johnrambo Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 młodych, dobrych samochodów sie nie sprzedaje - nie po to się oszczędza, dopłaca za klimę, lakier metalic itp, by sprzedać za 3 lata za 1/3 ceny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 nie chcę absolutnie nikogo (a kol gmarcina w szczególności )namawiać do rozważań nad ewentualnym zakupem akurat tego pojazdu, choć ci, którzy je kupili - głównie ze względu na wybitnie "rodzinne" właściwości - w tym możliwość bezproblemowego umieszczenia 3 fotelików na kanapie tylnej plus grubo ponad 800!!! l pojemności bagażnika w konfiguracji 5-osobowej (vide daciaklub.pl) generalnie je sobie chwalą - szczególnie za gigantyczną przestronność. W świetle ostatnich niekorzystnych 3-gwiazdkowych testów niniejszego ten lapidarny tekst (zamieszczony w piśmie - co tu dużo gadać - preferującym motoryzację pochodzenia niemieckiego)wyjaśnia w zasadzie wszystko. wnioski: 1/ESP-ASR można mieć gratis nabywając najbogatszą wersję lub dokupić za 1200 PLN 2/piesi (i zapewne rowerzyści) widząc auto z otwieraczem do piwa na masce powinni uważać szczególnie... no i mamy co najmniej 1 z kawałkiem brakującego ciała niebieskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Przecież to auto dało popis "rodzinności", przez rozerwaną podłogę i złamany słupek A. Ja bym nie chciał, żeby moja rodzina tym crapem jeździła :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 sądzę,że akurat z tym szybko sobie poradzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 hehe, jeżeli ktoś im przeprojektuje konstrukcję za 1000$, to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 aveo poprzedniej generacji też test zaliczyło z 3 gwiazdkami, po kilku miesiącach, na wniosek producenta wykonano powtórny test i doszły kolejne dwie (niewielkim kosztem wzmocniono karoserię w newralgicznych miejscach - może dospawano trochę blachy? ). Więc jednak się da - nawet w markach budżetowych. Zresztą, o ile pamiętam, note też nie ma kompletu gwiazdek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 To wszystko jest fajne... ale kiedy na Boga w warunkach drogowych zapewniamy sobie taki komfort aby uderzać w przeszkodę tą częścią samochodu na której testy przechodzi w warunkach laboratoryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 otóż to warunki drogowe mają to do siebie,że nijak mają się do laboratoryjnych. Jednak jest jedna uniwersalna zasada - duży może więcej - szczególnie podczas czołówki z małym. http://moto.wp.pl/ka...ml?ticaid=1faf6 co prawda w krainie żabojadów, ale zawsze coś - ocena testu zderzeniowego nie była zapewne priorytetem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Całe szczęście jest wolny rynek i konsument może wybierać, co mu odpowiada i ile chce otrzymać za określona kwotę. Swoją drogą ciekawe, czy wypali pomysł ze zbudowaniem auta sportowego na bazie logana i na ile reno ich wesprze swoją wiedzą z działu renault sport. W internetach padają złośliwości, że na pewno będzie dobrze skręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 takie auta już budowano- co prawda nie na bazie logana, ale radzą sobie całkiem nieźle http://rozrywka.auto...e-sportowa/news http://www.youtube.com/watch?v=tFZCNbbvkOI http://www.youtube.com/watch?v=bjoKgeQ4QPM http://www.usacracin...ppihc/5145.html a skoro już mówimy o marnym poziomie bezpieczeństwa, to jak mawiają Francuzi - Voilà: http://www.euroncap....and-family.aspx http://www.euroncap.com/van.aspx?dontlaunchmobile=1 a przecież to wszystko duże, bezpieczne i przeznaczone do przewozu nieraz wielu osób pojazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jednak jest jedna uniwersalna zasada - duży może więcej - szczególnie podczas czołówki z małym. Swoją drogą fajna nazwa business vans, a to powstało na bazie dostawczaków. BTW te testy powinny wręczać niektórym kierowcom zawodowym, co mają cały czas pedal to the metal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 z tegorocznym testem - jak widać, poradził sobie tylko Transit i to model "niestandardowy", czyli zapewne nafaszerowany wszystkimi niezbędnymi układami i gadżetami w celu jego zaliczenia. Dwie gwiazdki Renault Traffica też nie są powodem do świętowania - wszak Francuzi jako pierwsi zaczęli zdobywać swoimi autami komplety gwiazdek (chyba było to jakiś Megane?) http://www.euroncap.com/results/renault/trafic/505.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dacia Duster po tuningu tunera Renault. Fajna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 moim zdaniem odpustowy i bezsensowny - szczególnie te koła o grubości naleśnika ten ciekawszy - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Ten drugi to nieudany VT, a pierwsze pewnie można kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/chcieli-zaoszczedzic-i-zanotowali-wpadke,1872356,32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ten drugi to nieudany VT, a pierwsze pewnie można kupić Oczywiście, że tak. Dostawcą zestawu jest renomowana niemiecka firma Elia, specjalizująca się min. w tuningu samochodów Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 "realnym" tuningiem tego modelu zajmuje się także firma Eibach we współpracy z Giacuzzo Design - efekt (rzecz gustu): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) Eibach zajmuje się tylko zawiasami. EDIT: taka ciekawostka o jakości francuzów http://moto.pl/MotoPL/56,88389,13034681,Auta_cztero__piecioletnie,,3.html Edytowane 14 Grudnia 2012 przez was79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Przejechałem najstarszym Renault Kangoo z silnikiem 1,4 75KM 100 000 km i na prawdę bardzo przyjemnie i pojemnie się jeździło W tym czasie miałem raz planowaną głowicę i tyle.... trochę rdzy mi się pojawiło w ośmioletnim samochodzie ale załatwiłem i to.... Nie wiem o którym Renault Kangoo oni tam piszą.... ale jak się dbało to się miało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 hehe, zbliżam się do roku użytkowania reno i na razie odpukać nic się nie zepsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ranking TUV jest mało miarodajny. Ich statystyka jest oparta na usterkach wyłapanych na okresowych przeglądach technicznych. Przepalona żarówka jest usterką uwzględnianą w tym zestawieniu ! Można zatem przyjąć, że im samochód jest bardziej masowy i kupowany w dużych ilościach, siłą rzeczy będzie gorzej wypadał w statystykach TUV, bo ludzie bardzo różnie dbają o samochody. Przy dużej ilości przebadanych samochodów, rozrzut stanu technicznego tego samego modelu samochodu może być bardzo różny. Typowy model postępowania użytkownika "popularnego" samochodu jest taki, że się jeździ do oporu a naprawia się to, co wyszło na przeglądzie. A TUV notuje... . Z kolei właściciele droższych samochodów z wyższych segmentów, są raczej ludźmi których stać na serwis i stałą dobrą opiekę serwisową. Ich samochody często meldują się na okresowym badaniu po przeglądzie ASO, które na bieżąco serwisuje auto. Siłą rzeczy take samochody wypadają w rankingu TUV bardzo dobrze, co wcale nie znaczy, że są to samochody mniej awaryjne od innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Problem z TUV polega między innymi na tym,że w myśl ich wytycznych dbałość o poziom techniczny auta wymaga ścisłego stosowania się do zaleceń producenta. Po przejechaniu określonego dystansu, lub po określonym czasie muszą być wymienione określone części,podzespoły i środki eksploatacyjne na oryginalne lub dopuszczone oraz wykonane przypisane do nich czynności serwisowe. U nas (choć nie jest to regułą) jak coś się nie zepsuje, do końca traktowane jest jako zdatne do użytku. Na wielu forach - w tym przypadku aut francuskich, mnóstwo jest opisów typu " posiadam auto od 8 czy 10 lat, nic się nie dzieje, niczego praktycznie nie wymieniałem. Podejrzewam,że spora część pojazdów eksploatowanych u nas i uznawanych przez diagnostów za w pełni sprawne, w Niemczech nie przeszłaby badań technicznych z powyższych względów. Warto pamiętać,że raport TUV nie oddaje poziomu RZECZYWISTEJ awaryjności pojazdów, lecz jedynie ich STAN TECHNICZNY zastany w trakcie przeglądu technicznego. Więc choć można go traktować jako wskazówkę przy zakupie konkretnego modelu auta, to nie stanowi on żadnej wyroczni. Przykładowo - zadbany Chrysler PT Cruiser (107 miejsce wśród 6-7 latków) może być realnie mniej awaryjny,niż zajeżdżona wcześńiej przez przedstawiciela handlowego i "okazyjnie" kupiona (w tym samym przedziale wiekowym) Toyota Avensis (miejsce 5).Zasada -" Jak dbam tak mam" obowiązuje w pełni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Taaaaaaaaadaaam, po 3 m-cach nasz vw podobno jest już w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Taaaaaaaaadaaam, po 3 m-cach nasz vw podobno jest już w Polsce chyba nie czekasz na Passata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.