Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może masz rację. Tokarz to mierzył przy mnie i stwierdził, że 65mm. Nie istotne zresztą.

 

[ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 23:34 ]

No to się pościgaliśmy z Kenetem i jestem zawiedziony... Różnica przed i po prawie żadna. Na kolektorze odskakuję z pół długości więcej niż przed kolektorem.

Według mnie są trzy możliwości:

1. Keneta auto odżyło po załataniu wydechu i wymianie przewodów WN (chyba wymieniałeś?)

2. Kolektor dał przyrost rzędu ~1-2KM i może tyle samo Nm.

3. Brak sondy lambda przelewa motor.

 

I bądź tu mądry. Opcję drugą tłumaczę zjebaną robotą spawacza maćka. Ciekawe jakie kwiatki znajdę w rurze wydechowej jak w weekend rozłączę wydech...?

Opcja trzecia to brak sondy, reset kompa przy robocie i może niedouczenie się kompa do aktualnych parametrów w co jednak wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest teraz wagowo dokładnie to co było, a do tego załatany wydech, i nowy filtr paliwa bo stary się ostatecznie zapchał. Nic poza tym. W sumie trudno wyczuć czy coś się poprawiło na szczelnm wydechu, jestem za opcją że tylko dźwięk. Tak czy siak pewnie masz tam niezłą rzeźbę jak robili na kacu i klinie. Komu chciałoby się w takim stanie solidnie pracować? :/ Oblookasz w weekend, dopieścisz, a i tak zbieramy na kwasa. Sam kolektor wygląda elegancko, rury są słuszne, na pewno jest lepiej jak było. Jak już ogarniesz co tam wymodził Tomala to bijemy na hamownie. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, w weekend wchodzę pod wóz z całym ściernym sprzętem który mam w domu :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutne to ale prawdziwe, tak się traci uznanie i klientów. Jemioł wrzuci na forum zdjęcia swojego wydechu to dopiero będzie hardkor.

 

[ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 00:03 ]

Hehe no to conajmniej +5 hp & nm a do tego +10 do respectu na C. Filtr to pikuś, ten szczelny wydech może coś dał.

 

Musimy skołować stałego sparing-partnera co nie będzie nic modził :P Albo kupmy Gtech po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto obiecane fotki mojego wydechu od Tomali: Pierwsza fotka to widok od środka jak została "elegancko dospawana" końcówka do tłumika końcowego (strach pomyśleć jak wyglądają inne spawy od wewnątrz). Na drugiej warto zwrócić uwagę na grubość ścianki.

spawcv4.th.jpg

 

rednica2ar2.th.jpg

 

Końcowy tłumik (przelotowy) o długości 30cm waży 5,7kg.

Niedługo zdemontuje cały wydech, to potne dziada i zobacze reszte spawów. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 mm jak nic tam widać, że wieszaków nie urywa to się cieszyć trzeba.

 

Jest 4mm ale to raczej tylko na tłumikach. Rury powinieneś mieć 2mm co nie zmienia faktu, że na tłumikach są dość spore przewężenia...

 

[ Dodano: Pią 13 Lut, 2009 14:10 ]

Dzisiaj wchodzę ze sprzętem szlifierskim w tomalową rzeźbę. Porobię zdjęcia z prac i wykonania wydechu ;)

 

[ Dodano: Pią 13 Lut, 2009 16:53 ]

Tak jak się spodziewałem, próg wielkości Niagary i to jeszcze w miejscu gdzie jest największa prędkość gazów. Rura kolektora jest zagięta i gazy idą dokładnie na uskok i gluty widoczne na zdjęciu. Moje prośby, żeby było gładko w środku nic nie dały. Nie wypuścił bym czegoś takiego mając świadomość, że kilka osób może zechce robić wydech w moim warsztacie. Przyszły tydzień będzie reklamacja.

 

44480838aj2.jpg

 

28515152xj4.jpg

 

62301897wt2.jpg

 

Wejście z kółkiem ściernym na wiertarce dało takie efekty. Długo to trwało ale próg wygładzony.

 

70158531jv1.jpg

 

39880079sh9.jpg

 

Plan jest taki. W ramach reklamacji poproszę o wstawienie rury zamiast tego zajebistego tłumika środkowego. Zobaczcie na te otwory wewnątrz. Przecież one tylko hamują przepływ a smarki po wiertarce powodują odbijanie się dźwięku a nie pochłanianie przez otwory.

 

Mój wcześniejszy wydech był dobry bo nie miał progów. Naprawdę się postarali. Spawał to jakiś starszy gostek ale już nie pamiętam który. Obecnie coś im nie pykło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jak robić to robić coś raz a dobrze czyt. el-tec, m-tech, moto-wydech...

Choć pamiętam u ciebie jako jednego Tomala stworzył coś co naprawdę niezłego kopa dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodek coś w tym jest mi po zamontowaniu u Tomali dodatkowego przelotowego na fi 55 auto odczuwalnie zmuliło się :/ . Jakim sposobem i sprzętem on łączy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawają gazem. Są na allegro przeloty fi60 za ~50zl. Może taki włożę jak będzie łeb urywać. I tym razem pospawam wszystko sam migomatem. Mam już kanał i dostęp do spawarki. Spawacz ze mnie amator ale przynajmniej będę wiedział co mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awanie migomatem, lepsze bo nie ma glutów, tylko ciekawe jak to wygląda po wewnątrz.

 

pajęczyny będą ... tylko tig się nadaje do takch rzeczy

 

a tłumik robiony wiertarką to do poloneza się nadaje... nic nie tłumi tzn :D tylko moc...

 

dobre tłumiki w środku mają rdzeń z blachy perforowanej... otworów w niej jest znacznie więcej niz w wierconej i otwory są są większe co za tym idzie jest ciszej... dookoła blachy jest stalowy rdzeń (coś jak stalowa wełna) potem dopiero isofix w zewnętrznych warstwach...

 

tanie chńskie tłumiki końcowe mają sam isofix który się nie wypala tak szybko jak zwykła wata szklana... mój nie jest głośniejszy po 2 miesiącach zaryzykowałbym stwierdzenie że jest nawet ciszej bo się ułożyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pajęczyny będą ... tylko tig się nadaje do takch rzeczy

 

Pospawam tak, żeby było szczelnie i bez glutów w środku. To i tak przejściówka i zależna od tego jak głośno będzie na samym końcowym. W tym tygodniu zrobię jeszcze pomiar w kreatorze.

 

[ Dodano: Nie 15 Lut, 2009 23:00 ]

Chyba spawanie migomatem, lepsze bo nie ma glutów, tylko ciekawe jak to wygląda po wewnątrz.

 

Oj żeby migiem nie narobić glutów i odprysków to trzeba mieć idealnie oczyszczony materiał, odpowiednio dobrać prąd i prędkość drutu ale to w końcu tylko przejściowy wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj żeby migiem nie narobić glutów i odprysków to trzeba mieć idealnie oczyszczony materiał, odpowiednio dobrać prąd i prędkość drutu ale to w końcu tylko przejściowy wydech.

 

za te złotówki które wydasz na rzeźbe w "g"(nie obraź sie, sam taki miałem) ale lepiej było by kupić stal 304 po 28zł/mb i 5 kolanek po 19 zł sztuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, luz. U tomali ma być poprawka w ramach reklamacji a ja sam nie upieram się na to spawanie. To zależy jak będzie głośno. Byłem dziś rano na harfowej ale maćka nie było. Mam dzwonić i wpadać jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, luz. U tomali ma być poprawka w ramach reklamacji a ja sam nie upieram się na to spawanie. To zależy jak będzie głośno. Byłem dziś rano na harfowej ale maćka nie było. Mam dzwonić i wpadać jutro.

 

ja tam więcej nie pojadę :) wydech Tomali zostawiłem u P. Chechłacza w M-tech na złomie ... ma naprawdę imponującą kupkę takich "nieudanych wydechów" warto podjechać i zobaczyć

co artyści mieli na myśli...

 

 

a co do twojego końcowego to w środku jest tak samo wykonany jak twój ogniowy i naprawdę skuteczne blokuje moc w górze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze oto dlugo oczekiwany zestawik :D

 

ajjjj czarne z grafitem :diabel:

 

[ Dodano: Pon 16 Lut, 2009 19:16 ]

szkoda tylko, że śrub do wahacz nie ma w zestawach. Do niektórych aut dają a do Sentry niestety nie. Koszt wszystkich w ASO to ~300zł...

 

[ Dodano: Pon 16 Lut, 2009 22:40 ]

do primery p11 /infinity g20 ES też robi takie zestawy?

 

niestety ani Energy Suspension ani PowerFlex nie robi

 

[ Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:06 ]

Dziś rano dokonana została poprawka wydechu. Wykonane za free. W miejsce środkowego została wspawana gładka rura. tym razem wszystko kontrolowałem. Muszę tylko poprawić przejście na flanszy.

Nie odczułem jakiegoś większego ciągu ale jest ciutkę głośniej ;) Trzeba będzie się postarać o jakiś cichszy końcowy przelot od np. M-Techa.

 

[ Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:26 ]

kurde, M-Tech też ceni swoje wyroby. Przelot końcowy z owalną puszką (cichszy) to koszt ~400zł + 100zł montaż. Ja pierdykam chyba sam sobie zrobię tłumiki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...