Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny GTI swap, koniec problemów ;)


Gość Xzandafer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Xzandafer

Ogłaszam koniec babrania się z autem i tym samym koniec problemów. Autko śmiga a przy silniku nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków. Odpala na zimnym, przy ujemnej temp. za pierwszym razem. Jedynie do wymiany mam jeszcze zawór pomocniczy ale już jeżdżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer
Nooo! Gratulacje! Ile jeszcze docierania?

Jeszcze jakieś 1450km. Potem nowy olej i hamownia :)

 

wypas !!! czuc róznice??

Tak, auto dużo lepiej się wkręcia i wreszcie ma moc. Odpala na zimnym silniku i w mrozie i co najważniejsze potem nie gaśnie. Ogólnie nie mam na razie zastrzeżeń.

 

teraz musisz go uturbić

przejedz sie ze 2 razy i bierzcie sie za uturbianie...do lata masz czas

Może nie w tym roku ale turbo chętnie bym zapodal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer
Jeszcze jakieś 450km. Potem nowy olej i hamownia :)

to ile juz przejechałes??

czemu docierasz?co? sorry nie chce mi sie szukac

Nie miałem okazji po swapie za dużo pojeździć - przejechałem ledwie trochę ponad 500km. W trakcie swapa zrobilem remont silnika i konieczne było docieranie. Jeszcze tydzień, dwa i już będzie spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer

Szlif, nowe pierścienie i panewki, planowana głowica, to m.in. było zrobione. Olej wymieniłem dotychczas 3 razy, czyli teraz mam już czwarty. Jeśli chodzi o części w silniku to wszystko seria, żadnych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlif, nowe pierścienie i panewki, planowana głowica, to m.in. było zrobione. Olej wymieniłem dotychczas 3 razy, czyli teraz mam już czwarty. Jeśli chodzi o części w silniku to wszystko seria, żadnych zmian.

perscienie to półśrodek, mi mimo takiej wymiany olej puszczało...

mam nadzieje ze ty bedziesz miał lepiej!!

TERAZ TYLKO KILLOWAĆ :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy od stania w garazach silnik zamiast się dotrzeć nie przetarł się...

 

No ale wreszcie masz swoje auto - GRATKI ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer
Ciekawe czy od stania w garazach silnik zamiast się dotrzeć nie przetarł się...

 

No ale wreszcie masz swoje auto - GRATKI ! ! !

Dzięki, dzięki wszystkim!

Nie mam pojęcia. W każdym razie auto było dość regularnie odpalane; pare razy koleś nawet nim się przejechał więc powinno być ok. Jak na razie silnik pracuje normalnie. Powoli rozglądam się za dobrą, "sportową" oliwą... Mechanik proponował mi 5W40, który sam stosuje do sporotowych off-road'ówek. Jest taki Motula na bazie estrów za 145zł za 2l :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Xzandafer

MOTUL 300V POWER

SAE 5W-40

ESTER BASED

 

Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93)

 

Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motul jak najbardziej, ale 10W60, 5W40 to olej do zwykłych nie wysilonych silników

10W 60 NA TERAZ NIE POLECAM...TROCHE ZA GESTO;/;/ HEHE A MROZY SA;/;/JESZCZE

A 300V COMP. MAM W STANIE ZAŁATWIC TANIEJ

JAK COS PRV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTUL 300V POWER

SAE 5W-40

ESTER BASED

 

Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93)

 

Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2

 

nie wiem skąd masz takie informacje ale oleje do silników wyczynowych charakteryzują się dużą lepkością kinematyczną w wysokich temperaturach która jest określana w klasyfikacji SAE przez tą drugą liczbe w tym przypadku 40 i 60, dlatego też olej 5W40 jest gorszym rozwiązaniem niż 10W60

poza tym zapraszam do lektóry ciekawego materiału na temat olejów:

http://www.off-road.pl/modules.php?name=Ne...cle&sid=241

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTUL 300V POWER

SAE 5W-40

ESTER BASED

 

Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93)

 

Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2

 

nie wiem skąd masz takie informacje ale oleje do silników wyczynowych charakteryzują się dużą lepkością kinematyczną w wysokich temperaturach która jest określana w klasyfikacji SAE przez tą drugą liczbe w tym przypadku 40 i 60, dlatego też olej 5W40 jest gorszym rozwiązaniem niż 10W60

poza tym zapraszam do lektóry ciekawego materiału na temat olejów:

http://www.off-road.pl/modules.php?name=Ne...cle&sid=241

 

na taka sroga zime chcesz lać 20w60??mi chodziło o LE MANS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTUL 300V POWER

SAE 5W-40

ESTER BASED

 

Olej do silników samochodów wyczynowych, do profesjonalnych zastosowań sportowych. Do 4-suwowych silników benzynowych i Diesla, z turbosprężarką lub bez, wielozaworowych, z katalizatorem lub bez, BIODEGRADALNY (CEC L-33-A-93)

 

Przewyższa standardy: API SG/CD, CCMC G-5/PD2

to Castrol magnatec 5w40 spełnia wyższą normę jakościową API/SL,to co to za rewela za taki cash?

PS gratki że w końcu jezdzisz,niech moc będzie z tobą :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...