Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Możę nie w temacie modzenia, ale chciałbym się pochwalić że w końcu udało mi się doprowadzić auto od zakupu w listopadzie do stanu "mało wielę" zadowalającego  :dribble:

Wczoraj odebrane od lakiernika, a dzisiaj porządne mycie + woskowanie. Wieczorem jadę na terror "miasta" Inowrocław  :rofl:

post-96289-0-53994400-1459530722_thumb.jpgpost-96289-0-21047100-1459530763_thumb.jpgpost-96289-0-66820200-1459530796_thumb.jpg

 

Oczywiście nie obyło się bez strat... Wracając zgubiłem prawą zaslepkę z dyszą od spryskiwaczy... Ale już zamówiona  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa pieknie witamy wśród zetkowiczow :)

ps. opisuj co to za mody w niej wprowadziles/zamierzasz wprowadzić :D

Póki co po wczorajszej i dzisiejszej jeździe Zetka dostała czkawki na wolnych obrotacg. Tak jakby zapłon wypadał. Muszę w tygodniu podjechac na kompa bo mi to spokoju nie da :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece jak stare masz ?  

Właśnie stawiam na stare świece bo jeszcze ich nie ruszałem... Pytanie jakie najlepiej wybrać? NGK, Denso... Platyny, irydy?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały dyfer z bebechami się przekłada.

Dyfer oczywiscie musi byc ze szperą.

do wolnossaka pakuje sie ten sam dyfer co w turbo zetkach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo liczy sie momet napedowy pomnożony przez przełożenia skrzyni i przełożenie dyfra  na kołach   

 w turbo moment jest 2 razy wiekszy niż w NA  przez co bardzo mocno  traci sie trakcje  i danie dłuszego dyfra troche polepsza sytuacje a pozwala  na osiąganie większej prędkości na poszczegulnych biegach 

fabrycznie vq35de  na 2 osiąga 90km/h    choć na liczniku jest 100 i wsztstkim na stoper wychodzi że 0-100 mają w 5 s 

 a tak naprawde mają 90  i trzeba zmienić bieg  i napędzić sie do tej 100  i wrzeczywistości  wychodzi 7s 

 Ratuje podniesienie odcinki na 7500      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik przekłamuje ale tez działa z opóźnieniem więc jesli widzimy 100 km/h i odpuscimy gaz to dobije jeszcze do ok 105 a wiec zmierzenie stoperem jest praktycznie niemożliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo liczy sie momet napedowy pomnożony przez przełożenia skrzyni i przełożenie dyfra  na kołach   

 w turbo moment jest 2 razy wiekszy niż w NA  przez co bardzo mocno  traci sie trakcje  i danie dłuszego dyfra troche polepsza sytuacje a pozwala  na osiąganie większej prędkości na poszczegulnych biegach 

fabrycznie vq35de  na 2 osiąga 90km/h    choć na liczniku jest 100 i wsztstkim na stoper wychodzi że 0-100 mają w 5 s 

 a tak naprawde mają 90  i trzeba zmienić bieg  i napędzić sie do tej 100  i wrzeczywistości  wychodzi 7s 

 Ratuje podniesienie odcinki na 7500      

czyli do 350z wrzuca się seryjny dyfer z 370z ale tylko w przypadku wolnossaka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanego... Wiem, że dłuższy musi być od automatu, ale nie wiem czy lepiej od 350 czy od 370.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mam sumienia go juz meczyc dyfrem narazie, teraz walczy z zakuciem pieca. Pewnie da znac co i jak.

Trzeba by zobaczyc jakie przelozenie ma ten z 370Z ale to juz pewnie Kuba wie i najlepiej jak on sie wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...