jwa Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Sorry faktycznie chyba podrożało od grudnia. JA wysłałem mejla do nich i po miesiącu przyszły.http://www.autochatka.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ja zawsze montuje Brembo/Ferodo i w każdym aucie sprawdzały się 100 %.Nie piszczą, zużycie w normie, pylenia nie ma. Diesel'em sie mniej hamuje przez to że silnik wyhamowuje (tak wiem zboczenie na ecodriving) wiec wymiany rzadziej niz w PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ja zawsze montuje Brembo/Ferodo i w każdym aucie sprawdzały się 100 %.Nie piszczą, zużycie w normie, pylenia nie ma. Nie ma znaczenia firma jeśli masz płaski talerz. Hamowanie zawsze będzie podobne. Różnica w jakości hamowania a nie zwalniania jest kolosalna pomiędzy porzniętą tarczą a gładzią. Czuć od pierwszego depnięcia. Kolejna różnica to lżejsze hamowanie bo wcześniej zaczyna brać skuteczność. i ta drobna różnica kolosalnie wpływa na samopoczucie za kierownicą. Diesel'em sie mniej hamuje przez to że silnik wyhamowuje (tak wiem zboczenie na ecodriving) wiec wymiany rzadziej niz w PB Weź poprawkę na to że diesel jest cięższy więc i hamowanie musi być skuteczniejsze. Kolejna poprawka na nowe diesle, które są żwawsze więc i predkosci większe a, ze cięższy to i hebel musi być mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 jwa z tym ciężarem to tak na dwoje babka wróżyła bo laguna II 2.0 PB waży podobnie. Ale nie o wadze tu bedziemy rozmawiać. O nacinanych czy wierconych nie zabieram głosu bo nie miałem i nigdy nie jeździłem wiec nie mam odniesienia do nich. A co do: Nie ma znaczenia firma jeśli masz płaski talerz. Hamowanie zawsze będzie podobne Owszem hamowanie podobne ale zużycie,pylenie i inne odgłosy już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Ja mam takie porównanie dla hamulca tylnego: - rok temu - tarcze płaskie (ok 9mm grubości), ori, klocki ferodo - siła hamowania koła 1,9kN, - w tym roku - tarcze płaskie, ale nowsze, Jurid, kolcki EBC Green - siła hamowania koła 2,1kN. Ta sama stacja diagnostyczna, te same opony, podobne warunki (dojazd z pracy do stacji ok 20min), nowy płyn hamulcowy. Jest różnica, ale czy odczuwalna? Jak na mnie nie bardzo, ale to w końcu tył. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Owszem hamowanie podobne ale zużycie,pylenie i inne odgłosy już nie pylenie to kwestia klocka - ebc czarny nalot/kaszijama brak nalotu czyste koło - hamowanie słabsze po rozgrzaniu hamulec płynie zużycie to kwestia sposobu hamowania - to samo auto te same opony jeden i ten sam kierowca ok 100kkm na oryginalnych tarczach i 3 zmiany klocków w tej chwili mam mocniejszy motor przebiegok+100kkm i już zrobiłem 3 zmiany ale po miękkich kaszijamach mogę jeszcze i 4te klocki założyć na te same tarcze bo bo ciągle jest nominał a już się nastawiałem na wymianę przodu. Odgłosy tylko na nowych tarczach i nowych klockach pierwsze ostre hamowanie słychać burczenie a potem już się cxzłowiek przyzwyczaja i nacięcia stają się bardziej obłe więc nie słychać - zapraszam na jazdę próbną Ja mam takie porównanie dla hamulca tylnego: Ta sama stacja diagnostyczna, te same opony, podobne warunki (dojazd z pracy do stacji ok 20min), nowy płyn hamulcowy. Jest różnica, ale czy odczuwalna? Jak na mnie nie bardzo, ale to w końcu tył. Tył jest słabszy w hamowaniu dowodzi przy najmniej u mnie to że dopiero teraz ok200kkm będę wymieniał tylne tarcze od nowości. Zresztą ogólonie hyba jest tak, że na dwie przednie zmiany klocków robi się jeden tył. ocztwiście wszystko to kwestja buta. A ja mam ciężką nogę i dodawanie gazu sprawia mi przyjemność 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Od dwóch lat mam z przodu komplet tarcze + klocki TRW i jestem zachwycony. Bardzo dobrze hamują i zbyt dużo nie pylą, pomiętam jak miałem Kashiyamy - strasznie pyliły i piszczały, czułem się jak w Polonezie. Szybko je wymieniłem bo wstyd było tak jeździć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Od dwóch lat mam z przodu komplet tarcze + klocki TRW i jestem zachwycony. Bardzo dobrze hamują i zbyt dużo nie pylą, pomiętam jak miałem Kashiyamy - strasznie pyliły i piszczały, czułem się jak w Polonezie. Szybko je wymieniłem bo wstyd było tak jeździć . Co do Kashiyamy to lekko koloryzujesz kolego, no chyba, że miałes jakies pseudo Kashiyamy, ja miałem 2 zestawy pod rząd i zrobiłem ok. 80 kkm na nich, co do pylenia to pylą ale na jasno (mają okładzinę cierną jasną) i to uważam za plus tych klocków, zwłaszcza przy alufelgach nie widać pyłu, co do piszczenia to piszcza pod koniec swojego żywota, sygnalizując tym, że czas na nowe klocki.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Potwierdzam wpis Oskara Kashjamy pięknie pylą niewidocznie na biało. Co do piszczenia jeszcze nie zdarłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 a ja mam klocki z oyodo. Ostatnio na tył wrzuciłem i dziwne spostrzeżenia ;/ jedno koło delikatnie zapylone ale na szaro a drugie brudne jak świnia na brązowo NIe wiem od czego to ale bardzo dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Sprawdź czy jedno koło nie trzyma lub/i czy się mocniej nie nagrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Nie jarzma i tłoczki po ostatniej akcji mam wyczyszczone i zrobione na tip top Nic sie nie grzeje,nie hamuje,nic tylko pyli jedno bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 No skoro jedno koło bardziej pyli to albo klocki są tak beznadziejne (brak powtarzalności przy produkcji) albo jedna strona mocniej hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genad2109 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Na swoim mam tarcze Brembo do okoła klocki ATE tył i TRW z przodu. Zostawiają bardzo dobre wrazenie. Z przodu TRW - to oreginalne. Pszejechalem ponad 20000 km. O tych zestawah powiedzial Mi kolega ktury mial 2 P12 Hetcz i pszejechal nie jedą 10.000 km. Wszystkim ukłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 No skoro jedno koło bardziej pyli to albo klocki są tak beznadziejne (brak powtarzalności przy produkcji) albo jedna strona mocniej hamuje. Tak mi się wydaje bo układ mam idealnie zrobiony. Primka jest cięzkim autem ale jestem w stanie ją samemu przepchnąć. Na delikatnej górce już się toczy. Właśnie mi sie tak wydaje że klocki jakiś feler mają bo nic innego nie wchodzi w grę. Na lato je wywale i komplet z brembo+ferodo założe i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Może jak jest nowy klocek to trze po rancie tarczy i zdziera rudą?? Krzywo założony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 nie ma opcji że źle spędziłem przy tym 3 godziny na czyszczeniu,malowaniu,montowaniu i wszystko ok nic nie trze,po prostu inaczej pyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja założyłem na przód zestaw TRW klocki i tarcze , i jestem zadowolony .Zobaczymy jak bedą sie aluski szybko brudzić jak je założe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ostatecznie wybór padł na tarcze ZIMMERMANN i klocki EBC GS. Dopiero zaczynam jazdę więc mało spostrzeżeń ale pierwsze są takie że nie są bezgłośne. Czasem zapiszczą, może jeszcze się układają. Zdam relację po dłuższej jeździe. Jedno pytanie, mam wrażenie że jeden zacisk tak jakby zaciskał się samoczynnie, jak auto jest podniesione to wszystko ok, kręci się lekko itp, wszystko wyczyszczone wysmarowane rozebrane i złożone. Czy np linka od ręcznego może robić takie jaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genad2109 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Spójż po zatrzymaniu czy zimne felgi. Linke w pobliżu hamulca postojowego może być regulowana Klucz lub rurka na 10. Czy może tak samo nawet zaklinować hamulec. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez genad2109 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jeżeli masz luźną dźwignię ręcznego to może blokować koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzjadek Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Panowie: Jak to jest, że są dwa różne rodzaje średnicy tarcz: 257mm, 258mm i 280mm ? I teraz pytanie jakie dobrać tarcze, żeby pasowały do mojego auta ? (P11, 2.0 140KM z 2001 r.) Mam przed sobą zakup tarcz + klocków na przód i tył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Chyba najlepszy sposób, to zdjąć koło i samemu zmierzyć wysokość tarczy. Nikt z nas nie wie kto tam grzebał przed Toba i co założył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Panowie: Jak to jest, że są dwa różne rodzaje średnicy tarcz: 257mm, 258mm i 280mm ? Napisałes 2 a podałes 3 To wszystko zalęzy czy miałem lift czy lift liftu. Najlepiej zdjąć bo nigdy nie wiadomo kto co porobił i jakie zamontował. Ale z tego co mam u siebie to przód 280 tył 247 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Najlepiej zdjąć bo nigdy nie wiadomo kto co porobił i jakie zamontował. Ale z tego co mam u siebie to przód 280 tył 247 mm. 247 chyba takich nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.