Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brak poduszek, salvage, komis oczywiscie idzie w zaparte.

Lubię takie ciekawostki. Widać, że nawet po sezonie parę osób szuka :) nowego autka, a o bezwypadkowy jak wiadomo nie łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/nissan-350z-prawdziwe-auto-sportowe-i1358780280.html

 

Automat, z wyposażenia golas przebieg około 100 tys kilometrów.

 

Czy ktoś wie COKOLWIEK na temat tego auta ??? Chodzi mi o wypadki albo poprzedniego właściciela ?

 

dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie COKOLWIEK na temat tego auta ??? Chodzi mi o wypadki albo poprzedniego właściciela ?

 

dzięki za info

 

poproś właściciela o VIN będzie łatwiej sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przeszkadza Ci brak ESP?Ja muszę mieć kontrolę trakcji bo jak przychodzi zima a mam 30 km do Warszawy to nie wiem jak bym dojechał.Też poszukuję Z-etki w takim przedziale cenowym, ale cosik mało ogłoszeń teraz jest. Zima to chyba nie jest dobry moment na szukanie auta. Jak pamiętam to jakieś 2 miesiące temu było w czym wybierać a teraz nic ciekawego nie ma. A wogóle to jak jest z tymi automatami w Z-etce. Awaryjne to to czy nie? Ewentualnie dużo droższe w naprawie niż manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ogłoszenie nie wynika,że ma TCS. Poza tym od kiedy amerykańce mają kontrolę trakcji?

Edytowane przez DanPlut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pytanie zasadnicze jest następujące: po jak dużym dzwonie jest to samochód? :) Poza tym jest to wersja amerykańska, widać, że bez skóry, a więc prawdopodobnie "golas" czyli brak kontroli trakcji, słabe hamulce i ogólny brak czegokolwiek.

 

p.s. Jazda Zetką bez ESP może być w naszych warunkach koszmarem (mój kolega kupił w lecie Zetkę - był zachwycony, a od miesiąca tylko klnie i chce zmienić na subaru przy czym on ma akurat wersję z ESP)

 

Co kto lubi.. ja pierwsze co robie po uruchomieniu silnika to ESP off ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie również zaskoczyła ;) Cały czas uczę się nią jeździć. Ale znacznie łatwiej przychodzi mi opanować fizykę auta niż przewidzieć korekty elektroniki. Może to spaczenie po motoycklach, które nie mają żadnych elektronicznych kagańcy. Sam nie wiem..

 

..ale uważam na nią, bo szkoda by było moją kochaną Zetkę oszpecić :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ogłoszenie nie wynika,że ma TCS. Poza tym od kiedy amerykańce mają kontrolę trakcji?

 

??? jak nie...bywa

 

Co kto lubi.. ja pierwsze co robie po uruchomieniu silnika to ESP off ;)

 

dokładnie

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pytanie zasadnicze jest następujące: po jak dużym dzwonie jest to samochód? :) Poza tym jest to wersja amerykańska, widać, że bez skóry, a więc prawdopodobnie "golas" czyli brak kontroli trakcji, słabe hamulce i ogólny brak czegokolwiek. Chociaż niby w ogłoszeniu jest coś tam napisane, że ma pewne rzeczy, ale to może być podobnie jak z tymi 313KM - tyle miały Zetki z ostatnich lat produkcji po FL.

W stanach nie było dzwona tylko kilka rys na zderzaku. Za to licznik był kręcony w Polsce i to sporo bo w USA auto przejechane miało 75k mil. Do tego jasne jest że to ma 280km a nie 313 bo w dowodzie każdy może sobie wpisać co chce :whistle:

 

TCS:

DSCN1589.JPG

 

Z tego co mi wiadomo to do automatów obowiązkowo montuje się ESP - przynajmniej do dzisiejszych DSG :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetka nie ma niestety DSG :)

 

p.s. skąd ta pewności co do przeszłości auta?

 

Oczywiście wiem, że nie ma DSG tylko chodzi mi o to, że automat bez kontroli trakcji to samobójstwo i w nowych samochodach to raczej standard.

 

Co do przeszłości to znalazłem link do aukcji w USA. Jest tam napisane, że auto ma drobne rysy bodajże lewy przód i stan licznika na ten czas również podany w treści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stanach nie było dzwona tylko kilka rys na zderzaku. Za to licznik był kręcony w Polsce i to sporo bo w USA auto przejechane miało 75k mil. Do tego jasne jest że to ma 280km a nie 313 bo w dowodzie każdy może sobie wpisać co chce :whistle:

 

TCS:

DSCN1589.JPG

 

Z tego co mi wiadomo to do automatów obowiązkowo montuje się ESP - przynajmniej do dzisiejszych DSG :rofl:

 

Mimo tego,że widziałeś zdjęcia z aukcji polecam jednak ostrożność. Zdjęcia mogą być prawdziwe, Polacy jak to przeważnie bywa biorą najtańsze samochody a niska cena wynika często z tego ,że były już naprawiane w USA. Przez 1,5 roku szukania spotkałem się też z takimi przypadkami. Zwróć uwagę czy jest t o pierwszy właściciel i go osobiście sam sprowadzał, bo jeżeli kręci licznik to z innymi rzeczami może być tak samo. Stara prawda, nie znasz się na samochodach to przynajmniej zwróć uwagę, kto go sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, to moj pierwszy post na tym forum. zastanawiam sie, czy nie przytulic jakiejs ladnej Zetki na weekendy na wiosne, zawsze mi sie ta buda podobala, latalem tym rowniez na Ulezu i wbrew pozorom to autko zaskoczylo rowniez na torze. czy ktos juz omawial ten egzemplarz? biala 350Z Raszyn

 

czy w Warszawie ktos poza ASO ogarnia 350Z? full serwis - od czesci, po naprawy mechaniczne, soft, elektryka, elektronika etc? cos na wzor 4Turbo w przypadku STI/Evo?

 

w STI i Evo sa te same zaciski Brembo, co 350Z EU spec - mam kilka takich zaciskow, czy mozna je plug&play przelozyc do 350Z?

ile kosztuje seryjne sprzeglo do 350Z, a ile zamienniki, np. Exedy?

 

jak trwalosc manuala? czy sprzeglo wymienia sie w komplecie z kolem zamachowym?

 

sam dotychczas jezdzilem kilkoma mocnymi Type R, STI, Sti, Evo EU i US spec. etc, wiec jakby ktos potrzebowal pomocy, to wiem wszystko o tych autach.

Edytowane przez foreks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, to moj pierwszy post na tym forum. zastanawiam sie, czy nie przytulic jakiejs ladnej Zetki na weekendy na wiosne, zawsze mi sie ta buda podobala, latalem tym rowniez na Ulezu i wbrew pozorom to autko zaskoczylo rowniez na torze. czy ktos juz omawial ten egzemplarz? biala 350Z Raszyn

 

czy w Warszawie ktos poza ASO ogarnia 350Z? full serwis - od czesci, po naprawy mechaniczne, soft, elektryka, elektronika etc? cos na wzor 4Turbo w przypadku STI/Evo?

 

w STI i Evo sa te same zaciski Brembo, co 350Z EU spec - mam kilka takich zaciskow, czy mozna je plug&play przelozyc do 350Z?

ile kosztuje seryjne sprzeglo do 350Z, a ile zamienniki, np. Exedy?

 

jak trwalosc manuala? czy sprzeglo wymienia sie w komplecie z kolem zamachowym?

 

sam dotychczas jezdzilem kilkoma mocnymi Type R, STI, Sti, Evo EU i US spec. etc, wiec jakby ktos potrzebowal pomocy, to wiem wszystko o tych autach.

 

Najważniejsze kupić dobrą zetkę nie pchać sie na siłe można wtedy wykluczyć wiele potencjalnych usterek na forum mozna wyczytać o padajacej elektoronice ,wywalaniu błedów ,przestwaijacych sie walkach czy problemami ze skrzynia osobiście z ani jednym problemem nie mialem do czynienia ,uważać na nie sprawdzone serwisy miałem przypadek z alarmem mianowicie odcinał mi zapłon :/ w serwisie po prostu bali sie tego samochodu?! osobiście nie miałem parcia na EU jeździłem paroma zetkami ,nascie oglądałem dobrze sprawdz skrzynie ,mało kto wymienia olej w moście zresztą bedziesz widzał po rozmowach ze sprzedającymi nie każdy ogarnia temat

 

-co do hamulców tak plug and play

-sprzęgło mozesz wymienić samo bądz odrazu np z lżejszym kołem

ceny oczywicie nie ASO ale zależy czy chcesz dac komuś zarobić ok2tyś podobnie koło np ACT

a jesli sam przez ebay to znacznie taniej

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w Warszawie ktos poza ASO ogarnia 350Z? full serwis - od czesci, po naprawy mechaniczne, soft, elektryka, elektronika etc? cos na wzor 4Turbo w przypadku STI/Evo?

sam dotychczas jezdzilem kilkoma mocnymi Type R, STI, Sti, Evo EU i US spec. etc, wiec jakby ktos potrzebowal pomocy, to wiem wszystko o tych autach.

 

ja robiłem w kilku warsztatach hamulce no i poza ASO to kompletnie nic nie potrafią mechanicy i nie rozumieją samochodów sportowych. Nie robiłem u nich jeszcze nic ale niektórzy polecają 4Turbo i VTG, oni powinno ogarniać i mieć ceny niżej niż ASO. Robiłem ostatnio hamulce w KreatorzeMocy i bardzo porządnie zrobili. A tak to prawdopodobnie nikt nie serwisuje na co dzień 350Z bo ich za mało jest i to wszystko od przypadku do przypadku. Sprzęgło w ASO razem z dociskiem sprzedają. Nie wiem jaki koszt ale mówili, że niewielki (np w stosunku do tarcz hamulcowych) czyli podejrzewam jakieś 2000 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4T to moj warsztat od lat. 2k za tarcze z dociskiem? taka sobie cena. tarcze do Zetki powyzej 2k? N grupowe do STi kupowalem para przod po 1500 hehe :whistle:

Edytowane przez foreks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4T to moj warsztat od lat. 2k za tarcze z dociskiem? taka sobie cena. tarcze do Zetki powyzej 2k? N grupowe do STi kupowalem para przod po 1500 hehe :whistle:

 

W ASO zawsze są takie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na, kilkadziesiąt którymi byłem zainteresowany znalazłem tylko 2 bezwypadkowe, oba z salonu PL. Wynika to z tego, że nie opłaca się sprowadzać tych samochodów z zagranicy jako bezwypadkowych. Nikt też w Niemczech nie jest głupi, aby oddać samochód z uszkodzonym zderzakiem za bezcen. Większość 350z są naprawdę po poważnych przejściach, kwestia tego, jakie uszkodzenia akceptujesz. STANOWCZO ODRADZAM CI ZAKUPU W KOMISIE. Takie są przynajmniej moje doświadczenia. Chociaż są ludzie b. zapracowani i oddają samochód do komisu gdyż nie mają czasu odpowiadać na ofertę. Co do konkretnego egzemplarza:

 

1)przy przedni zderzak chyba był coś robione

 

2) nawigacja chyba nie jest oryginalną, może ktoś sobie wstawił a może było cos kombinowane z deską rozdzielczą np. po wystrzale poduszek

 

3)tak jak kolega wyżej, nie napisane, że bezwypadkowy to, co najmniej był klepany z dwóch

 

4)podobne auto widziałem wcześniej z tych rejonów z wypalonym środkiem, bardzo mi je przypomina, radzę to dobrze sprawdzić.

 

5) Nie ma zdjęcia komory silnika, na 90% dlatego,ze cos tam było klepane, proś, aby Ci zrobił foto o dokładnej rozdzielczości.

Ale jak zawsze trzeba zobaczyć na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chyba faktycznie macie rację. Ta nawigacja to na pewno dokładka bo nie ma dodatkowych przycisków do sterowania nią.

Dopiero teraz to zobaczyłem.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chyba faktycznie macie rację. Ta nawigacja to na pewno dokładka bo nie ma dodatkowych przycisków do sterowania nią.

Dopiero teraz to zobaczyłem.

Dzięki.

 

Przyciski doszły dopiero po lifcie, ale faktycznie ekran sporo większy od mojego... i się nie dziwie że wymieniony bo moja navi bezużyteczna, na CD ciężko z mapami :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyciski doszły dopiero po lifcie, ale faktycznie ekran sporo większy od mojego... i się nie dziwie że wymieniony bo moja navi bezużyteczna, na CD ciężko z mapami :angry:

Ooo! Tego to nie wiedziałem. Dzięki przyda się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...