bambus Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 W książeczce gwarancyjnej na str. 29 w tabeli Rejestr montażu akcesoriów serwis odnotował montaż oświetlenia dodatkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Też przymierzałem się do zainstalowania, mam auto przed liftingiem z xenonami. Nawet były kupione, ale aby wtedy zainstalować zgodnie z przepisami to trzebaby "rzeźbić" zderzak, więc zrezygnowałem i oddałem. Nadal mnie ciągnie ..... wbrew logice. Teraz : 1. zapalam auto, zapalają się drogowe i jadę 2. gaszę auto, gaszą się światła 3. xenony są długowieczne, jest duża szansa że zezłomuję/sprzedam te które mam pod warunkiem że często się nie zapala/gasi Gdy zamontuję dzienne : 1. zapalam auto (mam garaż) zapalają się xenony 2. wyjeżdżam z garażu, gasną xenony i zapalają się dzienne 3. wjeżdżam w ocienione miejsca, tunele,, mosty, droga w lesie itp = zapalają się xenony 4. wjeżdżam do garażu zapalają się xenony, gaszę auto Oczywiście, mogę "zejść" z automatu i sterować ręcznie, mogę nie używać tempomatu, nie używać automatu wycieraczek, nie używać GPSu, nie używać 4x4, wyłączyć ESP ale niestety nie mogę wyłączyć ABSu jp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Jest jeszcze "trzecia strona medalu". Zakładam, że jest jasno: 1. wyjeżdżasz spod pracy - zapalają się xenony 2. wyjeżdżasz spod domu do sklepu - zapalają sie xenony 3. wyjeżdżasz spod sklepu do domu - zapalają się xenony 4. stoisz w korku i gasisz silnik - ruszając zapalają się xenony Pomijając zużycie paliwa (bo nie zauważyłem mniejszego) masz jeszcze niewypalone odbłyśniki lamp i co jest dla mnie najważniejsze 100 W "wolnej mocy", która ładuje akumulator, a nie idzie niepotrzebnie w żarówki. A tak na marginesie: zamiast nie używać wszystkich automatów w QQ, to może lepiej przesiąść się na autobus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Oczywiście, mogę "zejść" z automatu i sterować ręcznie, mogę nie używać tempomatu, nie używać automatu wycieraczek, nie używać GPSu, nie używać 4x4, wyłączyć ESP ale niestety nie mogę wyłączyć ABSu jp ABS też można odłączyć ( pierwszy lepszy elektryk / mechanik to zrobi w minutę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^^ehhh^^ Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ..... Oczywiście, mogę "zejść" z automatu i sterować ręcznie, mogę nie używać tempomatu, nie używać automatu wycieraczek, nie używać GPSu, nie używać 4x4, wyłączyć ESP ale niestety nie mogę wyłączyć ABSu nie wiem czemu jestes taki "anty" wszystko - trochę nie rozumiem takiego podejścia....zwłaszcza, ze w ielu watkach potrafisz naprawde bardzo miło poztywnie zaskoczyć wszystkie wspomagacze w aucie maja uprzejmic, ułatwic, sprawic by było bezpieczniejw aucie podczas jazdy - oczywiscie mozna tego nie lubic ale po co o tym pisac? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 (edytowane) nie wiem czemu jestes taki "anty" wszystko - trochę nie rozumiem takiego podejścia.... wszystkie wspomagacze w aucie maja uprzejmic, ułatwic, sprawic by było bezpieczniejw aucie podczas jazdy - oczywiscie mozna tego nie lubic ale po co o tym stale pisac? pozdrawiam Dokładnie tak jak ehhh napisał, każdy montuje to na co go stać, co lubi i z czym się dobrze czuje... Ale powiem też tak, że niektóre kontr wypowiedzi Pana Janusza są również bardzo pożyteczne dla forum bo ukazują dla czytających forum odwrotny punkt widzenia, który co by nie mówić jednak bardzo pomagają w dokonaniu "dla każdego" słusznego wyboru... Edytowane 29 Listopada 2010 przez tomi-ei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechia Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Mam pytanko do kolegów, którzy montowali przywiezione przez siebie światła w serwisach Nissana - czy serwis coś wpisywał w gwarancji lub innej książce? Chodzi mi o to, czy będzie coś na papierze, że sam sobie tych świateł nie zamontowałem, żeby potem inny serwis Nissana nie kręcił nosem przy przeglądzie. Pozdrawiam, Piotr W miom przypadku serwis nie wpisywał w książce gwarancji adnotacji na temat montażu świateł /stwierdzono że przecież posiadam fakturę za montaż świateł led/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 znalazłem jeszcze takie rozwiązania dla QQ z przed FL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SERU Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 albo takie światła diodowe w miejsce po halogenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Więc tak, po zakupie i otrzymaniu ledayflexów powstał mały ( czytaj: duży ) problem z montażem w QQ. Bez poniższych ramek montażowych widocznych na zdjęciu eststyczny i skuteczny montaż jest praktycznie nie możliwy, bez zdolności Adama Słodowego i małego warsztatu przydomowego... Problem polega na tym, że w opakowaniu otrzymujemy same światła połącznone ze sobą kabelkami bez jakichkolwiek ramek montażowych, które połączyłyby je w całość ( pomijam potrzebę wycięcia otworów bo to oczywiste ). Reasumując: żeby wszystko ze sobą grało zarówno pod względem estetyki jak i od strony montażu to nie polecam zakupu samych świateł. No chyba, że ktoś ma dużo czasu, chęci i zdolności, żeby to we własnym zakresie zamontować, ale myślę, że efekt końcowy i tak będzie mizerny. Uważam, że sens ma tylko zakup całego kompletu ( z eBay ) widocznego na zdjęciu poniżej. Pomimio, że nie jest to może mały koszt ( ok 1450PLN z przesyłką ) ale montaż i podłączenie jest banalnie prosty, czego nie można powiedzieć o samych światłach do których trzeba dorobić całą konstrukcję, itd... Więc tak, idąc cały czas drogą w stronę montażu Ledayflexów i biorąc pod uwagę powyższy mój post dzisiaj właśnie dotarła paczka z niemiec z kompletem ledów zakupionym na eBay. Pomimo, że trochę bolało finansowo to ktoś w końcu musi przetrzeć ten szlak w tym kraju . Obudowa / forma ledów jest produkowana przez niemiecką firmę z plastiku podobnego do tego z którego produkuje się zderzaki. ( poniżej podrzucam zdjęcia w trzech rzutach jak to wygląda i jak jest skręcone ) Nie jest to produkcja nissana jak ktoś wcześniej napisał, być może tylko dealerzy nissana z niej korzystają. Logo nissana jest umieszczone na instrukcji montażu i to może zmylić, ale to jest dokładnie ten sam komplet co na ostatnim zdjęciu poniżej z oryginalnymi Ledayflexami Helli ( mają wszystkie wymagane homologacje wybite na szkłach ledów, tak jak pisałem już wcześniej ) Dla ewentualnych zainteresowanych podaję aktualny link do czynnej aukcji na eBay: http://cgi.ebay.pl/LED-Tagfahrlicht-Nissan-Qashqai-und-Qashqai-2-Modell-/360323801702?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item53e4f8e266 ps. Może to komuś pomoże - sprzedawca ( Paul ) rozmawia i odpisuje w języku angielskim Jak czas pozwoli i elektryk będzie miał wolna chwilę to montaż będzie w weekend, po wszystkim wkleje jakieś foto z całej operacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkot1971 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 takie samo rozwiązanie jest w Skodzie Octawii Jeśli chodzi o Octawię to w halogenach jest dodatkowa żarówka do systemu doświetlania zakrętów. Jedynie w wersji RS są światła LED do jazdy dziennej ale w powyżej halogenów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeśli chodzi o Octawię to w halogenach jest dodatkowa żarówka do systemu doświetlania zakrętów. Jedynie w wersji RS są światła LED do jazdy dziennej ale w powyżej halogenów. W Octavi w jednym kloszu ze światłami przeciwmgielnymi jest żarówka świateł dziennych - to nie są LEDY tylko zwykła żarówka, zdaje się, że taka jak do tylnych pozycyjnych. Zakręty doświetlane są światłem przeciwmgielnym. W RSie do jazdy dziennej faktycznie są LEDY - powyżej przeciwmgielnych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o Octawię to w halogenach jest dodatkowa żarówka do systemu doświetlania zakrętów. Jedynie w wersji RS są światła LED do jazdy dziennej ale w powyżej halogenów. To dziwne co kolega pisze, bo akurat mam w firmie Octavię i o dziwo ma światła do jazdy dziennej w jednym reflektorze/kloszu z światłami halogenowymi. Ok to nie są co prawda ledy, ale gdyby kolega przeczytał dokładnie posta na którego odpowiadałem to wyszłoby, że nie chodziło o rodzaj światła tylko o możliwość. W Octavi w jednym kloszu ze światłami przeciwmgielnymi jest żarówka świateł dziennych - to nie są LEDY tylko zwykła żarówka, zdaje się, że taka jak do tylnych pozycyjnych. Zakręty doświetlane są światłem przeciwmgielnym. W RSie do jazdy dziennej faktycznie są LEDY - powyżej przeciwmgielnych. Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SERU Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o Octawię to w halogenach jest dodatkowa żarówka do systemu doświetlania zakrętów. Jedynie w wersji RS są światła LED do jazdy dziennej ale w powyżej halogenów. dokładnie jest tak jak wcześniej napisali koledzy czyli to są światła dzienne w zwykłej wersji octavi, poniżej na zdjęciu octavia z włączonymi dziennymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi-ei Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Więc tak, idąc cały czas drogą w stronę montażu Ledayflexów i biorąc pod uwagę powyższy mój post dzisiaj właśnie dotarła paczka z niemiec z kompletem ledów zakupionym na eBay. Pomimo, że trochę bolało finansowo to ktoś w końcu musi przetrzeć ten szlak w tym kraju . Obudowa / forma ledów jest produkowana przez niemiecką firmę z plastiku podobnego do tego z którego produkuje się zderzaki. ( poniżej podrzucam zdjęcia w trzech rzutach jak to wygląda i jak jest skręcone ) Nie jest to produkcja nissana jak ktoś wcześniej napisał, być może tylko dealerzy nissana z niej korzystają. Logo nissana jest umieszczone na instrukcji montażu i to może zmylić, ale to jest dokładnie ten sam komplet co na ostatnim zdjęciu poniżej z oryginalnymi Ledayflexami Helli ( mają wszystkie wymagane homologacje wybite na szkłach ledów, tak jak pisałem już wcześniej ) Dla ewentualnych zainteresowanych podaję aktualny link do czynnej aukcji na eBay: http://cgi.ebay.pl/LED-Tagfahrlicht-Nissan-Qashqai-und-Qashqai-2-Modell-/360323801702?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item53e4f8e266 ps. Może to komuś pomoże - sprzedawca ( Paul ) rozmawia i odpisuje w języku angielskim Jak czas pozwoli i elektryk będzie miał wolna chwilę to montaż będzie w weekend, po wszystkim wkleje jakieś foto z całej operacji... Zgodnie z powyższym dodaję zdjęcia. Montaż z podłączeniem mając zestaw oryginalnych wiązek Helli zajmuje około 1.5h i jest dość prosty ( dla elektryka ). Wszystko działa tak jak powinno czyli na przełączniku włączonym w pozycji AUTO. Faktycznie tak jak Hella zapewnia jej diody świecą za dnia o wiele mocniejszym światłem w porównaniu do świateł mijania przy czym nie oślepiają. Czyli tak jak powinno być w tej kwestii, reasumując wszystko na duży "+" ... Edytowane 4 Grudnia 2010 przez tomi-ei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Ostatnio znalazłem coś takiego - lampy do jazdy dziennej PHILIPS LED DAYLIGHT 4. Ciekawie wygląda sprawa wymiarów: 125mm x 23mm x 30mm - czyli możliwe, że da się je zamontować w QQ sprzed lftingu w pionie, a i po bokach rejestracji się mieszczą (ok 58 cm pomiędzy lampami). Atrakcyjna cena - 300 zł. Prawdopodobnie wymienię swoje światła na te właśnie Philipsy - po założeniu dodam fotki jak to wygląda na samochodzie. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez Synkro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgodnie z powyższym dodaję zdjęcia. Montaż z podłączeniem mając zestaw oryginalnych wiązek Helli zajmuje około 1.5h i jest dość prosty ( dla elektryka ). Wszystko działa tak jak powinno czyli na przełączniku włączonym w pozycji AUTO. Faktycznie tak jak Hella zapewnia jej diody świecą za dnia o wiele mocniejszym światłem w porównaniu do świateł mijania przy czym nie oślepiają. Czyli tak jak powinno być w tej kwestii, reasumując wszystko na duży "+" ... Fajnie się prezentują te światełka ciekawe czy salon tez takie ma na stanie i ile u nich kosztują ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Adamczyk Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Same światełka na allegro zaczynają się od 690 zł http://allegro.pl/listing.php/search?string=HELLA+LEDAYFLEX&category=620 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^^ehhh^^ Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ciekawie wygląda sprawa wymiarów: 125mm x 23mm x 30mm ...... a i po bokach rejestracji się mieszczą (ok 58 cm pomiędzy lampami). Syncro - tez ogladalem te philipsy a nawet przymierzałem je - generalnie jakby znależć swiatła o długości max 10 cm to spełniałby one w 100% normy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Syncro - tez ogladalem te philipsy a nawet przymierzałem je - generalnie jakby znależć swiatła o długości max 10 cm to spełniałby one w 100% normy pzdr Dzisiaj odebrałem paczkę Montaż przed świętami. Generalnie światełka są EXTRA, bardzo ładnie wykonane. Cena jak dla mnie super bo 298 zł. W zestawie jest moduł więc podłączenie ogranicza się do przypięcia kabli do akumulatora oraz do światła pozycyjnego. Poprzednie światła kosztowały mnie 250 zł, były bez modułu i do tego są No Name. Co do montażu to albo zostawię te 59 cm odstępu między światłami (czyli po bokach rejestracji), albo pokombinuję z montażem w pionie, albo tnę zderzak... Fotki po robocie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Dzisiaj odebrałem paczkę Montaż przed świętami. Generalnie światełka są EXTRA, bardzo ładnie wykonane. Cena jak dla mnie super bo 298 zł. W zestawie jest moduł więc podłączenie ogranicza się do przypięcia kabli do akumulatora oraz do światła pozycyjnego. Poprzednie światła kosztowały mnie 250 zł, były bez modułu i do tego są No Name. Co do montażu to albo zostawię te 59 cm odstępu między światłami (czyli po bokach rejestracji), albo pokombinuję z montażem w pionie, albo tnę zderzak... Fotki po robocie Przyznam, że rozwiązanie wydaje się być dosyć ciekawe i optymalne (cena/jakość). Z chęcią zobaczę efekt finalny. Może lepiej bez dziur w zderzaku...? pozdr. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^^ehhh^^ Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Dzisiaj odebrałem paczkę Montaż przed świętami. Generalnie światełka są EXTRA, bardzo ładnie wykonane. Cena jak dla mnie super bo 298 zł. W zestawie jest moduł więc podłączenie ogranicza się do przypięcia kabli do akumulatora oraz do światła pozycyjnego. Poprzednie światła kosztowały mnie 250 zł, były bez modułu i do tego są No Name. Co do montażu to albo zostawię te 59 cm odstępu między światłami (czyli po bokach rejestracji), albo pokombinuję z montażem w pionie, albo tnę zderzak... Fotki po robocie pokaz po montażu bo ja czekam na przesyłkę [koszt w sklepie gdzie przymierzałem 399zl - koszt na allegro z wysylką przy zakupie 2 kompletów 280 zł] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Takie światła dzienne montuje salon, przynajmniej w Krakowie. podobno nie chińskie Wie ktoś może czy da się jakoś regulować czujnik zmierzchu? Czy to normalne i wam też się włączają światła mijania przy pochmurnym niebie (tzn. na początku były ledy włączone poźniej przez 2 godz ksenon i po przerwie znowu ledy przez 1h? Co prawda kumpel mówi że u niego w Q7 jest tak że raz jest pochmurno a włączają się dzienne a innym razem jest niby tak samo pochmurno a włącza się ksenony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert k Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Witam. A czy mógłbyś napisać ile kosztowały Cię te światła wraz z montażem ? Edytowane 26 Grudnia 2010 przez robekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. A czy mógłbyś napisać ile kosztowały Cię te światła wraz z montażem ? koszt: 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.