Gość Drucik Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Lampa check engine swieci sie z roznych powodow, Kiedys wyczytalem ze nalezy czyscic filtr paliwa co 6 - 7 tys km. Powiem, ze jak u mnie sie pojawiala ta kontrolka to bylo skutkiem tego ze zaczalem tankowac na stacji lotos. Po jakimis czasie gdy rozkrecilem filtr paliwa to bylo przy nim pelno wosku. Oczyscilem i mialem spokoj na kilka tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 witam mialem ten sam problem z tym ze w wersji p11 2,0TD. zalalem do baku specyfik firmy stp. jest tego kilka rodzajow, ja wybralem ten ktory niby usuwa wode z ukladu paliwowego oraz go czysci. po przejechaniu jakis 3tys km chyba pomoglo bo check engine juz sie nie zapala. w kazdym razie polecam zastosowac to zanim pojedziesz do serwisu. koszt calej "naprawy" cos kolo 40zlotych. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Barbituran Ile razy odpalałeś silnik przez te 3tys km? Może poprostu lampka zgasła już po wielokrotnym uruchomieniu silnika. W p 11 to kolego drucikiem, drucikiem, a potem w ściągawkę. Pewnie ,że nie zaszkodzi włać STP, ale filtry się wymienia a nie płucze P.S. Na baku to 3kkm nie zrobisz. Chyba że go przez 2kkm będziesz pchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 odpalalem moze z 10 razy na stacjach benzynowych. gdzie niby napisalem ze przejechalem na jednym baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 barbituran, koniec OT, zróbcie diagnostyke na kompie a nie zgadywanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Myslę że diagnostyka na kompie (z reguły widziałem że komputer Boscha) kosztuej w granicach 50-80zł. Jak ktos bierze wiecej to jest zdzierstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Z tego co pisze starfly to 100 funciaków u angoli za tą kasę to kupisz u nas marny czytnik albo zrobisz odczyt z 10 razy u mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Na allegro sa urzadzenia do diagnostyki silnika za ok 350-500zł. Trzeba sie upewniec czy bedzie dzialal z podanym modelem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 jak w temacie Panowie. Odwiedziłem 2 magików i 3 ASO Nissan, każdy komp wykazał 0 błędów, wszystkie parametry ok, mimo tego kontrolka check ciągle świeci i nie gaśnie. W ASO mówią, że to może jakies zwarcie przy samej kontrolce lub przy komputerze. Nie widzę żadnych różnic w jeździe z przed zapalenia się kontrolki i teraz, gdy się ciągle świeci. Miał ktoś podobny problem'?? P11 2.0 TD z 1997 :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Woda w filtrze paliwa !! Kontrolka ta jest podłączona również do czujnika wody w filtrze, wystarczy odkręcić zaworek na spodzie filtra spuścić wodę i po sprawie. Dziwne że w ASO nie wspomnieli o tym !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Śmieszne żeby aso dało taką odpowiedź. żenada poprostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Nie tylko woda ale i cały filtr może być zasyfiony. Kolejny temat z tego gatunku DO ZAMKNIĘCIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Panowie odkręce ten dinks ręką ????bo jestem tak zdesperowany, że zaraz zejdę na parking z latarką i spuszczę tą wodę I jeszcze jedno, jesli jestm tam woda to filtr i olej do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Nie. Odwadniasz zakręcasz i jeżdzisz. Jeżeli check dalej będzie mrugać to diagnostyka. Filtr swoją drogą nie zaszkodzi wymienić jak jest stary. Po co olej chcesz wymieniać. Masz wodę w filtrze paliwa, a nie olejowym czy powietrza albo pyłkowym :diabel2: Jakbyś wodę miał w oleju to głowica do roboty, a nie odwadnianie P.S. Pyłkowy jest za schowkiem ( trzeba go mzdemontować ) jakbyś kiedy szukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 nie wiem czy dobrze zrobiłem, odkręciłem ten ,,motylek'' z rurką pod filtrem, ciekło tłuste paliwo przez rurke i przed motylkiem, spuściłem tak z pół szklanki obrazowo mówiąc, ale to nic nie dało nadal świeci kontrolka. Czy to trzeba spuszczać do monetu aż przestanie kapać? Sorki za prostotę wypowiedzi, ale tak obrazowo najlepiej zabrzmi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Chmmm ja spuszczałem aż całkowicie przestało się lać. I mam jeszcze taki małe pytanie, co się dzieje z kontrolką jak odpalasz auto ?? Włączasz zapłon czekasz aż świece się zagrzeją i odpalasz a) jak silnik zaskoczy kontrolka przygaśnie i zapali się jak silnik zaskoczy kontrolka nie przygasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 hm Tu nie chodzi o ilość tylko jakość. Jak leci ropka to niby OK. Może faktycznie masz jakieś zwarcie. Mam pytanko czy na kompie udało się na jakiś czas zgasić lampkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 hm Tu nie chodzi o ilość tylko jakość. Jak leci ropka to niby OK. Czujnik wody w filtrze nie reaguje na jakość paliwa tylko na ewentualną wodę, która tam się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Dlatego piszę jakość nie ilość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 kontrolka świeci się non stop, ani nie przygasa ani nie mryga cały czas stałe światło poza tym w jeździe tak jak pisałem nie widzę żadnych zmian, jest ok i w trakcie badania na skanerze w ASO Nissan nawet na chwilę nie przygasła nawet, gdy próbowali usunąć błąd Yello5 - :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 kontrolka świeci się non stop, ani nie przygasa ani nie mryga cały czas stałe światło poza tym w jeździe tak jak pisałem nie widzę żadnych zmian, jest oki w trakcie badania na skanerze w ASO Nissan nawet na chwilę nie przygasła nawet, gdy próbowali usunąć błąd Yello5 - :/ Do metalowej obudowy filtra paliwa jest doczepiona złączka, która prowadzi do czujnika wody. Rozepnij ja i zobacz co się stanie ( kontrolka powinna zgasnąć ). Jak zgaśnie to sprawa jest prosta walnięty czujnik albo nieodwodniony filtr paliwa, a potrafi się tam zmieścić duuuuuuuużo wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PromiL Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 YELLOW 5 jesteś magik, właśnie wyszedłem, odłączyłem tą złączkę, odpaliłem silnik, zgasiłem go, podpiąłem tą złączkę spowrotem i kontrolka już gaśnie i zapala się tylko przy włączeniu zapłonu, ale co dziwne nie spuszczałem wody, czyzby wykasował się błąd samoczynnie? Czy może jednak spuścić zawartość filtra???? Yellow masz pół metra żołądkowej gorzkiej u mnie;-) W każdym razie dzięki serdeczne za pomoc Chyba jednak paliwa LOTOSa lub akurat ta stacja jest do d.... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 NO takie cuda to się fizjologom nie marzyły . Dziwne te kompy skoro czujnika nie zdiagnozowały. Jakby był walnięty to by powinno na kompie wykazać Dobrze że się problem rozwiązał, a i info dla potomnych zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 czyzby wykasował się błąd samoczynnie? Czy może jednak spuścić zawartość filtra???? Komputer nie widzi tego błędu i nie miało się co wykasować, zresztą w ASO po podpięciu nic nie stwierdzili Ja na twoim miejscu spuścił bym zawartość filtra do samego końca ( trochę będzie potem pompowania) Yellow masz pół metra żołądkowej gorzkiej u mnie;-)W każdym razie dzięki serdeczne za pomoc Jeśli chodzi o żołądkową, to trafiłeś w dziesiątkę Ale jak na razie to wystarczy jak dodasz mi punkcik za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lelek113 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Witam !! Prosze o wyorumiałośc gdyz jestem na forum od 2 godz. Wczoraj kupiłem Nissana Primere z 2000r. To chyba jest model p11 ale nie jestem pewny. Mam silnik 1.8 benz. i jak wracałem z polski bo jechałem po auto ponad 380 km spotkał mnie pierwszy niemiły temat. Zapaliła mi sie taka pomarnczowa kontrolka chyba od silnika. Jak kupowałem wszystko było ok i sie nie paliła. Po drodze zalałem paliwa 98 na lotosie za jakies 200 zł. Czytałem tu gdzies na forum ze to moze byc woda w paliwie ale nie tylko. A i jeczsze jedno - zajrzałem pod maske - była luzna klema od minusana aku i zdjąłem ja kilka razy zanim jakoś ją zamocowałem (pomógł wkręt wkrecony kluczykiem - Brak innego sprzetu po drodze) dopiero po tym zauwazyłem ze mam włączony zapłon. Czy to moze byćprzyczyna ?? Silnik pracuje chyba ok (mówie chyba bo jezdze od wczoraj dopier) ale wchodzi na obroty i ciągnie ok. Od czego mam zacząc bo zupełie nie mam pojęcia. Drugi problem mam ze spryskiwaczem bo nie działa - chciałem sprawdzic silniczek ale nie moge go znaleźć. Bede wdzieczny za pomoc i wyrozumiałośc bo nawet nie wiem czy w dobrym miejscu pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.