Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie klocki i tarcze ?


Gość Bruneros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Odgrzebuje temacik, gdyż ostatnio wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na zestaw: klocki Lucas + tarcze Lucas i jak na razie rewelacja, żadnego piszczenia czy nadmiernego pylenia. Jak do tej pory , czyli po około 300 km szczerze polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebuje temacik, gdyż ostatnio wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na zestaw: klocki Lucas + tarcze Lucas i jak na razie rewelacja, żadnego piszczenia czy nadmiernego pylenia. Jak do tej pory , czyli po około 300 km szczerze polecam :)

 

to tak jak u mnie :one: tylko ze ja przejechalem ok 100-200 km..ale raczej ostroznie jezdzilem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebuje temacik, gdyż ostatnio wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na zestaw: klocki Lucas + tarcze Lucas i jak na razie rewelacja, żadnego piszczenia czy nadmiernego pylenia. Jak do tej pory , czyli po około 300 km szczerze polecam :)

Potwierdzam!!!

Założyłem 1kkm temu tarcze i klocki Lucas - przód (z tyłu mam bębny z okładzinami Lucas) i hamują znakomicie nie pyląc przy tym i nie piszcząc. Hamowałem na początku (200-300 km) bardzo delikatnie aby ich nie przegrzać.

I jeszcze bardzo istotna sprawa - wymiany dokonałem samodzielnie wszystko idealnie czyszcząc i smarując. Wymiana u mechanika polega najczęściej niestety na zdjęciu starego elementu i wsadzeniu nowego - na brud, rdzę i całe to świństwo. Potem najczęściej klocki się zapiekają w prowadnicy, nie odbijają i popiskują nawet bez hamowania grzejąc cały układ i szybciej się zużywając.

Polecam pracę samodzielną - nawet wymianę tarcz można wykonać na podnośniku. Tylko klucze solidne należy mieć bo 2 śruby od tarczy są duże i zapieczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko idealnie czyszcząc i smarując.

czyli pojemnik z benzyną ekstrakcyjną, a później smar miedziowy - a jeżeli mamy już wszystko na wierzchu warto sprawdzić stan osłonek gumowych tłoczka i prowadnic.

Tylko klucze solidne należy mieć bo 2 śruby od tarczy są duże i zapieczone.
Klucze przy zacisku to 12 i 19.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko idealnie czyszcząc i smarując.

 

czyli pojemnik z benzyną ekstrakcyjną' date=' a później smar miedziowy[/quote']

 

Jeszcze szczotka druciana na wiertarke i papierek ścierny 150-400 i specjalny smar do tłoczków - miedziany idzie w punkty styku klocka z prowadnicą, styk piasty z tarczą, gwinty itp, do tłoczków miedziany się nie nadaje bo gęstnieje.

 

 

Tylko klucze solidne należy mieć bo 2 śruby od tarczy są duże i zapieczone.
Klucze przy zacisku to 12 i 19.

 

Do tych 12 wystarczy zestaw nasadek z hipermarketu, ale 19 - żeby zdjąć cały zacisk w celu dokładnego oczyszczenia i dobrać się do tarczy trzeba mieć coś bardzo solidnego (mnie uratował STANLEY sąsiada)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do tłoczków towot bo miedziany gęstnieje

Do tłoczków lepiej kupić specjany smar, w sklepie motoryzacyjnym powinni mieć, towot może gryźć się z gumą i na wysokie temperatury też za bardzo się nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoczków towot bo miedziany gęstnieje.

 

co ty za głupoty piszesz???!! jaki towot?????do tłoczków hamulca tylko i wyłącznie specjalny smar idzie, a to prowadnic smar miedziowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem o smarze miedzianym:

 

Jurgenik napisał:

 

Jeszcze szczotka druciana na wiertarke i papierek ścierny 150-400 i specjalny smar do tłoczków - miedziany idzie w punkty styku klocka z prowadnicą, styk piasty z tarczą, gwinty itp

 

peryskop napisał:

a to prowadnic smar miedziowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Więc daruj sobie te wykrzykniki.

 

A jeśli chodzi o towot to macie oczywiście rację, napisałem to z rozpędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc daruj sobie te wykrzykniki

 

wykrzykniki miały ustrzec przed towotem ,bo towotem to se można smarować zawias od stodoły.A to co miałeś na myśli pisząc o towocie,to nie mogłem sie domyslić bo nie jestem wróżką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość indygox

panowie podepne sie pod temat z pytaniem :

Czy ktoś sie wiem może jakie klocki podchodzą do primery p11 sportline ?? szukam w katalogach ale niestety nie wiem czy kierować sie tylko pojemnością i kW czy jest jeszcze jakaś różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Dołącze sie z troche innym pytaniem. Czeka mnie wymiana klocków, ale zastanawia mnie czy jest również potrzeba wymiany tarcz. Jak mogę to ocenić?

Nie chcę wbijać sie w niepotrzebne koszty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...