Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ja znam te strony. Ale zależy mi na krótkiej odpowiedzi jakiegoś speca na forum. Czy ten otwór centrujący i ET pasują do mojego auta? No i czy te opony dadzą radę. To ze trochę będą wystawać nie robi mi różnicy. [ Dodano: Nie 04 Lut, 2007 14:15 ] Według linka od grega wynika że da się do Primery założyć nawet 235/40R 17 Tak więc chyba mogę być spokojny? Im szersza guma tym lepszy wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Czy ten otwór centrujący i ET pasują do mojego auta? Tak. Im szersza guma tym lepszy wygląd Niby tak, ale jak 1.6 bedzie ciagnal na 235-tkach, ja obawiam sie co bedzie jak wloze 215, dlatego inwestuje w wydech etc., na 235 chyba bym sie nie zdecydowal nigdy przy 1.6 silniku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Już zwątpiłem w te 225 Czy ET 40 też pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Czy N16 i P11 mają takie same ET i taki sam otwór centrujący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czy N16 i P11 mają takie same ET i taki sam otwór centrujący? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Cześć, tak szczerze to nie mialem założonych 225 w swojej P11 ale mialem 215 z tym że felga miala et 35, z tylu na 100% nie obciera,ale z przodu może pojawić sie dzwięk tarcia o nadkole przy maxymalnym skręcie...teraz mam 215/45 R17 i ET40 i to na 100000% nie będzie trzeć Nissan ma 66,1 mm wiec twoj otwór będzie pasować na 100% ale polecam zebys dokupil sobie pierścienie centrujące bo mozesz miec bicie kół w przedziale predkości od 80 - 120 km/h Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czy N16 i P11 mają takie same ET i taki sam otwór centrujący? Tak. Na bank? Bo właśnie chce kupić felgi z N16 do mojej P11. Wszystko już ugadane tylko teraz czekałem na potwierdzenie czy będzie pasować Czyli mogę być spokojny i kupować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czy N16 i P11 mają takie same ET i taki sam otwór centrujący? Tak. Na bank? Bo właśnie chce kupić felgi z N16 do mojej P11. Wszystko już ugadane tylko teraz czekałem na potwierdzenie czy będzie pasować Czyli mogę być spokojny i kupować? Kupuj śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Teraz mam takie pytanie. Bo jestem kompletnym laikiem i się nie znam Kupiłem felgi. No ale kupiłem je bez śrub. I teraz jakie mam kupić? Ja rozumiem że do Primery nie kupuje się śrub tylko same nakrętki? Nigdy nie miałem alusów to nie mam pojęcia. Proszę powiedzieć jakie mam kupić,PRZELOTOWE LUB ZAKRYTE jaki ROZMIAR. Pozdrawiam UPDATE: http://allegro.pl/item161577400_nakretki_d...uminiowych.html Taką aukcje znalazłem. 5zł za sztukę to nie dużo. Więc jaki rodzaj mam kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Cześć Piotrek, nie wiem jakie masz oryginalnie nakrętki na aucie,bo ja kupiłem auto na oryginalnych Nissana alufelgach, które z resztą musze sprzedać a na zeszłe lato kupiłem 17" i przykręciłem je starymi nakrętkami i nie zauwazyłem negatywnego wpływu na cokolwiek. Takze nie wiem szczerze mówiąc jakie powinny być nakrętki ,ale jeżeli ktoś tu sie wachowym głosem wypowie to sam chetnie skorzystam z tej informacji Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelb6 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 nakrętki powinny być dobrane do felg,stożek lub półokrągłe,najlepiej żeby były przelotowe,chyba że jest możliwość zmierzenia śruby na miejscu,bo z allegro brałbym przelotowe.Jaki masz standardowy rozm opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Teraz mam takie pytanie. Bo jestem kompletnym laikiem i się nie znam no to podjedz do jakiego większego serwisu opon ,oni też handlują felami to ci doradz,przecież nie musisz u nich kupować lepiej se oblukać i byc pewnym na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Piotrek, ja mam felgi z kompletem srob dedykowanych pod primere. zrobie im fotke i pomierze i ci wrzuce do topica. mysle ze jutro sie uda bo dzis juz ciemno i nie bede smigal na parking w takie pizdz.... [ Dodano: Pon 12 Lut, 2007 18:34 ] najlepiej żeby były przelotowe a to dlaczego? moje sa kryte i na alu to duzo ladniej wyglada. przelotowe na alu wyglada raczej malo atrakcyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelb6 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 [ Dodano: Pon 12 Lut, 2007 18:34 ] pawelb6 napisał/a: najlepiej żeby były przelotowe a to dlaczego? moje sa kryte i na alu to duzo ladniej wyglada. przelotowe na alu wyglada raczej malo atrakcyjnie napisałem wcześniej w poście dlaczego przelotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel SR Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Piotrek, ja mam felgi z kompletem srob dedykowanych pod primere. zrobie im fotke i pomierze i ci wrzuce do topica. mysle ze jutro sie uda bo dzis juz ciemno i nie bede smigal na parking w takie pizdz.... [ Dodano: Pon 12 Lut, 2007 18:34 ] najlepiej żeby były przelotowe a to dlaczego? moje sa kryte i na alu to duzo ladniej wyglada. przelotowe na alu wyglada raczej malo atrakcyjnie Dokładnie kryte o wiele ladniej wygladają.Mój komplet kosztował 120zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelb6 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 pewnie że ładniejsze kryte,ale jak napisałem nie z allegro,bo najlepiej przymierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Piotrek, ja mam felgi z kompletem srob dedykowanych pod primere. zrobie im fotke i pomierze i ci wrzuce do topica. mysle ze jutro sie uda bo dzis juz ciemno i nie bede smigal na parking w takie pizdz.... [ Dodano: Pon 12 Lut, 2007 18:34 ] najlepiej żeby były przelotowe a to dlaczego? moje sa kryte i na alu to duzo ladniej wyglada. przelotowe na alu wyglada raczej malo atrakcyjnie Dokładnie kryte o wiele ladniej wygladają.Mój komplet kosztował 120zł. Też mam kryte oryginalne z Nissana ( wyglądają duzo lepiej od przelotowych ) i trzymają zarówno zimówki jak i letnie koła, jak narazie nie widze zeby sie coś działo. Jak mi coś klęknie to napewno dam wam znać Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelb6 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 U mnie właśnie z alusów wogle nie pasowały do stalówek,żeby były przelotowe to bym je dokręcił,a tak kupa,brakowało ok 0,5 cm,musiałem kupić dłuższe nakrętki,ale że mogłem zmierzyć na miejscu to kupiłem nie przelotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Ja kupiłem juz Prime na alusach,ale Nissanowskich wiec na lato i na zime mam alu i tylko jeden komplet nakrętek, mam nadzieje że prawidłowo sie to wszystko ze sobą zgrywa i nie rozwali mi sie to po jakims czasie hehe Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 ja mam do stalowek zimowych przelotowe i zalozone kolpaki a na alu kryte. oba komplety nakretek sa zupelnie inne. do alu maja szerokie kolnierze ze wzgledu na to ze aluminium jest miekkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 ja mam nakrętki na zimówkach teraz 21mm. Czy mam takie same kupić do alu? Gość z allegro twierdzi że do moich felg czyli Icon 5 potrzebuje nakrętek pod klucz 19mm Jak pisałem wcześniej teraz mam pod klucz 21mm. Czy to aby na pewno będzie pasować? :065: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 :zdziw: o f*ck juz mi sie oczy plączą od słów - przelotowe i kryte chyba ze 100razy powtórzyliście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 na 14 bedzie jakos dziwnie wygladac... tak jak almera na 13 straszne... Nie przesadzajmy. Cała masa P11 przed pierwszym liftingiem jeździ na 14 i wcale nie wyglądają źle. Choćby moja pierwsze p11 były na 14-stkach ale po zmianie hamulców wrzucili 15 cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Nie przesadzajmy. Cała masa P11 przed pierwszym liftingiem jeździ na 14 i wcale nie wyglądają źle.Choćby moja I moja w najbliższym czasie wrzuce fotki Z tym, że WP11.144 to dużo więcej blachy niż sedany czy hatchbacki, więc raczej zostałbym przy 15" Jeżeli chodzi o 14" to wtedy oponki 195/65/14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 z innej beczki.... ma ktos pomysl, czemu po zmianie na kola, ktore byly wywazane jesienia strasznie telepie kiera ?? jesienia bylo ok, odkrecilem i schowalem. teraz powyzej 140 to zebami szczekam:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.