DINO Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 spróbuj przestawić sygnał obrotów na 5V, jak masz ustawione czujniki na reduktorze i trójniku, ostatnia zkłądka parametry?? a reduktor jest za słaby do Twojego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 coś mi się wydaje jakby sonda nie działała bo za ładne mapy wychodzą .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Po ciężkiej nocy rozważań i przemyśleń mam pytanko. Podczas gdy wyciągałem listwe wtryskową by ją rozwiercić odpiołem akumulator i był on odpięty ponad 24h. Czy teraz po założeniu komputer musi się nauczyć własnych parametrów tzn musze pierw pojeździć na benzynie żeby się ustawił? Może to płata mi takie figle. Sonde lambda ma nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 moje doświadczenia z Railem ja miałem dysze 2.7 mm !!!! i powinny stać ... wężyki 17 cm .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 trochę inna moc w Twoim przypadku ale właśnie ciekawe jak to jest zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Dzisiaj podłączyłm interfejs żeby zgrać mape mnożnika z wczoraj przestawiłem na 5V i nie reagował na gaz(nie przełączał z benzyny na gaz). Zrobiłem na nowo autokalibracje i udało się żaden komunikat nie wyskoczył. Już jestem zielony. Poniżej zamieszczam obrazki z tej mojej "męczarni". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 co znaczy, że nie reagował na gaz??? to jest sekwencja do czasu aż nie osiągnie temperatury nie przełączy jakie ciśnienie sie ustawiło po kalibracji?? odznacz lambda2 bo tylko zaciemnia wykres a nic nie daje bo tej sondy nei ma wygląda, że trzeba wiercić jeszcze dysze, końcowy mnożnik masz około 1.2 te 900obr/min na 4 scrinie to z klimą?? bo MAP jakiś wysoki, sprawdź wszystkie wężyki i czy opaski sa dobrze poskręcane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 odnośnie tego ustawienia na 5v gdy chodził na benzynie nie przełączał na gaz nawet jak dodawałem gaz. Ciśnienie po autokalibracji wyszło 1,08. Wężyki sprawdzone pod względem szczelności dwa razy. ten 4 skrin z 900RPM to z klimą. Bawiłem sie troszke z ustawieniami tych mamco wrzuciłem wyrzej często zdarzało sie tak że u góry odchyłka schodzi ostro na dół. To są mapy jakie mi się udało najlepiej ustawić. Jak przełącza na gaz to szarpnie. Poniżej wrzucam pare skrinów montażu tej mojej instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 to Ci tłumaczę, że nie ma znaczenia w obrotach, bo instalacja przełącza się pod wpływem temperatury, a jak coś to zmniejsz jeszcze w ustawieniach próg przełączania dobrze by było wyprostować te valdemary,nawet kosztem długości wężyków, co masz zamiar zamiast nich montować?? jak przełączasz na gaz to co się dzieje z czasami PB???, nie sugeruj się ustawieniem map, że są pokryte, ważniejsze są czasy wtrysków aby się nie zmieniały podczas przełączaniazalecana by była zmiana reduktora, na mocniejszy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Rozważałem opcje zmiany reduktora tylko nie wiem czy będe w stanie sobie z tym poradzić tzn chodzi o miedż teraz ma 6 a większość mocniejszych ma wejście fi8. A wtryski myśle pojedyncze magic jet. Do gazowników mam odraze ponieważ jeździłem na dyszach 1,7mm nie wiem jakim cudem. Prosze o wyrażenie swojej opini i polecenie jakiegoś dobrego niedrogiego reduktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 wtryski to weź hannki, a reduktor to Magik Jet III, albo zavolak dasz radę wymienić sam, a wejście jest na fi6 nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Co jeszcze oprócz reduktora i wtryskiwaczy musiałbym kupić?(jakiś elektrozawór, parownik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Co jeszcze oprócz reduktora i wtryskiwaczy musiałbym kupić?(jakiś elektrozawór, parownik) reduktor to parownik elektrozawór i jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Alaska i Waldemary - standardowy zestaw uzywany przez druciarzy do kazdego auta, czego ludzie nie zrobią żeby zarobić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 ze względu na to MJ to minimum to wolałbyś kupić hanę cena 100 % większa ale i stosunek cena jakość napewno przekracza 200% co do valteka i silnik to jak pamiętam porównywałem mapy moje na Railu i dyszach 2.7 i Dina mapę na MJ z tego co pamiętam miał 2.5 mm i mnożniki i ciśnienie podobne ,,,, teraz wspólny kolega w almerze 1.6 ma dysze 2.5 mm w MJ i jest ok jak na razie spadło mu spalanko po niżej 10 litrów ,,, u Ciebie bym rozwalił dysze jeszcze aż wyjdzie koncówka lepiej choć trudno mówić o zgranych mapach na wysokich obrotach jak reduktor klęka ,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Zamówiłem reduktor magic III z elektrozaworem valtek. Wtryskiwacze zamówie po udanej instalacji tego reduktora bo narazie mam obawy. I teraz mam pytanie. Czy wszystkie połączenia miedziane tzn rurki i baryłki przy montażu należy przesmarować jakims uszczelniaczem albo klejem, i czy ten reduktor ma być zamontowany pionowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 kup nowe baryłki bo i tak pewnie potniesz miedź, nie ma znaczenia jak zamontować, ważne abyś mógł wystroić ciśnienie, ja mam pod serwem i jest gitt, zobacz na zdjęcia moje to będziesz widział co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 zamówiłem oprócz reduktora i elektrozaworu na wszelki wypadek łącznik do rurki miedzianej, rurke miedzianą i te baryłki. Odnośnie czasów wtrysków o które pytałeś to mam tak że na benzynie na wolnych obrotach mam 3,1 3,2ms przy 700RPM trakcie jak przełącze na gaz to mi silnik przydusza i czasy w tym momencie skaczą w granicach 3,8 3,9 normują się do 3,0 3,1 i tak samo jest jak przełącze z gazu na benzyne. Tu już nie wiem o co w tym chodzi. Patrzyłem jeszcze dzisiaj na ten mój reduktor i nie zauważyłem tam kabelków od temperatury reduktora, a ten magic ma. Gdzie to będe musiał podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 to znaczy, że jest za ubogo i komp wydłużył czas wtrysku, czyli mnożnik w tym miejscu do góry, musi być czujnik temperatury poszukaj dobrze, i ten z MJIII podłączas zamiast tamtych kabelków a w programie w ustawieniach zmieniasz na CT-4K5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Odebrałem dzisiaj reduktor magic III (jest naprawde mały), i elektrozawór valtek. Mam kilka pytań.Przewody od wody mogę podłączyć w obojętnie jaki sposób (nie ma napisane wejście wyjście). elektrozawór mam 12v 11W czy musze coś zmienić w programie bo z tego co się oriętuje ten przy starym reduktorze jest 12v 17w. Jakie ciśnienie ustawić początkowe przy tych moich narazie valtekach 2,2mm? Z góry dziękuje za poświęcony mi czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 odnośnie przewodów bez różnicy nic nie zmieniasz w programie odnośnie elektrozaworu, ciśnienie takie jak potrzeba, wychodzi wszystko podczas autokalibracji, zacznij od 1bara i tak staraj się utrzymać resztę reguluj średnicą dysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam kolegów. Dzisiaj udało mi się uporać z reduktorem. Niżej zamieszczam scriny prosze o opinie czy może być. Listwe umieściłem narazie w pionie. Mam jeszcze jedno pytanie dla pewności. Ciśnienie gazu reguluje się jak samochód chodzi na benzynie czy na gazie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a gdzie TY go wsadziłeś?? mam nadzieję, ze nie jest przykręcony do czegoś innego niż nadwozie ciśnienie regulujesz jak jest na gazie, i w tym reduktorze jest odwrotnie ale to poznasz po zmianach w programie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Wsadziłem tam gdzie był stary. Przykręcony jest do nadwozia bardzo sztywno. Jeśli chodzi o ciśnienie to w tamtym było że jak się wkręcało to ciśnienie malało a w tym jest na odwrót? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.