Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przeglądy QQ


Gość MarekA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno robiłem coroczny trzyminutowy przeglad nadwozia (robiony niezależnie od przeglądów mechanicznych) w Odyssey w Warszawie - koszt: 0 zł.

Dla porówniania w Budmat Auto w Płocku krzyknęli 70 zł, a u Przyguckiego w Łodzi 122 zł - tego Pana wyśmiałem przez telefon.

 

 

U przyguckiego też 0 zł, za każdym razem, tak zastanawiam się nad olejami które lejecie, Ja odpoczątku jeżdże na oleju z logo nissan, raz wlali mi elfa i za chwilkę kontrolka DPF, po przejechaniu 20 km z prędkościa ok 70km/h wypalone póżniej spokój, z powrotem olej z logo nissan. Biorąc pod uwagę ogólne koszty nie wiem czy dobrym pomysłem są kombinacje z innymi olejami, ale nie jestem ekspertwm. ostatnio przegląd po 60000 przegld wyszedł ok 1350, Co ciekwe w Holandi posypały mi się klocki, wymiana w serwisie nissana klocki + tarcze tył 360 euro. Ogólnie koszty serwisu porównywalne ze skodą octawią w podobnej konfiguracji.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam, w krakowie mają dużo drożej, przegląd QQ 2 dci kosztuje powyżej 1,5 kPLN ;-(

wlewają tam ponad 7l. specjalnego oleju !!!!!!!!!!!! ktory na fakturze kosztuje ok. 600 pln.

 

Szczerze nie polecam PGD serwis w Krakowie przy ul. Powstancow Slaskich. Jeszcze nie zdazylo mi sie wyjachac od nich zadowolonym. No i niestety ale jedyny inny serwis Nissana w Krakowie to tez PGD.

 

pozdrawiam

Robko30

 

Tak samo jest w Tarnowie. 1527 zł wymiana oleju filtrów (oprócz klimy) klocki ham przod jakies tam zaroweczki smary pierdoły. Strasznie dużo. Silnik 2,0 dCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miły głoś damski (przez telefon) oznajmił mi, ze koszt przegladu po pierwszym roku wraz z materiałami wynosi ponad 1100zł (Kraków Jasnogórska)Jak zapytałem dlaczego tak drogo n/n pani zaczeła mi częściowo wyliczać co ma być wymieniane, wspomniała o płynie hamulcowym ale jak dobrze pamietam robi sie to co 2 lata (chyba że wymaga tego sytuacja) a ja mam dopiero przejechane 11000km. Też tyle płaciliściew Kraku?

Znacie w Małopolsce lub blisko Kraka tańsze serwisy ASO?

Dzięki z góry za odpowiedź.

 

Tańszego nie znam ale na przegląd możesz ze swoimi częściami pojechać, a przeglądy robią pewnie w jakiś pakietach (taniej liczona jest robocizna), ja serwis robiłem w PGD Krzemionki byłem z własnym olejem i filtrem kabinowym, wszystko kupiłem w hurtowni - olej solaris dpf spełnia normy dla 2.0dci (jeśli dobrze pamiętam) cena ok 300-350zł, filtr kabinowy ok 28-35zł

 

Klocki i tarcze wymieniałem na jasnogórskiej cena wymiany w serwisie z częściami 1400zł , koszt serwisu w ASO (250-260zl) z moimi częściami (ok 500zł) czyli ok 750zł (cena zawiera wymianę i części)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni wszyscy mają jakieś chore ceny nie tylko za części ale za robociznę też. Dlatego po gwarancji omijam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni wszyscy mają jakieś chore ceny nie tylko za części ale za robociznę też. Dlatego po gwarancji omijam.

 

ceny chore, ale tak jak mówię wymiana tarcz z przodu+klocki i tylne klocki za 250 zł moim zdaniem nie jest najgorzej, pewnie gdzieś zrobi się taniej niż w ASO ale to zawsze adnotacja w systemie ze robione w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę jedno. To ze mechanik pracuje w serwisie to nie znaczy ze jest super uczciwy i super znający się. Oczywiscie oni dobrze znają kazde auto swojej marki ale niestety juz tyle razy spotkalem sie z niekompetencją, brakiem odpowiedzialności i zlodziejstwem ze dziękuję bardzo za tą pieczateczkę i wpis do ksiązki. Oczywiscie nie wszyscy tacy są ale nie stac mnie zeby eksperymentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje się pod tym co mówi Radek1 - Jak ci naprawią jedno , to przy okazji spieprzą coś innego; przy montowaniu św. przreciwmgłowych, połamali mi przednie nadkole, bo nie chciało się elektrykowi go odkręcić, tylko ordynarnie odciagał i wkładał ręce do montażu. Oczywiście po reklamacji musieli wymienić na nowe. Po wymianie tylnego małego nadkola, zauważyłem żę czarna listwa- która jest na błotniku - nad nadkolem dziwnie odstaje w górnej części.

Okazało się że też przy wymianie nadkola nie chciało się zdjąć koła aby był lepszy dostęp , tylko wymieniająć urwali spinkę tej czarnej listwy - "cytuję - no chyba urwała się spinka mocująca trzeba zamówić i dokupić ". No to zamawiajcie migiem mówię - przecież nie mi się urwała. Po kilku dniach zadzwonili że już jest i mogę podjechać to zamocują jak należy. Okazało się że musieli zamówić całą listwę nad nadkolem, bo spinka nie istnieje jako taka - oddzielnie tylko jest częścią zintegrowaną z całą listwą ( tak wychodzi z formy) i kosztowała ich 600 pln. Po prostu nikt nie podchodzi do usługi poważnie , olewają totalnie, nikt nie kontroluje czy wszystko zostao zrobione i jak - a później dzwoni babka i prosi o wyrażenie opinii o wykonanej usłudze, czy jestem zadowolony i.t.d. Ja już ich podsumowałem odpowiednio - a i to w dwu różnych serwisach. Jednym słowem radzę dobrze sprawdzić po jakiejkolwiek usłudze czy czegoś nie zmalowali.

Pozdr.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem kolejny przegląd, tym razem w Płońsku. Muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony cenami. Wszystkie części sporo taniej niż płaciłem do tej pory np. filtr powietrza do silnika ok. 90 zł w poprzednim punkcie bodajże 138 zł. Dodatkowo na plus trzeba zapisać fakt, że mimo mojej sugestii, stwierdzili brak konieczności wymiany tarcz i skończyło się na klockach. :)

 

Na minus, to pobyt tam jest jak wycieczka w przeszłość. Obsługa bardzo miła ale sam punkt odstaje wizualnie od obecnych salonowych standardów. Nie to jest jednak ważne.

 

Ogólnie polecam. :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po raz kolejny SZCZERZE ODRADZAM jakąkolwiek styczność z firmą KASZUBOWSCY GDAŃSK

 

jestem świeżo po rozmowie, w której zgłaszałem buczące wspomaganie, ciężko chodzące szyby i odstający plastik

 

zamiast uprzejmej konwersacji miałem przesłuchanie, dlaczego nie byłem u nich na 1 przeglądzie, a u konkurencji, i pełną dawkę ironicznych odzywek

 

poziom tej placówki to dno

 

chciałem to zgłosić na infolinii, ale też nie działa..

 

w ogóle poziom obsługi w Nissanie i kompetencja jest mierna..

Edytowane przez paba
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni klubowicze. Witam. Może ktoś robił już przegląd swojego QQ w serwisie we Wrocławiu przy autostradzie A-4 ( otwarty w 2009 roku). Może jakaś opinia o tym serwisie.

Byłem w tamtym roku i dzisiaj za przegląd ze swoim olejem bez wymiany filtra kabinowego i klimatyzacji zapłaciłem 615 zł.

Nie polecam elektryka diagnosty który twierdzi nieustannie że zalewam nabłyszczaczem do kokpitu przełącznik składania lusterek.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam elektryka diagnosty który twierdzi nieustannie że zalewam nabłyszczaczem do kokpitu przełącznik składania lusterek.

 

Jeżeli tylko w Twoim QQ śniedzieją styki w tym przełączniku to może coś jest na rzeczy (jak opisujesz to w innym wątku)?

Ja kiedyś takim sparayem załatwiłem sobie guziki i potencjometr w radiu. Od tamtej pory w newralgicznych miejscach nanoszę go za pośrednictwem szmatki. Osobna sprawa, że robię to może 2-3 razy w roku. Powodem jest zapach, który później przyprawia wrażliwszych pasażerów o dolegliwości :(

Edytowane przez luc123456
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dobra moi drodzy,

czy ktoś już robił i wie ile kosztuje II przegląd po 2 latach (ok.35-40 tys przebiegu)? Interesuje mnie również czy poza standardowym przeglądem wymieniają klocki, tarcze, płyny hamulcowe, itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapłacisz to ci wymienią, przegląd zależy gdzie. W dużych miastach nawet po 1500 a jak np w Płońsku mi wyszło 950 coś koło tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, chodzi mi nie tyle o cenę, co o tzw. zwyczajową wymianę (poza olejem i filtrami), np. czy Komuś się zdarzyło, że ASO nie proponowało wymiany klocków?. Nie wspomnę już o tarczach.

Edytowane przez meridion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, chodzi mi nie tyle o cenę, co o tzw. zwyczajową wymianę (poza olejem i filtrami), np. czy Komuś się zdarzyło, że ASO nie proponowało wymiany klocków?. Nie wspomnę już o tarczach.

Tarcz czy klocków nie wymienia się po określonym przebiegu,ale po ich zużyciu.Mechanik sprawdzi i Cię powiadomi że np.Klocki do wymiany,lub będą za ok.10kkm.Zużycie klocków zależy od stylu jazdy więc to tylko taki przybliżony termin,zawsze nadużywany przez mechaniorów.Tarcze powinny wytrzymać co najmniej 2 komplety klocków.Płyn hamulcowy wymienia się co 2 lata,choć też nie jest to wcale regułą(powinno się badać właściwości hydroskopijne i odporność na wrzenie i dopiero to jest podstawą do wymiany)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo to jestem już po II przeglądzie (34.000) i trochę "lżejszy". Przegląd w ASO CMT Toruńska w Warszawie 970,13,-. Doszły klocki przód 246,74,- i wymiana 134,66,-. Razem przeglądzik 1351,53 (w zakresie wymiana oleju Shell 5W40 i filtra, filtr pyłkowy, powietrza,płyn hamulcowy i parę innych drobiazgów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo to jestem już po II przeglądzie (34.000) i trochę "lżejszy". Przegląd w ASO CMT Toruńska w Warszawie 970,13,-. Doszły klocki przód 246,74,- i wymiana 134,66,-. Razem przeglądzik 1351,53 (w zakresie wymiana oleju Shell 5W40 i filtra, filtr pyłkowy, powietrza,płyn hamulcowy i parę innych drobiazgów).

No to Cię rąbneli.Cena przeglądu zawiera cenę wymiany klocków(robociznę)!!!134,66 jesteś w plecy.Ja ostetnio wymieniałem w Polmotor Szczecin przód i tył i niedość że spory upust na klocki,to za wymiane 0 zł(cena przeglądu-290zł, zawiera tą usługę) i Dlaczego wlali Ci olej nezgodny ze specyfikacją?(w tym silniku powinien być 5W30)

http://forum.nissank...120#entry843152

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie o to biega ,to ASO,a kto jak kto,ale oni powinni przestrzegać własnych procedur i specyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki z różnych kącików donoszą, że ostatnio ASO na potęgę zalewają własnie 5W40. Podobno jest jakieś zalecenie Nissana. Ciężko to komentować, ale fakt jest faktem, że ostatnio 5W40 stał się bardzo "popularny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5w40 są tańsze na ogół, innego logicznego wyjaśnienia nie widzę

 

10w czy w50 to nie są oleje do tego auta, co nie znaczy, że na nich nie pojedzie :) wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może 5w40 lepiej służy łańcuchom. Może zauważyli problemy i chcą zminimalizować naprawy.

Wtedy znaczenie miał by bardziej "dół" nie "góra".Kiedyś w almerach rzeczywiście było zalecenie by lać 10W ,zamiast 5W,właśnie ze względu na łańcuch(sam przerabiałem)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...