Gość Xzandafer Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Ogłaszam koniec babrania się z autem i tym samym koniec problemów. Autko śmiga a przy silniku nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków. Odpala na zimnym, przy ujemnej temp. za pierwszym razem. Jedynie do wymiany mam jeszcze zawór pomocniczy ale już jeżdżę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 no to gratulacje wreszcie piszesz cos pozytywnego :wink: oby teraz wymiatal bezawaryjnie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 no w koncu stary. moje gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Nooo! Gratulacje! Ile jeszcze docierania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 wypas !!! czuc róznice?? teraz musisz go uturbić przejedz sie ze 2 razy i bierzcie sie za uturbianie...do lata masz czas :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Nooo! Gratulacje! Ile jeszcze docierania? Jeszcze jakieś 1450km. Potem nowy olej i hamownia wypas !!! czuc róznice?? Tak, auto dużo lepiej się wkręcia i wreszcie ma moc. Odpala na zimnym silniku i w mrozie i co najważniejsze potem nie gaśnie. Ogólnie nie mam na razie zastrzeżeń. teraz musisz go uturbić przejedz sie ze 2 razy i bierzcie sie za uturbianie...do lata masz czas Może nie w tym roku ale turbo chętnie bym zapodal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Jeszcze jakieś 450km. Potem nowy olej i hamownia to ile juz przejechałes?? czemu docierasz?co? sorry nie chce mi sie szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Jeszcze jakieś 450km. Potem nowy olej i hamownia to ile juz przejechałes?? czemu docierasz?co? sorry nie chce mi sie szukac Nie miałem okazji po swapie za dużo pojeździć - przejechałem ledwie trochę ponad 500km. W trakcie swapa zrobilem remont silnika i konieczne było docieranie. Jeszcze tydzień, dwa i już będzie spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 wymieniaj olej jak najczęsciej...wymieniałes pierscienie czy cały szlif??i nadwymiarowe tłoki??jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Szlif, nowe pierścienie i panewki, planowana głowica, to m.in. było zrobione. Olej wymieniłem dotychczas 3 razy, czyli teraz mam już czwarty. Jeśli chodzi o części w silniku to wszystko seria, żadnych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Szlif, nowe pierścienie i panewki, planowana głowica, to m.in. było zrobione. Olej wymieniłem dotychczas 3 razy, czyli teraz mam już czwarty. Jeśli chodzi o części w silniku to wszystko seria, żadnych zmian. perscienie to półśrodek, mi mimo takiej wymiany olej puszczało... mam nadzieje ze ty bedziesz miał lepiej!! TERAZ TYLKO KILLOWAĆ :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ciekawe czy od stania w garazach silnik zamiast się dotrzeć nie przetarł się... No ale wreszcie masz swoje auto - GRATKI ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ciekawe czy od stania w garazach silnik zamiast się dotrzeć nie przetarł się... No ale wreszcie masz swoje auto - GRATKI ! ! ! Dzięki, dzięki wszystkim! Nie mam pojęcia. W każdym razie auto było dość regularnie odpalane; pare razy koleś nawet nim się przejechał więc powinno być ok. Jak na razie silnik pracuje normalnie. Powoli rozglądam się za dobrą, "sportową" oliwą... Mechanik proponował mi 5W40, który sam stosuje do sporotowych off-road'ówek. Jest taki Motula na bazie estrów za 145zł za 2l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Motul jak najbardziej, ale 10W60, 5W40 to olej do zwykłych nie wysilonych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 MOTUL 300V POWER SAE 5W-40 ESTER BASED Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93) Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 gratuluje :!: moje narazie tez jezdzi na 5W40 ale zastanawiam sie nad czyms lepszym :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 gratuluje :!: moje narazie tez jezdzi na 5W40 ale zastanawiam sie nad czyms lepszym :roll: Na przykład??? Sam nie wiem co wybrać... Wiem jedno: tanio nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Motul jak najbardziej, ale 10W60, 5W40 to olej do zwykłych nie wysilonych silników 10W 60 NA TERAZ NIE POLECAM...TROCHE ZA GESTO;/;/ HEHE A MROZY SA;/;/JESZCZE A 300V COMP. MAM W STANIE ZAŁATWIC TANIEJ JAK COS PRV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 no mysle wlasnie nad 10W60 ale tylko na lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 MOTUL 300V POWERSAE 5W-40 ESTER BASED Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93) Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2 nie wiem skąd masz takie informacje ale oleje do silników wyczynowych charakteryzują się dużą lepkością kinematyczną w wysokich temperaturach która jest określana w klasyfikacji SAE przez tą drugą liczbe w tym przypadku 40 i 60, dlatego też olej 5W40 jest gorszym rozwiązaniem niż 10W60 poza tym zapraszam do lektóry ciekawego materiału na temat olejów: http://www.off-road.pl/modules.php?name=Ne...cle&sid=241 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 MOTUL 300V POWERSAE 5W-40 ESTER BASED Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93) Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2 nie wiem skąd masz takie informacje ale oleje do silników wyczynowych charakteryzują się dużą lepkością kinematyczną w wysokich temperaturach która jest określana w klasyfikacji SAE przez tą drugą liczbe w tym przypadku 40 i 60, dlatego też olej 5W40 jest gorszym rozwiązaniem niż 10W60 poza tym zapraszam do lektóry ciekawego materiału na temat olejów: http://www.off-road.pl/modules.php?name=Ne...cle&sid=241 na taka sroga zime chcesz lać 20w60??mi chodziło o LE MANS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 gratulacje oby ci jak najdluzej sluzyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 MOTUL 300V POWERSAE 5W-40 ESTER BASED Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93) Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2 to Castrol magnatec 5w40 spełnia wyższą normę jakościową API/SL,to co to za rewela za taki cash? PS gratki że w końcu jezdzisz,niech moc będzie z tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Mobil 5w50 polecam - sprawdzony w karzych warunkach temperaturowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 coś o olejach kawe na ławe :wink: http://www.tuning24.pl/modules/news/article.php?storyid=112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.