widać to ja bym to olał - za 2 miesiące i tak coś porysujesz...chyba, że masz ochotę walczyć o nową zabudowę (albo malowanie starej...) - ale to może zająć im baaardzo dużo czasu....

2. Wgięcie plastiku koło chłodnicy - jak jest widoczne zażądaj wymiany tego elementu na nowy - nich wymienią z innego auta na placu... :)

3. Z tym brakiem czujnika alarmu w zabudowie to nie kumam. Ja mam czujki ruchu wewnątrz za taką kratką na sufiie kolo lampek..(obok mikrofonu zestawu glośnomowiącego0

4. Czujniki cofania są rożne - albo mają 2 "oczka" albo 4. Co do montażu w Navarce to sam się zastanawiam jak to zamontować - wiercenie w zderzaku jest najmniej rzucające się w oczy i najtrwalsze - ale zderzak jest chromowany i po nawierceniu rdzewieje w okolicy czujnika. Więc chyba wybiorą jakieś przyklejane do zderzaka - i na pewno 4 sztuki.

5. Światła włączam ręcznie - ustawienie na Auto nie zawsze włącza mi światla (jest za jasno) a poza tym stale włączenie świateł jest chyba takie że jak włączasz silnik t światla świecą od razu i obciążają akumulator.

6. Zabudowy nie mam więc się nie wypowiadam.

A tak poza tym - walcz o swoje przy odbiorze!!!! :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!!!

Na wstępie wielkie dzięki, bo forum pozwoliło mi jednoznacznie bez żadnych ale zdecydować się na Navarę. Obiecują, że bedzie na świeta, ale pewnie sie trochę przeciągnie - nie ma stresu.

 

Czy w tych rok 2008 też zdaża się problem z odkręcającymi śrubami, jak to miało miejsce?

 

Pozdro :mikolaj:

jack

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...