wegit Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Już tłumaczyłem..., pisałem ... i jeszcze raz napiszę: 5w40- lepiej chroni silnik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas007 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 jeszcze nie byłem na przeglądzie ale za olej chyba muszę tak czy siak zapłacić, prawda? nie ma go w cenie przeglądu? Więc tutaj argument ceny nie sprawdza się bo i tak klient płaci. Jak się mylę to proszę o sprosotwanie. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Już tłumaczyłem..., pisałem ... i jeszcze raz napiszę: 5w40- lepiej chroni silnik! jak dla mnie to zbyt duże uogólnienie, to nie sama lepkość chroni silnik poza tym, różnica między 5w40, a 5w30 realnie to żadna różnica, poza tym, że 5w30 jest olejem pierwszego wyboru do benzynowego Qashqaia jeszcze nie byłem na przeglądzie ale za olej chyba muszę tak czy siak zapłacić, prawda? nie ma go w cenie przeglądu? Więc tutaj argument ceny nie sprawdza się bo i tak klient płaci. Jak się mylę to proszę o sprosotwanie. Dzięki sprawdza się, bo przeciętny użytkownik skarży się na cenę oleju, a tak mogą zaproponować w serwisie olej w niższej cenie rzadko kto przyjeżdża ze swoją bańką wbrew pozorom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Skoro różnicy nie ma to po co przypłacać? Może ASO wcale nie jest takie głupie i faktycznie lepiej wlać 5W-40 w lepszej cenie niż 5W-30 w gorszej? bęben vvti toyoty lepiej znosi 5w30 niż 5w40 i to z pełną świadomością potwierdzę, bo jeździłem na wielu lepkościach w yarisie, więc tutaj przez analogię stosuję to, co producent ma w zamyśle, a nie to co jest opcjonalne poza tym, mam wiele źródeł oleju i znam praktycznie wszystkie modele na rynku i ta różnica cenowa w moim przypadku prawie nie istnieje oczywiście lepiej 5w40, niż 5w50 czy 10w60 czy 10w40 (takie oleje leją w niektórych ASO) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 bęben vvti toyoty lepiej znosi 5w30 niż 5w40 i to z pełną świadomością potwierdzę, bo jeździłem na wielu lepkościach w yarisie, więc tutaj przez analogię stosuję to, co producent ma w zamyśle, a nie to co jest opcjonalne Jeśliby producent zatankował paliwo w Polsce, to zmienił by własne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No to Cię rąbneli.Cena przeglądu zawiera cenę wymiany klocków(robociznę)!!!134,66 jesteś w plecy.Ja ostetnio wymieniałem w Polmotor Szczecin przód i tył i niedość że spory upust na klocki,to za wymiane 0 zł(cena przeglądu-290zł, zawiera tą usługę) i Dlaczego wlali Ci olej nezgodny ze specyfikacją?(w tym silniku powinien być 5W30) http://forum.nissank...120#entry843152 A ile ogólnie zapłaciłeś. Ponieważ w Warszawie w zależności od Dealera przegląd różnie kosztuje, a i delikatnie zakresem się różni. Co do oleju nie wnikam, wychodzę z założenia, że ASO ma się znać nie ja. Póki co (4 Nissanki) się nie zawiodłem, chociaż prywatnie byłem zawsze zwolennikiem Mobila 5W50. Dla dociekliwych, powiem tylko, że Pan w ASO zapodał, że moje klocki z przodu wytrzymają jeszcze 4 tys. Zapytałem wg jakiego algorytmu mechanik to wyliczył, po czym z uśmiechem powiedziałem OK. W poprzednim NISSANIE wyśmiałem mechanika (chciał tarcze wymieniać pow. 9 mm grubości z tyłu), to wpisano mi, że klient nie wyraził zgody na wymianę elementów układu hamulcowego. Nie podobał mi się baaardzo ten zapis na fakturze:( czas. No cóż przeglądy w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schabek6 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Nissan SIGNELLA w Warszawie Przegląd po I roku koszt 612,00zł, W cenie filtr oleju, olej Castrol 5W30, uszczelka filtra, kontrola akumulatora, oczyszczono i nasmarowano klemy, poprawiono niedociągnięcia z lini montażowej np w mocowaniu rury chłodnicy, normalny przegląd auta. Przebieg 22.000km Całość trwała ok 1.5 godziny Polecam, miło szybko i sympatycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 A ile ogólnie zapłaciłeś. Ponieważ w Warszawie w zależności od Dealera przegląd różnie kosztuje, a i delikatnie zakresem się różni. Podałem link ale co tam Przegląd po 3 latach-60kkm: przegląd-robocizna=290zł olej swój,5l shell ultra extra 5w30=149zł(hurtownia) filtr oleju OEM=47zł filtr kabinowy OEM=130zł(rabat) klocki przód OEM=231zł(25%rabat) klocki tył OEM=187zł(25% rabat) uszczelka 5,5zł mat.pomocnicze 17zł +17 ----------------------------------- razem:1073,5+ pierwszy przegląd rejestracyjny po 3 latach=98+1zł wymiana klocków w cenie przegladu!!! Jakość usługi 5+obsługa 6! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No to jestem pod wrażeniem, zapewne taniej trochę bo olej własny, ale i tak taniej niż u mnie. Poza tym u mnie wymieniono tylko klocki przód bez tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jedyną pozycją którą nie powinieneś płacić to 134,66 za wymianę klocków,ponieważ to jest(powinno być) wliczone w cenę przeglądu(przynajmniej tak wynika z serwisówki i tak robi POLMOTOR w Szczecinie).U ciebie doszedł jeszcze płyn hamulcowy.A olej,wiadomo że w aso za olej wołają hoho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jedyną pozycją którą nie powinieneś płacić to 134,66 za wymianę klocków,ponieważ to jest(powinno być) wliczone w cenę przeglądu(przynajmniej tak wynika z serwisówki i tak robi POLMOTOR w Szczecinie).U ciebie doszedł jeszcze płyn hamulcowy.A olej,wiadomo że w aso za olej wołają hoho. Manix - jeśli dobrze zrozumiałem to 1-szy przegląd rejestracyjny po 3- latach, robią razem przy 3- letnim przeglądzie gwarancyjnym, ( mam na myśli serwisy autoryzowane) i wbijają pieczątkę do Dow. rejestracyjnego. Nie wiedziałem - sądziłem że zrobią przegląd gwarancyjny a rejestracyjny masz sobie zrobić gdzie ci pasuje, ale w takim przypadku zyskuje się gratisową wymianę klocków ( jeśli oczywiście zachodzi potrzeba - bo ktoś mógł już sobie wymienić wcześniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Manix - jeśli dobrze zrozumiałem to 1-szy przegląd rejestracyjny po 3- latach, robią razem przy 3- letnim przeglądzie gwarancyjnym, ( mam na myśli serwisy autoryzowane) i wbijają pieczątkę do Dow. rejestracyjnego. Nie wiedziałem - sądziłem że zrobią przegląd gwarancyjny a rejestracyjny masz sobie zrobić gdzie ci pasuje, ale w takim przypadku zyskuje się gratisową wymianę klocków ( jeśli oczywiście zachodzi potrzeba - bo ktoś mógł już sobie wymienić wcześniej) Możesz zrobić gdzie Ci pasuje oczywiście,tylko po co?Skoro masz za jednym zamachem.Musisz sam o tym wspomnieć.Nic nie zyskujesz bo wymiana lub sprawdzenie/czyszczenie klocków jest w cenie "gwarancyjnego"Przynajmniej u nas.Zaczynam rozumieć dlaczego ten serwis znowu jest najlepszy w kraju i Europie wschodniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvester Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dziś kontrolnie dzwoniłem do serwisów Nissana w Gdańsku: KMJ Kaszubowski i Promotor, z pytaniem o cenę przeglądu po 2 latach. W obu podali tę samą cenę: ok. 1.200 zł brutto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dziś kontrolnie dzwoniłem do serwisów Nissana w Gdańsku: KMJ Kaszubowski i Promotor, z pytaniem o cenę przeglądu po 2 latach. W obu podali tę samą cenę: ok. 1.200 zł brutto. Luknij do ogłoszeń > http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum-65/announcement-17-znizki-i-promocje-dla-klubowiczow-new/ Klubowicze maja stały rabat w PROMotor do tego dochodzą inne akcje promocyjne dedykowane dla NKP. Przykładowo 6.12 jest rabat 30% na robocizne przy przeglądach gwarancyjnych. Może się wpasujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvester Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Luknij do ogłoszeń > http://forum.nissank...lubowiczow-new/ Klubowicze maja stały rabat w PROMotor do tego dochodzą inne akcje promocyjne dedykowane dla NKP. Przykładowo 6.12 jest rabat 30% na robocizne przy przeglądach gwarancyjnych. Może się wpasujesz? Dzięki za podpowiedź, nie wiedziałem o zniżkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr Horhe Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam! Pierwszy przegląd po 12m-cach w PROMOTOR Gdańsk-334,47 (1,5godziny w tym żarówka12v-2szt, podkładka miedziana) zakupione przeze mnie olej 5w40 elf exellium ldx -139 filtr oleju norauto -22,90 fitr kabinowy blue print -40,29 RAZEM-536,66 więc tragedi nie ma. Skorzystałem ze zniżki mikołajkowej 30%na robocizne i 10%zniżki klubowej. NISSANAOWCY WSZYSTKICH MODELI ŁACZCIE SIĘ NA FORUM, OPŁACA SIĘ!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam! Pierwszy przegląd po 12m-cach w PROMOTOR Gdańsk-334,47 (1,5godziny w tym żarówka12v-2szt, podkładka miedziana) zakupione przeze mnie olej 5w40 elf exellium ldx -139 filtr oleju norauto -22,90 fitr kabinowy blue print -40,29 RAZEM-536,66 więc tragedi nie ma. Skorzystałem ze zniżki mikołajkowej 30%na robocizne i 10%zniżki klubowej. NISSANAOWCY WSZYSTKICH MODELI ŁACZCIE SIĘ NA FORUM, OPŁACA SIĘ!!!! czemu wpisujesz to samo w 2 oddzielnych wątkach? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69628-pierwszy-przeglad/page__st__320 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48523-przeglady-qq/page__st__180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr Horhe Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przepraszam ale po napisaniu wątka tekst pojawia się po jakiejś dobrej chwili na forum. Dwukrotnie odpowiedziałem też na pytanie ,z tego samego powodu. Poprawię się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 proszę o poradę kupiłem w tamtym roku elfa solaris dpf zostało mi z 10l - 2.5l w tym roku pojechalem i chcialem kupic to samo i sprzedawca mi wydał solaris ale juz na nim pisze fs to czy mogę pomieszać ten z tamtego roku z tym z tego sprzedawca powiedział że to to samo tylko literki sie zmieniły ?? czy lepiej odrazu pojechac i dokupić 3 litry elfa solaris fs ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 chyba FE???nie ma chyba solarisa FS.Jeśli FE ,to jest to najnowsze wcielenie DPF,i jak najbardziej możesz go mieszać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 proszę o poradę kupiłem w tamtym roku elfa solaris dpf zostało mi z 10l - 2.5l w tym roku pojechalem i chcialem kupic to samo i sprzedawca mi wydał solaris ale juz na nim pisze fs to czy mogę pomieszać ten z tamtego roku z tym z tego sprzedawca powiedział że to to samo tylko literki sie zmieniły ?? czy lepiej odrazu pojechac i dokupić 3 litry elfa solaris fs ? możesz zmieszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 możesz zmieszać Dzięki za odpowiedzi, to jutro spokojnie pojadę na przegląd z własnym olejem i filtrami ( filtrem oleju Kntech czy jakis tam, filtr kabina oyodo, i jakis powietrza), chyba nic wiecej nie potrzeba z takich pewnych rzeczy na 2 przegląd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Dzięki za odpowiedzi, to jutro spokojnie pojadę na przegląd z własnym olejem i filtrami ( filtrem oleju Kntech czy jakis tam, filtr kabina oyodo, i jakis powietrza), chyba nic wiecej nie potrzeba z takich pewnych rzeczy na 2 przegląd? nie wiem jaki masz nalot i jaki silnik z podstawowych totalnie rzeczy to olej, filtry filtr oleju akurat to bym zachęcał kupować jak najlepszy, gdyż po rozcięciu różnią się jakością wykonania i sposobem oraz bogactwem materiału myślę, że przyda się taki plik http://www.autoniss.pl/images/stories/przeglad/autoniss_przeglad_typ_e.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finchy Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Dzisiaj miałem drugi roczny przegląd QQ w Zaborowski na Puławskiej w Warszawie (2,0 benzyna). Cena ze wszystkim - 853,64 Brutto, co jak na warunki warszawskie uważam za świetną cenę. Samochód został do tego umyty. Do wymiany idzie jakiś pierścień w kolumnie kierownicy, ale to dopiero w przyszłym tygodniu. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony. Drugiego Nissana też pewnie kupię u nich. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Mam do Was pytanie. Jestem umówiony na pierwszy przegląd po roku użytkowania i przy przebiegu 15 tyś km. W serwsie gościu powiedział, że przegląd obejmuje wymianę oleju i filtra oleju mogą zastosować zgodnie z zaleceniami półsyntetyk lub jeżeli chcę to pełny syntetyk różnica w cenie ale nie wielka tak że zdecyduję się na syntetyk. Gościu nic nie wspominał o wymianie filtra powietrza i kabinowego ani innych czynnościach zwiazanych z pierwszem przeglądem. Proszę Was o rady co jeszcze trzeba lub warto wymienić i na co im zwrócić uwagę przy pierwszym przeglądzie i przy przebiegu 15 tyś km. Z góry dzięki za podpowiedzi, odpowiedzi i sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.