jarek1111 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 (edytowane) jeżeli masz mało mocy to tylko ratuje cie uturbienie przyrost momentu obrotowego jest spory a kombinowanie z silnikami NA( wolnosącymi) jest żmudne kosztowne a osiągniesz przyrosty paru koni i parunastu nm ja właśnie jestem tuż przed rozpoczęciem projektu TT części sie kompletują chce domowymi sposobami za pare marnych tyś zł można w nissanie zrobić moc 450 500km mechanicznie prosta sprawa , troche mnie martwi elektronika ps jeżeli dobrze chcesz wystroić afr to trzeba sonde szerokopasmową najlepiej innovate wraz z wskażnikiem inaczej sie nieda Edytowane 17 Października 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Filon daj sobie spokój nawet nie odczujesz tego przyrostu są dwie drogi albo dramatycznie obnizasz masę albo idziesz w FI Jarek nie wycisniesz bez zakucia silnika wiecej niż 430 km bo nie ma takiej możliwości (chyba ze to HR) te samochody są naprawdę super rozpracowane w US i są dziesiątki opisanych przypadków takich prób DE ma bardzo słabe graty w środku nie wystarczy tylko zmienić tlokow i korb musisz wzmocnić blok nowe pierścienie śruby jak sie za to zabierasz to zrób to dobrze bo inaczej co pare tysi km będziesz zmieniał silnik szkoda Twojego czasu i kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Filon daj sobie spokój nawet nie odczujesz tego przyrostu są dwie drogi albo dramatycznie obnizasz masę albo idziesz w FI To w takim razie najtaniej zastrzyk kucy da zamontowanie podtleneku azotu. Porównanie dwóch Zetek. Turbo do N2O. Kamera jest w tej z nitro. Pierwszy przejazd bez podania podtlenku. Drugi z małym ciśnieniem w butli. Trzeci już wszystko tak jak ma być http://www.youtube.com/watch?v=d7dmCBfNDAY Ta po zapodaniu nitro ładnie zlazła z czasem na 1/4 mili. http://www.youtube.com/watch?v=rTg6gYfyLpA Edytowane 18 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 No i tu dobrze gadasz. W weekend kolega sprawdzal ustawienia 370z z nitro i przy tej okazji zrobilismy kilka testow. W porownaniu do serii podtlenek jest naprawde sensowny jak sie chlopaki zgodza to zalacze film z porownania. Jezdzi na strzale 75km i jest tylko nieznacznie wolniejszy od mojego tt. Na hamowni wzszlo mu ponad 400km i 480 niuta Musisz tylko pomyslec o zakupie butli ze sterowaniem doladowania bo jak przy odcince poda Ci nitro to.....bedzie slabo. Ale wrazenia naprawde fajne i wtedy mozesz walczyc o tego AFR przy otwartej przepustnicy bo dla 10 kucy nie warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) No i tu dobrze gadasz. W weekend kolega sprawdzal ustawienia 370z z nitro i przy tej okazji zrobilismy kilka testow. W porownaniu do serii podtlenek jest naprawde sensowny jak sie chlopaki zgodza to zalacze film z porownania. Jezdzi na strzale 75km i jest tylko nieznacznie wolniejszy od mojego tt. Na hamowni wzszlo mu ponad 400km i 480 niuta Musisz tylko pomyslec o zakupie butli ze sterowaniem doladowania bo jak przy odcince poda Ci nitro to.....bedzie slabo. Ale wrazenia naprawde fajne i wtedy mozesz walczyc o tego AFR przy otwartej przepustnicy bo dla 10 kucy nie warto Zamontował suche czy mokre? Jaki koszt tego wyszedł? http://www.stuninguj...7447&p=2&flag=1 - znalazłem zestaw z montażem. Samo się załącza jak wciśnie się gaz do dechy. Edytowane 18 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 no ok zapłonu nie będzie ruszać, a czy det nie potrzebuje sygnału z czujnika polożenia walu do poprawnego dzałania ? macie może dane przy jakiej tem silnika sonda zaczyna być brana pod uwage, przy jakim tps i prm już nie koryguje takie innfo jest bardzo pomocne w strojeniu za pomocą deta Tak ecumaster potrzebuje sygnału z zapłonu, żeby wiedzieć jakie obroty ma silnik. W 350z są 2 czujniki, bo sygnał brany jest z 2 wałków rozrządu, w sumie nie wiem po co. Więc żeby modyfikować zapłon trzeba by pewnie 2 ecumastery zaprzęgnąć, chociaż może i na 1 by się dało. Ale do odczytu obrotów, czyli to co potrzebuje Filon, wystarczy 1 ecumaster. Muszę rzucić okiem na serwisówkę 350z, co to za czujnik jest na wałku. Sonde można odpiąć na czas strojenia i ustawić potrzebne afry. Potem podłączyć ją z powrotem i tu gdzie ma działać będzie sobie dalej działała. Chodzi mi pogłowie jeszcze 200sx zrobiony na 350 - 400 kucy i drugie auto na co dzień. Chodzi tylko o to by mieć coś co daje adrenalinę Czekam w sumie na okazję która mnie ukierunkuje, bo nie lubię przepłacać Ecu Master mnie zastanawia, bo to nie jest drogie a coś zawsze można pokombinować Zaczyna się robić komplikacja którą chciałem ominąć. Zależy mi na trwałości silnika. Ze strojeniem kompa nie miałem do czynienia. Regulowałem tylko gaźniki z dobieraniem dysz i ustawianiem iglic w motocyklach crossowych, silnikach zaburtowych do motorówek. No i na tym się znam Strojenie paliwa jest banalne, potrzebna jest tylko szerokopasmówka. 200sx z taką mocą na pewno dostarczy adrenaliny, z tego powodu że non stop będzie brakło trakcji No chyba że jazda na semislickach. Także lepszym rozwiązaniem było by mocne evo lub subaru. A żeby być oryginalnym lepiej będzie zamontować kompresor do 350z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Strojenie paliwa jest banalne, potrzebna jest tylko szerokopasmówka. 200sx z taką mocą na pewno dostarczy adrenaliny, z tego powodu że non stop będzie brakło trakcji No chyba że jazda na semislickach. Także lepszym rozwiązaniem było by mocne evo lub subaru. A żeby być oryginalnym lepiej będzie zamontować kompresor do 350z Sprawdziłem ceny. Zestaw do montażu kompresora kosztuje przy dzisiejszym kursie dolca ok 18000 zł z transportem jak nie dowalą cła plus montaż i strojenie. To chyba lepiej samochód zmienić na to EVO X. Na razie jestem za kupnem N2O. Niska cena i efekt przyzwoity. Ogólnie jestem przywiązany do swojej Zetki. Szanuje ją za to, że przez 4 lata nic się nie zepsuło co wymagało by jakiejkolwiek złotówki do włożenia Tylko jakieś pierdy, które sam zrobiłem typu nie zamykająca się szyba czy brak dźwięku na lewe głośniki z CD. Zapomniałem o jednym Łożysko w kole raz wymieniłem bo huczało Tylko, że to w każdym aucie się zdarza. W poprzednim aucie (E320CDI W211) pakowałem sosu sporo, głownie w zawieszenie. Najgorsze było, że w tedy nie było jeszcze zamienników. Raz serwis skroił mnie ponad 5 tysi za samą zawiechę i wymianę oleju Edytowane 18 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Fakt, nissany są dobre jakościowo - jeśli ktoś dba. W moim przez 4.5 roku naprawiałem szczotki w rozruszniku i przewód wodny do turbo. Cena za ten kompresor jest mocno z kosmosu W cenie tego kompresora to można kupić s14 z pierwszych lat produkcji Na pewno można samemu dobrać kompresor od innego auta, jakiś mercedes czy cuś, dorobić mocowania, dobrać kółka itd i spokojnie zmieścić się w połowie tej kwoty, albo taniej. Ale to już trzeba chcieć i mieć czas na babranie się w tym. N2O faktycznie w tym porównaniu wychodzi tanio AAS a ile mniej więcej kosztowało Ciebie uturbienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Teraz coś dla śmiechu. Szukajac kompresora do zetki znalazłem taki: http://www.ebay.com/...496dbb9&vxp=mtr Jakim cudem Focus może mieć 250 kucy z tą suszarką za 50$ Edytowane 18 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 nie rozumiem tego "KOMPRESORA" Sam sobie dmucha powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 FIlon ma suche nitro zapytam o koszty w weeken IceMAn durzo wyszlo jeszcze sie nie podliczylem turbo czy kompresor to tylko poczatek przy zalozeniu ze kupujesz z intercoolerem musisz jeszcze zainwestowac w : kompa i to nie ecumastera albo inna swinke ale najlepiej w standalone wydech wtryski co najmniej 600 swiece sady i zegary AFR boost controller BOV jakies felgi szersze i w miare lekkie zeby to jezdzilo wskaznik boostu strojenie robocizna chlodnica oleju itd.... no i przydałoby sie zakuc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) FIlon ma suche nitro zapytam o koszty w weeken To zapytaj jeszcze czy ma sześć wtrysków czy jeden. Czemu nie zdecydował się na mokry N2O. No i gdzie montował. Edytowane 18 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) z nitro jest jeden problem , szybko sie kończy i niestety nie wszędzie jest możliwość legalnego nabicia butli chyba że ktoś ma dostemp do gazu rozwesalającego heee IceManPL jeżeli masz jakiś schemat podlączenia ecu nissana z 2004 r z jednym dolotem wrzuć może na forum wspólnie coś może sie uda wymyślić te czujniki co piszesz to raczej czujniki polożenia wałków rozrządu a sygnal na det trza brać z wału inaczej to zabardzo nie bedzie chciało dzalać znaczy obroty będą ale korygować zaplon trzeba z czujnika położenia walu co do mojego projektu korbowody będą kute niewiem co do tłoków sie zobaczy jakie one są silnik chce odprężyć do 8,8 -9,0 tak żeby spokojnie można pompować w niego 1,3 1,5 bara choć jeżeli 400km jest na 0,4 bar to przy odprężeniu wystarczy ok 1 bar na te 400km jeszce pytanie odnośnie wału korbowego czy w rużnych wersjach były inne wały cze te same ? jaka jest kolejność zapłonu ? Edytowane 18 Października 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 te czujniki co piszesz to raczej czujniki polożenia wałków rozrządu a sygnal na det trza brać z wału inaczej to zabardzo nie bedzie chciało dzalać znaczy obroty będą ale korygować zaplon trzeba z czujnika położenia walu No ale te czujniki wałków pełnią rolę jak czujnik położenia wału, bo inaczej po co one ? W 200sx jest też czujnik na wałku i z niego jest brany sygnał do zapłonu. W końcu wałek kręci się razem z wałem, nie ? Schematy i diagramy znajdziesz w serwisówce. Jest tam pełno wszystkiego, cieżko wkleić coś konkretnego na forum, bo to rozbite jest w kilku kawałkach z tego co widziałem tak na pierwszy rzut oka. Co do dmuchania w ten silnik 1 bara, to powinno wyjść znacznie więcej niż 400KM. 200sx na 1 barze ma 280-300KM, a 350z ma dużo większą pojemność więc raczej bliżej 450KM chyba. Idealnie pasowały by tu fabryczne 2 turbiny od 200sx, żeby nie było laga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Panowie co sądzicie o tym cai? http://allegro.pl/tenzor-dolot-cai-nissan-350z-v6-sklep-wawa-i2716921625.html Konkretnie chodzi mi o to że filtr jest wypuszczony przed komorę silnika więc powietrze zimniejsze. Warte to cos jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) generalnie mam słabe wrażenia jeżeli chodzi o kibel rury miałem CAI injena w hondzie...fajnie brzmiało i to tyle...wydaje mi się nawet ,że moc spadła po takim dolocie warto wystroić auto, bo samo założenie nic raczej nie da, choc wiadomo są odstępstwa od reguły.. a samo CAI tenzora jest ok...jedynie co kupiłbym stożek lepszy fujity Teraz coś dla śmiechu. Szukajac kompresora do zetki znalazłem taki:http://www.ebay.com/...496dbb9&vxp=mtr Jakim cudem Focus może mieć 250 kucy z tą suszarką za 50$ popatrz tu, są testy z hamowni oraz super duper bi turbo z odkurzaczy do lisci:) Edytowane 18 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 czujniki wałków rozrządu stosuje sie do synchronizacji wtrysku paliwa w pełnej sekwęcji, musi być czujnik na wałku rozrządu, zdejmniesz z niego wtyczke auto dalej pojedzie w przypadku czujnika położenia wału auto zaraz zgaśnie wał korbowy obraca sie 2 razy szybciej niż każdy wałek rozrządu co do doładowania to jest tak że im bardziej sie odpręża silnik to trzeba więcej pompować ale za to jest bardzo bezpiecznie, nie wystapi tak szybko spalanie stukowe obciążenie tłoka jest sporo mniejsze nie ma tak mocnych udarów na nim a i można ostrzej zapłon ustawić w 350z stopień spreżania 10,9 spory jak na uturbianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Niewiem tylko po co kombinować ecumasterem, jeśli wszystko można ogarnąć poprzez strojenie seryjnego komputera Nie potrzebny żaden ecumaster, ani stanalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Panowie co sądzicie o tym cai? http://allegro.pl/te...2716921625.html Konkretnie chodzi mi o to że filtr jest wypuszczony przed komorę silnika więc powietrze zimniejsze. Warte to cos jest? Seryjny dolot jest bardzo dobrze zrobiony. Lepiej wymienić wkładkę filtra na sportową. Zwłaszcza tą gąbkową nasączoną olejem. Np firmy Pipercros albo ITG. Filtrują znacznie lepiej od K&M. O dwa mikrony gorzej od tych papierowych co są montowane seryjnie. Używa się podobnych w wyczynowych motocyklach crossowych co maja dużo do czynienia z pyłem a mimo wszystko maja super przelot powietrza Jak chcesz żeby ssało chłodne powietrze to lepiej zamontować ten wlot powietrza montowany w zderzaku. Nie wydłuża dolotu i nie nagrzewa rur dolotowych jak stoisz np na światłach na skrzyżowaniu. Aluminium dobrze przenosi temperatury i to trochę psuje efekt. Poszukaj carbon fiber na ebayu. Niewiem tylko po co kombinować ecumasterem, jeśli wszystko można ogarnąć poprzez strojenie seryjnego komputera Nie potrzebny żaden ecumaster, ani stanalone Tylko potrzebny jest interfejs do seryjnego kompa. Pewnie nie jest tani. Nigdzie się z takim nie spotkałem. W VW TDI kosztuje 60 zł i jeszcze dają gotowe tuningowe mapy gratis. Edytowane 18 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Niestety 350z to nie jest żadno tdi ;] Wiem że Coobcio już stroi zetki na seryjnym komputerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Niestety 350z to nie jest żadno tdi ;] Wiem że Coobcio już stroi zetki na seryjnym komputerze Jak ma taki interfejs za dwa kawałki z którymi się spotkałem to żadna okazja dla kogoś kto robi tylko dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 czujniki wałków rozrządu stosuje sie do synchronizacji wtrysku paliwa w pełnej sekwęcji, musi być czujnik na wałku rozrządu, zdejmniesz z niego wtyczke auto dalej pojedzie w przypadku czujnika położenia wału auto zaraz zgaśnie wał korbowy obraca sie 2 razy szybciej niż każdy wałek rozrządu To Ci tłumaczę że 200sx nie ma czujnika wału, tylko na wałku rozrządu i działa To że się kreci inaczej niż wał to nie ma nic do rzeczy, komp o tym wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 http://allegro.pl/cai-uklad-dolotowy-kn-nissan-350z-03-06-i2697544518.html Co myślicie o takim dolocie? Jakie jest ryzyko zaciągnięcia wody przez ten dolny wlot podczas szybkiej jazdy w deszczu, za samochodem itp? Wiem że koni nie doda (lub ew. na granicy błedu pomiaru) Na youtube można sprawdzić że wyraźnie zmienia się dzwięk silnika. IMO fajny gadzet:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 ja taki mam i jest super. Zadnej wody nie widzialem, ale tez nie jedzie sie 160 jak deszcz pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Możesz coś więcej napisać? Jaki dzwięk w realu itp. jezdziłeś autem przed zamontowaniem dolotu czy już z nim kupiłeś? Jakie wrażenia? Do poniedziałku muszę się zdecydować ale chyba wezmę;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.