Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tez spełnia swoją funkcję wiec why not?? :devil: zwykła druciarnia której niektórzy poprostu nie tolerują, moze i spełnia swoja rolę ale nie w tym aucie, tu sie liczy gruby performance

wiejski_tuning11.png

 

wystarczy kupic air duck i juz mamy rozwiazany problem z doprowadzeniem zimnego powietrza

caron-fiber-air-duct-nissan-350z%20(3).jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy kupic air duck i juz mamy rozwiazany problem z doprowadzeniem zimnego powietrza

No i widzisz hot_rider, dla mnie air ducT wygląda mega ch*jowo - może i spełnia swoje zadanie, ale to ciągle beznadziejna dziura w zderzaku, która szpeci auto. A jeszcze jak jest carbonowa, jak tutaj, a w całym aucie nie ma nic innego z carbonu (jak to w 95% przypadków) to wygląda podwójnie ch*jowo.

 

A pierwsze zdjęcie to hmm.. jakby to powiedzieć.. troszkę za daleko poleciałeś z porównaniami moim zdaniem ;):P

 

P.S. No, jak to wygląda?

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2784/2241/31958620006_large.jpg

http://www.clanmclean.net/gallery/albums/z-varis/DSC03235.sized.jpg

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-fu65hFPXilr1W2Z5GykmSA5ifsWNyVZvEPL3ZTSsZ6t2idwrQrwchE080g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez spełnia swoją funkcję wiec why not?? :devil: zwykła druciarnia której niektórzy poprostu nie tolerują, moze i spełnia swoja rolę ale nie w tym aucie, tu sie liczy gruby performance

wiejski_tuning11.png

 

wystarczy kupic air duck i juz mamy rozwiazany problem z doprowadzeniem zimnego powietrza

caron-fiber-air-duct-nissan-350z%20(3).jpg

Noo... i od razu widać kto ma pojęcie! Widziałem to już dawno na ebay;)

 

A co do ironii... To nie ironia tylko szczera prawda... albo robimy z nysana paździeż albo go tuningujemy zgodnie z rzemiosłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

air to kwestia gustu, do serii wyglada srednio ale wystarczy podkladka i juz fajny racingowy klimat sie tworzy:

43256d1211878937-brand-new-varis-style-carbon-fiber-air-duct-sale-0705_turp_23z_nissna_350z_right_front_view.jpg

 

oczywiscie co do modów z rodem z tesco to jest kwestia indywidualna, ale wiecej takich pomysłów a `Z` podzieli losy calibry i golfów....całe szczescie ze jeszcze nie jest tak dostepna dla ludzi ze specyficzna wyobraznia i wydaje mi sie ze długo nie bedzie poprzez koszty utrzymania, oby tak było zawsze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

air to kwestia gustu, do serii wyglada srednio ale wystarczy podkladka i juz fajny racingowy klimat sie tworzy:

 

Wygląda tu lepiej, ale i tak mi się nie podoba. Jak bym miała to u siebie zakładać to tylko ze względów praktycznych, głęboko przekonana, że coś dobrego da. Kwestia gustu i tyle. Nie wiem czy jest tu o czym dyskutować...

 

 

oczywiscie co do modów z rodem z tesco to jest kwestia indywidualna, ale wiecej takich pomysłów a `Z` podzieli losy calibry i golfów....całe szczescie ze jeszcze nie jest tak dostepna dla ludzi ze specyficzna wyobraznia i wydaje mi sie ze długo nie bedzie poprzez koszty utrzymania, oby tak było zawsze!

Za późnoooo..... :D

http://www.poboczem....jecie,iId,16658

http://www.youtube.com/watch?v=_PlYlLaxV38&feature=player_embedded

http://t2.gstatic.co...CiVXvgKtdlmAkj6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z doświadczenia mogę napisać, że bez air ductu to można odpuścić sobie montowanie stożka. Nie ma także sensu wymieniać oryginalnej, plastikowej rury (od przepływomierza do kolektora) na metalową. Zbyt dobrze przewodzi ciepło i trzeba ją owijać taśmą, żeby nie pogroszyć osiągów. Oryginalna pucha ma ten plus, że jest plastikowa i dobrze izoluje termincze. Oryginalny air duct tez nie jest najgorzej pomyślany. Wg mnie seryjny dolot jest ok. Ja u siebie mam przerobiony ale sporo czasu pochłonęła walka, żeby auto nie jeździło gorzej niż na serii. Czy jeździ lepiej, trudno powiedzieć, na pewno lepiej grzmi. U kolegi w G35 przerobiliśmy kilkanaście możliwych konfiguracji CAI. Ostatecznie, dolot został wydłużony przed przepływomierzem, tak, żeby sięgał do dolnej krawędzi zderzaka (w G35 jest w zderzaku kratka idealnie trafiając w stożek i dodatkowego air ducta nie trzeba było montować).

Co do air ducta z rur alu, ich minusem jest to o czym pisałem wyżej, czyli dobrze przewodzą ciepło.Mogą się grzać od silnika, szczególnie przy jeździe z małym prędkościami czy na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Micho 196< ----esteta i arbiter elegancji się znalazł.Dobrze ci doradzę synku-jesteś nowy wiec uważaj na styl wypowiedzi bo sygnatura "nie bić..." nie zadziała w moim przypadku.

Zaś wykonanie obśmianego przez ciebie projektu w twoim wykonaniu zapewne trafiło by do Muzeum Modern Art w NY,wraz z twoją pustą głową jako załącznikiem.

Trzymaj się ode mnie z daleka jeśli nie chcesz być pogryziony,i jeśli kiedykolwiek wykonasz coś sam to może wtedy dokonam oceny wnikliwszej niż twój dziecięcy popis.

"......albo robimy z nysana paździeż albo go tuningujemy zgodnie z rzemiosłem!"

Pokaż mistrzu rzemiosła co ty tam masz zmodyfikowane,bo jak widzę z avatara to na razie pełna seria jakich wiele-i pewnie powypadkowa,wiec kto wie jaką szynę może mieć wspawaną.

I nie odgrzewaj tematów sprzed roku.

Tak to jest gdy gimbusy dostają samochody od rodziców.

Edytowane przez ZdzPoz
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wracając do tematu dolotu, ZdzPoz powiedz, czemu nie puściłeś tego w ten sposób http://my350z.com/forum/vq35hr/360165-injen-true-cai-for-the-hr.html

stożki nie mieściły się w tym miejscu pod zderzakiem?

nie pytam żeby coś wytknąć, porostu chciałem zrobić coś takiego i zastanawiam się czy w ten sposób wszystko się mieści pod seryjnym zderzakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiolet-spokojnie,widzę że nie wytykasz bezmyślnie,więc luz.

Po pierwsze,moje doloty Fujity są krótkie-i takie miały być,nie chciałem długich,bo podnoszą moment,mi zależało na podniesieniu mocy.Poza tym zbyt długi dolot to zawsze ryzyko utraty mocy na skutek zaburzenia rezonansu w kolektorach wylotowym i dolotowym.Uważam że pan czarnoskóry na fotce,wybrał najgorszy wariant:te stożki są osłonięte belką,wygladają ładnie-i owszem,ale po założeniu tablicy,tam może być krucho z nawiewem.

Moje rury zarówno na Torze jak i przy jeżdzie w mieście są chłodniejsze w stopniu zauważalnym,więc rozwiązanie jest skuteczne,bez względu na to co się komu wydaje w zakresie dynamiki gazów.

Przy okazji,by zadowolić naszego nowego sędziego designu i rzemiosła z Lublina,ponowię pytanie zadane rok temu,czy ktoś może ma możliwość wykonania takiego zestawu z carbonu ?Hę..? A może jest gdzieś na allegro czy eBayu?Hot-Rider-masz coś?

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hot-Rider-masz coś?

nie ma czegos takiego jak ty chcesz, jest cos takiego tylko+air duck

1009.jpg

mozesz tez popróbowac z giętką rurą, wygina sie jak chcesz i jakos bardziej estetycznie wyglada

SK_A003_K_N_Apollo_Cold_Air.jpg

 

tu masz ciekawie stozek poprawodzony przed chłodnice

cai.jpg

 

tu masz fajny patent

QAS_Z33_AirDuct_anim.gif

http://www.350z-tech...e-air-duct.html

http://www.evo-r.net/product/CAI/tube/index.htm

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

micho196 hamuj się, bo prostoty tu nie chcemy.

 

Filon, BossNY, wasze posty usunęłam, bo odnosiły się do ukrytej zawartości forum. W każdym bądź razie mam nadzieję że kolega micho miał okazję przeczytać, że nie tylko przez modów, takie teksty NIE SĄ mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

micho196 hamuj się, bo prostoty tu nie chcemy.

 

Filon, BossNY, wasze posty usunęłam, bo odnosiły się do ukrytej zawartości forum. W każdym bądź razie mam nadzieję że kolega micho miał okazję przeczytać, że nie tylko przez modów, takie teksty NIE SĄ mile widziane.

dla mnie mile widziane nie jest jak kolega zdz się do mnie zwraca... a to co usunęłaś było tylko odpowiedzią na jego chamstwo... Edytowane przez micho196
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak: Wybuchowe wejście już sobie zapewniłeś, teraz zadbaj o reputację.

 

ZdzPoz jest z nami od 2009 roku, a Ty od miesiąca.

Prawda jest taka, że jak się wchodzi w nowe towarzystwo, to nie można zaczynać od chamstwa.

Temat uważam za zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak: Wybuchowe wejście już sobie zapewniłeś, teraz zadbaj o reputację.

 

ZdzPoz jest z nami od 2009 roku, a Ty od miesiąca.

Prawda jest taka, że jak się wchodzi w nowe towarzystwo, to nie można zaczynać od chamstwa.

Temat uważam za zamknięty.

Problem polega na tym że ja skrytykowałem jego rozwiązanie a on wykazał się chamstwem... jak widać parę postów wyżej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że ja skrytykowałem jego rozwiązanie a on wykazał się chamstwem... jak widać parę postów wyżej...

 

Moim zdaniem zacząłeś chamsko. "What the F**k is that???? Stary czyś ty oszalał??". Może mam to przetłumaczyć co ten zwrot znaczy? Czy to było na poziomie? Reakcja ZdzPoz jest moim zdaniem zrozumiała. Teraz obracasz kota ogonem...

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hot Rider-tyle to sam potrafię znaleźć-stosowałem już elastyczną rurę tyle że srebrną,jako pierwszą próbę-jest mój wpis z fotkami-zobacz jaka wyszła kaszanka przy płaskim nachyleniu mojego przodu.Niech by to zobaczył jakiś świeżak na forum-i miał by dodatkowy stres...

Air duck odpada-nie chcę mieć dziury w zderzaku.

 

*

Wszystkich pozostałych Kolegów i Koleżanki przepraszam za.

*

I żeby zamknąć kwestię i wrócić do meritum,to do AAS:

Pełen szacunek za podejście do tematu turbo-w PL to nadal pionierski krok w zetkach.Może kiedyś skorzystam ze ścieżki którą przecierasz.Gratuluję pomimo że projekt jeszcze w toku-i życzę powodzenia oraz łatwości w finalizacji.Zdaj proszę relację z c.d.Trzymam kciuki i kibicuję :thumbsup:

Edytowane przez ewa_hb
: Temat zakończony, nie widze sensu do niego wracać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzięki ZdzPoz jutro powinienem odebrać auto z nowym wydechem zmienię jeszcze fale i wrzuce troche zdjęć

Droga nie jest taka trudna najważniejsze żeby w miarę dobrze przemyśleć co sie chce zrobić troche poczytać o opcjach które są dostępne a potem zacząć to robić. Niestety koszty są spore bo kit turbo to tylko początek trzeba jeszcze zainwestować w kupę innych rzeczy ale rozkladajac to w czasie da sie przeżyć Najważniejsze ze nie jest to już witchcraft szlak przetarty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienię lekko temat i odejdę od modów silnika. Prosty temat- LEDY w miejscu obrysówek. Chodzi mi o to żeby wymiarami pasowały i pytam bo być może ktoś już z forumowiczów jakieś tam upchał.

Drugie pytanie to jak je podłączyć by świeciły cały czas w dzień ledy a w nocy xenony i ledy.. mniemam że jakoś pod postojówki je trzeba podpiąć? Mam nadzieję że wypowie się ktoś bardziej oblatany w tym temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejsce obrysówek nie wstawisz ledów do jazdy dziennej bo będą świeciły na boki, no chyba że trochę porzeźbisz ale czy to będzie jako tako wyglądało...

Ja mam ledy wstawione w obrysówki i podpięte pod postojówki ale one z założenia nie miały być światłami do jazdy dziennej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie to chciałem usłyszeć! :) ale jakieś konkretne ledy tam wstawiłeś że pasują ładnie ?Ze świeceniem na boki bym się pobawił i byłoby okej Bo nowe pseudotuningowe lampy z ledami odpadają nie lubię takiego tuningu a w miejsce obrysówek aż się prosi o wsadzenie led-ów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie to chciałem usłyszeć! :) ale jakieś konkretne ledy tam wstawiłeś że pasują ładnie ?Ze świeceniem na boki bym się pobawił i byłoby okej Bo nowe pseudotuningowe lampy z ledami odpadają nie lubię takiego tuningu a w miejsce obrysówek aż się prosi o wsadzenie led-ów

http://my350z.com/forum/body-interior-exterior-and-lighting-diy/237032-diy-led-corner-reflectors.html

http://i202.photobucket.com/albums/aa210/BossNY/350Z/LED%20Corner%20Reflectors/IMG_5345.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się wstawić ale trzeba mocno rzeźbić.

http://www.350z-tech...ht-upgrade.html

 

 

Co do tego czy mogą się palić po zapaleniu xenonów to musisz popatrzeć... te przepisy zmieniały się już dwa razy i nie wiem jakie aktualnie obowiązują. jedne mówiły, że muszą się same gasić po włączaniu świateł mijania, inne mówiły, że nie. teraz sprzedają nowe samochody ze światłami które się nie wyłączają po zapalniu świateł mijania....

możesz poczekać trochę aż wyjdzie polift 370z.... mam wrażenie, te światełka mogą pasować też do 350... też umiejscowione na bokach a świecą do przodu.

2013-Nissan-370Z_3.jpg

 

sam teraz myślę, nad wstawieniem świateł punktowych, koło odblasków jest kilka centymetrów płaskich w które można ładnie wpasować

tagfahrlicht_hella_ledayflex_5_led_1_z1.jpg

 

Jakby wpasować je równo ze zderzakiem, tzn. w otwory wywiercone w zderzaku to mogłoby to wyglądać nawet OK.

 

pozwolę sobie wkleić przepisy, które właśnie znalazłem...

Przepisy prawne w Polsce (wyciąg)

 

Kodeks drogowy

Stan prawny: styczeń 2011r.

Tekst jednolity prawa o ruchu drogowym

RUCH DROGOWY

Rozdział 5 - Porządek i bezpieczeństwo ruchu na drogach

Oddział 3 - Używanie świateł zewnętrznych

Art. 51.

 

1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.

 

2. W czasie od świtu do zmierzchu w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, zamiast świateł mijania, kierujący pojazdem może używać świateł do jazdy dziennej.

****************************************************************************************************************************************

Świateł dziennych można używać zamiast obowiązkowych świateł mijania w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, od świtu do zmierzchu. Na kloszu lampy musi widnieć nieusuwalne oznaczenie homologacji E oraz RL.

Lampy do jazdy dziennej muszą być zainstalowane:

  • Symetrycznie względem osi pojazdu
  • Na równej wysokości
  • W odległości od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi maksymalnie 150 cm
  • Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi nie może wynosić mniej niż 60 cm, chyba że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm - wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm
  • Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane dalej niż 40 cm od niego
  • Lampy włączają się automatycznie po ustawieniu urządzenia zapłonowego w pozycji umożliwiającej uruchomienie silnika (lub po jego uruchomieniu)

montaz-cz.jpg

W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Ponadto (co ważne), w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi. W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej.

Przepisy prawne w Europie

 

Przepisy prawne są w tym zakresie w Europie niejednolite. Niektóre kraje, jak np. Białoruś, Wielka Brytania, Irlandia, Monako, Holandia, Turcja i Cypr, nie posiadają przepisów prawnych na ten temat, inne nakładają na kierowców obowiązek, jeszcze inne jedynie tylko zalecają używanie świateł w ciągu dnia a są i takie, które wręcz zakazują używania świateł w ciągu dnia (np. Grecja). Istnieją też różnice w zależności od rodzju pojazdu (jednośladowy czy wielośladowy). Inną prawną ciekawostką jest obowiązek posiadania zapasowych żarówek w samochodzie (np. w Bośni, Chorwacji, Macedonii, Słowenii, Hiszpanii i Czechach) co można uznać za absurd biorąc pod uwagę, że w konstrukcji samochodów doszło do takiego paradoksu, że często zwykła wymiana zarówki wymaga wielu narzędzi i niemałej wiedzy, co często kończy się wizytą w warsztacie elektromechanicznym.

Przepis ECE-R87 (wyciąg)

  • Intensywność światła reflektora do jazdy dziennej od 400 do 1200 kandeli.
  • Minimalna powierzchnia świetlna każdej lampy 20 cm²
  • Automatyczne włączanie świateł dziennych równocześnie z rozruchem pojazdu.
  • Włączanie i wyłączenie świateł dziennych bez użycia dodatkowych narzędzi.
  • Automatyczne wyłączenie świateł dziennych przy włączeniu świateł mijania lub przeciwmgłowych (jednakże nie przy krótkotrwałym włączeniu świateł drogowych).

źródło http://www.swiatla.auto.pl/informacja/17/prawo-drogowe

__________________________________________________________________________________________________

 

Ni jak mają się te przepisy do lamp OEM instalowanych w nowych audi, Kia, WV... i pewnie kilku innych marek.

Edytowane przez Fiolet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...