Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 patrzysz gdzie lata kropka na wolnych i patrzysz gdzie jest punkcik masz na 1,5 x ja bym pojechał nawet o 0,3mm i pewnie by było mało ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 patrzysz gdzie lata kropka na wolnych i patrzysz gdzie jest punkcik masz na 1,5 x ja bym pojechał nawet o 0,3mm i pewnie by było mało ,,, nie zabierałem się dzisiaj bo mam tylko wiertła 2mm a 1,8 musze kupić, no chyba że od razu zrobić 2 i zobaczyć co będzie. Co myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 2 może być za duże ale zawsze można później zalutować cyną i zrobić mniejszy, a jak mnożnik będzie za nisko to możesz jeszcze zdjąć ciśnienie z reduktora do 1.0 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) ... dobra zacznę od 1,8 mm Edytowane 17 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 no zależy co masz ,,teraz ale chyba standart,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no zależy co masz ,,teraz ale chyba standart,,, no to trochę się zdziwiłem, wykrecone dysze, wszystko przygotowane do rozwiercania a tu dysze mają 2mm. Więc do dalej? Rozwiercić na wiecej by mnożnik spadł? Czy zdjąć ciśnienie poniżej 1 bara? Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 jak juz to powyżej a jak masz wiertełko to rozwierć 2,2 mm albo choć to mały silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 jak juz to powyżej a jak masz wiertełko to rozwierć 2,2 mm albo choć to mały silnik . no właśnie to jest tylko (lub aż) 1,4 Czyli co wiercić? Podnosic cisnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 podniosłeś ciśnienie to możesz spokojnie rozwiercać zawsze z ciśnieniem na 1B można zjechać daj 2,2 mm chodzi oto by na wolnych 2ga kropka była w zakresie 1,1 a 1,6 a ty masz 1,4 x wtedy zwiększasz wydatek i na wysokich obrotach masz krótsze czasy czyli lepiej do ideału jak by coś było z cisnieniem to bezpieczniej dla silnika ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 wierć nie potrzebujesz takiego ciśnienia na reduktorze przy tej mocy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) wierć nie potrzebujesz takiego ciśnienia na reduktorze przy tej mocy, dzięki Jutro wierce na 2,2 i cisnienie zostawiam tak jak jest czyli 1B. Wtedy na nowo kalibracja i dam screena. Jeszcze dam szanse czerwony Valdekom ale i tak w planie jest zakup MJ. Póki co zobacze czy coś z tego będzie. Czy wg Was jeżeli zgraja się mapy spalanie powinno zejść trochę? Edytowane 19 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 to jest tak żę jak sie mapy nawet rozjerzdzaja to ECU sie dostraja do ustawień gazowych ,,, Kwestia jest po dokładności i powtarzalności wtryskiwaczy gazowych V34 wyszedł idealnie ,,, MJ jest lepszy od Val typ 30 ja mam H2000 ale jak widze różnice na wolnych to na wysokich juz mam jaja ze stagiem wiec nic nie mogę powiedzieć jak ze spalaniem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 to jest tak żę jak sie mapy nawet rozjerzdzaja to ECU sie dostraja do ustawień gazowych ,,, Kwestia jest po dokładności i powtarzalności wtryskiwaczy gazowych V34 wyszedł idealnie ,,, MJ jest lepszy od Val typ 30 ja mam H2000 ale jak widze różnice na wolnych to na wysokich juz mam jaja ze stagiem wiec nic nie mogę powiedzieć jak ze spalaniem ,,, A czy te ustawienia u mnie sa poprawne? Chodzi mi o "sygnał obrotów (V)" "typ sondy" itd. Juz chwytam sie wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 czas przełączania 8, minimalne obroty na gazie 400 trzeba poszukać w googlach po kodzie silnika jakie ma sterowanie wtryskiem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 czas przełączania 8, minimalne obroty na gazie 400 trzeba poszukać w googlach po kodzie silnika jakie ma sterowanie wtryskiem, ... u mnie jest teraz 2s a powinno być 8 tak? A obroty? To jest ta pozycja gdzie jest 660? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ... u mnie jest teraz 2s a powinno być 8 tak? A obroty? To jest ta pozycja gdzie jest 660? ad1 tak ad2 nie, tam gdzie jest 0 jeszcze trochę niżej, chodzi o to aby przy spadku obrotów z jakiegoś wzgledu przełączył się na PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ad1 tak ad2 nie, tam gdzie jest 0 jeszcze trochę niżej, chodzi o to aby przy spadku obrotów z jakiegoś wzgledu przełączył się na PB A sygnał obrotów [V] i cała reszta jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 kuczę cholera wie ,,,, obroty wg mnie powinny być 800 900 bo nizej to panewki klepią ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a przełącz obroty w programie na 5V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a przełącz obroty w programie na 5V Czy może sie coś uszkodzić przy przejściu na 5V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ja mam 5V i jest git a u Ciebie może obroty wskoczą na 800, bo nie podejrzewam abyś takie miał na samochodzie jak się wyświetlają 680 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ja mam 5V i jest git a u Ciebie może obroty wskoczą na 800, bo nie podejrzewam abyś takie miał na samochodzie jak się wyświetlają 680 Ale czy zwiększenie na 5V może spowodować jakieś uszodzenie sondy u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 nie a jakiej sondy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 nie a jakiej sondy?? ... a już ok ... to przez ciężki dzień dzisiaj. Czyli mówicie zwiększyć na 5V, rozwiercić do 2,2 dysze i teoretycznie mnożnik powinien zejść. Jutro sprawdzę to wszystko. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ja miałem 5 V i więcej poza tym to sygnał z cewki by był poprawny ,,, i tyle dysze większe i ciśnienie jak jest ,,, i będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.