Thespian Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 słyszałem kiedyś o ukraińskim patencie weź ten pasek przetnij wzdłóż na 2 części.... i przesuń o 1/2 długości zęby odrosną magiczny sposób... w połowie Pytanie tylko co te zęby ścieło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Dario, jeśli silnik jest (a raczej jest) konfliktowy to i tak już po nim ... to stało się przy 4-5 tys. rpm później jeszcze próbowałem na rozruszniku i na holu go odpalić ... tak, że pewnie "kaplica" przez dobre pół godz. auto ryło w mocnym przechyle lewo-przód , spod wałka prawej głowicy był wyciek oleum ... ale właśnie z prawej, więc to bez znaczenia ... a zimmeringi razem z paskiem i napinaczem leżakowały w garażu jutro pewnie go złożę, pomierzę ciśnienia i odpalę ... ale na cud nie ma chyba co liczyć 20 zębów sfrezowało koło na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) no właśnie składam rozrząd do kupy, jutro chciałbym go odpalić ... i tak nastawiam się na wymianę całego endżina ale chcę się pobawić z tym starym jeszcze teraz jeżdżę v6 w automacie (tym Mileny) ... i mam porównanie , ten mój rumak to naprawdę rakieta był (...jest?) pomimo że jeździłem na 31" i dużo więcej ważył, dużo wyższy ... to bym go chyba zdublował na bieżni odpalił, zwycięstwo ... pyrrusowe niestety klekocze i trzęsie się jak deliryk ... chyba na 2 cylindrach tylko chodzi, czyli V2 ... a skoro tak to wystarczy tylko wprowadzić współrzędne celu , dajmy na to takie: N: 55* 45' 13.3197" , E: 37* 37' 11.3663" ... uzbroić głowicę i nacisnąć guzik ... "z proletariackim pozdrowieniem, Lemmy" ( dlaczego to miasto ciągle kojarzy mi się z tarczą strzelniczą...?) a w ogóle to przydatna stronka: http://vbest.com.pl/gps Edytowane 21 Marca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Dario, nie opłaca mi się ...gdybym zaczął teraz bawić się w remont to wypadało by przy okazji panewki, pierścienie, zimeringi powymieniać, głowice splanować z chęcią bym to zrobił, ale czas mnie trochę nagli ... poza tym może się okazać że tłoki lub korbowody też oberwały i co wtedy? kupuję drugi motor a ten na razie w kąt ... ale na pewno nie na złom, odbuduję go jeśli będzie się kalkulowało ( choćby na zero... dla samej radochy dłubania) bo w sumie to fajny silnik jest ... tylko ja "dałem ciała" Edytowane 21 Marca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 dobrze prawi... to się wstępnie wydaje fajna robota, a okazuje się sieczką na zylion roboczo godzin + ileś elementów trzeba zawieźć w ileś miejsc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 przy całej tej pajęczynie kabli nad silnikiem jest trochę problem żeby głowice pościągać zawory sam wyszlifuję ... przerabiałem to przy okazji remontu VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Zmieniaj silnik jeżeli masz do następcy zaufanie. Co 2 czapki to nie jedna. Remont widlastego to nie rzędówka. No chyba że nie rozmawiamy o kasie jak na dżentelmanów przystało to rób remoncik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) teraz to już 3 opcje do wyboru: buda i silnik za małe pieniądze (tylko, że buda 1,5 roku na gołej ziemi stoi... a silnik od tamtej pory nie odpalany) 2. zamiana na całe auto w bdb stanie z moją dopłatą (tyle że swojej ramy i skrzyni jestem pewien, a tam to różnie może wyjść po czasie) 3. sam silnik z osprzętem za 1300 ... i bądź tu mądry ... Edytowane 23 Marca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 1. Wolał bym się przejechać i osłuchać ten silnik po rozgrzaniu 2. Ale na jakie auto? 3. Silnik ok ale swoją budę też chcesz podmienić z tego co pisałeś? A ramę w jakim masz stanie i zawias? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Patrzę na fotki paska, rolki, no i mam wątpliwości. Pewnie fotka robi mnie w konia. Chodzi mi o kształt zębów paska i kół, idelanie pasują do siebie tam gdzie jeszcze są? Koła mają "kąty" prawie proste, pasek zęby lekko "zaokrąglone" - druga fotka? Tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 (edytowane) 1. Wolał bym się przejechać i osłuchać ten silnik po rozgrzaniu 2. Ale na jakie auto? 3. Silnik ok ale swoją budę też chcesz podmienić z tego co pisałeś? A ramę w jakim masz stanie i zawias? ad1. niepisana umowa jest taka że po prostu wkładam ten silnik, jeżdżę tydzień, dwa i dopiero jakieś pieniądze płacę ad2. T1 również V6 w manualu, środek "dziewiczy", full wypas, ale klima chyba nie działa ... w rewanżu ja daję swoje auto zostawiając sobie koła orurowanie ... no, co tam będę chciał, chociaż wiadomo że wszystko ma wpływ na kwotę dopłaty ad3. buda jest gratis do tamtego silnika, coś tam do poprawek się znajdzie, ale nie muszę budy przekładać "ad hoc" ... jeszcze kamuflaż będzie moja rama 2 lata temu była w stanie bdb, teraz na oko też całkiem , całkiem ... wiadomo, że jeśli coś się tam zmieniło to tylko na gorsze cały zawias na polibuszach stan ok, tylko tuleje wahaczy g. i d. do wymiany ... za to wszystkie końcówki drążków i swożnie są Yamato i trochę ponad pół roku w użyciu, dodatkowo podkładki pod budą i sworzniami od Huberta i nad springami z tyłu własnej roboty, nowe tuleje wspornika drążka i wypaśne wzmocnienie tegoż wspornika ... podsumowując: zawiasu, ramy i skrzyni mi szkoda oddawać, do tego zregenerowane zawiasy drzwi z przodu (kupa kasy i roboty, same sworznie można odzyskać ale te mosiężne panewki to jednorazowe są), podgrzewane lusterka (maty grzejne), płyta do montażu CB pod dachem, podłokietnik, no kupa mojej roboty poszła by na marne Edytowane 24 Marca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 weź sam silnik... ew silnik z manualem... robotę z budą zostaw na następny sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Każda opcja ma swoje wady. 1. Kupa roboty a jak się okaże że klapa to dalej w punkcie wyjścia (przy założeniu że sam przekładasz) 2. Gdyby spód rokował jak wnętrze to chyba najciekawsza opcja po za tym manualem do V-ki 3.Wszystko zależy od tego na ile jesteś pewien swojego zawieszenia, stanu ramy no podłogi w budzie o ile byś na razie nie ruszał jej. Jeżeli zawieszenie tak dobre jak piszesz i rama tak zdrowa to przy trafionym silniku też niezgorsza opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 (edytowane) chyba tak zrobię, silnik od Daniela + buda ... sama przekładka budy może latem, ale motor muszę na dniach przełożyć (to nie diesel, żeby go na palecie odpalić) , jak się nie sprawdzi to wtedy ten od Bartka ... a jak i tam coś zawiedzie to na majówkę hulajnogą pojadę ... hehe chłopaki, ma ktoś pomysła jak endżina wyjąć i przy okazji 7 stówek w Juli na żurawia nie wydać ? popuśćcie zwieracze fantazji, a ja spadam śrubki odkręcać ... wcześniej jeszcze muszę sobie nagrać ten dźwięk V2-ki ... zarąbisty, prawda Arek ? i te wibracje, kojarzycie motyw przewodni "Pana Wołodyjowskiego" ... no właśnie coś takiego Edytowane 24 Marca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Wciągnik łańcuchowy http://allegro.pl/wciagnik-wciagarka-lancuchowa-dzwignia-blokada-2t-i4048820881.html Jakoś ościeżnica z 2teownika i w górę Po operacji wciągnik w terenie poratuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 a nie taniej, lepij wygodniej, gdzieś sie dogadać żeby cie do normalnego warsztatu wpuścili ? jak wymieniałem to udało mi się skorzystać z uprzejmości znajomego i to nie ma porównania w luksusach robić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 nawet to to jeździ... https://www.youtube.com/watch?v=mn4le-DVij4&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=iTcXN9AevX4&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 "rasowy dziwek ?" czy ty go nie obrażasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 pewnie że się da, wszystko się da zrobić ... tylko kwestia kasy i czasu skoro trafia mi się w kosztach zaworów to spróbuję go przeszczepić, muszę na maja mieć sprawdzony pewny motor jeśli będę ten naprawiał to z pierścieniami, panewkami włącznie ... czyli dotrzeć by go trzeba a na to teraz czas nie pozwala tyle tych kontrolek alarmowych świeciło, że na ręczny nie zwróciłem uwagi i ruszyć nie mogłem hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Panie... co się Pan dziwisz że umarło... bez chłodnicy jeździsz... to gorzej nawet niż bez osłony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Zeby mój tak rasowo mruczał to bym nic nie robił z nim tylko jeździł Jak Ci plecionka na wydechu się rozwali to dopiero doznasz niesamowitych efektów dźwiękowych. Brzmienie przebija V8D z Blazer/Hummer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Niby pali i prawie równo obroty trzyma ale jak poszło na wysokich obrotach to dużo wentyli do wymiany+prowadnice,uszczelnicze,dopracowanie nowych zaworów, sprawdzenie głowicy uszczelki, duperelki i worek kasy trzeba. W 4cylindrowym volvo tysiaka taka zabawa kosztowała szwagra bez mojej robocizny. Koszty można szacować dopiero po rozebraniu silnika a taki remoncik jak planujesz panewki, pierścionki to grubo powyżej kosztów opłacalności no chyba że wnuki jeszcze będą chulać tą furą :-) ,ale nikomu tego nie bronie każdy ma prawo robić co chce, wiadomo że każdy by chciał mieć jak najlepszy motorek ale zachciewajki czesto trudno zrealizować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 no właśnie o te zawory chodzi ... sama ich wymiana mogłaby nic nie dać, bo prowadnice mogą być uszkodzone, uszczelniacze też raczej w całości nie zejdą ale to groszowy wydatek pewnie tylko dużo roboty tak jak pisałem ... skoro mogę przełożyć całość, która współgrała ze sobą to nie będę sobie roboty wynajdywał w golfie co roku prawie zdejmowałem głowicę, rozbierałem do zera... luzy, podkładki - wiadomo, szlifowałem zawory, kolektory , jakby kto pytał to dolot prostopadle do kierunku przepływu a wydech zgodnie ... tak stanowią prawidła ... i wszystko tak z nudów bo potrzeby nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 e no, jak robić to już porządnie i obydwie, czas nie będzie mnie gonił przecież ... a silnik można opchnąć w niezłych pieniądzach tylko podparcie autorytetem by się przydało , może Huberta namówić na zabawę i na koniec ... bach! parafka na pokrywie zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.