Gość ynio Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Taka ciekawostka Odkad wymienilem termostat szybciutko sie nagrzewa furka i dzis na dystansie ok 22km po wawie srednie spalanie 6.4/100 spalilem 1.36litra. N15 malo pali jak nie ma korkow hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 no czekam czekam... porownamy spalanie ;] u mnie szerokie kapcie sa to ciekawe ile wiecej spali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Słuchaj, a może można zastosować mniejszy, krótszy wyświetlacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ale nie kazdemu by bylo wygodnie z takim wysw.... wiekszy = bardziej czytelny. poza tym ynio musial by teraz program zmieniac a tak btw to czemu chcesz mniejszy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 było pytanie kto jest zainteresowany?? jestem zaa chetnie kupie cosik takiego oczywiście jesli bedzie mnie stac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Słuchaj, a może można zastosować mniejszy, krótszy wyświetlacz? wielkosc wyswietlacza nie ma znaczenia. tzn moze wymiary miec mniejsze jak znajdziesz odpowiedny aby spelnial wymagania tzn 2x20 znakow. Wszystko napisane jak wsponial INC pod taki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Chciałbym mniejszy, bo niby mam całkiem spory samochód, to jednak nie ma aż tyle miejsca na montaż tak długiego wyświetlacza, jak był na zdjęciach, tzn. musiałby być zamontowany na wierzchu deski rozdzielczej, a samo urządzenie już musiało by być w innym miejscu, chyba że układ z dedykowaną płytką będzie na tyle małe rozmiarami, że nie będzie zbytnio psuć estetyki wnetrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Chciałbym mniejszy, bo niby mam całkiem spory samochód, to jednak nie ma aż tyle miejsca na montaż tak długiego wyświetlacza, jak był na zdjęciach, tzn. musiałby być zamontowany na wierzchu deski rozdzielczej, a samo urządzenie już musiało by być w innym miejscu, chyba że układ z dedykowaną płytką będzie na tyle małe rozmiarami, że nie będzie zbytnio psuć estetyki wnetrza ja juz mam pomysl jak zamontowac a nawet dwa ;] bo miejsce tej poleczki na dole mi cb zajmuje.... jeden pomysl to wyswietlacz w takiej obudowie jak w kasach fiskalnych (na takiej nozce nad nawiewami) a drugi na czyms w rodzaju stojaka do tel kom przyczepiony nad pokretlami nawiewu ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasios Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Przeglądam schematy od N16. Sterowanie silnika jest identyczne jak w N15. Wiec do N16 benzynowych mysle ze bez problemu da sie podlaczyc. Jesli mam zapewnienie producenta (a mam ), że w n16 będzie dzialac to ja tez sie na to pisze - w moim wykonaniu troche to potrfa bo samochód opróżnił moj portfel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Informuje co sie dzieje. - skonczylem oprogramowanie termometrow. - zamowilem pierwsza prototypowa plytke pozostalo do zrobienia : - globalne liczniki (tzn srednia spalania, predkosci) - czas do okreslonej predkosci. I na tym chyba zakoncze, potem etap testow. Bedzie o tyle prosty ze wiem na co zwracac uwage, bo wszelkie wpadki zaliczylem juz na obecnym sprzecie. Mam wyswietlacze (male) 2*24 znaki. Na zyczenie bede mogl taki montowac. Mniejszy sporo od tego duzego. Ten duzy dla porownania to wielkosc zaslepki w kompie duzej, maly chyba malej. A teraz mala reklama co juz jest i chyba bedzie : ---------------------------------------------------------- - predkosciomierz - spalanie chwilowe w ml/s - spalanie chwilowe w l/100 - spalenie od ruszenia w l - srednia predkosc od ruszenia - sredni czas od ruszenia - dystans od ruszenia - temperatura IN/OUT dwie czujki cyfrowe - napiecie w instalacji (nietestowane wiec moze nie byc ) ----- - srednie spalanie w l/100 - srednia predkosc - sredni czas są to srednie ktore mozna w kazdej chwili skasowac, by moc mierzyc na nowo. ------- - stan paliwa w baku - dystanas jaki na tym zrobimy , zalezny od sredniego spalania na dystansie -------- - czas do 100 ( lub innej ) postaram sie to zrobic - globalne czasy, tzn nie zerujace sie po tankowaniu. -------- - ekonomizer, czyli mozliwosc podpiecia lampki kt bedzie sie zapalac jak przekroczymy zadane spalanie chwilowe w ml/s - rezerwa obsluga kontrolki, zalezna od stanu baku i okreslenia poziomu, np 5l - kontrola wlaczonych swiatel, (nie testowane jeszcze) ------------ Uwaga, licznik bedzie w wersji gołej, tzn pelna funkcjonalnosc ale bez obudowy, poniewaz nie mam do tego pojecia, a kazdy i tak ma wlasna koncepcje. Instalacja bedzie wymagala dobrania sie do instalacji elektr samochodu, w tym kabli sterujacych wychodzacych z ECU. To chyba na tyle trzymajcie kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 trzymamy kciuki i czekamy bedzie lepsze od coniektorych kompow samochodowyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 oczywiscie ze lepsze, dla porownania jezdze nie raz sluzbowa toyota corrolla, to oprocz wygladu to bym sie nie zamienil na licznik no chyba ze na caly samochod, bo jest fajowy. ale to chyba dlatego ze jeszcze nic nie stuka, nie trzeszczy itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Jestem pod wrażeniem! Tyle opcji, to chyba fabryczny komp w żadnym samochodzie nie ma ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 no wiec wersja beta programu juz jest wszystkie zalozenia, ktore sobie postawilem zrealizowane . czekam na plytke. teraz musze napisac drugi programik do symulowania samochodu, tzn impulsow wtryskiwaczy, predkosci kontrolek by moc testowac w domu. ale to juz pikus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 no to juz wiem na co wydam kase w marcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Czy ktos z Was widzial zaciski na przewod? Tzn takie koncowki co sie wrzynają w kabel, aby nie trzeba bylo lutowac. Ktos mi kiedys o czyms takim wspominal i to by bylo najlepsze rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ale jak wygladajace ?? to poszukam w wolnej chwili na necie... i pytanko.... ta opcja od 0 do 100km/h tez jest ?? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ja wlasnie nie wiem jak to moze wygladac, ale na pewno jakies ostre, wrzynasz w przewod , zaciskasz izolujesz i gra. Jak nie bedzie to zawsze mozna sciagaczem izolacji troche przewod odslonic, ocynowac i dolutowac. Bardzo trwale polaczenie. Ja tak teraz mam. Takie koncowki o tyle lepsze gdy ktos, albo nie czuje sie pewnie z lutownica, albo w ogole nie posiada tego urzadzonka. czas do 100 jest. tyle z tego co testowalem w swoim to chyba 13.8 to moj rekord byl. Poniewaz 100km/h uzyskuje gdy licznik oryginalny pokazuje ok 108. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 jedyne zaciskowe jakie mi przychodza do glowy to te na tasmy flat... http://cyfronika.com.pl/fc_lph_scp.htm ale to chyba nie to ? moze tu cos ? http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?tme_...g5ektu2c18t4qb3 ale tak szczerze to mi sie wydaje ze w samochodzie ze wzgl na warunki dosc ciezkie to lepiej lutowac... zlacze moze zasniedziec lub zawilgnac i d*pa zbita... MAM !!! http://www.tme.pl/arts2/pl/zl_przem/kone18.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 dzieki INC na samym koncu są takie. Oto chodzi http://www.tme.pl/arts2/pl/a18/uy-2.html Jeden wchodzi np z licznika a drugi przechodzi. czad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 dzieki INCna samym koncu są takie. Oto chodzi http://www.tme.pl/arts2/pl/a18/uy-2.html Jeden wchodzi np z licznika a drugi przechodzi. czad o spoznilem sie... twoje lepsze bo na ciezsze warunki odporne ;] ee teraz to kazdy sobie poradzi z montazem ;];] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 eccchhh ze tez ja nie znałem takis sprzętów jak montowałem licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 eccchhh ze tez ja nie znałem takis sprzętów jak montowałem licznik no ale sobie poradziles. wiec wielkie brawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 o spoznilem sie... twoje lepsze bo na ciezsze warunki odporne ;] ee teraz to kazdy sobie poradzi z montazem ;];] bez przesady, to przeciez wewnatrz furki, nie ma co tam sie z tym stac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emir Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 ynio, Witam mam pytanie czy zajmowales sie juz dieselkami? Czy twoj licznik bedzie dzialal w Primerce P11 z silnikiem 2.0 TD ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.