Matus Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam.Mam podobny problem jak kolega. Hałasuje nie zależnie czy kilma jest włączona czy wyłaczona. Dodatkowo klima przestała chłodzić i dmucha ciepłym powietrzem. Jeszcze wczoraj wszystko było ok( zrobiłem 80km ) chłodziła jak zła, a dzisiaj zaczęło z niczego hałasować i lipa.Co powiecie na te temat ? Bo u kolegi wyżej chyba tylko hałasowała ale chłodziła a u mnie dodatkowo nie chłodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Tak tak jak najbardziej u mnie hałas był ale bez konsekwencji w działaniu klimatyzacji a skoro nagle przestała ci działać czemu towarzyszyło pojawienie się hałasu to zapewne sie wykosztujesz na regeneracje sprężarki ale pierwsze co to sprawdź stan paska i czy wogule koło od sprężarki się kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_1982 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam wszystkich. Czytam sobie te Wasze odpowiedzi ale takiej jak potrzebuje tutaj nie ma. Napiszę o co mi chodzi. Mam almerke 2.2 di klima działała normalnie jeszcze kilka dni temu.Teraz temperatura jest na plusie i próbuje ją załączyć i się nie da tzn.wciskam guziczek od klimy(zapala sie na zielono) a ona dalej nie działa.Otwieram maskę, wiatraki nie pracują a przewody od klimy są chłodne ale nie takie zimne jak w lecie. Klima jest nabita.Może jakiś bezpiecznik ale nie sprawdzałem jeszcze. Czekam na odpowiedzi z niecierpliwością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jeżeli masz nabitą klimę to sprawdź zawór wysokiego ciśnienia odepnij wtyczkę i podłącz na krótko zawór powinien znajdować się w osuszaczu stojąc przodem do auta z prawej strony.Jeżeli wałczą się wiatraki a klima nie ruszy to prawdopodobnie padła cewka elektromagnetyczna na kompresorze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_1982 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 A jest jakiś bezpiecznik od klimy? Jeśli tak to jest w środku tam gdzie wszystkie bezpieczniki czy pod maską ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Bezpiecznik powinien być pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siblagadabas Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Domowymi sposobami czyli taśma i poxipolem (przez poxipol i inne kleje przenika r-134a sprawdzałem na własnej skórze) nie naprawisz nieszczelności .W przypadku nieszczelnosci parownika można go pospawać ,w przypadku rurek spawanie nie jest jedynym wyjsciem - można wstawić wstawke z przewodu gumowego i zakuć końcówki a otrzymane połączenia nie różnią sie od fabrycznych.Ostatnio też eksperymentuje z robieniem wstawek z łaczników od przewodów wykorzystywanych w instalacjach LPG (przecinam miejsce gdzie jest dziura i wstawiam łacznik fi 8mm na wysokim ciśnieniu,koszt około 8zł ,oryginalne dedykowane do klimatyzacji 25-50zł).Pamietaj że jak układ był długo pusty zgodnie ze sztuką powinno się wymienić osuszacz .350-500 zł za taką naprawe to nie jest dużo.Powodzenia w naprawie Cześć! Odświeżam temat, ponieważ mam przetarty aluminiowy przewód (widać na zdjęciach - miejsce wskazane strzałką) i rozważam spawanie oraz inne możliwości. Mam w związku z tym 2 pytania: 1. Czy ktoś może mi podać, jak mam szukać tych łączników do przewodów wykorzystywanych w instalacjach LPG lub jak znaleźć dedykowane do klimy? Czy mając takie złączki sam dam radę przeciąć i zmostkować uszkodzony fragment? Przeciąć - przetnę, ale jak założyć wstawkę, żeby była szczelna? Przetarcie mam na zgięciu rurki - czy istnieją elastyczne łączniki, które umożliwią połączenie dłuższego fragmentu, jeśli wytnę "kolanko"? 2. Jeśli będę zmuszony dać ten aluminiowy przewód do spawania, to czy sam dam radę go zdjąć? Czy ktoś to zdejmował i mógłby opisać co i jak? Chodzi o aluminiowy przewód, który idzie pod maską - wzdłuż lewej strony i przy chłodnicy, stojąc przodem do otwartej maski. Pytam, ponieważ niezbyt się na tym znam, a chciałbym załatwić sprawę możliwie niskim kosztem. Idzie lato, nie chcę "gotować jajek" w aucie. Edytowane 26 Maja 2014 przez siblagadabas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Wystarczy polutować lub zaspawać koszt takiej operacji nie powinien przekroczyć 30 pln. Co do samodzielnego montażu nie powinieneś mieć większego problemu aby zdemontować przewód ,zakładam że układ jest pusty?? Jak długo jeździłeś z uszkodzoną klimatyzacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Cześć, od pewnego czasu mam problem z klimatyzacją (manualną). Po włączeniu AC wyraźnie słychać załączenie sprężarki, jednakże odgłos ten jest bardziej słyszalny (zarówno w kabinie jak i na zewnątrz) niż powiedzmy 1-2 sezony temu. Dodatkowo mam wrażenie, że auto jest mocniej przymulone i sporo więcej pali (<- tutaj to fakt a nie wrażenie). Jeśli chodzi o samo chłodzenie to wszystko działa bez zarzutu. Uzupełniana była 2-3 lata temu (nie pamiętam dokładnie) i mimo tego po załączeniu z kratek wieje przyjemny, mroźny chłodek. Co się kończy? i ile $$ szykować tak pi razy oko? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Może olej w sprężarce? Lecz nie wiem ile to może kosztować. Przeczytaj jeszcze ten temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100252-n16-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-klimatyzacji-na-wysokich-obrotach/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Korek22 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam jeden z wentylatorów na chłodnicy padł podczas pracującej klimy. Czy można użytkować klimatyzację z jednym działającym wentylatorem? Z góry dziękuję za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Podczas jazdy różnicy nie będzie, ale na postoju wzrośnie znacznie t. skraplania inaczej ciśnienie po stronie gorącej HP i może to spowodować uszkodzenie płytek zaworowych lub sprzęgła sprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.