bodek_n14 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 No sprzedałem już ori felgi z zimówkami i chce kupić letnie 15" do nowych felg. Skoro parada nie daje rady na mokrym (czego się i tak spodziewałem) to odpada. Więc nadal przystaję przy S-drive. Masz może jakiś upusty na te opony? W necie chyba po 200zł chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 albo albo... wybór należy do Ciebie... albo gówno trzyma na mokrym albo na suchym ja na zimkę mam Więc nadal przystaję przy S-drive sdrive ponizej 250-300zł /szt nie kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 http://www.opony-moto.info/produkt/17868/ i to chyba będzie to. Tą zimę jakoś przejeżdżę . Na następną będą już zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 nie kupój używek naprawde nie warto tylko nowa trzyma jak należy :!: polecam Yokohamy bardzo dobre do mnie na wiosne może wskoczą te http://www.opony-moto.info/produkt/20881/y...01-18565r15-88h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Jaki rozmiar potrzebujesz?? Ja do siebie zakupiłem (też tak żeby nie było za drogo) Marangoni Zeta Linea. Zaeksperymentowałem i muszę przyznać, że nie żałuję... Klei naprawdę nieźle na suchym, na mokrym fajerwerków nie ma ale zachowuje się też całkiem nieźle. Jedynymi mankamentami są dość miękka mieszanka (szybko się zużywają) i niestety przy głębszej wodzie (koleiny) i prędkościach lubią czasem delikatnie "spłynąć"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Spoko, używane biorę tylko od pewniaków. Maragoni widziałem ale wolę coś polecanego i pewnego. Decyzja już zapadła tylko szukam najtańszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Za 210 PLN mam 195/50 R15 82 V PA01 YOKOHAMA czyli Parady i pewnie jeszcze jakaś zniżka będzie Za 200 PLN mam 195/50 R15 82 V AC01 YOKOHAMA takie jak mam u siebie i też pewnie zniżka będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Dobre ceny, ja też się zgłosze po Paradę na wiosnę. BODEK sorry za offtop, ostatni post na temat mojego wozu w Twoim temacie, ale może Cie zainteresuje ten temat: Wskaźniki zamontowane. Robota była ciężka, tym bardziej, zę jestem przeziębiony i wszystko boli. Ale po kolei. Podstawka jest dosyć gruba i miałem wątpliwości czy wahacz nie uderzy w filtr. Póki co po testach nie ma śladów kontaktu ale szkoda mi atakować krawężniki czy wertepy. Najwyżej podklepie trochę filtr jak stwerdzę, że uderza. Z montażem podstawki nie było większych problemów, gwinty są szczelne, uszczelniają się w miarę dokręcania śrub (trzeba mega siły żeby dokręcić do końca śrubki zaślepiające). Tak to wygląda. Czujnik ciśnienia oleju musi być w tym położeniu bo inaczej uderzy w niego półoś gdy samochód będzie stał na kołach. Podstawka też ma wąski zakres położeń gdyż przeszkadzają węże od chłodnicy oleju. Zegary jeszcze bez zaślepki i z kablami puszczonymi po wierzchu, ale mniej więcej widać gdzie będą na stałe. Nie miałem już dziś siły tego ogarnąć. To tyle narazie, jutro zrobie zaślepke radia z owtorami, pochowam przewody i umocuje wszystko już tak jak się należy. Jeszcze waham się nad podświetleniem, byłem przekonany że białe, ale czerwone też ładnie wyglada. Może zrobie przełącznik na różne okazje. Jeszcze FILM poglądowy. Co sądzicie o tym filtrze oleju, jest to duży problem? Podklepać filtr dla pewności? Niższego nie bardzo już idzie znaleźć. Pozdrawiam Wskaźniki zostały finalnie zamontowane. Tak wygląda teraz wnętrze mojego wozu. A tutaj Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 U mnie wskoczyły jednak zimy Toyo S952 Snow Prox 195/50 R15. W porównaniu do Letnich nabytych z felgami...... w ogóle nie ma co porównywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Dobry wybór, teraz na wiosnę cały NOS Team kupuje nowe oponki! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 To jak wygląda sprawa ciśnienia oleju w zależności od obrotów silnika? Na jałowym jest jakie i przy jakich obrotach osiąga ciśnienie nominalne (maksymalne) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Na jałowych przy kompletnie zimnym silniku 4,2 bara, przy 75 stopniach 2,5 , do wyższej teperatury jeszcze nie było okazji nagrzać, ale jestem w szoku bo przy wskazówce temperatury cieczy w optymalnym położeniu podczas jazdy tempertura oleju to ledwo powyżej 50 stopni :zdziw: Strasznie długo się nagrzewa :/ Przy 90 stopniach na wolnych obrotach powinno być ok 1,5 bara. Maksymalnie jest 5 bar jak mu się do końca gaz wciśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Czyli nie jest tak, że maksymalne ciśnienie jest już przy 1500-2000obr? Maksymalne jest przy maksymalnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Nie wiem, czy dobrze kumnąłem, ale po rozruchu na ssaniu, u mnie, koło 3,5 bara, obroty niestety się wahają od 1500 do 2500 -Rossi miał to samo, a potem spada do 1,8 przy spokonej jeździe. Na wyścigach 4,0 czyli max. Był wymieniany ostatnio termostat, ale przy szybszej jeździe temperaturka spada prawie na dół skali. VE lubi jednak być ciepły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Czyli nie jest tak, że maksymalne ciśnienie jest już przy 1500-2000obr? Maksymalne jest przy maksymalnych obrotach? Maksymalne ciśnienie robi się pod pełnym obciążeniem. Jak mu dam ostrzej od 2 tys. obr to wskakuje na 5 bar, zaraz jade na testy to sprawdze dokładnie czy jest tak jak mówie, bo krótko jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Był wymieniany ostatnio termostat, ale przy szybszej jeździe temperaturka spada prawie na dół skali. VE lubi jednak być ciepły No nie godaj że po wymianie termostatu tak jest... ?? Po rozgrzaniu silnika powinno cały czas utrzymywać środek skali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 BTW trzeba będzie zrobić sobie taki zestaw wskaźników. Ciśnienie oleju by się głównie przydało w wysłużonym już trochę SR20. [ Dodano: Wto 23 Gru, 2008 23:17 ] Pojeździłem na nowych gumach. W porównaniu z twardymi jak kamień starymi letnimi to pływają trochę te gumy ale ta trakcja :diabel: Wcześniej na przodzie miałem 185/55 R15 i czuć było leciutkie zmulenie auta. Obecnie jest tak jak na 185/60 R14. Widać profil bardzo zbliżony. Jazda na tamtych starych gumach to tragedia. Kierę rwały jak szalone auto strasznie nerwowe a teraz luksusik. Przegoniłem się przed chwila ze starym Cifem iVT tyle, że z panna byłem i odjeżdżał mi na pół auta. Różnica w wadzę aut i pasażerów pewnie ze 150kg na moją niekorzyść więc nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 [ Dodano: Wto 23 Gru, 2008 23:21 ] Przegoniłem się przed chwila ze starym Cifem iVT tyle jaki kolor? ... znaki szczególne? [ Dodano: Wto 23 Gru, 2008 23:23 ] 150kg na moją niekorzyść więc nie jest źle jest żle... vti 5gen kolegi z krótką, zeszperowaną skrzynią od integry, na dolocie, wydechupo stojeniu hondatą dokładało mi długość do 140 ale potem wszystko było moje mi udaje się nawet trzymać za Yarko :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Kolor grafit, naklejka ssgarage w tyłu, naklejki ori na bokach (dohc v-tec chyba), ori felgi od ivt, na pewno stożek. No musimy kiedyś stanąć na kresce i porównać nasze wozy. Z twoich opowieści i jakiś filmików to ta Prima lata ale z wykresu nie za bardzo to widać. W czym rzecz. Pomijam fakt łącznika bo biegi to i ja szybko zmieniam. [ Dodano: Wto 23 Gru, 2008 23:34 ] oczywiście to był cif 4gen (żelazko) najprawdopodobniej iVT, rej. WE xxxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 kubełek w środku i naklejka domokuna na tylnej lewej szybie ? jeśli tak to był to Faja ---> http://forum.streetshadows.pl/viewtopic.ph...asc&start=0 [ Dodano: Sro 24 Gru, 2008 00:37 ] mi udaje się nawet trzymać za Yarko :D:D:D ale to jak włożę mokasyny, bo w adidasach jestem szybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Nie dałem rady potestować wozu bo u mnie śnieżyca i oblodzenie na drodze :/ Obadam te ciśnienia jak zima puści. Ale mam dziwne spostrzeżenia. Jechałem dziś dwukrotnie odcinek 13 km. Czy to możliwe żeby olej na takim dystansie osiągnął jedynie 65 stopni? Jazda do 2,5 tys. obrotów z racji zalodzenia jezdni. Olej nie powinien mieć przynajmniej 80-90 stopni podczas normalnej jazdy? Jechałem ze 12 minut, może się mylę ale czy nie powinien się nagrzewać szybciej i bardziej? A civica 6gen b18c4 (169hp), tyle że w sedanie to ja ostatnio zrobiłem o 2-3 długości w połowie 4ki ~180. Honda w serii nie jedzie musiał mieć dłubaneo tego civ'a i do tego masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Panowie trzeba te opowiesci teraz uwiarygodnic i zorganizowac spot poprobowac auta i tyle :kosci: jakby co to sie pisze :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 ja przedwczoraj się ganiałem VTi i zostałem o długość :/ VTi bez kata i z dolotem, moje z dolotem, ale z katem. Więc całkiem podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 ale to jak włożę mokasyny, bo w adidasach jestem szybszy na prostej napewno .... i na dyskotece :D:D:D: [ Dodano: Sro 24 Gru, 2008 01:28 ] VTi seria bez krótkiej skrzynki i szperunku dostaje 2-3 długości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Był wymieniany ostatnio termostat, ale przy szybszej jeździe temperaturka spada prawie na dół skali. VE lubi jednak być ciepły No nie godaj że po wymianie termostatu tak jest... ?? Po rozgrzaniu silnika powinno cały czas utrzymywać środek skali... Nie mówię, że po wymianie termostatu. Po prostu tak jest. Dojeżdżam rano do C, wskazówka środek, prosta do 170 i wskazówka dół. Potem wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.