Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 (edytowane) Nic się nie mierzy tylko słucha bądź sprawdza luzy. Ja usterki w samochodach, zawsze wysłucham bądź wyczuwam plecami podczas jazdy, ale to lata praktyki bycia kierowca zawodowym . Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draven84 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Skoro polecasz Pacific to podjadę do nich i zobaczę co będą w stanie mi powiedzieć.Z racji tego że mam blisko do Nissan Zaborowski to jeżdżę do nich ale oni raczej potrafią wyłącznie generować nowe usterki niż coś naprawić a np sprawność alternatora a może akumulator mogą mieć wpływ na takie rzeczy?wybacz te wszystkie pytania ale dobrze jest się poradzić kogoś kto się zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja słyszę klękające łożysko, rolkę, lewa strona- nakręć film i zbliż kamerę na alternator i pasek wieloklinowi i rolki Wysłałem ci na PW namiar!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draven84 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja słyszę klękające łożysko, rolkę, lewa strona- nakręć film i zbliż kamerę na alternator i pasek wieloklinowi i rolki Wysłałem ci na PW namiar!! postaram się jutro rano ewentualnie na długim weekendzie nakręcić parę filmików może coś uchwycę co pomoże w diagnozie postaram się jutro rano ewentualnie na długim weekendzie nakręcić parę filmików może coś uchwycę co pomoże w diagnozie dzięki z góry za wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie ma za co ,po to tu jesteśmy aby sobie wspólnie pomagać Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafioninio Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 (edytowane) W sumie dobra myśl z tym alternatorem i tak jak kolega wyżej ci napisał posprawdzaj paski i alternator może też być że pasek klinowy ten co idzie do alternatora jest zbyt luźny i przy starcie gdy wskakuje na obroty może się minimalnie ślizgać a jak auto i paski się rozgrzeją to przez dzień ci to ustępować może nie wiem ale taka mała pierdółka aa może robić taki efekt rzuć na to okiem ;P Szerokości życzę. Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez Rafioninio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja wychodzę z założenia takiego jeśli coś jest na gwarancji to problem ma gwarant nie właściciela samochodu!!! Tak jak ja umęczyłem gwaranta czyli Nissana to jest nie do opisania, nawet wchodziłem na serwis kiedy nie wolno, jak grzebali w Tidzie, czuli mój oddech na plecach Ale ja jestem przystojniak morgan wiedz żaden nie pokusił się nawet mnie wypraszać z serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czasem takim klientom robią po złości . Trzeba z tym uważać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) Wiem wiem, ale nie ze mną te numery brunerów. Ja ich ściemy i psikusy znam, najlepszy numer zrobiony nie mi, bo bym zabił to rozlanie litra mleka pod dywanik kierowcy!!! Jak tylko wyczuwałem brunera to kierownik serwisu wzywany do tłumaczenia co bruner odpie...... Panowie to oni są dla nas a nie my dla nich . Przypominam kodeksy przepisu -za stan techniczny samochodu, prywatne czy służbowe odpowiada prawnie kierowca nie ważne kto jest właścicielem ! Polecam na TV tvn turbo- pooglądać prace ECO patrol policji zawsze jeżdżą busami Najlepsi klienci dla aesowych brunerów to ci co sobie gazetkę czytają w salonie popijając kawką nie... Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) Współczuję wszystkim serwisom i innym fachowcom , którzy mają z Tobą doczynienia Edek01.... Hmmm... idąc takim tokiem myślenia (patrz na ręce mechanika, bo pewnie Cię w .... zrobi) , to moje wozidełko powinno już dawno stać w pokrzywach.... Nie można wszystkich jedną miarą mierzyć.... Są jeszcze uczciwi mechanicy....i "będzie Pan zadowolony" Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie twierdze że każdy mechanik to bruner, aleee bruner zawsze się trafi Jeśli jadę do ASO nie ważne jakiej firmy to muszę ich mieć na oku. Płace wiedz wymagam (klient nasz PANnn) Popracowali by w serwisie za granicą to by się szybciutko nauczyli szacunku do samochodów klientów. Dopóki to się nie zmieni, to będę im patrzył na ręce. A co ja poradzę jak ja jestem nauczony- solidności, dokładności, czystości, pedant jestem. ooo a propo czystości wczoraj czyściłem-polerowałem czyste nakrętki TPI do kół chromowane, stal kuta hartowana jestem walnięty nie .. Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Całkowicie z innej beczki - dawno dawno temu TPSA odcięła mi internet z tego powodu że źle zapłaciłem rachunek - zapomniałem o końcówce w wysokości równych 10 gr. Byłem bez telefonu i neta przez 3 dni. Od tego czasu już ZAWSZE walczę o swoje i ostatnio wywalczyłem...3 grosze - tyle mieli mi zwrócić za brak internetu przez kilka godzin. W ramach przeprosin zwrócili rzeczone 3 gr, dostałem też w przeprosinach "pendrajwa" 1 GB (szaleństwo) i materiałową torbę Dlatego walczcie o swoje i do końca, zawsze. To już nie te czasy że to firma dyktuje warunki. Z serwisem aut to samo-gnębić do końca żeby mieli was dość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baginek Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Kolejny problem... Musiałem zareklamować radio. Jeśli na dworze temperatura powietrza przekracza 25stopni to robi się takie coś! Czekam na odpowiedź reklamacji :/ Oddzwonili za ASO - Radio do WYMIANY!!! Edytowane 27 Maja 2014 przez Baginek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 To jest typowe zachowanie wyświetlaczy LCD nastawionych na działanie wysokiej temperatury. Na zewnątrz może być 25 st a w aucie 50 i taki efekt. Wiele odtwarzaczy tak się zachowuje. Po schłodzeniu ochłodzeniu / otwarciu auta po pewnym czasie pewnie wyświetlacz wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baginek Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 To jest typowe zachowanie wyświetlaczy LCD nastawionych na działanie wysokiej temperatury. Na zewnątrz może być 25 st a w aucie 50 i taki efekt. Wiele odtwarzaczy tak się zachowuje. Po schłodzeniu ochłodzeniu / otwarciu auta po pewnym czasie pewnie wyświetlacz wraca do normy. Chyba nie chcesz mi powiedzieć że w aucie za 70 tys taka usterka to normalne. Miałem kilka aut wczesniej i żadne radio w taki sposób się nie zachowywało. Z drugiej strony dlaczego ASO wymieniło radio?? Panie skaktus widze że Pan leci na ilość a nie na jakość wypowiedzi. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 a ja widziałem takie zachowanie wyświetlacza z climy w audi a4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Chyba nie chcesz mi powiedzieć że w aucie za 70 tys taka usterka to normalne. Miałem kilka aut wczesniej i żadne radio w taki sposób się nie zachowywało. Z drugiej strony dlaczego ASO wymieniło radio?? Panie skaktus widze że Pan leci na ilość a nie na jakość wypowiedzi. :/ Ilość ? Akurat jak komu ale mi nie zależy na liczniku. Jeśli masz parcie na licznik to możesz napisać do moda żeby mój wyzerował na stałe. Co z tego że auto za 70 tyś, nie widzę tutaj żadnego związku. Merole za 200 tysięcy rdzewieją po roku... Dlaczego wymieniło - bo powinno. Nie zmienia to faktu że wyświetlacze LCD tak mają i to jest ich "normalne" zachowanie i reakcja na wysoką temperaturę. JEdne tak reagują przy 40 st a inne przy 70. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baginek Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Cały czas świeci mi kontrolka ABSu Ma ktoś taki problem?? Co to może oznaczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Cały czas świeci mi kontrolka ABSu Ma ktoś taki problem?? Co to może oznaczać? To jest kontrolka wyłączonego (uszkodzonego) ESP. Po wyłączeniu ESP tak się świeci z tym że po ponownym uruchomieniu silnika powinno zgasnąć czyli ESP włączone. Jeżeli świeci się ciągle to myślę że tylko serwis udzieli odpowiedzi. Edytowane 23 Czerwca 2014 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baginek Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Hmmm dokładnie ESP pomyłka zmojej strony. Dzisiaj wizyta w Nissanie -> Uszkodzone czujniki ułożenia pedałów sprzęgła i hamulca. Wymiana czujników za 2 dni... Czy mogę domagać się od Nissana jakiegoś prezentu czy czy cos takiego za wszystkie wizyty w nissanie nie z mojej winy?? Edytowane 24 Czerwca 2014 przez Baginek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 [...]Czy mogę domagać się od Nissana jakiegoś prezentu czy czy cos takiego za wszystkie wizyty w nissanie nie z mojej winy?? Ja raczej nie widziałbym podstaw do "wręczania dodatkowego upominku" Normalna naprawa - usterka którą Servis usunie w ramach przyjętego zobowiązania gwarancyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baginek Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Ja raczej nie widziałbym podstaw do "wręczania dodatkowego upominku" Normalna naprawa - usterka którą Servis usunie w ramach przyjętego zobowiązania gwarancyjnego. To powiedz mi jak mogę być zadowolony z auta który co jakiś czas ma "jakąś" awarię?? Nowe auto?? 2 lata i kilka awarii?? Za pół roku kończy mi sie gwarancja więc co bedzie później?? $$ tylko ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Mamy zatem 2 wątki: Twoje rozgoryczenie to jedno: całkiem zrozumiały w "ludzkim, konsumenckim" wymiarze oraz Zapisy prawne zawartej umowy - bezlitosne, bez emocji. Każda ze stron w naturalny sposób "ciągnie" w swoją mańkę. Ty chcesz mieć furę, na której będziesz mógł polegać w każdej chwili i sytuacji, oraz odpowiadającą Twoim wymaganiom (funkcjonalnym, estetycznym, ekonomicznym). Z tego tytułu udałeś się do dealera W przeciwnym razie rozważałbyś zakup "od Pana Mietka". Dealer niestety nie jest fundacją charytatywną i patrzy na wszystko przez pryzmat $$$$. O ile czyni to nie wykraczając poza ramy obowiązującej gwarancji (na którą Ty przecież przystałeś) to jest OK. Jeżeli nie jesteś zadowolony z dotychczas świadczonych usług przez serwisanta (salon) - może warto go zmienić? I żadne pieniactwo Ci w tym nie pomoże. Sam byłem świadkiem jak pani w serwisie (innej marki) była b. wzburzona i kierowała różne obelgi pod adresem obsługi. Na nic jej się to zdało i sama się ośmieszyła. Należy stanowczo (acz uprzejmie) porozmawiać z Kierownikiem serwisu i zapytać jakie on podejmie kroki ku temu, aby klient nie czuł się jak zbędny i zawracający d_oo_pę palant Dlatego pozwolę się nie zgodzić z wypowiedzią Kolegi Skaktus w poniżej cytowanej części: [...] Z serwisem aut to samo-gnębić do końca żeby mieli was dość Chyba że Skaktus chciał w ten sposób podkreślić jedynie uparte dążenie do rozwiązania problemów w ramach istniejących, obowiązujących i przyjętych norm społeczno-prawnych Edytowane 25 Czerwca 2014 przez Navkol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmu Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Witam W moim juku pojawil sie problem. Przy zalaczeniu silnika pojawil sie napis oil low. Wymienilem olej, filtr i przed ok 2 miesiace byl spokoj. Po tym czasie napis znowu sie pojawil, a przy nastepnym zalaczeniu silnika napis zmienil sie na oil good. W chwili obecnej znowu pojawil sie napis oil low. Ma ktos moze jakies pomysly o co moze chodzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Jaki stan oleju pokazuje aktualnie bagnet - miń?,miedzy miń a max?,max ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.