Gość Xzandafer Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Oko, problem w zasadzie sam sie rozwiazal... :-s Troche mi glupio sie przyznawac - tym bardziej, ze to juz drugi raz - ale warsztat, ktory mi wymienial aparat zaplonowy nie podlaczyl z powrotem kostki od wiatraka #-o Tzn. nasuneli kostke ale nie wpieli na tyle mocno, zeby styki zadzialaly wiec po ogledzinach wstepnych od razu wyeliminowalem ten problem. Teraz juz wiem czemu infolinia Microsoftu najpierw sie pyta czy komputer jest wlaczony i zasilanie podlaczone do pradu Niemniej jednak jutro oddaje auto do bardziej rozgarnietych ludzi, ktorzy mam nadzieje w koncu ustawia mi ten pier**lony rozrzad i zaplon. ](*,) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Niemniej jednak jutro oddaje auto do bardziej rozgarnietych ludzi, ktorzy mam nadzieje w koncu ustawia mi ten pier**lony rozrzad i zaplon. ](*,) Czyli do kogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Niemniej jednak jutro oddaje auto do bardziej rozgarnietych ludzi, ktorzy mam nadzieje w koncu ustawia mi ten pier**lony rozrzad i zaplon. ](*,) Czyli do kogo? chyba do Kuby jedzie :-k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Tzn. bardzo bym chcial oddac swoje auto w rece Kuby. Niemniej jednak mam caly kawal drogi do Wawki wiec auto pozostaje w 3miescie. Juz pisalem o tym warsztacie, w ktorym znajduje sie juz moje auto - mieszcza sie w Gdyni przy ul. Chwaszczynskiej niedaleko stacji Shell. Bije sie w leb ](*,), ze nie pojechalem do nich od razu zamiast tluc sie najpierw po ASO, a potem po innych warsztatach 'tuningowych', ktorzy albo oddali mi autow gorszym stanie albo nie zrobili nic tylko zalali mi bak wacha, bo dalem auto z "tylko 10 llitrami paliwa" :shock:. W kazdym razie auto jest teraz w rozsadnych rekach. Sa na tyle doswiadczeni, ze powiedzieli mi o wszystkim co wczesniej mnie obawialo (brzeki, stuki itd), i co udawali ze nie widza lub nie slysza inne warsztaty, mowiac ze wszystko ok i moge z tym jezdzic. Okazalo sie, ze nic bardziej mylnego a sprawa jest wrecz krytyczna :?. Oto odp na niemal wszystkie zmartwienia z pierwszych 8 str.: 1) silnik moze nie trzymac komresji, a buczenie po i podczas dodawania gazu wiaze sie ze zbyt duza iloscia powietrza ktora nie zostala spalona i sie cofa w dolot, czego przyczyna tez jest... 2) ...nieustawiony zaplon, prawdopodobnie przez to, ze jest zle zamontowany (aparat zap.). Rozrzad wydaje sie byc ok, natomiast sprawdza i upewnia sie. Choc jak sie dowiedzialem, gdybym mial skopany rozrzad to juz dawno bym sie o tym dowiedzial (czyt. auto bylo by trup) 3) przez zbyt wczesny zaplon mam SPALANIE STUKOWE co sie objawia klekotaniem, charakterystycznym tyky-tyky-tyk, gdy dodaje dosc sporo gazu na niskich obrotach np podjezdzajac pod gorke 4) czesto, prawie zawsze podczas krotkiego i stanowczego dodania gazu oraz zawsze przy odpalaniu stukaja mi zawory. Calkiem prawdopodobne, ze niekore dawno sa juz pokrzywione - choc nic nie mozna powiedziec na 100% - beda sprawdzac. W zasadzie sprawdzali juz dzis po poludniu i beda jutro nad tym siedziec. Umowilem sie z nimi jutro po poludniu na rozmowy przy aucie i dowiem sie czegos wiecej. W kazdym razie sytuacja jest alarmujaca. Szkoda, ze dopiero oni mi powiedzieli, a inne (pseudo)-warsztaty nie robia sobie nic z tak fatalnego stanu rzeczy... W koncu to nie ich silnik! :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Ja te pseudo warsztaty, w ktorych stała Twoja furka to bym teraz pojechal i ich zbluzgal za to ze sie na niczym nie znaja i dal jakies ogloszenia do gazety ze sa fatalni w tym co robia. Choc ogloszenie byloby platne, to tez bym to zrobil, to wtedy moze nauczyliby sie rzetelnosci i tego co i jak trzeba robic. Milo jest slyszec ze samochodzik jest juz w dobrych rekach. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 no i brawo Tylko pamietaj jak z nimi jest, kontrola najlepiej codziennie bo na wiosne bediesz mial to auto... Ale tak pozatym to jest dobrze Syn wlasciciela tego to zakladu tez ma nissanka btw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 w koncu jakies wiesci. moze ci kolesie wyprowadza twoje nismo na prosta czego ci bardzo goraco zycze. szkoda tylko ze poprzednie zaklady tak lecialy sobie w h*ja bo autko jzu dawno moglo by szalec po szosach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 ŻEBY TGRAFIĆ NA SOLIDY WARSZTAT TO TRZEBA MIEĆ MEGA FARTA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Skoro wszyscy jednoznacznie tweirdzą ze rozżad jest ustawiony okey to bardzo mozliwe jest zle powtykanie przewodów wysokiego napięcia na kopułce - niech ktoś ci to sprawdzi (zadna filozofia kopulka jest podpisana) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Ok, thanks za rade - jutro przekarze mojemu mechanikowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 no i jak postępy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Jutro zadzwonie i sie popytam. Slyszalem, ze ta sonda Walkera moze byc za szybka. Jutro podam wiecej informacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 A wiec mega ostatecznie sprawa z moim autem wyglada tak: - rozrzad ok - zawory ok - kompresja ok tylko: - czujnik s. stukowego, polozenia przepustnicy i w zasadzie cala reszta czujnikow i innych ustrojstw elektronicznych zle pospinana. Auto jeszcze jest w warsztacie u nissanmaniaka ktory mi to wszystko powoli pouklada. Musze tylko podrzucic mu stara wiazke od 1.4 zeby mial jakas dodatkowa pomoc. Aha, sonda jest ok. Nie za wolna nie za szybka lecz w sam raz Licze, ze jeszcze tydzien agonii i bede szczesliwy dalej pocierajac... yyy docierajac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Dobre z tąsondą, dla Silnika nissana i pewno nie tylko im szybsza sonda tym lepiej - przynajmniej mniej pali. No czekamy z niecierpliwością na ogarnięcie tego wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 co masz na mysli zle pospinana?? czyzbys uzyl czojnikow ze starego silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Wszystkie czujniki sa takie jakie trzeba, ale we wnetrzu auta jest wiazka 1.4, z ktora sa problemy. Okazalo sie, ze ta wiazka nie pociagnie i musze wymienic ja na taka z GTi. Takze szukam teraz wiazki wewnetrznej od GTi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 no to szukaj szukaj. myslalem ze wiesz ze musisz miec wszystko od GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Stacyjka także by się przydała z GTI zeby wszytko byl;o plug and play - o zegarach juz nie wspomne. Nie no w tych autach nie bylo jeszcze Ilmobilajzeró więc luz taką wiązke z Sunny GTI ma PREZMO78 tel do niego: 668126362 GG: 4812250 Smiało Pytaj i bierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Pisałem w poscie odnosnie "Jak doszedłem do Gazników" i zamiescilem tam to zdjęcie. Może się to przyda tak apropo ustawiania rozrządu w SR20... Troche kiepsko widać kropeczke na zębatce od wałka ale w rzeczywistości cięzko jej nie zaówarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Oki, ostatnio troche zapomnialem o tym temacie, ba nawet o tym ze mam samochod, tyle to trwa. Wczoraj rozmawialem przez telefon z panem mechanikiem, ktory mi naprawia i jest szansa na odbior auta i tym samym koniec (duzych) problemow. Jak na razie musialem wymienic ECU ktore mialem zepsute od samego poczatku (Kuba przesle je Ci, jak odbiore auto). Poza tym sonde musialem koniecznie wstawic. Pare problemow z elektryka - siakies kable nie tak popodlaczane. ROZRZĄD JEDNAK BYŁ NIEUSTAWIONY CZYLI ASO WOJTANOWICZ Z WEJHEROWA d*py DAŁO NA CAŁEJ LINII. Na szczescie chlopaki z warsztatu mi ustawili. Dzis beda odpalac auto i probowac ustawic zaplon, co bedzie ostatnim krokiem przy pracach silnikowo-swapowych i tym samym bede mogl oficjalnie ukonczyc swapa z 1.4 na 2.0. Nawet nie wiecie jakiego mam stresa, bo cholernie chce zeby wszystko juz sie ulozylo po mysli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Jesteśmy z Tobą !! Obiecaj nam jak już go odbierzesz i wszytko bedzie okey to dasz mu fest po piździe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Hehehe ok. Bede jezdzil dzien i noc zeby to cholerstwo dotrzec, a potem w pizde ile wlezie z filmikiem on-board Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 już pewno ponad tysiąć masz za sobą nie ma co się opeirdzielać i tracić radoś z jazdy, nowa oliwa i odrazu grubo iść zobaczyć czy to podaje, unikaj dlugotrwalego pizdowania coby się nie grzało i nie puchło... Ps. szlif byl robiony - nowe tłoki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 8) Ja na twoim miejscu napisałbym do Nissan Poland,powinni zrobić mu siber,a najlepiej to do interwencji do Auto Swiat,aso się boją anty reklamy.Pozatym to twoja kasa,którą mógłbyś wydać na inny projekt Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 8) Ja na twoim miejscu napisałbym do Nissan Poland,powinni zrobić mu siber,a najlepiej to do interwencji do Auto Swiat,aso się boją anty reklamy.Pozatym to twoja kasa,którą mógłbyś wydać na inny projektPozdro No jestem deko wsciekly. Jak pozbieram auto to sie zabiore za ASO... już pewno ponad tysiąć masz za sobą nie ma co się opeirdzielać i tracić radoś z jazdy, nowa oliwa i odrazu grubo iść zobaczyć czy to podaje, unikaj dlugotrwalego pizdowania coby się nie grzało i nie puchło... Ps. szlif byl robiony - nowe tłoki ? Od czasu gdy napisalem 1ego posta w tym temacie nie zrobilem tym autem wiecej niz 50km. Takze na dotarciu jest jakies 550km. Pojezdze jak zalecales do 4000RPM tak przez nastepne 300-400km, potem zmiana oliwy na jakis MOTUL 15W40 i w pizde! W silniku byl 1szy szlif i planowana glowica 0,12. Tloki pamietam byly gladziutenkie jak pupa bobasa ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.