Gość gucio15 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Brak poduszek, salvage, komis oczywiscie idzie w zaparte. Lubię takie ciekawostki. Widać, że nawet po sezonie parę osób szuka nowego autka, a o bezwypadkowy jak wiadomo nie łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mycek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 http://allegro.pl/nissan-350z-prawdziwe-auto-sportowe-i1358780280.html Automat, z wyposażenia golas przebieg około 100 tys kilometrów. Czy ktoś wie COKOLWIEK na temat tego auta ??? Chodzi mi o wypadki albo poprzedniego właściciela ? dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio15 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Czy ktoś wie COKOLWIEK na temat tego auta ??? Chodzi mi o wypadki albo poprzedniego właściciela ? dzięki za info poproś właściciela o VIN będzie łatwiej sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gnoj Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Szukam 350tki koło 40-50tys. Chętnie wezmę automat chociaż manual też wchodzi w grę. Co myślicie o tym: http://otomoto.pl/nissan-350-z-C16194749.html Czy poza kręconym licznikiem i przekłamaniem liczby koni warto? Edytowane 16 Grudnia 2010 przez gnoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 A nie przeszkadza Ci brak ESP?Ja muszę mieć kontrolę trakcji bo jak przychodzi zima a mam 30 km do Warszawy to nie wiem jak bym dojechał.Też poszukuję Z-etki w takim przedziale cenowym, ale cosik mało ogłoszeń teraz jest. Zima to chyba nie jest dobry moment na szukanie auta. Jak pamiętam to jakieś 2 miesiące temu było w czym wybierać a teraz nic ciekawego nie ma. A wogóle to jak jest z tymi automatami w Z-etce. Awaryjne to to czy nie? Ewentualnie dużo droższe w naprawie niż manual? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gnoj Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Ma TCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Z ogłoszenie nie wynika,że ma TCS. Poza tym od kiedy amerykańce mają kontrolę trakcji? Edytowane 16 Grudnia 2010 przez DanPlut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Moim zdaniem pytanie zasadnicze jest następujące: po jak dużym dzwonie jest to samochód? Poza tym jest to wersja amerykańska, widać, że bez skóry, a więc prawdopodobnie "golas" czyli brak kontroli trakcji, słabe hamulce i ogólny brak czegokolwiek. p.s. Jazda Zetką bez ESP może być w naszych warunkach koszmarem (mój kolega kupił w lecie Zetkę - był zachwycony, a od miesiąca tylko klnie i chce zmienić na subaru przy czym on ma akurat wersję z ESP) Co kto lubi.. ja pierwsze co robie po uruchomieniu silnika to ESP off 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Mnie również zaskoczyła Cały czas uczę się nią jeździć. Ale znacznie łatwiej przychodzi mi opanować fizykę auta niż przewidzieć korekty elektroniki. Może to spaczenie po motoycklach, które nie mają żadnych elektronicznych kagańcy. Sam nie wiem.. ..ale uważam na nią, bo szkoda by było moją kochaną Zetkę oszpecić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Z ogłoszenie nie wynika,że ma TCS. Poza tym od kiedy amerykańce mają kontrolę trakcji? ??? jak nie...bywa Co kto lubi.. ja pierwsze co robie po uruchomieniu silnika to ESP off dokładnie Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gnoj Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Moim zdaniem pytanie zasadnicze jest następujące: po jak dużym dzwonie jest to samochód? Poza tym jest to wersja amerykańska, widać, że bez skóry, a więc prawdopodobnie "golas" czyli brak kontroli trakcji, słabe hamulce i ogólny brak czegokolwiek. Chociaż niby w ogłoszeniu jest coś tam napisane, że ma pewne rzeczy, ale to może być podobnie jak z tymi 313KM - tyle miały Zetki z ostatnich lat produkcji po FL. W stanach nie było dzwona tylko kilka rys na zderzaku. Za to licznik był kręcony w Polsce i to sporo bo w USA auto przejechane miało 75k mil. Do tego jasne jest że to ma 280km a nie 313 bo w dowodzie każdy może sobie wpisać co chce TCS: Z tego co mi wiadomo to do automatów obowiązkowo montuje się ESP - przynajmniej do dzisiejszych DSG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gnoj Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zetka nie ma niestety DSG p.s. skąd ta pewności co do przeszłości auta? Oczywiście wiem, że nie ma DSG tylko chodzi mi o to, że automat bez kontroli trakcji to samobójstwo i w nowych samochodach to raczej standard. Co do przeszłości to znalazłem link do aukcji w USA. Jest tam napisane, że auto ma drobne rysy bodajże lewy przód i stan licznika na ten czas również podany w treści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 W stanach nie było dzwona tylko kilka rys na zderzaku. Za to licznik był kręcony w Polsce i to sporo bo w USA auto przejechane miało 75k mil. Do tego jasne jest że to ma 280km a nie 313 bo w dowodzie każdy może sobie wpisać co chce TCS: Z tego co mi wiadomo to do automatów obowiązkowo montuje się ESP - przynajmniej do dzisiejszych DSG Mimo tego,że widziałeś zdjęcia z aukcji polecam jednak ostrożność. Zdjęcia mogą być prawdziwe, Polacy jak to przeważnie bywa biorą najtańsze samochody a niska cena wynika często z tego ,że były już naprawiane w USA. Przez 1,5 roku szukania spotkałem się też z takimi przypadkami. Zwróć uwagę czy jest t o pierwszy właściciel i go osobiście sam sprowadzał, bo jeżeli kręci licznik to z innymi rzeczami może być tak samo. Stara prawda, nie znasz się na samochodach to przynajmniej zwróć uwagę, kto go sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość foreks Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) czesc, to moj pierwszy post na tym forum. zastanawiam sie, czy nie przytulic jakiejs ladnej Zetki na weekendy na wiosne, zawsze mi sie ta buda podobala, latalem tym rowniez na Ulezu i wbrew pozorom to autko zaskoczylo rowniez na torze. czy ktos juz omawial ten egzemplarz? biala 350Z Raszyn czy w Warszawie ktos poza ASO ogarnia 350Z? full serwis - od czesci, po naprawy mechaniczne, soft, elektryka, elektronika etc? cos na wzor 4Turbo w przypadku STI/Evo? w STI i Evo sa te same zaciski Brembo, co 350Z EU spec - mam kilka takich zaciskow, czy mozna je plug&play przelozyc do 350Z? ile kosztuje seryjne sprzeglo do 350Z, a ile zamienniki, np. Exedy? jak trwalosc manuala? czy sprzeglo wymienia sie w komplecie z kolem zamachowym? sam dotychczas jezdzilem kilkoma mocnymi Type R, STI, Sti, Evo EU i US spec. etc, wiec jakby ktos potrzebowal pomocy, to wiem wszystko o tych autach. Edytowane 26 Grudnia 2010 przez foreks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 czesc, to moj pierwszy post na tym forum. zastanawiam sie, czy nie przytulic jakiejs ladnej Zetki na weekendy na wiosne, zawsze mi sie ta buda podobala, latalem tym rowniez na Ulezu i wbrew pozorom to autko zaskoczylo rowniez na torze. czy ktos juz omawial ten egzemplarz? biala 350Z Raszyn czy w Warszawie ktos poza ASO ogarnia 350Z? full serwis - od czesci, po naprawy mechaniczne, soft, elektryka, elektronika etc? cos na wzor 4Turbo w przypadku STI/Evo? w STI i Evo sa te same zaciski Brembo, co 350Z EU spec - mam kilka takich zaciskow, czy mozna je plug&play przelozyc do 350Z? ile kosztuje seryjne sprzeglo do 350Z, a ile zamienniki, np. Exedy? jak trwalosc manuala? czy sprzeglo wymienia sie w komplecie z kolem zamachowym? sam dotychczas jezdzilem kilkoma mocnymi Type R, STI, Sti, Evo EU i US spec. etc, wiec jakby ktos potrzebowal pomocy, to wiem wszystko o tych autach. Najważniejsze kupić dobrą zetkę nie pchać sie na siłe można wtedy wykluczyć wiele potencjalnych usterek na forum mozna wyczytać o padajacej elektoronice ,wywalaniu błedów ,przestwaijacych sie walkach czy problemami ze skrzynia osobiście z ani jednym problemem nie mialem do czynienia ,uważać na nie sprawdzone serwisy miałem przypadek z alarmem mianowicie odcinał mi zapłon :/ w serwisie po prostu bali sie tego samochodu?! osobiście nie miałem parcia na EU jeździłem paroma zetkami ,nascie oglądałem dobrze sprawdz skrzynie ,mało kto wymienia olej w moście zresztą bedziesz widzał po rozmowach ze sprzedającymi nie każdy ogarnia temat -co do hamulców tak plug and play -sprzęgło mozesz wymienić samo bądz odrazu np z lżejszym kołem ceny oczywicie nie ASO ale zależy czy chcesz dac komuś zarobić ok2tyś podobnie koło np ACT a jesli sam przez ebay to znacznie taniej Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość foreks Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 lekkie kola zamachowe to pic na wode, ma swoje wady i znikome zalety. zrobmy tak - jak ktos ma do sprzedania dobra Zetke, najlepiej w oczozawrotnym kolorze - to wezme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 czy w Warszawie ktos poza ASO ogarnia 350Z? full serwis - od czesci, po naprawy mechaniczne, soft, elektryka, elektronika etc? cos na wzor 4Turbo w przypadku STI/Evo? sam dotychczas jezdzilem kilkoma mocnymi Type R, STI, Sti, Evo EU i US spec. etc, wiec jakby ktos potrzebowal pomocy, to wiem wszystko o tych autach. ja robiłem w kilku warsztatach hamulce no i poza ASO to kompletnie nic nie potrafią mechanicy i nie rozumieją samochodów sportowych. Nie robiłem u nich jeszcze nic ale niektórzy polecają 4Turbo i VTG, oni powinno ogarniać i mieć ceny niżej niż ASO. Robiłem ostatnio hamulce w KreatorzeMocy i bardzo porządnie zrobili. A tak to prawdopodobnie nikt nie serwisuje na co dzień 350Z bo ich za mało jest i to wszystko od przypadku do przypadku. Sprzęgło w ASO razem z dociskiem sprzedają. Nie wiem jaki koszt ale mówili, że niewielki (np w stosunku do tarcz hamulcowych) czyli podejrzewam jakieś 2000 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość foreks Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) 4T to moj warsztat od lat. 2k za tarcze z dociskiem? taka sobie cena. tarcze do Zetki powyzej 2k? N grupowe do STi kupowalem para przod po 1500 hehe Edytowane 30 Grudnia 2010 przez foreks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 4T to moj warsztat od lat. 2k za tarcze z dociskiem? taka sobie cena. tarcze do Zetki powyzej 2k? N grupowe do STi kupowalem para przod po 1500 hehe W ASO zawsze są takie ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Witam. Podrzucam linka, może ktoś go już oglądał i może coś o nim powiedzieć. http://otomoto.pl/nissan-350-z-zarejestrowany-navi-skora-C16012419.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na, kilkadziesiąt którymi byłem zainteresowany znalazłem tylko 2 bezwypadkowe, oba z salonu PL. Wynika to z tego, że nie opłaca się sprowadzać tych samochodów z zagranicy jako bezwypadkowych. Nikt też w Niemczech nie jest głupi, aby oddać samochód z uszkodzonym zderzakiem za bezcen. Większość 350z są naprawdę po poważnych przejściach, kwestia tego, jakie uszkodzenia akceptujesz. STANOWCZO ODRADZAM CI ZAKUPU W KOMISIE. Takie są przynajmniej moje doświadczenia. Chociaż są ludzie b. zapracowani i oddają samochód do komisu gdyż nie mają czasu odpowiadać na ofertę. Co do konkretnego egzemplarza: 1)przy przedni zderzak chyba był coś robione 2) nawigacja chyba nie jest oryginalną, może ktoś sobie wstawił a może było cos kombinowane z deską rozdzielczą np. po wystrzale poduszek 3)tak jak kolega wyżej, nie napisane, że bezwypadkowy to, co najmniej był klepany z dwóch 4)podobne auto widziałem wcześniej z tych rejonów z wypalonym środkiem, bardzo mi je przypomina, radzę to dobrze sprawdzić. 5) Nie ma zdjęcia komory silnika, na 90% dlatego,ze cos tam było klepane, proś, aby Ci zrobił foto o dokładnej rozdzielczości. Ale jak zawsze trzeba zobaczyć na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Dzięki, chyba faktycznie macie rację. Ta nawigacja to na pewno dokładka bo nie ma dodatkowych przycisków do sterowania nią. Dopiero teraz to zobaczyłem. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Dzięki, chyba faktycznie macie rację. Ta nawigacja to na pewno dokładka bo nie ma dodatkowych przycisków do sterowania nią. Dopiero teraz to zobaczyłem. Dzięki. Przyciski doszły dopiero po lifcie, ale faktycznie ekran sporo większy od mojego... i się nie dziwie że wymieniony bo moja navi bezużyteczna, na CD ciężko z mapami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Przyciski doszły dopiero po lifcie, ale faktycznie ekran sporo większy od mojego... i się nie dziwie że wymieniony bo moja navi bezużyteczna, na CD ciężko z mapami Ooo! Tego to nie wiedziałem. Dzięki przyda się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ktoś może widział ten oto egzemplarz? http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15800008 Prezentuje się ładnie, że też nie mam jeszcze kasy, bo już bym jechał obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.