Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie LPG do Primery P11.144 po lf


Gość leszekhirsz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pierwsza opcja lepsza -> Landi Renzo jaka cena??

druga opcja też niezła z hankami

 

cena taka jak STAG na Valtekach - czyli o ile dobrze pamiętam ok 2100 czy 2300. hm... jutro dopytam

 

jeszcze sie dopytaj czy Ci Hany założy pojedynczo

 

tzn? Ja nie dość że laik to jeszcze baba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena taka jak STAG na Valtekach - czyli o ile dobrze pamiętam ok 2100 czy 2300. hm... jutro dopytam

 

 

niemożliwe :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowiedz się dokłądnie co chce założyć i za ile, jak LAndi w dobrej cenie to bierz Landi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowiedz się dokłądnie co chce założyć i za ile, jak LAndi w dobrej cenie to bierz Landi

 

czyli generalnie polecasz albo Landi albo STAGa (gościu chyba mówił o 400)?

A co do zakładania Hany pojedynczo możecie trochę jaśniej? :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400???

 

pojedynczo, to znaczy, że są oddzielnie na każdy cylinder na krótkich wężykach, tak łądnie pochowane, a gaz rozdzielany przez listwę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam zestaw

Stag 4 + hana + tomasetto (całość 2800 zł)

 

Mam nadzieję że będzie ok bo pierwsze wrażenia mam dosyć mieszane. Pozostaje poszukać rozwiązanie problemów we właściwych wątkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki tomasetto?? alaska czy arctik , jak alaska to jest za słaba, a dlaczego mieszane czucia ???? daj jakieś zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki tomasetto?? alaska czy arctik , jak alaska to jest za słaba, a dlaczego mieszane czucia ???? daj jakieś zdjęcia

 

Mam wpisane tylko tomasetto bez dokładniejszego info. Ani w książce gwarancyjnej ani na świadectwie homologacji nic więcej nie ma poza nr seryjnym. Dodam że mam Almerę '98 1.4. Fotki postaram się zrobić lada dzień.

 

Czemu mieszane uczucia? Pewnie kwestia przyzwyczajenia. Teraz jest zimno i na początku jazdy strasznie muli, dodaję mu gazu a on nie reaguje, po jakimś czasie dopiero łapie obroty. Efekt - trochę szarpie. Później wszystko idzie płynnie (kwestia przejechania ok 2-3 km). Pewnie problem rozwiąząłoby podgrzewanie listwy ale póki co nie chcę nic majstrować przy instalacji. Świeżo założona, jeszcze 850 km i pierwszy przegląd żeby sprawdzić czy wszystko ok.

 

Poza tym pierwsze tankowanie zaraz po wyjeździe z warsztatu (świeciła się rezerwa). Zbiornik ma 48 l, info od gaziarza że wchodzi max 40 l a na stacji... weszło 30 l :rolleyes2:.

 

Ogólnie mam wrażenie że trochę wolniej się zbiera niż na PB ale w warunkach jakie mamy teraz na drogach trudno porządnie przetestować auto i powiedzieć coś więcej.

Edytowane przez kevikah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alaska daje radę realnie do 90KM, nie może mulić ani szarpać, coś jest nie tak, ze strojeniem instalki, masz hanny na listwie?? nie pojedynczo??? przy hankach nie powinno szarpać,odnośnie ilości gazu w butli, to jak podegną pływak to wejdzie więcejnie powinien się wolniej zbierać, coś jest nei tak z regulacją, może jakieś mapy zapodaj od gazowników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz hany na listwie to podgrzewanie nie wiele da bo zamontujesz to na listwie rozdzielającej gaz na poszczególne hanki a nie podgrzejesz samego wtryskiwacza myślałem nad podgrzewaniem montując kawałek blachy miedzianej wygiętej w półokrąg i idealnie pasujący na korpus wtryskiwacza + rezystory co to mają podgrzewać ale na razie sens marny tego bo ja mam ustawione 30 stopni przełącza się po max 1 km i nic złego nie występuje masz coś zle ustawione dokładnie to bym stawiał na nieogrzanie reduktora bo ja mialem przytkany reduktor i podmarzał mi troszkę to było dokładnie to samo ,,,,co u Ciebie

 

pozatym daj foto jak wyglądają Hany na listwie jak to zamontowane bo to będzie strasznie wysoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz hany na listwie to podgrzewanie nie wiele da bo zamontujesz to na listwie rozdzielającej gaz na poszczególne hanki a nie podgrzejesz samego wtryskiwacza myślałem nad podgrzewaniem montując kawałek blachy miedzianej wygiętej w półokrąg i idealnie pasujący na korpus wtryskiwacza + rezystory co to mają podgrzewać ale na razie sens marny tego bo ja mam ustawione 30 stopni przełącza się po max 1 km i nic złego nie występuje masz coś zle ustawione dokładnie to bym stawiał na nieogrzanie reduktora bo ja mialem przytkany reduktor i podmarzał mi troszkę to było dokładnie to samo ,,,,co u Ciebie

 

pozatym daj foto jak wyglądają Hany na listwie jak to zamontowane bo to będzie strasznie wysoko

 

fotki mam zrobione, jeszcze dziś wrzucę. Dzwoniłam do gazownika, powiedział że trzeba będzie wyregulować co nie co - w poniedziałek o 11.00 mam podjechać. Zapytałam o mapy - trochę był zdziwiony po co mi to ale nie powiedział nie.

Dziś kolejne rozczarowanie - zaświeciła się rezerwa, zrobiłam na niej jeszcze 40 km i podjechałam zatankować. Do pełna. Weszło niespełna 25 litrów... :rolleyes2: Gazownik poinformowany, powiedział że jak podjadę na pusto to i z tym od razu zrobi porządek.

Tak z grubsza policzyłam spalanie i wyszło mi niespełna 15 l/100 km :whistle: niesamowice ekonomicznie nie ma co. Dodam że silnik 1.4, jakies 70% to jazda po trasie, 30 % stanie w porannych i popołudniowych korkach. Tak czy siak za dużo, co?

Tofu wspomniałeś o nieogrzaniu reduktora. Dobra zgodzę się że przez te 2-3 km może się nagrzewać. Dzisiaj jednak silnik zaczął normalnie działać po 12 km - aż z ciekawości sprawdzałam licznik. Znów ma zrzucić wszystko na temperaturę? Czy te -19 st mogło aż tak go przymrozić?

 

Żeby nie było że to moje LPG to samo zło - tak na oko nie widzę wogóle ubytku PB (mam nadzieję że wskaźnik działa ;) )

 

Dorzuciłam zdjęcia. Zerknijcie.

post-38912-006628600 1292538479_thumb.jpg

post-38912-099196000 1292538492_thumb.jpg

Edytowane przez kevikah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już jeden kolega z silnikiem 1,4 i spalaniem 14,,litrów zszedł na dół wiec

 

na początek powiem tak by dokładnie sprawdził szczelność wszystkiego miedzi też sprawdzi czujnik cisnienie i podciśnienia bo wszystkie jakie znam to puszczają gaz ,,,

 

i niech Ci zrobi screeny ze wszystkich zakładek programu ,,,bo to ważne i na odpalonym silniku ...a jak by Ci nagrał plik z oscyloskopu wczasie jazdy to byśmy byli super zadowolenie,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co te almy z silnikami od kosiarki mają w sobie, że tyle palą??? ;) ja ostatnio latam dość duuużo i wychodzi średnio około 10L, a silnik większy i mocniejszy i do tego dość szybko się przemieszczam ;) choć jak szedł pełen ekonom ze względu ma warunki atmosferyczne to wyszło 8,9L hehehhe mógł wsadzić pojedynczo a tak masz różne długości wężyków, do tego wąż od zasilania listwy leci dookoła zamiast jak najkrócej

 

a ustawienia i mapy nagraj przed i po jego korektach, tak z ciekawości zobaczymy co poustawiał a co poprawiał,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zaczynam się powoli rozglądać za instalacją LPG, mam taki serwis, w którym jest szansa na zniżkę. Do niedawna mieli tylko BRC, ale właśnie zauważyłem, że dorzucili do oferty polecanego tutaj STAG-a:

http://www.andy-car.pl/Instalacje-gazowe-LPG/

Tylko nie wiem, o którego STAG-a pytać? Czy będzie zauważalna różnica między 200, albo 4 a 300+? Zaznaczam, że nie zniosę auta-muła, nie po to kupiłem 2.0 żeby jeździć jak 1.4 :D

W ogóle, zakładał ktoś u nich LPG może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam w swojej primerze 1.6 instalacje STAG 300-4. Jestem z niej naprawde zadowolony! Koszta znacznie spadly odkad smigam na gazie. Benzyna jest teraz tak droga ze nie wyobrazam sobie abym smigal bez lpg. W serwisie polecali mi albo BRC albo Stag'a. Zdecydowalem sie na Staga bo byl minimalnie tanszy a niestety nie mialem duzego budzetu na taka instalacje. Chcialem zeby bylo to zrobione porzadnie ale tez nie chcialem przeplaczac. Cala instalacje zamontowano mi w Warszawie. Nie mialem zadnego problemu zeby do nich sie zapisac. Mieli dogodny dla mnie termin wiec umowilem sie i tego dnia wieczorem odebralem swoj samochod. Wszystko zostalo zrobione profesjonalne bez zadnej fuszery. Serdecznie polecam!

Edytowane przez maly84
trochę zedytowałem, bo jakoś tak zaleciało mi autoreklamą, ale mogę się mylić zobaczymy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stag 200 to już starsza instalacja

stag 4 to podstawa taki kastracik troszkę ,,,

 

natomiast 300 tki występują chyba w 3 odmianach ostatnia ma już połączenie z OBD które coś tam czasem daje ,,,, ponadto 300 tki mają już możliwość regulacji po temperaturze gazu dodatkowo

 

dodatkowo ważniejsze sa komponenty podstawa to wtryskiwacze i reduktor ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już jeden kolega z silnikiem 1,4 i spalaniem 14,,litrów zszedł na dół wiec

 

na początek powiem tak by dokładnie sprawdził szczelność wszystkiego miedzi też sprawdzi czujnik cisnienie i podciśnienia bo wszystkie jakie znam to puszczają gaz ,,,

 

i niech Ci zrobi screeny ze wszystkich zakładek programu ,,,bo to ważne i na odpalonym silniku ...a jak by Ci nagrał plik z oscyloskopu wczasie jazdy to byśmy byli super zadowolenie,,,

 

Pliki mam tylko pojęcia nie mam jak je otworzyć :whistle: A chciałabym żebyście rzucili okiem.

 

Wizyta u gazownika wyglądała następująco - najpierw wysłuchanie moich żali, potem przejażdżka i ustawianie nie-wiem-jakich parametrów praktycznie na kazdym biegu w jego dolnej i górnej granicy obrotów (ok 1000 i max 7000). Poza tym za wcześnie się przełączał na gaz, miał za niska temp - po zmianie jest super, żadnego szarpania.

 

Nie powiem, zauwazyłam róznicę - ot chocby taką że mi auto gaśnie przy ruszaniu na światłach. Dobra, żarty na bok - jest lepiej chociaż tak jak wspomniałam zdarza mu się zgasnąc albo trochę przymulić przy powiedzmy dynamicznej zmianie biegów. I mówię to o sytuacji po przejechaniu ok 20 km.

 

Kolejne pytanie - nie wiem czemu nie chciał się przełączyć na benzynę. Miałam wyjeździć gaz do końca, na rezerwie udalo się zrobić ok 70 km i zacząłć cudować, szarpać, mulić a na beznynę się nie przełączył. W każdym razie tym razem na stacji weszły 33 litry (mimo teoretycznych 40).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz pliki to dodaj jako załączniki, nie przełączył się na PB bo może mieć ustawione 0 przy obraotach do przełączenia, a przyciskiem nei dało się przełączyć?? pokaż jakie ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino szybki jesteś ,,,,ale fotki z pod maski mnie nie zachwyciły ,,, hany w listwie to pomyłka ,,,,niestety ,,,i to leżą jeszcze ploki masz z rozszerzeniem XXXX.OSC ?

 

tak na oko to pewnie reduktor pada po tym ostatnim Magicu co nie daje rady 1,6 to już mnie nic nie zdziwi choć w te mrozy furacz mi zaczoł palić 14 litrów a ciśnienie trzyma do elektrozaworu ....

 

zastanawiam się czemu nie dali reduktora po prawej stronie .... no i hanki się marnują ,,,nikt nie chce mi wierzyć jaka różnica jest na krótkich wężykach ....czekamy na foto ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz pliki to dodaj jako załączniki, nie przełączył się na PB bo może mieć ustawione 0 przy obraotach do przełączenia, a przyciskiem nei dało się przełączyć?? pokaż jakie ustawienia

 

przyciskiem bez problemu, czekałam aż sam się przełączy ale nic z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli prawdopodobnie w programie masz minimalne obroty na gazie ustawione na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino szybki jesteś ,,,,ale fotki z pod maski mnie nie zachwyciły ,,, hany w listwie to pomyłka ,,,,niestety ,,,i to leżą jeszcze ploki masz z rozszerzeniem XXXX.OSC ?

 

tak na oko to pewnie reduktor pada po tym ostatnim Magicu co nie daje rady 1,6 to już mnie nic nie zdziwi choć w te mrozy furacz mi zaczoł palić 14 litrów a ciśnienie trzyma do elektrozaworu ....

 

zastanawiam się czemu nie dali reduktora po prawej stronie .... no i hanki się marnują ,,,nikt nie chce mi wierzyć jaka różnica jest na krótkich wężykach ....czekamy na foto ,,

 

plik mam nissan lpg.ust dziwne bo zajmuje jakiś 1,8 kB, niby typ pliku: program (application/octet-stream) i nie mogłam go tu wrzucić jako załącznika

 

Jakie masz propozycje na pełne wykorzystanie hanek?

Za jakieś 250 km czeka mnie przegląd, chętnie podyskutuję z gościem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba plik konfiguracyjny, czyli jak odpalisz program do gazu, (można zassać ze strony producenta) i wczytasz to powinien pokazać co masz poustawiane i wtedy zrób scriny, hannki pojedynczo są lepszym rozwiązaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...