schab Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam. Mam problem z moim tyranem bo pekla lewa glowica w pol i nie da sie z nia nic zrobic. Moj wiekszy problem polega na tym, ze autko jest z 89 roku i ma silnik VG30i (w europie raczej jest tylko VG30E). i Tu moje pytanie: czy jest mozliwosc przystosowac moj silnik tak, zeby dalo sie zamontowac glowice z silnika VG30E. ewt. znajomy moglby mi odsprzedac silnik z renault laguna L7X 3,0 V6 i nie orientuje sie moze ktos, czy jest mozliwosc operujac ograniczonym budzetem poprostu wymienic silnik? PS: w razie, gdyby ktos mial na sprzedaz glowice jakiej szukam, prosilbym o pilny kontakt mailowy: krokodyle.waw@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 eee że chcesz silnik z laguny wstawić do terrano i to tanio ? a te silniki poza pojemnością mają cokolwiek ze sobą wspólnego może ? ... chyba nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Wyciło troche znaków do formatowania i źle się czyta. L7X masakra Na serio: - najprosciej kupic cały sprawny silnik taki sam lub nowszy+wiązka+ECU, - VG30 najtańsze będą z Maximy, tylko będzie trochę roboty, wydaje mi się że trzeba blok wiercić, silnik obrócony, inna miska, smok oleju itp., - możesz kupić 2.4i+skrzynia, w odpowiedniej wersji ECU+wiązka zostaną praktycznie takie same, małe przeróbki w elektryce, - można iść w http://allegro.pl/nissan-300zx-3-0-turbo-z31-silnik-skrzynia-f-v-i3914756586.html, takie some ECU, iny soft, 6 (4) kabli trzeba dołożyć, turbo może nie zmieścić się, "oryginały" były do ścigania ale z zamontowanym VG30ET centralnie , Jeszcze możesz szukać silnika Questa/Villagera z VG30E jako dawcę, były kiedyś poniżej 800 zł.Choć aledrogo zwraca że silnik VG30I jest dostępny cały, sprawny i chyba w aucie. Edytowane 11 Lutego 2014 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) lagoona na 100 procent odpada ,nawet nie podchodz szukaj słupka lub całego maxima quest i vanette spotkałem z v6 z angola znaleść można dobrej cenie całego reszta na graty , jak ładny to będzie dużo klientów na wszystko ewentualnie jak się nie spieszy to szukaj angola na graty -w dobrym stanie -ale taniej zapłacisz za silnik niż za glowice Edytowane 11 Lutego 2014 przez siara74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Masz taki silnik, jak u mnie, głowica pasuje od młodszego terrano na wielopunkcie, na allegro chodzą po 300-400 pln za kompletną głowicę. Takie same silniki jak u nas były montowane w Nissanach 300 ZX (Z31) bez turbo. Edytowane 12 Lutego 2014 przez miles125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Takie same silniki jak u nas były montowane w Nissanach 300 ZX (Z31) bez turbo.Nigdy nie były Dzieli je przepaść, są tylko podobne, na tej same zasadzie pasują głowice z wersji DOHC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Model z lat 84-87, ten sam blok, głowice, układ zapłonowy - wiem bo do remontu swojego zamawiałem części od właśnie tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schab Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 czyli w skrocie, moge bez problemu kupic glowice z VG30E i tez bedzie pasowac...? czyli w skrocie, moge bez problemu kupic glowice z VG30E i tez bedzie pasowac...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Model z lat 84-87, ten sam blok, głowice, układ zapłonowy - wiem bo do remontu swojego zamawiałem części od właśnie tego modelu. NIe chce mi się marudzić, ale w samym aparacie zapłonowym jest kilka różnic 300zx vs vg30i. Grubość uszczelk jest inna, tłoki są inne ... dla mnie oznacza to że to prawie pasuje. Coś się z tego poskłada, tylko co wyjdzie na końcu? Mam tych gratów trochę np.VG30ET, raz już po remoncie w kraju, 130HP przed wyjęciem silnika, 100 koni uciekło, auto jeździło fajnie dopóki nie było porównania Widocznie jestem aptekarzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Nie będę się sprzeczał, sugeruję się według katalogu intercarsu, fizycznie nie widziałem tego silnika. Ważne że udało mi się dokupić części do mojego silnika i pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Nie będę się sprzeczał, sugeruję się według katalogu intercarsu, fizycznie nie widziałem tego silnika. Ważne że udało mi się dokupić części do mojego silnika i pasują Wiesz to się zgadza . Cała masa zwrotów była z moich zamówień. Do 300ZX 1984-1989 z Intercarsu, osprzęt dla silnika, nic nie pasuje - kopółka, palec, kable zapłonowe, termostat ... wszystko do Terrano po 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) nie wierzę w przesądy ale odkąd mam V6 czyli od 3 lat cisza ...a teraz w przeciągu tygodnia to już druga taka awaria tego silnika, w tym drugim o którym wiem pękł pasek rozrządu i silnik raczej na złom, chociaż akurat blok głowicy może być cały tylko zawory w pi... (ups...) mało tego jest jeszcze, właściwie był trzeci przypadek .... V6 od której ramę odzyskiwaliśmy ( tę od 2-ki) a u mnie rozrząd leżakuje w garażu i czeka cierpliwie ... chyba zacząłem się bać (w tym miejscu konkretnie oferowałem pomoc, ale jeśli ktoś reaguje krzykiem ... to czuję się zobligowany do wycofania oferty) Edytowane 20 Lutego 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 pękł pasek rozrządu i silnik raczej na złom Są dwa rodzaje kół i pasków, tak tylko przypominam - miałem zły założony "wzorek", przez poprzednika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schab Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) ludzie!!!za duzo argumentujecie miedzy soba;) potrzebuje 1 konkretnej odpowiedzi, czy glowice sa takie same, czy nie. bo znalazlem z 96 roku w niezlym stanie, tylko wkoncu nie wiem, czy kupowac... Edytowane 20 Lutego 2014 przez schab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 my tu jesteśmy po to żeby ze sobą rozmawiać i wymieniać doświadczenia .... chcesz konkretów to szukaj danych w EPC to ci wyjdzie czy PN ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 ludzie!!!za duzo argumentujecie miedzy soba;) potrzebuje 1 konkretnej odpowiedzi, czy glowice sa takie same, czy nie. bo znalazlem z 96 roku w niezlym stanie, tylko wkoncu nie wiem, czy kupowac... Takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schab Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 miles125 - dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 co to ja pisałem parę postów wstecz ? uszczypnijcie mnie albo coś tam ... kojarzy ktoś pierwsze wersy "Walki o ogień" ? "Ogień zgasł !" ostatni pomruk rannego bizona przy 4000 rpm i ch.. już się nie dźwignął ! a nowy pasek leży od 2 lat w garażu i "nabiera mocy urzędowej" f..ck! f..ck! f..ck! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 co to ja pisałem parę postów wstecz ? uszczypnijcie mnie albo coś tam ... kojarzy ktoś pierwsze wersy "Walki o ogień" ? "Ogień zgasł !" ostatni pomruk rannego bizona przy 4000 rpm i ch.. już się nie dźwignął ! a nowy pasek leży od 2 lat w garażu i "nabiera mocy urzędowej" f..ck! f..ck! f..ck! czyżby umarł ..... amen ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 ...ale walczył do końca jak ranny bawół, lwy dopadły go w błocie ... z dwoma by sobie poradził ale przy czterech skapitulował przybył na odsiecz nosorożec (patrol-zmota) z kinetykiem grubości ręki i wyrwał go z paszcz drapieżców ... ale serce już nie biło Gloria Victis ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Twardy bundź i się nie poddawaj bo Cię zaleje plastykowa żeczywistość, która zewsząd nas ogarnia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Lemmy a wiesz jakie wypaśne góry można do tego silnika dobrać? pogadaj z drifterami... serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 po tygodniu w końcu odważyłem się zajrzeć pod maskę ... pasek jest cały, przynajmniej ta część którą widzę, jest luźny ... jutro dalszy ciąg sekcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 a co będzie jak się okaże że to jakaś pierdoła i nie będziesz musiał całości wymieniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 dlatego tylko wstępnie zaklepałem tamten silnik ... jak kręciłem wtedy rozrusznikiem to tylko kontrolka od pompy się świeciła, było słychać pompę i wtryskiwacze, wał się obracał no........ pasek mleczaki stracił ale w końcu alternator zobaczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.