Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić Pathfindera ? Zapytaj tutaj


Gość DDiablo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegę

 

ilę płaciłeś za dodatkową gwarancję ? też rozważam rozszerzenie

 

ja wiem czy wygląda jest dyskusyjny ?, auto bardzo ładnie się prezentuje, trochę "d*pa" jest za nisko obsadzona

 

ja zawsze z serwisu dostawałem nie Sentrę a nowego Rouga w wersji T32 (X-triala)

 

Monitory widziałem na ebay, nie pamietam, coś około 200-300$. Szczerze to ja jeżdżę głównie  sam, więc nigdy nie używałem monitorów i szyberdachu, monitory muszą być w komplecie ze słuchawkami bezprzewodowymi (lub dokupić), ja nigdy nich nie używałem, ostatnio jechaliśmy w większej liczbie osób i słuchawki nie robiły bo się okazało że baterię padły :-)

 

Cenę zapłaciłeś rozsądną, generalnie są droższe trochę niż 23tyś

 

Co do tarcz i klockow to ja dopiero będę wymieniał pierwszy zestaw klocków, ale stawiam na oryginały z Ebay, tarcze również brałbym OEMowiskie, klocki sam zawsze wymieniam

 

może jakiś spotkanie ......... w Chicago ..... reszta na priva podeślę 

gwarancja max opcja to nie całe 1000 papiera, wg mnie cena rozsądna jak za tak zadbany egzemplarz

szkoda, że Mikoda nie robi do tego modelu, miałem mikody GT w 3ch autach w PL i były zaj....te. PW

zapomniałem podziękować kolego :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powitać szanowne Grono.

Najszła mnie refleksja: co z tym wozem jest nie tak: http://moto.gratka.pl/tresc/20471159.html?utm_source=form&utm_medium=e skoro po miesiącu czasu zmienia właściciela (tekst piosenki sprzedawczej jest taki sam jak usłyszałem o poprzedniego właściciela)         http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-jedyny-taki-1-wl-doinwestowany-super-sprzet-okazja-CID5-IDfughb.html#6e47e22970  .

A może tylko tworzę teorię spiskową :-? 

Edytowane przez pyton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria moja jest taka, że auto cały czas jest w rękach handlarzy . Czasem widzę takie manewry między "komiksami" w dużych miastach łatwo to dostrzec ,jak się szuka długo jakiegoś auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na modyfikacje to ten samochód nie nadaje się do jazdy po asfalcie więc być może stąd ten problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak weżniemy przeróbki off road, w zasadzie pewność tego, że auto jeździło w terenie, oraz to iż i tak niezbyt trwały silnik został zchipowany ...... i to wszystko połączymy, to by pewnie był jeden z ostatnich pojazdów na mojej liście zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowo zainteresował mnie, ale po przemyśleniu odpadł, szczególnie, że poprzedni wlaściciel dał mi pół godziny do namysłu bo czekał na niego klient.... a teraz ten czeka na (gł)kupca

Pozdrav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyt:"Patrząc na modyfikacje to ten samochód nie nadaje się do jazdy po asfalcie więc być może stąd ten problem."

 

mam pytanie dlaczego się nie nadaje? panowie przesadzacie wg was moje auto tez nie nadaje się do jazdy po asfalcie? tak samo mam "profesjonalny tuning zawieszenia"  a do tego większe opony typu AT... fakt nie mam bagaznika wyprawowego, o takim nie mozna zapomniec wjezdzając na parking podziemny... :-)

ten path to taka pół wyprawówka, brakuje mu jeszcze opon,wyciągarki, snorkela i koła zapasowego na tylnej klapie.

 

Dopiszę iz nasz forumowy kolega ma bardziej przygotowanego patha z kangurami, full oswietleniem led, wyciagarką, zawiechą, bagaznikiem i stwierdzenie iz jezdzi w terenie i path jest przez to jakoś gorszy/zużyty będzie mylne. 

 

Na wyjezdzie fakt, auto wyprawowe jezdzi w terenie ale w jakim? nikt będąc za granicą pathem nie puści się w trudny teren majac na uwadze iz trzeba z ładnych kilkaset km wrócic do domu...

 

A dlaczego się takie auto nie sprzedaje? bo "zwykły" kierowca właśnie tak myśli i takie modyfikacje odstraszają szczególnie kogoś co chce takie auto wyłącznie do jazdy po mieście....

Z jednym się zgodzę z wami , po kij chipować ten silnik? Path to niestety nie wyscigówka.

Panowie pathy będą się coraz trudniej sprzedawać i coraz trudniej będzie kupić idealny egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniekąd po części masz rację. ALE wg mnie jak ktoś chce wyprawówkę-terenówke to nie path tylko partol albo landryna albo toja. Osobiście jeżdżę partolem i fajnie jest w cięższym terenie, leśnym lub górskim, ale tego mało przeżywam. Szukam dlatego wozu równie dużego ale bardziej komfortowego na przeloty 300-500km do miejsca zjazdu z czarnego na szuter, bez topienia. Do tego nie trzeba mi lifta czy wyciągarki albo snorkela ale na pewno założę ateki (cywilizowane) i bagażnik na dach....

Każdy mierzy swoją miarką.... dla mnie wóz zbyt bardzo zmotany, a wyznaję zasadę, że jeśli sam zrobię to jestem pewny. Dlatego szukam "golasa" bez zmotek w przyzwoitym stanie ramy, silnika i zawiechów.

Pozdrav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
co sądzicie o tym egzemplarzu ?
http://allegro.pl/nissan-pathfinder-2-5-dci-175ps-full-7-osob-i6191642271.html
Ogólnie dość tani, wylizany do zdjęć i ten opis trochę przesadzony że to full opcja.
Mógłby go ktoś sprawdzić w bazie co to za sztuka ? Jak to wyjechało z fabryki ?
Ewentualnie może ktoś jest z okolic i może rzucić na niego okiem ?

Edytowane przez Bobek428
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak bezkluczyka, automatu, bi-xenonów, składanych lusterek, klimatyzacji dla 3 strefy więc full opcja to nie jest. O fabrycznej Navi i szyberdachu nie wspomnę. Brak VINu więc nie powiem ci jak to z fabryki wyjechało i na którym podwórku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem o vinie, jutro powinienem go mieć to podam.
A jeśli chodzi o wyposażenie to wiem co i jak bo swojego mam już 3 lata i brakuje mi tylko navi.
Ale na tego przyczaił się bardzo dobry znajomy i prosi o pomoc w weryfikacji.
Za wszelkie działania dziękuję, jutro podam vin jeśli go dostanę.
Ogólnie to chyba jakiś handlarz bo zdradza go ta narzutka u kierowcy na podłodze, normalnie się tego nie używa.

Numer VIN:
VSKJVWR51U0009234

Edytowane przez Bobek428
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkcja 04.2005r. Wersja SE, Skrzynia MT, Wnętrze w kolorze K, Nadwozie z kolorze K0, Wyposażenie: tempomat, wykończenie luxury, klimatyzacja, filtr kabinowy, fabryczna apteczka, wersja przeznaczona na rynek francuski, trzeci rząd siedzeń + schowek, schowek na okulary + oświetlenie, niezależny przełącznik wycieraczek przednich.

 

Rzeczywiście wersja full wypas. Po zbóju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej koledzy,

 

Tez zamierzam zakupic ten model i dzis ogladalem dokladnie te samo ogloszenie.

 

Czy ktos byl juz go ogladac?

 

Co ogolnie mozecie mi powiedziec o tym silniku (2.5 DCI) i tej skrzyni biegow? Jakie jest faktyczne spalanie?

 

Jakie ewentualnie wystepuja w tym aucie usterki? Na co przy zakupie zwrocic uwage?

 

Znalezlem rowniez inne ogloszenie z udokumentowanym przebiegiem ponad 300 tys. km jaka jest wytrzymalosc tych silnikow.

 

 

Dodam ze bede go uzytkowal w miescie i do wyjazdow na wakacje.

Edytowane przez jokenol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik w stylu jak dbasz tak masz. Poszukaj na forum jest dużo tematów odnośnie typowych problemów związanych z czasookresami wymiany olejów, zaworem scv, głośnością wyprysków etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to chyba jakiś handlarz bo zdradza go ta narzutka u kierowcy na podłodze

 

nawet na pewno, wystarczy zerknac na aukcji ze oferuje jeszcze inne auta

... SPRZEDANY

pewnie niebawem odezwie sie na forum szczesliwy (?) nabywca i okaze sie czy auto bylo w 'idealnym stanie i serwisowane na biezaco' jak zapewnial sprzedajacy :whistle:

tymczasem zrobie 'kopie bezpieczenstwa' aukcji zeby nie przepadla ; )

http://www.allegromat.pl/aukcja185557

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

 

Jestem tu nowa. Mam Micre 1.5 dci ale zamarzył mi się pahtfinder.

czy ktoś może mi sprawdzić vin: vskjvwr51u0173676

 

z góry dziękuje

Monika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkcja 12.2006, Skrzynia MT, Wersja LE, wnętrze w kolorze K, nadwozie w kolorze GN0, Wyposażenie: Bi-Xenon z spryskiwaczami, filtr węglowy, klimatyzacja 3 strefowa, szyberdach, skórzana tapicerka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykaniec i tu musisz sprawdzic jak byl walony i co wazniejsze jak zrobiony, poszukaj vinem, moze w usa sa wzmiany o uszkodzeniu. Czesc aut sa tragicznie naprawione od pekajacej szpachli, rdzy po rozne dziwne wolne przewody elektryczne. Silnik wedlug mnie duzo lepszy i bezpieczniejszy niz ta padaka 2.5 diesel. Ja bym nie skreslal go, dalej ogladal, sprawdzal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich mam pytanie co sadzicie o Pathfinder 2WD 4.0 benzyna + LPG jest taki w niemczech z 2006 r 180 tys jak sie nie myle jest to tylko naped na tylnia os czy warto taki kupic z tylnym napedem jak sie bedzie tym jezdzic w zimie ktos moze taki uzytkuje

Pozdrawiam Max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro 2WD to pewnie ściągany ze stanów. Jeśli chodzi o jazdę w zimie to podejrzewam że nie będzie się ona wiele różniła od pierwszej lepszej osobówki z napędem na tył. Path to kawał ciężkiego auta i myślę że niejednokrotnie mógłbyś się niemile zaskoczyć jeśli trzeba by było ruszyć pod nawet niewielkie wzniesienie. Pomijając własne doświadczenia dla przykładu odeślę Cię do tego linku
Moim zdaniem napęd na obie osie w takim aucie jak Pathfinder to podstawa, pierwsze że bez niego będzie go ciężko użytkować w trudniejszych warunkach a drugie to samopoczucie w momencie kiedy Ty będziesz stał a przednionapędówki będą przejeżdżały obok Ciebie



Edytowane przez Bobek428
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dopiszę kilka słów. tej zimy na lekko ośniezonej drodze (ubity śnieg-dosyć ślisko) naprawdę leciuteńko pod górkę testowałem napędy:

2WD, ESP-kontrola trakcji OFF- efekt był taki iz auto stało w miejscu, tył ześlizgiwał sie w kierunku krawężnika po minimalnej pochyłości, minimalny gaz powodował uslizg kół.

2WD  ESP ON- tu juz było lepiej, tył nie uciekał na bok, kontrola trakcji szalała i Path  powolutku z wielkimi oporami jakoś jechał do przodu.

4WD AUTO- lekki gaz i Path bez najmniejszego problemu pojechał do przodu, przy większym gazie następowal uslizg tyłu i momentalne załączenie przedniego napędu co stabilizowało auto.

4WD- tu już nie ma żadnego uślizgu tyłu, gaz i auto rusza do przodu! minus taki iz w zakrecie wynosi przód!(brak miedzy osiowego dyferencjału)

Pełne oblodzenie- 4WD AUTO, kiedy wszyscy inni stali ja z poslizgiem na 4 łapki przy ruszaniu pojechałem spokojnie dalej....NO problem, problem byl jak przyszło do hamowania bowiem ponad 2 tony nie za bardzo chciały się zatrzymać.... :devil:

 

2WD w takim aucie to porażka.

Edytowane przez KrisT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tak zatrzymać ciężko. Miałem podobną sytuację na szczęście celowałem tak aby chociaż jedna z półosi złapała "grunt" na szczęście się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro jade ogladnac podobno jest w 4x4 zobacze co to jest pytałem sie i jest ksiazka serwisowa i pierwszy własciciel


ja dopiszę kilka słów. tej zimy na lekko ośniezonej drodze (ubity śnieg-dosyć ślisko) naprawdę leciuteńko pod górkę testowałem napędy:

2WD, ESP-kontrola trakcji OFF- efekt był taki iz auto stało w miejscu, tył ześlizgiwał sie w kierunku krawężnika po minimalnej pochyłości, minimalny gaz powodował uslizg kół.

2WD  ESP ON- tu juz było lepiej, tył nie uciekał na bok, kontrola trakcji szalała i Path  powolutku z wielkimi oporami jakoś jechał do przodu.

4WD AUTO- lekki gaz i Path bez najmniejszego problemu pojechał do przodu, przy większym gazie następowal uslizg tyłu i momentalne załączenie przedniego napędu co stabilizowało auto.

4WD- tu już nie ma żadnego uślizgu tyłu, gaz i auto rusza do przodu! minus taki iz w zakrecie wynosi przód!(brak miedzy osiowego dyferencjału)

Pełne oblodzenie- 4WD AUTO, kiedy wszyscy inni stali ja z poslizgiem na 4 łapki przy ruszaniu pojechałem spokojnie dalej....NO problem, problem byl jak przyszło do hamowania bowiem ponad 2 tony nie za bardzo chciały się zatrzymać.... :devil:

 

2WD w takim aucie to porażka.

ol jutro jade ogladnac zobacze w jakim stanie podobno ksiazka serwisowa jest i pierwszy własciciel w niemczech


ok jutro jade ogladnac podobno jest w 4x4 zobacze co to jest pytałem sie i jest ksiazka serwisowa i pierwszy własciciel

sorki i 4x4 jest widocznie w tym komisie w niemczech nawet sie nie znaja co to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...