Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny GTI swap, koniec problemów ;)


Gość Xzandafer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oko, problem w zasadzie sam sie rozwiazal... :-s Troche mi glupio sie przyznawac - tym bardziej, ze to juz drugi raz - ale warsztat, ktory mi wymienial aparat zaplonowy nie podlaczyl z powrotem kostki od wiatraka #-o Tzn. nasuneli kostke ale nie wpieli na tyle mocno, zeby styki zadzialaly wiec po ogledzinach wstepnych od razu wyeliminowalem ten problem. Teraz juz wiem czemu infolinia Microsoftu najpierw sie pyta czy komputer jest wlaczony i zasilanie podlaczone do pradu ;)

 

Niemniej jednak jutro oddaje auto do bardziej rozgarnietych ludzi, ktorzy mam nadzieje w koncu ustawia mi ten pier**lony rozrzad i zaplon. ](*,)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. bardzo bym chcial oddac swoje auto w rece Kuby. Niemniej jednak mam caly kawal drogi do Wawki wiec auto pozostaje w 3miescie. Juz pisalem o tym warsztacie, w ktorym znajduje sie juz moje auto - mieszcza sie w Gdyni przy ul. Chwaszczynskiej niedaleko stacji Shell.

Bije sie w leb ](*,), ze nie pojechalem do nich od razu zamiast tluc sie najpierw po ASO, a potem po innych warsztatach 'tuningowych', ktorzy albo oddali mi autow gorszym stanie albo nie zrobili nic tylko zalali mi bak wacha, bo dalem auto z "tylko 10 llitrami paliwa" :shock:.

 

W kazdym razie auto jest teraz w rozsadnych rekach. Sa na tyle doswiadczeni, ze powiedzieli mi o wszystkim co wczesniej mnie obawialo (brzeki, stuki itd), i co udawali ze nie widza lub nie slysza inne warsztaty, mowiac ze wszystko ok i moge z tym jezdzic.

 

Okazalo sie, ze nic bardziej mylnego a sprawa jest wrecz krytyczna :?. Oto odp na niemal wszystkie zmartwienia z pierwszych 8 str.:

 

1) silnik moze nie trzymac komresji, a buczenie po i podczas dodawania gazu wiaze sie ze zbyt duza iloscia powietrza ktora nie zostala spalona i sie cofa w dolot, czego przyczyna tez jest...

 

2) ...nieustawiony zaplon, prawdopodobnie przez to, ze jest zle zamontowany (aparat zap.). Rozrzad wydaje sie byc ok, natomiast sprawdza i upewnia sie. Choc jak sie dowiedzialem, gdybym mial skopany rozrzad to juz dawno bym sie o tym dowiedzial (czyt. auto bylo by trup)

 

3) przez zbyt wczesny zaplon mam SPALANIE STUKOWE co sie objawia klekotaniem, charakterystycznym tyky-tyky-tyk, gdy dodaje dosc sporo gazu na niskich obrotach np podjezdzajac pod gorke

 

4) czesto, prawie zawsze podczas krotkiego i stanowczego dodania gazu oraz zawsze przy odpalaniu stukaja mi zawory. Calkiem prawdopodobne, ze niekore dawno sa juz pokrzywione - choc nic nie mozna powiedziec na 100% - beda sprawdzac.

 

W zasadzie sprawdzali juz dzis po poludniu i beda jutro nad tym siedziec. Umowilem sie z nimi jutro po poludniu na rozmowy przy aucie i dowiem sie czegos wiecej. W kazdym razie sytuacja jest alarmujaca.

 

Szkoda, ze dopiero oni mi powiedzieli, a inne (pseudo)-warsztaty nie robia sobie nic z tak fatalnego stanu rzeczy... W koncu to nie ich silnik! :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja te pseudo warsztaty, w ktorych stała Twoja furka to bym teraz pojechal i ich zbluzgal za to ze sie na niczym nie znaja i dal jakies ogloszenia do gazety ze sa fatalni w tym co robia. Choc ogloszenie byloby platne, to tez bym to zrobil, to wtedy moze nauczyliby sie rzetelnosci i tego co i jak trzeba robic.

Milo jest slyszec ze samochodzik jest juz w dobrych rekach.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w koncu jakies wiesci. moze ci kolesie wyprowadza twoje nismo na prosta czego ci bardzo goraco zycze.

szkoda tylko ze poprzednie zaklady tak lecialy sobie w h*ja bo autko jzu dawno moglo by szalec po szosach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wszyscy jednoznacznie tweirdzą ze rozżad jest ustawiony okey to bardzo mozliwe jest zle powtykanie przewodów wysokiego napięcia na kopułce - niech ktoś ci to sprawdzi (zadna filozofia kopulka jest podpisana)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A wiec mega ostatecznie sprawa z moim autem wyglada tak:

- rozrzad ok

- zawory ok

- kompresja ok

 

tylko:

- czujnik s. stukowego, polozenia przepustnicy i w zasadzie cala reszta czujnikow i innych ustrojstw elektronicznych zle pospinana. Auto jeszcze jest w warsztacie u nissanmaniaka ;) ktory mi to wszystko powoli pouklada. Musze tylko podrzucic mu stara wiazke od 1.4 zeby mial jakas dodatkowa pomoc.

 

Aha, sonda jest ok. Nie za wolna nie za szybka lecz w sam raz ;)

Licze, ze jeszcze tydzien agonii i bede szczesliwy dalej pocierajac... yyy docierajac :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre z tąsondą, dla Silnika nissana i pewno nie tylko im szybsza sonda tym lepiej - przynajmniej mniej pali.

 

No czekamy z niecierpliwością na ogarnięcie tego wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wszystkie czujniki sa takie jakie trzeba, ale we wnetrzu auta jest wiazka 1.4, z ktora sa problemy. Okazalo sie, ze ta wiazka nie pociagnie i musze wymienic ja na taka z GTi. Takze szukam teraz wiazki wewnetrznej od GTi!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacyjka także by się przydała z GTI zeby wszytko byl;o plug and play - o zegarach juz nie wspomne.

 

Nie no w tych autach nie bylo jeszcze Ilmobilajzeró więc luz taką wiązke z Sunny GTI ma PREZMO78 tel do niego: 668126362 GG: 4812250

 

Smiało Pytaj i bierz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem w poscie odnosnie "Jak doszedłem do Gazników" i zamiescilem tam to zdjęcie.

Może się to przyda tak apropo ustawiania rozrządu w SR20...

fryzjerowoz1.jpg

Troche kiepsko widać kropeczke na zębatce od wałka ale w rzeczywistości cięzko jej nie zaówarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oki, ostatnio troche zapomnialem o tym temacie, ba nawet o tym ze mam samochod, tyle to trwa. Wczoraj rozmawialem przez telefon z panem mechanikiem, ktory mi naprawia i jest szansa na odbior auta i tym samym koniec (duzych) problemow.

Jak na razie musialem wymienic ECU ktore mialem zepsute od samego poczatku (Kuba przesle je Ci, jak odbiore auto). Poza tym sonde musialem koniecznie wstawic. Pare problemow z elektryka - siakies kable nie tak popodlaczane. ROZRZĄD JEDNAK BYŁ NIEUSTAWIONY CZYLI ASO WOJTANOWICZ Z WEJHEROWA d*py DAŁO NA CAŁEJ LINII. Na szczescie chlopaki z warsztatu mi ustawili. Dzis beda odpalac auto i probowac ustawic zaplon, co bedzie ostatnim krokiem przy pracach silnikowo-swapowych i tym samym bede mogl oficjalnie ukonczyc swapa z 1.4 na 2.0.

Nawet nie wiecie jakiego mam stresa, bo cholernie chce zeby wszystko juz sie ulozylo po mysli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już pewno ponad tysiąć masz za sobą nie ma co się opeirdzielać i tracić radoś z jazdy, nowa oliwa i odrazu grubo iść zobaczyć czy to podaje, unikaj dlugotrwalego pizdowania coby się nie grzało i nie puchło...

 

Ps. szlif byl robiony - nowe tłoki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8) Ja na twoim miejscu napisałbym do Nissan Poland,powinni zrobić mu siber,a najlepiej to do interwencji do Auto Swiat,aso się boją anty reklamy.Pozatym to twoja kasa,którą mógłbyś wydać na inny projekt

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8) Ja na twoim miejscu napisałbym do Nissan Poland,powinni zrobić mu siber,a najlepiej to do interwencji do Auto Swiat,aso się boją anty reklamy.Pozatym to twoja kasa,którą mógłbyś wydać na inny projekt

Pozdro

No jestem deko wsciekly. Jak pozbieram auto to sie zabiore za ASO...

 

już pewno ponad tysiąć masz za sobą nie ma co się opeirdzielać i tracić radoś z jazdy, nowa oliwa i odrazu grubo iść zobaczyć czy to podaje, unikaj dlugotrwalego pizdowania coby się nie grzało i nie puchło...

 

Ps. szlif byl robiony - nowe tłoki ?

Od czasu gdy napisalem 1ego posta w tym temacie nie zrobilem tym autem wiecej niz 50km. Takze na dotarciu jest jakies 550km. Pojezdze jak zalecales do 4000RPM tak przez nastepne 300-400km, potem zmiana oliwy na jakis MOTUL 15W40 i w pizde!

W silniku byl 1szy szlif i planowana glowica 0,12. Tloki pamietam byly gladziutenkie jak pupa bobasa ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...