Gość sofaboss Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 w sumie to jak samemu sie zlozy to przynajmniej wiadomo co jest;) Pozwodzenia i mozliwe ze do zobaczenia bo bede w Pyrzycach za tydzien i za 2 tygodnie wiec moze sie zobaczymy na drodze !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiśnia Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 witam mam pytanko czy beda pasowac klocki hamulcowe od nissana primery w10 do p10 Gt na ty l?? pozdrawiam i czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Porównaj numery katalogowe a znajdziesz je w sklepie internetowym i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Jwzeli wkladasz uzywki to lepiej idz do sklepu i kup nowe Nie sa drogie. ja chyba jak dobrze pamietam olacilem jakies 80zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiśnia Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 nie nie uzywki sa na allegro nissanowskie za 40 czy tam za 50 zł ale do w10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 pdaj link to sie zobaczy i jutro dam odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiśnia Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 http://moto.allegro.pl/item266675873_klock...bff797541964f4a albo te http://moto.allegro.pl/item269972426_klock..._nowe_oryg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 no i sie dowiedziałem z przykroscia stwierdzam ze nie beda pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Odgrzebuje temacik, gdyż ostatnio wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na zestaw: klocki Lucas + tarcze Lucas i jak na razie rewelacja, żadnego piszczenia czy nadmiernego pylenia. Jak do tej pory , czyli po około 300 km szczerze polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Odgrzebuje temacik, gdyż ostatnio wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na zestaw: klocki Lucas + tarcze Lucas i jak na razie rewelacja, żadnego piszczenia czy nadmiernego pylenia. Jak do tej pory , czyli po około 300 km szczerze polecam to tak jak u mnie :one: tylko ze ja przejechalem ok 100-200 km..ale raczej ostroznie jezdzilem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Odgrzebuje temacik, gdyż ostatnio wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na zestaw: klocki Lucas + tarcze Lucas i jak na razie rewelacja, żadnego piszczenia czy nadmiernego pylenia. Jak do tej pory , czyli po około 300 km szczerze polecam Potwierdzam!!! Założyłem 1kkm temu tarcze i klocki Lucas - przód (z tyłu mam bębny z okładzinami Lucas) i hamują znakomicie nie pyląc przy tym i nie piszcząc. Hamowałem na początku (200-300 km) bardzo delikatnie aby ich nie przegrzać. I jeszcze bardzo istotna sprawa - wymiany dokonałem samodzielnie wszystko idealnie czyszcząc i smarując. Wymiana u mechanika polega najczęściej niestety na zdjęciu starego elementu i wsadzeniu nowego - na brud, rdzę i całe to świństwo. Potem najczęściej klocki się zapiekają w prowadnicy, nie odbijają i popiskują nawet bez hamowania grzejąc cały układ i szybciej się zużywając. Polecam pracę samodzielną - nawet wymianę tarcz można wykonać na podnośniku. Tylko klucze solidne należy mieć bo 2 śruby od tarczy są duże i zapieczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 wszystko idealnie czyszcząc i smarując. czyli pojemnik z benzyną ekstrakcyjną, a później smar miedziowy - a jeżeli mamy już wszystko na wierzchu warto sprawdzić stan osłonek gumowych tłoczka i prowadnic. Tylko klucze solidne należy mieć bo 2 śruby od tarczy są duże i zapieczone. Klucze przy zacisku to 12 i 19. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 wszystko idealnie czyszcząc i smarując. czyli pojemnik z benzyną ekstrakcyjną' date=' a później smar miedziowy[/quote'] Jeszcze szczotka druciana na wiertarke i papierek ścierny 150-400 i specjalny smar do tłoczków - miedziany idzie w punkty styku klocka z prowadnicą, styk piasty z tarczą, gwinty itp, do tłoczków miedziany się nie nadaje bo gęstnieje. Tylko klucze solidne należy mieć bo 2 śruby od tarczy są duże i zapieczone. Klucze przy zacisku to 12 i 19. Do tych 12 wystarczy zestaw nasadek z hipermarketu, ale 19 - żeby zdjąć cały zacisk w celu dokładnego oczyszczenia i dobrać się do tarczy trzeba mieć coś bardzo solidnego (mnie uratował STANLEY sąsiada) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 a do tłoczków towot bo miedziany gęstnieje Do tłoczków lepiej kupić specjany smar, w sklepie motoryzacyjnym powinni mieć, towot może gryźć się z gumą i na wysokie temperatury też za bardzo się nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 tłoczków towot bo miedziany gęstnieje. co ty za głupoty piszesz???!! jaki towot?????do tłoczków hamulca tylko i wyłącznie specjalny smar idzie, a to prowadnic smar miedziowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Przecież napisałem o smarze miedzianym: Jurgenik napisał: Jeszcze szczotka druciana na wiertarke i papierek ścierny 150-400 i specjalny smar do tłoczków - miedziany idzie w punkty styku klocka z prowadnicą, styk piasty z tarczą, gwinty itp peryskop napisał: a to prowadnic smar miedziowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Więc daruj sobie te wykrzykniki. A jeśli chodzi o towot to macie oczywiście rację, napisałem to z rozpędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Więc daruj sobie te wykrzykniki wykrzykniki miały ustrzec przed towotem ,bo towotem to se można smarować zawias od stodoły.A to co miałeś na myśli pisząc o towocie,to nie mogłem sie domyslić bo nie jestem wróżką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Panowie spokojnie, nie krzyczeć. jurgenik, popraw swój post i po problemie - ja pokasuje te złości później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Panowie spokojnie, nie krzyczeć. jurgenik, popraw swój post i po problemie - ja pokasuje te złości później Cenna inicjatywa! Post poprawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 smar do tloczkow to zdaje sie smar silikonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 smar bezkwasowy jesli chodzi o tloczki najlepiej orginal ATE -- i nie polecam nic innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 panowie podepne sie pod temat z pytaniem : Czy ktoś sie wiem może jakie klocki podchodzą do primery p11 sportline ?? szukam w katalogach ale niestety nie wiem czy kierować sie tylko pojemnością i kW czy jest jeszcze jakaś różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 te same co gt i sri i chyba wszystkie dla tarcz 280/22 z abs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 dzięki klocki wymienione okazuje się ze klocki pasuja do rozmiaru tarcz 257/22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej-a Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam. Dołącze sie z troche innym pytaniem. Czeka mnie wymiana klocków, ale zastanawia mnie czy jest również potrzeba wymiany tarcz. Jak mogę to ocenić? Nie chcę wbijać sie w niepotrzebne koszty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.