Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja oklejałem dlatego żebym mógł wrócić do ori koloru i żeby nikt nie mówił , że był bity, bo cały malowany :icecream:

Efekt jest super, kolor mam taki jaki chciałem, z folią nic się nie dzieje. Koszt 4 tys. Jestem mega zadowolony i polecam Krystiana Czyża z Olsztyna - wicemistrz Pl w car wrappingu. Jak się zdecydujesz to wal do mnie po namiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ze 100 osób pytało mnie czy malowany czy oklejany :D

Tak czy inaczej ja jestem zwolennikiem oklejania, bo jak ktoś ogarnia to profesjonalnie to nie widać, że to folia. Poza tym masz ochronę oryginalnego lakieru i możesz do niego wrócić w pół godziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jezeli auto ma nie fabryczny lakier to istnieje ryzyko ze przy zrywaniu folii mozesz ona odejsc razem z lakierem - byly juz takie przypadki. Ja na auto malowne nie ryzykowal bym folii bo w efekcie koncowym moze sie okazac ze bedzie trzeba malowac pol samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz rację , ale na fabrycznym lakierze możesz kłaść folię bez żadnego ryzyka , że coś będzie nie tak przy odrywaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehem.. 

 

 

powiem tak, jak ktoś maluje po kosztach, to folia może i z lakierem schodzić - życia nie oszukacie tanio i dobrze to wiadomo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj 9/10 aut bylo lakierowanych i niekoniecznie przez obecnych wlascicieli wiec skad oni moga wiedziec czy bylo dobrze czy nie? Wygladac moze ladnie ale nigdy nie wiesz jak byla przygotowana powierzchnia pod lakier. Mam znajomego ktory zajmuje sie u nas oklejaniem szyb glownie i kiedys wszedl wlasnie w folie samochodowe...do momentu az nie zaczeli przyjezdzac klienci ktorzy mieli pretensje ze folia odchodz im z lakierem a lakier wygladal jak fabryczny. Wystarczy ze lakiernik cieniowal element i juz jest d*pa. A co do lakierownikow to akurat u nich cena wcale nie idzie w parze z jakoscia. Moj przyjaciel ma zaklad blacharski i juz widzialem robote kilkudziesieciu lakiernikow i Ci co krzycza najwiecej zazwyczaj wala najwieksza fuszere!

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko spoko ale nie chodzi czy lakierowane czy nie ale np 4000 jak napisałeś na 15 elementów plus przygotowanie do prac i materiały miało by wyjść ok 270 zł element-w to nie uwierze. 6000 było by mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce wchodzic w szczegoly ale powiem Ci tak - u nas w Kaliszu za cene takiego obklejania spokojnie polakierujesz auto u bardzo dobrego fachwoca. 5 lat temu za zmiane koloru w Civicu 6gen couepecie zaplacilem 2400 i z lakierem do dzisiaj nic sie nie dzieje, nie odchodzi, nie plowieje nie odpryskuje.

Ale tak przy okazji u nas w regionie koszt elementu to 250-350 zl. A np koszt instalacji gazowej ktora mnie kosztowala 3200 to tutaj czlowiek z forum oblatal mnostwo warsztatow i krzyczeli mu po 4000-4500 na tych samych gratach w Gliwicach. To pokazuje jaka jest rozbierznosc cenowa miedzy warsztatami i fachowcami.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre lakierowanie 500+ element w mazowieckim - jak ktoś mówi takie wartości jak 250-350 to od razu wiadomo, że coś się święci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre lakierowanie 500+ element w mazowieckim - jak ktoś mówi takie wartości jak 250-350 to od razu wiadomo, że coś się święci

niestety taka prawda :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas można od 2500 taką zetkę pomalować do 5000zł więcej raczej nie przekroczy chyba że mega drogi majster

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko spoko ale nie chodzi czy lakierowane czy nie ale np 4000 jak napisałeś na 15 elementów plus przygotowanie do prac i materiały miało by wyjść ok 270 zł element-w to nie uwierze. 6000 było by mało

Myślę , że nawet w 6 tys bym się nie wyrobił , bo robiłem razem z wnękami ,ale po pierwsze u mnie nie było 15 elementów ,bo odpadła maska, oba lusterka, oba progi, dyfuzor, oba słupki B (bo to wszystko mam z carbonu) , poza tym moja Zetka jest na wszystkich plakatach i ulotkach reklamujących tę firmę więc dostałem zajebistą zniżkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oklejałem dlatego żebym mógł wrócić do ori koloru i żeby nikt nie mówił , że był bity, bo cały malowany :icecream:

Efekt jest super, kolor mam taki jaki chciałem, z folią nic się nie dzieje. Koszt 4 tys. Jestem mega zadowolony i polecam Krystiana Czyża z Olsztyna - wicemistrz Pl w car wrappingu. Jak się zdecydujesz to wal do mnie po namiary.

Małe sprostowanie - Krystian jest już mistrzem świata w oklejaniu aut :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No wyszło u kolegi mega mega dobrze !!

Super sztuka !!

Jutro jeszcze oleje świece i może ze 2KM i 2-3Nm dojdą :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam ! Apropo mocy to mam problem, podczas zakupu 350 miało być niby ponad 300KM (gość wymienił kolektor ssący wydechowy wydech, wycięte kąty i dolot ) ja zaraz po zakupie wymieniłem sprzęgło na ACT bo seria zaczęła slizgac więc myślę większą moc założę sportowe po wszystkim pojechałem na hamowanie i d*pa 240 KM i nie wiem co teraz zrobić szkoda wszystkiego wymieniac na serie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie powymieniac to jedno ale to trzeba kurcze zestroic. Ale obstawiam że coś jest jeszcze uszkodzone z osprzętu, ale na wiecej niz 260 -265 bym nie liczyl. Jaki przebieg auta?

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Apropo mocy to mam problem, podczas zakupu 350 miało być niby ponad 300KM (gość wymienił kolektor ssący wydechowy wydech, wycięte kąty i dolot ) ja zaraz po zakupie wymieniłem sprzęgło na ACT bo seria zaczęła slizgac więc myślę większą moc założę sportowe po wszystkim pojechałem na hamowanie i d*pa 240 KM i nie wiem co teraz zrobić szkoda wszystkiego wymieniac na serie

Coś spsute jest... 

Kolekotry wydechowe jakieś firmowe czy z HR ??

Kolektor ssący z revupa ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto część opisu przy sprzedaży

 

" Układ wydechowy: sportowe kolektory wydechowe TurboWorks, sportowe metalowe katalizatory, układ wydechowy typu dual z X-pipe ze stali nierdzewnej (6000zł)
Kolektor ssący Kinetix racing + układ dolotowy carbon charger firmy simota. (5500zł)"

 

ale przy wymianie sprzęgła mechanik mi spawał wydech bo byłą dziura i mówił że szałowo to nie jest zrobiony,  przebieg to 144 000km niech już będzie te 260 przynajmniej tak jak wszyscy ( choć na hamowni porównywałem z innymi nissanami to jeden był jeszcze gorszy od mojego a jeden troszkę lepszy ale oni pewno kurde serie mieli chciałbym  go jeszcze doinwestować ale póki co to mnie strasznie męczy, oczywiście jeszcze muszę świece wymienić bo nie wiem w jakim są stanie no i ostatnio wlałem Liqiud moly do czyszczenia wtrysków  ;(
 

Edytowane przez mmati9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...