sq9mcs Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 tempomatu na pewno nie ma bo brak przycisków w kierownicy. Lusterko automatycznie ściemniające się jest odrobinę większe, a z tego co widzę to w autku siedzi najzwyklejsze lusterko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodezjan Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 tempomatu na pewno nie ma bo brak przycisków w kierownicy. Lusterko automatycznie ściemniające się jest odrobinę większe, a z tego co widzę to w autku siedzi najzwyklejsze lusterko. Spoko pisałem to jako listę rzeczy, które chciałbym mieć dodatkowo a których nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pattryk Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam, Chciałbym prosić o kilka słów (gorzkich jak i słodkich) interesującego mnie Patha: http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-lift-2-zderzak-arb-oslony-aluminiowe-C34872569.html pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) WTF!!!. Zderzak ARB oki ale paskudnie wygląda to z profilu. Wróćmy do informacji. Nie wiem skąd taka moc silnika 177KM, pewnie literówka. Z tego okresu powinien mieć 171KM i filtr DPF na pokładzie. Zdjęcia trochę za małe aby z nich cokolwiek wywnioskować. Wygląda na zadbany egzemplarz, przynajmniej na zdjęciach. W katalogu koloru takiego nie było więc albo malowany fabrycznie na zamówienie albo we Francji pomalowali go na ten kolor. Pięknie się błyszczy więc pewnie polerkę przed sprzedażą przeszedł. Info z bazy: produkcja 03.2007, kolor: biały, wersja SE, skrzynia manualna, wersja na Francję, tempomat, filtr kabinowy, apteczka, 3 rząd siedzeń + mały schowek, samościemniające lusterko, tryb AUTO przednich wycieraczek, wykończenie Luxury. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pattryk Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Oglądałem, gość pokazywał papiery że po francuskim zakładzie energetycznym, malowany fabrycznie pod nich. Polerkę zapewne miał, miał też bagażnik na tylnej klapie i wyciągarkę. W bagażniku trochę porysowany, na rączkach drzwi również. Poza wyglądem, kołami i lift'em żadnych bajerów w środku nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas79 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jako świeżak na forum witam wszystkich użytkowników Nissanów, zwłaszcza tych "bardziej oplywowych" Poszukuje ciekawego egzemplarza, ktory posłużyłby kilka lat. W rodzinie jest już jeden karmiony ON, jednak ja bardziej skłaniam się ku benzynie/lpg.Prosiłbym o pomoc, krótką opinię o poniższych Pathach- może któryś z nich jest tu znany? : http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-4-0-v6-2006-lpg-C35760916.html http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-C35098217.html http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-tanio-okazja-C36144446.html http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-4x4-ideal-zobacz-zamiana-CID5-ID8sL8B.html#c09e5610fc Bede czekał niecierpliwie !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Pierwszy wygląda na zadbany. Wyposażenie potwierdza wersję LE. Ma LPG więc pytanie w jakim stanie są wkłady w katalizatorach. Drugi świeżo po umyciu. Uboższa wersja LE, brak systemu keyless, monitor na dachu dokładany. Trzeci nie wersja LE, brak sterowania radiem z kierownicy. Czwarty nie jest wersją LE, przeciwmgielne dokładane, klimatyzacja ręczna. Generalnie każdego możesz sprawdzić w CarFaxie. Pytanie w jakim stanie są wkłady w katalizatorach w każdym z nich. Niestety z tym jest problem. Należałoby podłączyć skaner obd i sprawdzić co w ECM widnieje. Dlaczego nie YD25?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Warto też zwrócić uwagę na to ze chyba tylko ten ostatni posiada napęd 4x4. W pozostałych nie widzę manipulatora od wyboru trybu napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Na to uwagi nie zwróciłem. A Patek bez 4x4 to zagłada. Pierwszy i trzeci są bez napędu 4x4. Drugi ma kontrolki przełączania napędów obok prędkościomierza więc napęd 4x4 jest, czwarty ma manipulator więc też 4x4 on board. Oglądnąłbym tego drugiego dokładniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas79 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Dzięki wielkie za przydatne wskazówki- przygladam się bliżej zatem ! Pierwszy wygląda na zadbany. Wyposażenie potwierdza wersję LE. Ma LPG więc pytanie w jakim stanie są wkłady w katalizatorach. Drugi świeżo po umyciu. Uboższa wersja LE, brak systemu keyless, monitor na dachu dokładany. Trzeci nie wersja LE, brak sterowania radiem z kierownicy. Czwarty nie jest wersją LE, przeciwmgielne dokładane, klimatyzacja ręczna. Generalnie każdego możesz sprawdzić w CarFaxie. Pytanie w jakim stanie są wkłady w katalizatorach w każdym z nich. Niestety z tym jest problem. Należałoby podłączyć skaner obd i sprawdzić co w ECM widnieje. Dlaczego nie YD25?? Nie trafiłem jeszcze na ciekawego z automatem. W moim budżecie,heh:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ash1965 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Witam wszystkich forumowiczów.Po rodzinnej konsultacji wracamy do solidnej marki czyli Nissana (kiedyś Primera).Teraz po przeprowadzce potrzebne jest auto dzielniejsze zimą w sniegu i na drudniejszej drodze.Rodzinny wybór padł na Nissana Pathfindera (odpadły Forester i Grand Vitara).Proszę osoby bardziej ode mnie zorientowane w uzytkowaniu tego auta o poradę.Na co postawić? Sprowadzany czy z polskiego salonu? Nowszy czy starszy ale w ocenie na podstawie ogłoszenie lepiej utrzymany?Oto moje typy na dziś:http://www.autotrader.pl/samochody-osobowe/sprzedam-nissan-pathfinder-lomza/133147881http://allegro.pl/nissan-pathfinder-4x4-2-5td-177-km-dla-konesera-i5163695040.htmlhttp://otomoto.pl/nissan-pathfinder-zarejestrowany-salon-bezwypadkowy-C35236289.htmlhttp://moto.gratka.pl/tresc/17462131.htmlDziekuję za trud pomocy pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Na przestrzeni czasu od kiedy mam Patka napisze co nie co. Ciekawe porównanie do Forestera i Grand Vitary, Patek przy nich to czołg. Mam nadzieję że wiesz czym będziesz jeździł, bo to kawał ciężkiego sprzętu na 4 kołach. Teraz kilka rad: 1. Lepiej szukaj krajowego egzemplarza łatwiej sprawdzić historię serwisową wraz z przeprowadzonymi akcjami serwisowymi. Do tego z jak najmniejszym udokumentowanym przebiegiem. Wymiany oleju co 30tyś km. (tak zaleca książka i ASO) uśmiercają pomału silnik, wyciągając rozrząd a dalej to jest bum i koniec. Olej w dyfrach i skrzyni rozdzielczej wymienia się. Podobnie jak rozrząd i olej w skrzyni biegów. Więc na pytanie czy wymieniał Pan rozrząd a auto ma przebieg powyżej 80tyś km, negatywna odpowiedź oznacza nie dziękuję, od Pana nie kupię. No chyba że chcesz mieć trochę zabawy z silnikiem. 2. Samochód kupuj od właściciela który ma pojęcie czym jeździ, czyli wszystkie koła jednakowe, od czasu do czasu jazda w lekkim terenie (jak nąpęd nie pracuje to w końcu pada), regularnie wymienia klocki i inne elementy które się zużywają w tym zawieszenie, amorki, tarcze itd. 3. Szukaj automatu jak chcesz mieć spokój z sprzęgłem, aczkolwiek duży przebieg bez wymiany oleju w skrzyni = zagłada za jakiś czas. 4. Przed ostateczną decyzją warto autko wziąć do ASO na przegląd przed-zakupowy, wydasz 300zł ale będziesz wiedział co mu dolega albo co mu dolegało. Tu nie warto oszczędzać, no chyba ze lubisz wydawać kasę później. 5. Sprawdź wady fabryczne: rdzewiejąca klapa tylna w okolicy osłony chromowej tablicy rejestracyjnej, rdzewiejąca rama (w sumie to tylko naloty ale jak się pomoże to i dziura z czasem wyjdzie), zapychające się dysze spryskiwacza szyby przedniej, złącze skrzyni rozdzielczej (znajduje się za nadkolem przedniego koła po stronie pasażera, jak zamoknie to skrzynia w trybie AUTO i wyżej wywali błąd i rozłączy napęd), padające łożyska napinaczy w tym łożysko alternatora (ten jeszcze nie gwiżdże), ciśnienie turbiny (powinna płynnie szumieć lub delikatnie gwizdać w trakcie przyspieszania), zawór SCV (ciśnienie na listwie paliwowej w trakcie jazdy), głośność wtryskiwaczy (klepanie przy dużych obciążeniach, najlepiej sprawdzisz jadąc na najwyższym biegu i delikatnie gazu tak do 2500rpm, jak klepią to ciśnienia mają źle ustawione), luzy łożysk na kołach (ma ich praktycznie nie być, jak są to zaraz padną) 6. Zjedź z asfaltu na łąkę lub drogę szutrową, sprawdź napędy. Powinny przełączać się bez problemów i płynnie. Przejedź kawałek na każdym ustawieniu. Pamiętaj że reduktor uruchamia się w odpowiedni sposób (AT: skrzynia w N, manipulator na 4LO, MT: skrzynia wysprzęglona, sprzęgło w podłogę, manipulator na 4LO). 7. Sprawdź klamki wewnętrzne wszystkich drzwi czy nie są popękane oraz zewnętrzne drzwi tylnych które lubią się łamać (taniej wychodzi zamówić w USA bo są inaczej wykonane i dużo tańsze). 8. Sprawdź jak wygląda blacharka pod uszczelką szyby tylnej klapy oraz samej tylnej klapy. 9. Sprawdź jak pracują lusterka elektryczne, lubią się zacinać. 10. Sprawdź węże przy chłodnicach od spodu i ich zaciski. W wersji AT dolny króciec chłodnicy skrzyni lubi sobie przegnić. 11. Brak osłon pod silnikiem a są 3: pierwsza metalowa, druga i trzecia plastikowe, może oznaczać że był mały dzwon. 12. Pamięć foteli może czasami nie działać (u mnie sama się naprawiła). 13. Lakier jest bardzo miękki i generalnie widać każdą rysę, więc super piękny lakier przy dużym przebiegu może oznaczać niedawną polerkę. Jak nie będziesz miał możliwości skorzystać z przeglądu w ASO to czytnik OBD i kilka procedur samodiagnostycznych pomoże. Są opisane na forum, poszukaj. Co do Twoich typów: 1. Nie było silnika w wersji 185KM, w tym roku był 174KM lub 171KM z DPF. Na zdjęciach mało co widać, autko umyte i "przygotowane" do sprzedaży. Ma ręcznie uruchamiany system HDC (zjazd ze wzniesienia, ja do dzisiaj nie wiem gdzie podłączyć ten przełącznik) wersje po lifcie miały ten system uruchamiany ręcznie. Brak zaślepki stacyjki systemu bezkluczykowego co oznacza że albo miałem problemy albo nie chciało mi się zmienić baterii. Aczkolwiek podejrzewam to pierwsze. 2. Mówi "jestem czysty weź mnie". 20 calowe felgi to zagłada przy ciężarze na poziomie 2300kg i profilu około 40. Jak na 175000 to jestem trochę za piękny. Silnika nie widać ciężko coś powiedzieć. 3. Za wysoko przyklejony napis Pathfinder na tylnej klapie, przednie błotniki i lusterka po lifcie, chociaż spryskiwacze reflektorów jeszcze przed liftem. Generalnie egzemplarz po lifcie ale atrapa z przed. Wersja z DPF. Rok produkcji 2007 a pierwsza rejestracja 11.2008. Coś tu się nie trzyma kupy. Potrzebny VIN do weryfikacji. 4. Ciekawa kratka w dolnej części zderzaka, zderzak przedni ma inny odcień. Nieoryginalne stopnice boczne, pod uszczelką tylnej klapy może być dramat. Załatw numery VIN to poszukam w bazie Nissana. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ash1965 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Witam ponownie.Mam numery VIN. Oto one:1. już nie aktualne ogłoszenie2. VSKJVWR51U01264643. VSKJVWR51U02273374. VSKJVWR51U0264767Dzięki za pomoc i podziw nad profesionalizmem i widzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 2. Produkcja: 07.2006, wersja LE, skrzynia AT, kolor wnętrza K, kolor nadwozia KL0, wyposażenie: filtr kabinowy, spryskiwacze reflektorów, bi-xenon, wersja na rynek włoski, klimatyzacja dla 3 strefy, elektryczny szyberdach, skórzana tapicerka, podgrzewane lusterka (pakiet COLD2) 3. Produkcja: 07.2006, wersja LE, skrzynia AT, kolor wnętrza K, kolor nadwozia KAF, wyposażenie: filtr kabinowy, spryskiwacze reflektorów, bi-xenon, klimatyzacja dla 3 strefy, elektryczny szyberdach, skórzana tapicerka 4. Produkcja 11.2007, wersja LE, skrzynia MT, kolor wnętrza K, kolor nadwozia K27, wyposażenie: filtr kabinowy, spryskiwacze reflektorów, bi-xenon, wersja na rynek francuski, klimatyzacja dla 3 strefy, elektryczny szyberdach, skórzana tapicerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ash1965 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pytania będą dotyczyć 2. Jest to samochód kupiony za granicą w salonie i przywieziony do polski. Na podstawie rozmowy z właścicielem wynika, że bardzo dbał o samochód ale to pozostaje do weryfikacji przy spotkaniu. Niestety prawie 600 km więc chcę się dowiedzieć jak najwięcej na odległość zanim podejmę decyzję o wyjeździe. Cytat - Mówi "jestem czysty weź mnie" - sarkazm czy dobra rada żeby się zainteresować? Jeśli rozrząd nie był wymieniany to faktycznie zupełna dyskwalifikacja czy przy przebiegu 175 tys. km można wymienić rozrząd i zapobiec sugerowanym problemom z silnikiem. Pozostałe oleje wymieniane wg. opisu regularnie. A co do kół a szczególnie felg to były specjalnie kupione żeby auto wyglądało dobrze. Zdaje sobie sprawę że jazda na takim profilu to tylko na dobrych drogach. Poza nimi to "plomby w zębach wypadają" . Do auta są roczne opony letnie i zimowe klasy premium (wg. sprzedającego). Wersja 174 KM więc jak rozumiem bez filtra DPF a to chyba plus ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Nie przejmuj się to sarkazm. Widać że samochód przygotowany do sprzedaży. Co do rozrządu, pytanie jak pracuje silnik, jeśli słychać charakterystyczne tarcie to zastanowiłbym się dwa razy przed zakupem. Poszukaj sobie na forum tematu o wymianie rozrządu jest tam film który nagrałem jak u mnie było słychać naciągnięty rozrząd przy przebiegu 80tyś km. Znajdziesz też dużo informacji z różnych źródeł w sprawie rozrządu zalecanej wymiany etc. Nie wiem co sprzedający ma na myśli mówiąc o oponach premium. Jeśli to dla niego to info bo nazywają się Continental czy Pirelli to sorry nie tędy droga. Dobra opona to taka która spisuje się w określonych dla niej warunkach. Zimówki mam Yokohama Geolandar I/T+ i są super na śniegu i lodzie, na suchej nawierzchni samochód jest leniwy. Letnie to Continental ContiSportContact SUV5 i super spisują się na asfalcie nawet w deszczu, ale nie nadają się zupełnie na jakiekolwiek bezdroża czy śniegi. Wcześniej miałem fabryczne wielosezony GoodYear'a ale w lecie przeciętnie a w zimie gorzej niż źle. Na mokrej nawierzchni daje radę i to tyle. Co do DPF'u to zależy jak używasz. Ja mam i nie narzekam ale raz w tygodniu mam trasę 2x 50km w ramach cotygodniowego wypadu do teściów. Po mieście jeżdżę mało aczkolwiek jeżdżę i jak do tej pory od dwóch lat tylko raz DPF wypalał się samodzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ash1965 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Witam raz jeszcze.Mam jeszcze dwa typy. Najbliżej od miejsca zamieszkania no i troszkę tańsze.Jeśli jeszcze raz mogę prosić o ocenę przynajmniej na podstawie opisu i fotografii.1. VSKJVWR51U0141928 http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-dci-2007-CID5-ID8SKDb.html#0a5be84c1cEgzemplarz z Belgii. Sprzedający nie ukrywa, że na klapie tylnej przy chromie problemy z rdzą (to chyba bolączka tego auta).2. VSKJVWR51U0250561 http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-dci-171-km-7-osob-CID5-ID9jQHf.html#32cee25dd2Skromniej wyposażony lecz z polskiego salonu i przebieg jeśli prawdziwy to zachęcający.Fotki z wnętrza mam osobno: https://dl.dropboxusercontent.com/u/67587677/fotki.rarKonserwacja podwozia żeby zabezpieczyć czy można coś tym ukryć ?Odnoszę też takie wrażenie z opisów w internecie, że ten model to jakaś porażka techniczna. A może tylko dlatego, że szczęśliwi użytkownicy a jest ich chyba więcej nie narzekają w internecie ?Jeździłem wcześniej Primerą P11 (od 8 lat Bravo II z salonu) i było to auto praktycznie nie do zdarcia. Pathfiner to też Nissan i liczyłem, że podobnie się nie zawiodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 hehe, kolego z tą porażka techniczną nie ma tak zle! ważne aby dbać i regularnie wymieniać wszelkie płyny ustrojowe patha. Ale fakt, oryginalne sprzęgła lubią padać,(jazdy na pół sprzege unikac jak ognia) czasem napędy sie rozłączą w najmniej oczekiwanym miejscu (przymusowy postój w wodzie.... ) tylne klamki się łamią , odkręcanie srub z czasem to mordęga. Bo jak wiadomo mając autko 4x4 czasem człek wjedzie w wiekszą kałuzę, a wszelkie sruby są fabrycznie wkręcane na sucho... co mniejsze łatwo ukręcic. Osłony plastikowe pod silnikiem to pomyłka....Zawsze trzeba pamiętać iz path to ciężkie auto i nie nadaje się do cięzszego terenu, a głębszą wodę lepiej omijać... jeszcze kilka innych rzeczy by się znalazło, jak twarde niewygodne siedziska, zimą skrzypiace plastiki ale genralnie to fajne auto o sporych mozliwosciach, pakowne, ciekawe stylistycznie, w sam raz dla rodziny co lubi zjechać lub musi z asfaltu. Niestety trzeba dbać o ten czołg, bardziej a nizeli o inne auta. dla mnie porażką techniczną by vw passat 1.9 tdi na pompowtryskach, dwumasy, zawieszenie, pompowtryski.... czytając opinie wątroba mnie zabolała a dziś nie dam zlego słowa powiedziec o wieswagenie... to samo tychy patha choć obecnie stoi i czeka aż wymienię mu sprzęgło..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) 1. Produkcja: 09.2006, wersja LE, skrzynia AT, kolor wnętrza K, kolor nadwozia GN0, wyposażenie: filtr kabinowy, spryskiwacze reflektorów, bi-xenon, wersja na rynek belgijski, klimatyzacja dla 3 strefy, elektryczny szyberdach, skórzana tapicerka 2. Produkcja: 09.2007, wersja SE, skrzynia MT, kolor wnętrza K, kolor nadwozia KL0, wyposażenie: tempomat, wykończenie Luxury, filtr przeciwpyłkowy, apteczka fabryczna, 3 rząd siedzeń, lusterko fotochromatyczne, system automatycznych wycieraczek. Pathfinder to samochód który jest idealnym odzwierciedleniem zasady jak "dbasz tak masz". Regularnie wymieniam wszystkie płyny, olej co 10tyś km. Filtry tylko Knecht'a. Oleje z górnej półki (był Motul teraz jest Eneos). Czasami zjadę z asfaltu, w terenie mój Patek radzi sobie naprawdę nieźle ale nie jest przygotowany do walki w ciężkim terenie jak większość z fabrycznych terenówek. Osłony mam wszystkie oryginalne, jak popękają założę stalowe. Śruby wszystkie powkręcane na smarze, niestety padają generalnie te które są przykręcone do ramy lub przez ramę. Zabezpieczenie antykorozyjne ramy robię po kawałku, używając Noxudola. Amory z przodu założyłem Dobinsons'a oraz tuleje poliuretanowe z Olkusza. W tym roku będę robił tył, wkładam amorki Lovells'a ponieważ już 2 razy wymieniałem rozlanego Dobinsons'a i poliuretan. Klocki hamulcowe założyłem z EBC dokładnie GreenStuff'y w serii 6000 SUV. Tarcze też EBC i z układem hamulcowym mam spokój od 2 lat. Przy 80tyś zrobiłem regulację luzu zaworowego oraz oddałem wtryskiwacze na czyszczenie i kalibrację (były za głośne). Klamki mam z USA, są dużo lepiej wykonane i mają więcej stali w mechanizmie pociągowym. Plastiki mi nie skrzypią. Skórę raz na 3 miesiące czyszczę i konserwuję środkami z Ledezentrum. Zalewającą się wtyczkę skrzyni rozdzielczej mam dodatkowo uszczelnioną i mogę stać w wodzie po osie i nic mu nie dolega, napędy nie wyłączają się. Tylna klapa mi nie rdzewieje. Po 2 latach od zakupu powiem ci tak. Jak będziesz o niego dbał to będzie ci długo służył. Nie słuchaj ASO, czytaj forum. Nieprawdą jest że oleju w skrzyni się nie wymienia, że olej w silniku wystarczy raz na 30tyś km. (zabijesz rozrząd, 15tyś km to max), że nie wymienia się rozrządu. Fabryczne części są za przeproszeniem g***o warte. Jakbyś zobaczył że tuleja przedniego dolnego wahacza zajmuje tylko połowę przeznaczonego siedziska to sam byś stwierdził że trudno aby to wytrzymało. Podobnie jak i fabryczne sworznie czy łożyska w piastach. Po prostu żenada do kwadratu, nawet najtańszy zamiennik wygląda dużo lepiej. Ale co zrobić tak się teraz produkuje samochody. W konstrukcji też jest prosty. Znasz angielski w stopniu średnio-zaawansowanym, lubisz majsterkować, to sam wszystko naprawisz. Potrzebował będziesz serwisówki oraz czytnika OBD. No chyba ze padnie ci pompa CR, turbina lub wtryskiwacz. Ale na pewno sam to zdiagnozujesz. Więc szukaj zadbanego egzemplarza a na pewno długo ci posłuży. Jak czujesz że nie dasz radę go utrzymać to nie pchaj się. Jeśli czegoś nie zrobisz, nie naprawisz to usterki będą narastać jak w prostym związku przyczynowo-skutkowym. Padający sworzeń zabierze ze sobą inne części zawieszenia i odwrotnie. Ja pakuję rodzinkę, walizki i ruszam na wakacje czy ferie nie obawiając się że mój Path mnie zawiedzie. Jeszcze nigdy nie siedział na lawecie lub był holowany. Owocnego szukania. Edytowane 15 Marca 2015 przez sq9mcs 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ash1965 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dalej poszukuje. Na otomoto pojawił się taki http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-maks-wyposazenie-C36359370.html Cena atrakcyjna, przebieg wg. właściciela do weryfikacji w ASO (sam sprawdzał przed zakupem). Autko z Francji. Ostatnio wymieniany w ASO olej w silniku oraz sprawdzane pozostałe oleje nie wymagały wymiany. Malowana tylka klapa ale to chyba standard w tym modelu z tego co czytam. Mam też VIN VSKJVWR51U0331358. Oczywiście przed zakupem sprawdzenie w ASO. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dane z bazy: Produkcja: 07.2008, wersja LE, skrzynia MT, kolor wnętrza K, kolor nadwozia NAF, wyposażenie: filtr kabinowy, spryskiwacze reflektorów, bi-xenon, nazwa modelu Millar, wersja na rynek francuski, nawigacja. Brak obydwóch zaślepek we wnęce przedniego zderzaka, pytanie dlaczego? źle złożyli po dzwonie? Klapy bagażnika nie malowali tylko wymiana przynajmniej w moim tak było. Z tego co mi wiadomo to w tym roczniku spryskiwacze reflektorów były już chowane. Ciężko cokolwiek więcej powiedzieć z tych zdjęć. Są kiepskiej jakości bardzo zaszumione. Nie mniej jednak samochód wart uwagi, poza sprawdzeniem w ASO posprawdzaj samodzielnie poprawność działających systemów. Nie rozumiem co właściciel ma na myśli o sprawdzeniu pozostałych płynów. Jestem ciekaw jak sprawdzili przydatność oleju w mostach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodezjan Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Po małej przerwie wracam do tematu kupna. Czy warto koncentrować się na którymś z tych: http://allegro.pl/nissan-pathfinder-7-osob-salon-i-wlasciciel-i5208324974.html A ten się podoba żonie. http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-moje-wlasne-auto-174km-mal-przebie-C36069660.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Jeśli ten pierwszy nie był jezdzony w terenie to po co gość wstawił ATki i wyzsze zawieszenie? Daję głowę iz rama i wszystko co pod spodem jest wymyte kerczerem na cacy.... aby nigdzie nie było błotka i piasku co sugerowaloby jazdę nawet po lekkim terenie. Nikt nie kupuje ATkow do jazdy wyłącznie po czarnym ..... Wiem cos o tym, bo sam założylem takowe przec co mogę sobie pozwolic na troszeczkę wiecej a niżeli na ori gumach. Ten drugi ładniejszy (żona ma rację..) na lepszym wypasie, jeśli silnik faktycznie profesjonalnie wymieniony i wszystko gra w 100% to nie ma się czego obawiać. Napewno poprzedni padł bo właściciel uwierzył iz rozrząd jest niewymienialny..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodezjan Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Jeśli ten pierwszy nie był jezdzony w terenie to po co gość wstawił ATki i wyzsze zawieszenie? Daję głowę iz rama i wszystko co pod spodem jest wymyte kerczerem na cacy.... aby nigdzie nie było błotka i piasku co sugerowaloby jazdę nawet po lekkim terenie. Nikt nie kupuje ATkow do jazdy wyłącznie po czarnym ..... Wiem cos o tym, bo sam założylem takowe przec co mogę sobie pozwolic na troszeczkę wiecej a niżeli na ori gumach. Ten drugi ładniejszy (żona ma rację..) na lepszym wypasie, jeśli silnik faktycznie profesjonalnie wymieniony i wszystko gra w 100% to nie ma się czego obawiać. Napewno poprzedni padł bo właściciel uwierzył iz rozrząd jest niewymienialny..... Że się tak dopytam skąd masz info o wymianie silnika, bo nie mogę sie tego doszukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ten drugi to podstawowa wersja beż żadnych dodatków. Brak relingów dachowych był w najuboższej wersji. Coś nie tak z radiem. Brak fabrycznego dziwnie zrobiona wstawka aby zamontować klasyczne radio 1-DINowe. Pierwszy rzeczywiście po lifcie. Zdjęcia w niskiej rozdzielczości nic nie dają. Zdobądź VINy to poszukam w bazie Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.